2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
:) 5.11.2009 16:28

Souhlas naprosty

Bud nekdo nema rad zidy a neuznava jakykoliv argument, nebo ma nekdo otevrenou mysl a pak je mu jasne, ze Izrael je v naprostem pravu. Nechapu, ze Zidi lezi vsem tak v zaludku. A nechapu, proc je mnoha eEvropanum blizsi palestinska verejnost, nez verejnost Izraelska.

Ceho vubec chteji kritici Izraele dosahnout? Maji Zide nekam odejit a predat puvodne holou prazdnou poust, nyni nejbohats zemi blizkeho vychodu Palestincum? Nebo by meli si meli vymenit s palestinci misto? Jak myslite, ze by nalozili arabove s zidy? Myslite, ze by je varovali letaky a telefonem, ze po nich jdou?

SPQR 5.11.2009 16:28

Re: No potěš, to je plk!

Teď jste propásl skvělou příležitost mlčet. Dobře Vám tak. ;-D

SPQR 5.11.2009 16:03

No potěš, další plk :-)

To jako, kam jednou vkročila noha Žida, tam je to Židovo nebo jak to myslíte? Když tu před tisíci lety měli Keltové svůj stát, tak jejich potomci mají na ČR nějaký nárok? S jakou hovadinou přijdete příště 8-o

Jakub S. 5.11.2009 16:02

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu

- on totiž, holka, tenhle stát je neustále v situaci husitů: nemůžou si prostě a jednoduše dovolit jedinou bitvu prohrát. Bylo by třeba taky po nic. Ale to ty ovšem víš a přeješ jim to... ach jo.

pbla4024 5.11.2009 16:01

Re: No potěš, to je plk!

Od roku 638 do roku 1099 a pak od roku 1270 do roku 1516.

Jakub S. 5.11.2009 15:56

Re: No potěš, to je plk!

- na tohle samolitr takoví nikdy neodpovědí. Tedy pokud se na vás nevyzvrací, že... což je typický důkazní prostředek v důkazní nouzi, kolegové!

Jakub S. 5.11.2009 15:54

Re: Ivane

Moh by to bejt von, jo.

Jakub S. 5.11.2009 15:45

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu

Achachach. To jste mi to dal, sotva lezu. Doporučuje velice trochu té nezasvěcené suverenity nahradit rozhledem a přemýšlením. A  p o k o r o u  před fakty, a před závěry z nich. A třeba si zajedte do Izraele. Uvidíte, uslyšíte, prožijete sám. A když budete mít štěstí a nedopadne na vás ubohá svatá raketka od těch ubohých utlačovaných  chudáčků mírumilovných, třeba se i vrátíte...

kopretina 5.11.2009 15:41

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

1) Už zase opakujete komunistickou propagandu? Israel nevznikl na žádném uloupeném území. Eretz Jisrael patří Židů, Židé byli v Israeli, kdy žádný muslimský stát neeexistoval, na rozdíl od Arabů zde měli Židé stát, Arabové nikoliv. Arabům země NEPATŘILA, tudíž ji Židé nemohlu ukrást. Palestinští Arabové NEMAJÍ ŽÁDNÉ právo terorisovat Israel. Před vznikem Israele vlastnili Židé 9% půdy, Arabové jen 3% půdy, 17% půdy byla opuštěná země, 71% půdy bylo státní svěřené území britské koruny (dříve Osmanské říšr). Palestinským Arabům nepatřilo v Zemi Israel NIC. 

2) Israel není rasistický stát, v Israeli mají Židé i Arabové stejná práva.Arabové mají zastoupení v knesetu, jsou zastoupeni na úřadech a navíc nemusejí sloužit v israelské armádě. Zatímco v muslimských státech nemuslimové rovná práva nemají.

3) Právo návratu se týká jakohokoliv Židy a to jak z židovské matky. tak na základě víry. Hlachický Žid je takový Žid, který se narodil z židovské matky a nebo přijal židovskou víru, to je důkazem že se do Israele stěhují lidé růsného vyznání (ultraortodoxní, ortodoxní, konservativní, liberální a mesiánští Židé). Židé rozhodně nejsou nesnášenliví, jsou naopak velmi tolerantní, velmi agresivní jsou palestinští Arabové, kdyby nepáchali terorismus, mohli mít svůj vlastní stát. Israel má zbraně udržet si svou existenci, to k Vaší smůle Israel nebude vyvrácen).

4) Daleko větští podporu v USA má Israel u evangelikálních křesťanů, kterých je 60 milonů, USA nikdy nepřestanou Israel podporovat. Židům v USA je Israel lhostejný, ale křesťané Israel podporují.

Řekněte mi, proč stejné zvratky píšete na všechny články týkající se Židů nebo Israele. Táhněte si na diskuse do Haló novin, NevPes je slušný server ne naci-bolševická stoka.

Fafa 5.11.2009 15:41

Re: No potěš, to je plk!

Dekuju za diagnozu. Moc mne potesila. Kdyby mne nekdo jako Vy povazoval za uplne normalniho, tak by mne to dost trapilo.

A ted snad k veci. Kdy presne na uzemi dnesniho Izraele existoval arabsky nebo palestinsky stat?  

Jakub S. 5.11.2009 15:40

Re: Velmi záslužný shrnující a hodnotící článek - díky!

To bych velice rád četl, prosím!

SPQR 5.11.2009 15:39

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu

Ty Vaše exaltované fantasmagorie nejsou o nic lepší. Historie ve Vašem podání musí být sci-fi román. Možná byste mohl oslovit pana Neffa, aby to dostalo ještě větší grády. ;-D

V. 5.11.2009 15:31

Re: krestane...

Kristus by ani v nejmensim nepodporil chovani Izraele a zle by je odsoudil. Az budete zase psat o tom kdo malem zavlekl do teto oblasti holokaust, vzpomente stat, kteremu se to povedlo

SPQR 5.11.2009 15:28

No potěš, to je plk!

Stejně se můžete ptát třeba, co je Čechům potom, kdo se stěhuje do Protektorátu Čechy a Morava?

Jste úplně vyšinutý. 8-o

kopretina 5.11.2009 15:27

Re: Jano

R^R^R^

janoryna 5.11.2009 15:22

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu ,al Jano

tohle vám jen tak neprominou a může vás tu trfit nějaká ta atomovka. honem utíkejte se schovat do gazy nebo do íránu. tam budete v klidu na věky bez židů.

kopretina 5.11.2009 15:20

Re: krestane...

Nechtu to pro-arabskou propagandu. Židé byli na území Eretz Jisrael v době, kdy žádní Arabové neexistovali a na rozdíl od Arabů měli Židé na území Eretz Jisrael stát, Arabové nikoliv. A Arabové  byli potomci přistěhovalých Arabů z 19.století, nejednalo se totiž o žádnou arabskou zemi. Před vznikem Israele Židé vlastnili 9% půdy, Arabové JEN 3% půdy, 17% půdy byla opuštěná země, 71% bylo státní svěřené území britské koruny. Churchill řekl: Židé jsou v Palestině právem, nikoliv z něčí velkodušnosti.

Válku samozřejmě začali Arabové, terorizovali židovské obyvatelstvo běhěm 20.-40. let,ihned po přijetí rezoluce začali Arabové nevyhlášenou válku, masový terorismus a poté se Arabové po vzniku Israele pokusili Židy totálně zlikvidovat. Přirovnání arabských a německých obětí je výstižné a pravdivé.

kopretina 5.11.2009 15:13

Re: krestane...

Kristus by nikdy nestál na straně muslimských teroristů. Většina Israelců a doufám, že i Palestinců si mír přeje, jen teroristi na palestinské straně podkopávají mír.

kopretina 5.11.2009 15:09

Re: krestane...

Žádný opravdový křesťan semůže být na straně palestinských teroristů. Mezi palestinci je hodně teroristů a na jejich stranu se křesťané stavět nemůžou.

qwertasdfg 5.11.2009 14:53

Re: Velmi záslužný shrnující a hodnotící článek - díky!

stejne silne kafe byla zprava od amnesty international ohledne izraelskeho oblehani dzaninu, vcetne oblehani krestanskeho kostela, ve kterem drzeli palestinsti ozbrojenci duchovni jako sva rukojmi. samozrejme byl vinen izrael.

ps, uz si nepamatuju podrobnosti, ale zpravu snad mam nekde ulozenou v pc. retorika silne pripominala "armadu miru", "imperialisticke nohsledy", "narodneosvobozenecky boj" a podobny pitominy.

Thyronx 5.11.2009 14:38

Primitivni propaganda

Jednostranna politicka obzaloba? Autor budto zpravu necetl a nebo je idiot. :-/

Tančící Mazurek 5.11.2009 14:15

Re: stihomam?

Bejvávalo,bejvávalo,bejvávalo..

Fafa 5.11.2009 14:15

Jano

Zacali by Arabove valku a jakekoli vrazdeni Zidu, kdyby se tam Zide nezacali stehovat po statisicich?

Zajimava otazka. Co je vlastne Arabum po tom, kdo se stehuje na uzemi Tureckeho sultanatu, pripadne na britske mandatniho uzemi?

Fafa 5.11.2009 14:06

Ivane

Palestinci mají samozřejmě právo na to, aby se loupeži bránili i se zbraní v ruce

nahodou nahodou Vy ten Ivan, co tady pred par dny kritizoval bratry Masiny a tvrdil, ze nasili neni ospravedlnitelne v zadne situaci?

Sigmund 5.11.2009 14:05

Re: Křesťané

To je zase blábol...

Kenavp 5.11.2009 13:50

Re: krestane...

Rád bych se dožil časů, kdy se do diskuze budou zapojovat ti, kteří mají co říci a ne kdejaký idiot.

František 5.11.2009 13:47

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

 Autore BM pletete se , na území , které nazýváme Palestina v dobách Antiky nežili arabové.

;-) 5.11.2009 13:44

Re: krestane...

V SSSR lide rozhodne trpeli vice. I bez války.

;-) 5.11.2009 13:42

Jano Re: krestane...

bo nebylo koho. To si jenom vyřizovali drobné půtky ve vesnicích a mezi

quetzal 5.11.2009 13:09

stihomam?

A Vám Janinko Izrael nebo nějaký žid/Žid osobně vyhrožuje atomovkou, plynovými komorami nebo čímkoliv jiným???

Pokud vím a opravte mne, jestli se mýlím, tak Izrael pouze vyhrožuje, že se bude bránit, bude-li napaden nebo ohrožen. Pokud vyrábí atomové materiály Irán, jehož vrcholný představitel Ahmenineřád, tvrdí, že Izrael nemá právo na existenci, pak nechápu, jak se někdo může divit, že se Izrael cítí ohrožen. Irák a Osirak totéž.

Mimochodem, s Tureckem myslím Izrael spolupracuje velmi těsně, dokonce i ve vojenské oblasti.