1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kopretina 5.11.2009 19:26

Obama odmítl Galdstovou zprávu!!!

pana Janečka. USA pod vládou Baraka Obamy, kterého zbožňujete

http://www.bridgesforpeace.com/modules.php?name=News&file=article&sid=6354

kopretina 5.11.2009 19:18

Re: Mily svete

Tak on je nářez i Korán. Jak se chovají Židé k Arabům? Neříkám, jsou i excesy na israelské straně, ale je to reakce na arabský terorismus, protože,kdyby se Židé nebránili, tak by je Arabové vyhubili, ale to jistě víte.:-)

Sigmund 5.11.2009 19:16

Re: Ivane

"Když půda nikomu nepatří,mám právo si ji koupit"...   OD KOHO NEMÁ-LI MAJITELE? A nepište že "takové je právo". Snad děláte poskoka v advokátní kanceláři,ale to z vás nedělá právníka....

Erich ulhany 5.11.2009 19:11

Re: Mily svete

Cau Marko. Vy jste tu novy??? Musite se nejak domluvit se slecnou Kopretinkou. Je to mile pravicove krestanske devce.  Musite synchronizovane, aby ty vase zavery nesly jaksi proti sobe - doted jsem si totiz myslel, ze Polaci jsou tak nejak porat tema katolikama. Tim zmasakrovanim desitek tisic zidu jste schodil Kopretincinych 6000. Tohle si nemuzete navzajem delat. Ale jinak souhlas byl to humus a Polaci se taky nemaji cim chlubit. A co teprva Stary Zakon - to je narez. Jenze Marko tady nejde o Vas jako o zidy, ale o to, jak se chovate k vasim skutecnym a mozna jedinym bratrum. Taky vam pak nikdo nemusi zustat. 

Erichu, Vy jste těmi Židy nějak posedlý. To musí mít nějaký důvod.

Jinak muslimové pronásledovali Židy stejně jako křesťané. Pan Gerloff

psal o chronologii pronásledování Židů v arabském světě. Jen v Maroku

bylo zavražděno 6 000 Židů.To se nestalo řpi žádném křesťanském pogromu.Proč nenávidíte židovský národ?

kopretina 5.11.2009 19:05

Re: Mily svete

Antisemitismus je jed lidstva. Antisemití jsou vedeni duchem Satana,ta nenávist je nadpozenská. Satan ví, že obnova a plnost Israele bude pro něj bude znamenat konečný pád a smrt.

kopretina 5.11.2009 19:02

Pána píšící nickem "israel"

Pane Jančku, Vy si dáváte nick "Israel" a při tom Israel hanebně špiníte a nenávidíte, jak Julius Streicher Židy, nenosíte na krku přívěšek oběšeného rabína?.Nepálíte israelské vlajky na protiisraelských hnusodemonstrací. Kdyby se Israelité chovali jako nacisté, tak by žádný Palestinec nežil. Israelci nestaví plynové komory, nevraždí tisíce lidí za jednu noc. Israel likviduje pouze teroristy, ne civilisty, to, že mezi teroristy se najdou i civilisté je jistě smutné, ale není to úmysl Israele. Přirovnat israelské sebeobranné jednání k nacistickým zločinům může jen netvor, ne slušný a zásadový člověk. V mnoha muslimských státech jsou nacisté velmi oblíbení. Nacistický vrah Alois Brunner, Eichamannova pravá ruka žil v pohodě v Sýrii, kde prohlašoval, že kdyby mohl, tak by konečné řešení dokončil. Někteří muslimové s nacisty spolupracovali, mufti Husejní a Heinrich Himmler, muslimské legie SS... Mein Kampf a Protokoly sionských mudrců jsou velmi oblíbené. Židé jsou v arabských televizích démonizavaní, protižidovská propaganda je velmi podobná nacistické.

Erich ulhany 5.11.2009 18:58

Re: Erichu

To je dobre Kvetinko, ale musite si to stale opakovat. Kdyz se rozcertite, pak se neznate a zapominate na krestanske vychovani. K te pani Tydlitatove - asi Vite nac ve Vasi nedavne minulosti zde na vebu - ohledne toho stehobvani vsech multikulti narazim. Ze. Vidite a mne to jako kovaneho nepritele zidovskeho naroda ani nenapadlo. Jo mam hodne co dohanet. Ale ja jsem celkem ucenlivy, rad se priucim kazde spatnosti.

kopretina 5.11.2009 18:53

Re: Souhlas naprosty

Já mám svá fakta podložená z literatury, odkud Vy? Očerňujete židovský národ tím, že píšete o něj jen negativně. O muslimech by se také dalo napsat stovky stránek negativního textu, ale jak píši, je špatné paušalizovat a odsuzovat národ nebo vyznání.

Hm 5.11.2009 18:51

Re: Mily svete

V lidech celeho sveta.

kopretina 5.11.2009 18:49

Re: Erichu

Milý Erichu, posedlý Židy jste tím, že píšete o Židech nebo Israeli jen negativně a to se mi nelíbí. :-/

kopretina 5.11.2009 18:45

Re: Mily svete

Moc hezky napsáno.R^VV

kopretina 5.11.2009 18:42

Re: Erichu

Nikoho nechci stěhovat, každý má právo žít kde chce. Chce-li Žid žít v Israeli nebo v Evropě, je to jeho volba, stejně tak to platí pro muslimy. Mají rovněž právo žít v Evropě nebo ve svých zemí, ale co platí pro obě stějně je povinnost pracovat a platit daně. Kdo z cizinců by neplatil daně, byl na dávkách, tak by okamžitě měl být vykázán z Evropy a poslán tam,kde je jeho rodiště. Jestli je paní Tydlitátová Židovka není absolutně směrodatné. Nesoudím lidi na základě rasy nebo vyznání.

Leoš 5.11.2009 18:17

Re: Mily svete

Celé dějiny Židé někoho rozčilují. Kde asi bude chyba?

Erich ulhany 5.11.2009 18:17

Re: Souhlas naprosty

No k tomu Einsteinovi Kvetinko. Znate jeho nazor na Eretz??? Nic lichotiveho pro Vasi snahu. A cim ze ocernuji - to musite konkretne. Jestli tim za na nektera Vase manipulativni sdeleni reaguji tim, ze napisu to co vim, to co je verejne dostupne a zname,a to prevazne od zidovskych autoru, pak se tedy ke vsemu doznavam. No a moje ironie - vzdyt vite jak ji Jakub tak moc miluje.Tuhle se o tom rozepsal. Jenze on je tak trochu rasista - libi se mu jen ta zidovska. A ja jsem bohuzel gadzo-gojim. A ironie je pritom rodu zenskeho a ne zidovskeho. Zejo  

Marko 5.11.2009 18:13

Re: Mily svete

Prihlizel jsi kdyz v roce 1967 Nasser, divoce povzbuzovany divokymi zastupy v kazde arabske metropoli, slibil zahnat Zidy do more. A prihlizem bys, kdyby zitra Israel byl pred znicenim. A protoze vime, za Arabove-Palestinci sni kazdy den o tom zniceni udelame vsechno v nasich silach anyvhom prezili v nasi vlastni zemi. A pokud Te to rozciluje, mily svete - jen si predstav kolikrat v minulosti jsi Ty rozcilil nas.

Co chci rici, mily svete, je ze jestli se na nas rozcilujes, tady je jeden Zid, kteremu je to uprimne jedno.

Marko 5.11.2009 18:13

Re: Mily svete

Arabove se rozciluji a hodni umirneni  Egyptane se rozciluji. Takze, mily svete, poslouchej so ma rici obycejny Zid z Israele. V letech 1920, 1921 a 1929 neexistovala uzemi z roku 1967 coby prekazka miru mezi Zidy a Araby.

Nebyl zadny zidovsky stat, ktery by nekoho rozciloval. A prece ti stejne utlacovani a potlacovani Palestinci zabili stovky Zidu v Jerusaleme, Jaffe, Safedu a Hebronu. Ano, 67 Zidu bylo zabito v jedinem dni v jedinem meste, Hebronu, v roce 1929.

Mily svete, proc Arabove - Palestinci - zmasakrovali 67 Zidu v jedinem dni v roce 1929? Bylo to proto, ze je Israel rozhneval agresi v roce 1967? A proc bylo 510 zidovskych muzu, zen a deti zabito v arabskych povstanich v letech 1936-39? Bylo to kvuli arabskemu hnevu nan rokem 1967? A kdyz jsi, svete, navrhl OSN plan na rozdeleni Palestiny v roce 1947, plan ktery by ustanovil palestinsky stat vedle malickeho Israele, a kdyz Arabove sli do valky a zabili 6000 Zidu - byl ten hnev zpusoben agresi z roku 1967? Mimochodem, drahy svete, proc jsme tehdy neslyseli Tvoje protesty?

Ubozi Palestinci, kteri dnes zabijeji Zidy vybusninami a bombami a kameny jsou ti stejni lide kteri se - kdyz meli vsechna uzemi, ktera dnes pozaduji - pokouseli zahnat Zidy do more. Stejne zlosti zkrivene tvare, stejna nenavist, stejny pokrik "idbah-al-yahud" - "pobijte Zidy", ktery slysime a vidime dnes, stejni lide tehdy a ted. Stejni lide, stejny sen - zniceni Israele. Co se jim nepovedlo vcera, o tom sni dnes - ale my bychom je samozrejme nemeli utlacovat.

Mily svete, prihlizel jsi a nezastavil jsi Holokaust, prihlizel jsi a nic neudelal kdyz v roce 1948 sedm statu zalalo valky ktero Arabska Liga hrde prirovanal k mongloskym masakrum.

Marko 5.11.2009 18:13

Re: Mily svete

Hnevame se sami na sebe proto, ze Te, mily svete, rozcilujeme - a proto jsem se rozhodli Te opustit - a vybudovat zidovsky stat. Porozumeli jsme ze tim, ze jsme zili coby cizinci ve Tvych zemich, jsme Te rozcilovali, otravovali, vyrusovali.

Co lepsiho tedy muzeme udelat nez opustit Te a tak Te milovat - laskou, doufejme, opetovanou. Proto jsme se rozhodli vratit se domu, do zeme ze ktere jsme byli vyhnani 1900 let predtim Rimskou civilizaci, kterou jsme, zda se, take rozcilili.

Nanestesti, mily svete, je opravdu tezke se Ti zalibit. I kdyz jsme odesli od Tebe a Tvych pogromu, inkvizici, krizackych vyprav a holokaustu, i kdyz jsme zanechali svet jako takovy za nami abychom zili sami v nasem vlastnim malem statu - porad a porad Te rozcilujeme.

Rozciluje Te, ze utlacujeme ubohe Palestince. Hneva Te, ze se nevzdavame zeme z roku 1967, coz je samozrejme prekazkou k miru na Stednim Vychode.

Moskva se rozciluje a Washington se rozciluje.

Marko 5.11.2009 18:12

Mily svete

Mily svete,

Zda se, ze je tezke byt Ti po vuli. Chapu, ze jsi se na nas, Israelce, rozcilil. Vazne to vypada, ze ses rozcilil, ze se hnevas, ze jsi kvuli nam rozzloben. Po pravde receno se zda, ze se na nas hnevas kazdych par let. Dnes je to brutalni utlacovani Palestincu, vcera to byl Lebanon, predtim bombardovani jaderneho reaktoru v Baghdadu a Yom Kippurska valka.

Je zrejme, ze Zide kteri uspeji a kteri tedy preziji Te obzvlaste rozciluji. Samozrejme, mily svete, dlouho pred vznikem Israele jsme Te, my Zide, rozcilovali.

Rozcilili jsme Nemce, kteri si zvolili Hitlera a rozcilili jsme Rakusany, kteri jasali kdyz prijel do Vidne. Rozcilili jsme zastupy Slovanu, Baltu, Balkancu - Polaku, Slovaku, Lotysu, Ukrajincu, Rusu, Madaru, Rumunu. Nase je dlouha, predlouha historie rozcileneho sveta.

Rozhnevali jsme Kozaky v Chmielnicki takze nas v roce 1648-49 zmasakrovali po desitkach tisicu. Rozhnevali jsme krizaky takze na ceste do Svate Zeme ve svem hnevu nas zabijeli po houfech. Rozcilovali jsme - po staleti - Rimskou Katolickou cirkev tak, ze ta se rozhodla s nami jednat skrz Inkvizici. A tale jsme rozcilili arci-nepritele cirkve, Martina Luthera, ktery ukazal obdivuhodneho krestanskeho ducha svym volanim po tom, aby byly synagogy vypaleny i s Zidy uvnitr.

Erich ulhany 5.11.2009 18:06

Re: Erichu

Tak ja nenavidim,ale nikdy jsem nikoho nikam nechtel stehovat. A vy milujete a proto chcete stehovat. Nepletu se, ze ne?? Reknete mi Kvetinko. Je pani Tydlitatova zidovka?? Ale trochu multikulti asi bude, zejo??? Tak treba tu chcete stehovat, Vy milujici Eretz??

Erich ulhany 5.11.2009 17:56

Re: Erichu

A prosim Vas cim?? Nejak nechapu. Konkretneji prosim. Neco skutecne nepravdiveho z me strany. Ze Vam spousta veci prijde nekoser, protoze o nich nevite, to prosim. Proste oba cteme rozdilnou literaturu. Ja evangelikalum nedopravam sluchu.

SPQR 5.11.2009 17:51

Re: No potěš, další plk :-)

Naše debata vede k Vašemu dalšímu sebeztrapňování.

kopretina 5.11.2009 17:48

Re: Souhlas naprosty

Milý Erichu, já nikdy nepíši, že jsou všichni Židé nebo muslimové zlí nebo hodní. Jen vyvracím antisemitskou propagandu. Bohužel je židobijců v naši zemi hodně. Vážím si Freuda, Poláčka, Kafky, Hasse, Einstejna, Lustiga a dalších výjmečných Židů. Nevážím si však Trockého, Kameněva což jsou vrazi. Jenže Vy systematicky očerňujete židovský národ a to se mi nelíbí.

Erich 5.11.2009 17:43

Re: Souhlas naprosty

Kvetinko cetla jste odkazy??? Milch a Heinkel nebudou jedini co skutecne, nejenom ze spolupracovali, ale se i aktivne pricinili. Nemec Udet si, kdyz mu doslo o co jde, sahl na zivot. A po nem nastoupil Milch . Ale treba bratr Goringa Alfred, byl polovicnim zidem a presto pomahal pronasledovanym. Byl to sice taky trochu holkar, ale zachoval se statecne,taky mu ovsem pomahalo to jeho jmeno. Vy mate porad problem pochopit, ze nic neni cernobyle. Ja nemam potrebu Vas nejak tahat za nos a manipulovat. Jen chci, aby jste si zjistila i jina fakta.   

kopretina 5.11.2009 17:42

Re: Erichu

Statisíce mrtvých Židů mají na svědomí někteří muslimové, na rozdíl od Vás negeneralizuji, jak Vy špiníte židovský národ.

kopretina 5.11.2009 17:39

Erichu

Erichu, Vy jste těmi Židy nějak posedlý. To musí mít nějaký důvod. Jinak muslimové pronásledovali Židy stejně jako křesťané. Pan Gerloff psal o chronologii pronásledování Židů v arabském světě. Jen v Maroku bylo zavražděno 6 000 Židů.To se nestalo řpi žádném křesťanském pogromu.Proč nenávidíte židovský národ?

kopretina 5.11.2009 17:37

Re: Souhlas naprosty

To není pravda. Muslimové Židy pronásledovali stejně jako křesťané. Pan Gerloff psal o chronologii pronásledobání Židů v arabském světě, jen v Maroku bylo naráz zabito 6 tisíc Židů.

kopretina 5.11.2009 17:35

Re: Souhlas naprosty

Víte Erichu, nacisti vymlátili 6 milionů Židů, uznejte, že je NEMOŽNÉ, aby někteří Židé spolupracovali s nacisty, kteří chtěli židovský národ vyvraždit.

kopretina 5.11.2009 17:34

Re: Souhlas naprosty

Víte Erichu, Vy jste těmi Židy posedlý, nenávidíte židovský národ, proč?

kopretina 5.11.2009 17:31

Re: Ivane

Takže přiznáváte, že půda Arabům NEPATŔILA, takže, když ji nikdo nepatřil, tak měli Židé půda ve Svaté zemi právoplatně koupili. Tudíž, když půda nikomu nepatří, mám právo si ji koupit.

Jinak půda Osmanům a později Britům samozřejmě patřila, takové jeprávo.