2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub S. 5.11.2009 17:28

Re: Nastesti je Goldstone Zid

A ty patříš k psychiatrovi. Utkvělé myšlenky - fixní ideje...

Jakub S. 5.11.2009 17:27

Re: Primitivni propaganda

Jejda, Tyrda! No nazdar...

Erich 5.11.2009 17:26

Re: Souhlas naprosty

Vis Poletusko, Sturmer v knihovnicce nestosuji, takze to nemohu porovnat. Ale nechapu cim jsem se dotkl Tveho outlocitu. Co je spatneho na upozorneni, ze nekteri zide, v dobe WWII spolupracovali s nacistickym Nemeckem a byli tak spoluviniky pri nacistickych zverstvech??? Obzvlast kdyz zde porad upozornujete na spolupraci ze stran muslimu. Tak to tak nejak vyvazuji. Pamatujes na Guernicu  Tak to byly zrovinka Heinkelovic letadylka. A Coventry to same. Vis Devucho o mne se ve Sturmeru nepsalo. Ale zrovinka o Heinkelovi nebo Milchovi mohlo a neco urcite oslavneho. Tak ja sem spina, ale co jsem pak proti temhle dvou semitskejm spinam.Vid devce.

Rys 5.11.2009 17:24

Nastesti je Goldstone Zid

a proto se nepise o "antisemitismu". Neni nutne jit do detailu jeho zpravy. Zakladnim faktem zustava ze neslo o boj proti Hamas ale o kolektivni potrestani Palestincu ve stylu nacistu. Israelska vlada nemuze vysvetlit proc pred zacatkem boju nemohli odejit zeny a deti kdyz pry slo o boj proti Hamas, proc doslo k cilenemu rozbijeni infrastruktury a proc nedovoli dodnes jeji opravu.

Karadcic stoji pred soudem za zavrazneni 8000 muslimu. Israelska vlada tam patri take.

Marko 5.11.2009 17:18

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

A vite, ze oni to Arabove (a Cerkesove a Armeni a Rekove atd) pudu opravdu prodavali.

97 5.11.2009 17:16

Re: Křesťané

v Evrope to tak nastesti vetsinou je, ale v Americe (at severni nebo jizni) by s vami asi nesouhlasili (co se tyce Noveho zakona), nebo v Israeli (co se tyce Stareho).

Harpyje 5.11.2009 17:16

Re: Národ jako každý jiný

Nezapomněla náhodou malá antisemitská špína na Göringa, kterého zde asi před půl hodinou prezentovala jako Žida?

Marko 5.11.2009 17:16

Re: Ivane

Takze ty vyborne archivy dokladajici vlastnictvi zeme v turecke risi podle Vas neexistuji?

Marko 5.11.2009 17:13

Re: Souhlas naprosty

Bezproblemove opravdu nebylo. Souziti bylo lepsi pod nadvladou Turku, to je pravda.

Harpyje 5.11.2009 17:12

Re: Souhlas naprosty

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ernst_Heinkel.jpg  jak vystřižený ze Stürmeru, viď ty malá antisemitská špíno?

Erich 5.11.2009 17:12

Re: Souhlas naprosty

Pozor Ivane. Za tohle se upaluje, nebo posilaji dopisni bomby. To Vam rada vysvetli Kopretinka. Takze za tenhle nazor nejdriv Vy a pak ti co jej ve zvych knihach siri : Lewis, Sacher, Johnson. Cejka. A pak prijde na radu Lahav a nakonec i Gerlof, za to ze si obcas neda pozor na to co pise. A pak tu zbydeme uz jenom MY. Nazi a Askenazi. A bude pohoda.   

Marko 5.11.2009 17:11

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Rabinat s tim nema az tak moc do cineni. Nabozensky vyklad je zakladem zakona, ale neni slepe nasledovan.

Podle Israelskych zakonu je nekolik moznosti jak nekdo muze ziskat Israelske obcanstvi. Jednim z nich je udeleni obcanstvi na zaklade narozeni (nevim, jestli tohle dava smysl v cestine) kdy mate narok na Israelske obcanstvi kdyz jeden z vasich rodicu (je jedno jestli matka nebo otec) je obcanem Israele.

Nezidovska imigrace je na stalem vzestupu, mnoho z nich na zaklade "zakona o navratu" kdy mohou ziskat obcanstvi na zaklade pribuzenstvi s obcanem Israele, i kdyz sami nejsou zidovskeho puvodu ani viry.

Nesmysly, ktere to pise "Ivan" nebudu ani komentovat.

Fafa 5.11.2009 17:08

Re: Ivane

Dobre, tak kdo tedy podle Vas mel pravo rozhodovat o vlastnickych pomerech na uzemi dnesniho Izraele?  

Fafa 5.11.2009 17:06

Re: No potěš, další plk :-)

No asi toho nechame. Vidim, ze nase nazory se rozchazeji do te miry, ze neumoznuji jakoukoliv debatu.

Bloud 5.11.2009 17:05

Díky

R^Místní židobijce autore nepřesvědčíte, i kdyby jste jim své logické a přehledně podané argumenty převedl do formátu 2x2=4. Díky za solidní článek.

Erich 5.11.2009 17:05

Re: Souhlas naprosty

To je blud pravice, ze Izrael je vzdycky hodny a palestinci vzdycky zli. Pisu to spravne, nebo jsem to popletl??? Jinak Kvetinko ja Izrael miloval prave kvuli 1967. Nez jsem se ovsem naucil cist a zacal davat prednost zidum pred Izraelem. Ale tohle nemuzete pochopit.

Ale nenutte mne milovat zidy podle Vaseho vyberu. Treba tohodle a tohodle  opravdu nemusim. Rekl bych, ze maji na svedomi minimalne statisice obeti a znam i jine kabrnaky.

Ivan 5.11.2009 17:04

Re: Souhlas naprosty

Do příchodu židovských emigrantů neměla místní židovská komunita problémy. V arabském světě to měli židé po celý středověk daleko jednodušší než v křesťanské Evropě. Jejich soužití s islámem bylo takřka bezproblémové.

Ivan 5.11.2009 17:01

Re: Ivane

Ani Osmanům samozřejmě nepatřila. Opakuji, že vlastnictví půdy v evropském slova smyslu nebylo v dané oblasti známo.  Při reformách v Osmanské říši prováděných podle pruského vzoru byla z čistě administrativních důvodů půda přiřazena jednotlivým tureckým správním úředníkům, fakticky se ovšem na staletí trvajících zvyklostech nic nezměnilo. Židé rozpadu Osmanské říše využili a podvodně "koupili" půdu od Turků, kterým ale nepatřila. Představa, že půda byla na blízkém východě vlastněna v evropském pojetí je velmi naivní. Vůbec přitom nebylo důležité, jestli tam vládl turecký sultán, nebo egyptský sultán nebo kdokoliv jiný. Do příchodu židovských přistěhovalců neměla židovská diaspora žijící v Palestině problémy.

Ivan 5.11.2009 16:55

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Podle ortodoxního výkladu rabinátu  je židem jen syn nebo dcera židovské matky. Tedy naopak, otec není při určení příslušnosti k židovství podstatný (vcelku logické, otec byl až do genetických testů vždy nejistý).

kopretina 5.11.2009 16:54

Re: Ivane

Ne, loupežníci nejsou Židé, ale Arabové. Arabům půda neptařila. Půda patřila Osmanům a později Britům. K tomu, aby mohla být provedena lpoupež, musí to někomu patřit. Arabskému obyvatelstvu půda nepatřila. Židé ji odkoupili. Tečka. Můžete si šířit naci-bolševické lži, jak chceta, ale pravda je jiná.

pbla4024 5.11.2009 16:53

Re: Ivane

Ovšem místní obyvatelstvo jsou v Israeli Židé. Už asi tak tři tisíce let. To jako že uloupili půdu sami sobě, soudruhu Váňo?

Ivan 5.11.2009 16:52

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Nic takového jako zaplacení půdy se nestalo. Půdu "prodávali" po prohrané válce turečtí správní úředníci, kterým ovšem nepatřila. Radovali se, jak židy i araby napálili. V dané oblasti nebylo možné půdu kupovat nebo prodávat, protože v tehdejší době  tamnější právo vlastnictví půdy v evropském smyslu slova vůbec neznalo.

Islámské a křesťanské obvatelstvo Izraele ovšem nemá práva židovských obyvatel. Stačí si jen požádat třeba o povolení vystavět nádrž na vodu jímanou ze střechy vlastního domu. Žid povolení dostane ihned, arab nikdy. V zákoně to ovšem nenajdete, na to jsou židé dostatečně chytří. Arab nedostane povolení k odběru vody pro pěstování zeleniny na své zahrádce, žid dostane povolení i pro vodu do bazénu na koupání. Atd.. Takových omezení jsou tisíce, každý znalý poměrů v Izraeli to potvrdí.  A samozřejmě že probíhají neustálé pokusy zbavit nežidovské obyvatele hlasovacího práva atd..

kopretina 5.11.2009 16:52

Re: Souhlas naprosty

To je ten blud levice. Israel je vždycky zlý, zatímco palestinští Arabové jsou ti hodní. Do r.1967 byl Israel miláčkem levice, ale po šestidenní válce levičáci obrátili a začali nenávidět Israel. Chce být na straně tzv. "slabších". Údajně slabší jsou palestinští Arabové. To těžko. Palestinských Arabů jsou na území Svaté země 4 milionů a Židů je 5,7 milionů.

Faktický Dotaz 5.11.2009 16:47

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Platí to i naopak ? Mají podle rabinátu automatický nárok na izraelské občanství i děti židovky a nežida ? Není podle nich žena jen bezvýznamnou úrodnou prstí na které nezáleží, oproti mužem přenášenému dědičnému židovskému semeni a božímu vyvolení?

Ivan 5.11.2009 16:45

Re: Ivane

Nic takového v příspěvku značky Ivan nebylo. Nějak jste nepostřehl, že Mašíni byli loupežní vrazi, kteří porušovali zákon a obhajovali to dodatečně a jasně účelově tím, že se jim nelíbí režim, ve kterém žili. Stát má samozřejmě právo na to, aby svoje zákony chránil i násilím, to konec konců dělá i současný stát a loupežné vrahy posílá na dlouhou dobu za mříže.

 V případě Palestiny jsou loupežnými vrahy židé, kteří místnímu obyvatelstvu uloupili půdu. To jaký stát tam byl před 1. sv. válkou není podstatné. Bajky o kupování půdy jsou jen pro neználky. Podle tehdejšího místního práva a zvyklostí v dané oblasti vůbec nebylo možné půdu kupovat a prodávat, protože pojem evropského vlastnictví půdy tam neexistoval. To jen turečtí správní úředníci vracející se domů po prohrané válce židům ochotně prodávali něco, co těm úředníkům nikdy nepatřilo.

Erich 5.11.2009 16:42

Re: Národ jako každý jiný

No BlowJobe. Ten Goldstone mi neprijde tak nejak nebezpecny, a to sel do te komise proto, aby kritiku Izraele mirnil. Ale co treba Milch?? Nebo Heinkel. Jen tak z casti  Heydrich. A nebo zidobolsevici v Rusku. Co myslis. Kolik lidi maji asi tak na svedomi?? Zacals pocitat, nebo radeji ne???

Harpyje 5.11.2009 16:39

Re: Primitivni propaganda

To je pravděpodobnější.

Ivan 5.11.2009 16:38

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Ano, to právo měli. Protože se ale dobrovolně přihlásili k říšskému občanství a spáchali tím zločin velezrady dle československých zákonů, měli být odsouzeni k trestu smrti, popraveni a jejich majetek zabaven. Ti, kdo říšské občanství nepřijali odsunuti nebyli. (Mimochodem, podle říšských zákonů té doby se sudetští Němci rovněž provinili neuposlechnutím Hitlerova rozkazu, podle kterého každý Němec byl povinen pod trestem smrti  před postupujícícmi armádami spojenců odejít na říšské území.)

Ivan 5.11.2009 16:33

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Nic takového jako zaplacení půdy se nestalo. Půdu "prodávali" po prohrané válce turečtí správní úředníci, kterým ovšem nepatřila. Radovali se, jak židy i araby napálili. V dané oblasti nebylo možné půdu kupovat nebo prodávat, protože v tehdejší době  tamnější právo vlastnictví půdy v evropském smyslu slova vůbec neznalo.

guerrier 5.11.2009 16:31

Re: Primitivni propaganda

Viděl bych to tak že tím idiotem jste vy. ;-D