29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pepa Jetel 26.11.2009 13:09

Ne, tak to není a dost mě mrzí, že mi podsouváte něco, co jsem nepsal.

I když na NP je to standard.

Upozornit na něčí podvod je jistě správné. Nelíbí se mi pouze "argument", který jsem zmínil už v prvním příspěvku tohoto vlákna. Čili ten, který tyto "argumenty" používá, mi nepřijde dvakrát důvěryhodný.

pesimista 26.11.2009 13:05

Re: Pesimisto

je vidfět, že někteří jsou přesvědčení, že i dějny se musí ykládat podle jejich přání; potom ovšem rozumí akorát těm pohádkám; vy edy tvrdíte, že ani to středověké oteplení v 10-13 st.neexistovalo a že naší předci si vymysleli pěstování vína na Vysočině (názvy jako Vinohrádek, Ve vinici si v nv.500 vymysleli před nedávnem.) 

Petr Benes 26.11.2009 13:05

Re: Několi dní shodou okolností připravuji městskou kroniku pro zveřejnění,

dekuji mnohokrat, muzete na mail wxx@seznam.cz

I.Laengsfeld 26.11.2009 13:02

Re: Odpověd pánům Vlado, očko, Arnošt, Lang. , k jejich reakci po 9.15

Ona vubec ta myslenka pouzivat zhlazeny zapis teplot poslednich let ci desetileti v Cesku (at jiz ty teploty

stoupaji vyrazne ci mene vyrazne) k "argumentaci" ohledne vlivu CO_2 na klima je skutecne paragenialni

pesimista 26.11.2009 13:00

Re: Několi dní shodou okolností připravuji městskou kroniku pro zveřejnění,

pane Beneš,pokud mi napíšete spojení, budu se vám snažit vyhovět; ta starší verze není ještě v PC, ale pracuje se na tom.

čtenář zdrojů 26.11.2009 13:00

Pesimisto

Rudovous se nejpre zastavil na Islandu (Iceland). Tam mu ale byla děsná zima, tak se vydal do Grónska (Greenland), aby se tam se svými kumpány mohl opalovat na píščitých plážích uprostřed zeleně společně s místními eskymáky, kteří ale byli do hněda opálení a nosili tehdy jen kus kůže přes bedera. Poté Rudovous pokračoval na Newfoundland (Vinland), aby tam sklidil právě dozrálé víno, které tam pěstovali Indiáni. No a ti Indiáni pocházeli z Indie, jak nás informoval pozdější znovuobjevitel Ameriky Kolumbus.;-D

Tak a teď ještě tu o Karkulce.

Petr Benes 26.11.2009 12:58

Re: Několi dní shodou okolností připravuji městskou kroniku pro zveřejnění,

tahle vase kronika mne velmi zajima. bude nekde ke stazeni nebo ke koupeni jako kniha?

Honza42 26.11.2009 12:57

Re: Odpověd pánům Vlado, očko, Arnošt, Lang. , k jejich reakci po 9.15

Zřejmě cestujete po lihovarech. Plete se Vám jazyk, když se pokouší vyjádřit myšlenky bloudící někde daleko kolem Vás. Zejména závěr je geniální a zasloužíte si další skleničku.

Beldor 26.11.2009 12:55

osobne..

Mne osobne tahle kauza ani neprekvapuje,dalo se to ocekavat.Jedina vec ktera me na cele veci ohromuje je nezajem zdelovacich prostredku.Clovek by rekl ze se na to vrhnou jako supi a zaplavi nas reportazemi a rozhovory.Ale ve vetsine novin se obevily maximalne 1-2 clanky a v Tv par kratkych prispevku.Za tyden na tuto kauzu nestekne ani pes a zase bude v novinach 20+ reportazi o nejakem debilnim domku ve kterem se deji nadprirozene ukazy... Co na to rict? Je videt ze publicitu maji soudrzi oteplovaci podchycenou dokonale...;-PRv

i.h. 26.11.2009 12:54

Aha, takze kdyz poukazu na to,

a dolozim to, ze je nekdo gauner, tak jsem gauner taky. Zajimavy zpusob uvazovani.

i.h. 26.11.2009 12:52

Neni

nad uderny argument. Zkuste jeste srapnel.

i.h. 26.11.2009 12:52

Nehýbe,

ale pravdu má - clovek by skoro chtel rict bohuzel - skoro vzdycky. Viz Lisabonska smlouva a globalni oteplovani.

Tis 26.11.2009 12:49

Re: Oteplenci se nezměnili

Evoluce podle Darwina je nesmysl. Náhodné mutace zasáhnou geny kódující životně důležité enzymy, takže se nemohou narodit životaschopní jedinci. S darwinisty je to stejné jako s klimatology. Lžou a terorizují svoje odpůrce.

Pavel 26.11.2009 12:46

Re: Odpověd pánům Vlado, očko, Arnošt, Lang. , k jejich reakci po 9.15

Ten odkaz na youtube vede na seznam.

pesimista 26.11.2009 12:45

Několi dní shodou okolností připravuji městskou kroniku pro zveřejnění,

jsem přesvědčen, že naši předkové se už dávno měli zbláznit. V lednu teplo, že sedláci orali, v červenci padal sníh, povodně, které likvidovali povodí větších řek hůř než dnes. A to se opakuje každých pět let (kronika je od roku 1914, mám ale záznamy od roku 1700)Samozřejmě naši oteplovači řeknou, že to byla náhoda, případně,jak už jsem se dověděl o Vikinzích v Gronsku, předkové přeháněli. U toho Gronska to bylo až trapné, prý Rudovous záměrně lákal kolonisty na víno a lány obilí, i když tam bylo stejně jak dnes - prohlásil jstý "moderní klimatolog".Není nad serióznost. 

IchbinLádin 26.11.2009 12:44

Re: Lež?

Máte recht. Hlavní je, že se furt bude slavit. Jenom, aby se neslavilo jako na hokeji stylem " kdo neskáče není ...". Existuje totiž teorie, že kdyby všichni poskočili ve stejný okamžik, mohli by zastavit zemskou rotaci. A to by byl už fakt průšvih.

Pavel 26.11.2009 12:44

Re: Mnohým diskutujícím ještě nedošlo, že se o žádný podvod nejedná:

Jste debil.

certik 26.11.2009 12:43

Re: GO

Ano, Vaclav Klaus hybe svetem.

BM 26.11.2009 12:42

Re: Mnohým diskutujícím ještě nedošlo, že se o žádný podvod nejedná:

"Rekonstruované", to jest vymyšlené. Některým hlupákům  a gaunrům z řad oteplovacích agentů a obchodníkům  s deštěm ještě nedošlo, že jejich kolosální podvod byl odhalen a že jejich zdroje nelegálně získaných a neetických zisků bude vysychat, protože vyšetřovat se nebude jen  ve Spojeném království.

čtenář zdrojů 26.11.2009 12:41

Re: Anirybo,

no právě. Takže včera sice bylo teplo, ale naměřených 14,5° v Klementinu je podvod.;-D

Pavel 26.11.2009 12:37

Re: Oteplenci se nezměnili

Stsčí použít google: http://www.google.com/search?rls=cs&q=Roy+Spencer+evolution

Měl jsem za to, že se Lindzen snažil dokázat existenci nějaké záporné zpětné vazby, ale nepodařilo se mu to.

Pepa Jetel 26.11.2009 12:31

Podle mého názoru to zhruba stejně vypovídá o tom,

kdo to napsal, i o tom, kdo to proti němu použije. Daj bych si pozor na oba.

Pepa Jetel 26.11.2009 12:27

Ty jo, rozumím, že když někdo napíše blbost, je vhodné to korigovat.

Pochopil bych tak 2-3 reakce, které mu dají do těla, ovšem nechápu, co pudí ty další, když už je to vyřešeno. Těší vás to?

i.h. 26.11.2009 12:26

Mannova data nejsou ani zdaleka

ta jedina na svete. Ovsem jsou to data, pouzita pro "validaci" alarmistickych modelu. Na prdpovidani klimatu na 100 let dopredu je 150 let (tedy spis 30) skutecne malo, ale kdyz mi nekdo vyklada, ze se furt otepluje, cim dal tim rychleji, a ono uz 10 let nic, tak je to divne, ne ? Vam to tak nepripada ? Jste nazoru, ze "globalni teplota" za poslednich 10 let roste cim dal tim rychleji (tedy, roste i jeji derivace?) ? Na zaklade jakych dat ?

para 26.11.2009 12:26

Odpověd pánům Vlado, očko, Arnošt, Lang. , k jejich reakci po 9.15

Dnes cestuji - tak alespon stručně reaguji. Vlado nezlobím se ale podivuji se kde jsi v mém příspěvku četl ..."interppretaci i jako důsledek teorie IFCC"... psal jsem jak pohlédnout na problém klimatu s více úhlů - např Geotermika mapuje klimatické změny - a ani pojem  IPCC jsem nepoužil. Nezlobím se proto, že i pan Motl dělá podobné myšlenkové posuvy průběžně a tak se to dokonce hodí k ilustraci situace. K tomu co dělám věř,  že jsem samostatně výdělečně činý - tedy s principu nezávislí  živobytím na vyjadřování názorů. Ty jsou velmi blízké pohledům V.Cílka: http://www.youtube.com/watch?v=40aVVf0Vn7Y a opačné Motlova přítele V.Klause pro něhož je už jen sama myšlenka na GO sporná: ttp://www.klaus.cz/klaus2/asp/objednavka.asp?id=46 Ten postoj je analogický Motlovu - raděj nad fakty vůbec nepřemýšlet - když už, tak přemýšlet,  jak zařídit jejich kompromitaci a to jakýmikoli prostředky.  S Babákem naprosto souhlasím, že jakékoli závěry s Kodaně se klimatu nedotknou - ale klimatu - nikoli společnosti jejích ekonomik a peněženek - tak to bylo myšleno. K pochybnosti Arnošta, že se změna teplot povrchu nepodepisuje v jeho podloží a že takový pohled je demagogický ... jsem rád,  že to uvedl on. Pomáhá tak jen dokladovat rozdíl mezi nepohodlným zjištěním a demagogií. Ta ostatně článek pana Motla prostupuje už od počátku. Je to prostě dáno tím, že se v příspěvku nediskutují fakta či jevy nezávisle pozorovatelné, srovnatelné ale zjevně jen část někým někomu ukradené korespondence. Se Sametovou revolucí toto dílko  pak souvisí snad jen tak, že i při ní se toho rozkradlo dost právě tunely, jejihž nevyhnutnost i dnes přední popírači klimatických změn popírají.

Okroulik 26.11.2009 12:24

Re: nerozumim tomu

Vubec se neotepluje, Teplota osciluje a clovek nema na klima vubec zadny vliv.

Vidlák 26.11.2009 12:23

Re: nerozumim tomu

No vidíte, před chvílí jsem psal, že postoj k GO je dán vztahem

GO := not(Vaclav Klaus).

Jinak Klaus netvrdí, že se neotepluje. Pouze zpochybňuje vliv člověka a především CO2.

Pavel 26.11.2009 12:22

Re: Jak to vlastně je

Spletl jste se o desetinnou čárku, je to až od 1%.

Schumacher 26.11.2009 12:22

Polívku ? Na tu já prdim.

A sákryš.....

i.h. 26.11.2009 12:21

No, ale o tech radujicich se

to ledacos vypovídá, nemyslite ? Jo, kdyby jim Daly zaskrtil babicku, a nejakym procesnim trikem zustal na svobode, prosim. Ale jasat nad nahlou smrti cloveka, ktery byl mym nazorovym oponentem, aniz by mi nejak skodil, je zhovadilost a swinarna. Ostatne, korespondence nebyla soukroma, probihala zjevne v pracovni dobe z jednoho pracovniho pocitace na druhy, to vsechno placene danovym poplatnikem.