22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář zdrojů 2.3.2009 16:08

Středočechu

ano, boj proti kliamtickým změnám je opravdu neuvěřitelná a drahá zhovadilost. A Klaus to z pozice ekonoma opravdu vidí správně. Jenže místo toho, aby sdělil, že bojovat proti oteplování je drahá pitomost, tak nám tvrdí, že oteplování neexistuje, protože on žádné nevidí.

Tohle je celý problém diskuze o klimatu. Místo toho, aby Klaus a jemu podobní sdělili, že přizpůsobení se teplejšímu klimatu je levnější a dokonce pro lidstvo výhodnější, tak nám budou tvrdit, že fyzika u globálního oteplování nefunguje, že CO2 není skleníkový plyn, že teploměry lžou a že člověk nemá vůbec žádný vliv na klima.

Já patřím mezi ty, kteří považují oteplování za přínos pro lidskou společnost. Odmítám proti oteplování bojovat a zelené magory budu vdy hnát bičem od od svého domu a od své peněženky. Ale nikdy se nevyrovnám s tím, aby mi klimaskeptici překrucovali fyziku a vědecky naměřená data.

Prostě globální oteplování je realita a poděkujme za to, že existuje.

Fafa 2.3.2009 16:07

Re: docela se bavím

ovsem pokud budete z teplotni rady neci horecky usuzovat na vyvoj celkove teploty v baraku, tak hodne stesti. Mimochodem, pokud si v Klementinu zavedou ucinnou klimatisaci a otevrou okna zrovna pred merenim teploty, tak to bude dukaz globalniho ochlazovani?

Stredocech 2.3.2009 16:06

Re: Á, pan doktor Metelka opět vystrčil růžky a

Takže dotaz, očekáváte pro ČR v nejbližších 20 letech změnu množství srážek a pokud ano, jakou?

Fafa 2.3.2009 16:04

Re: NIC NOVÉHO POD SLUNCEM

Mloku, snad si to evangelium radsi prectete. ;-P

Historik 2.3.2009 16:03

Re: NIC NOVÉHO POD SLUNCEM

Farizejové neprodávali odpustky, to zavedli až křesťané někdy ve 14 století. Chrám v Jeruzalémě byl navíc spíše centrem moci jejich rivalů, saducejů. Princip kšeftu s náboženstvím ovšem zůstává. 

Stredocech 2.3.2009 15:57

Ono vůbec Klausovi nejde o to, jaký je vliv člověka na klima,

on prostě vidí, že BOJ PROTI KLIMATICKÝM ZMĚNÁM je nezměrná a neuvěřitelně drahá zhovadilost. Vidí to z pozice ekonoma, majícího základní povědomí o technice, které zeleným naprosto chybí, nebo to alespoň úspěšně předstírají.

Pokud by totiž CO2 byl skutečný problém, stačí přejít na jádro. A Klaus toto NAVRHL na summitu presidentů zemí EU v Helsinkách, bez jakékoliv odezvy.

Nedlouho poté Angela Merkelová pronesla na půdě EU řadu tirád o nutnosti boje proti klimatickým změnám a krátce na to ohlásila program masivního budování UHELNÝCH elektráren.

Je k tomuto potřeba nějaký komentář???

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:56

Re: docela se bavím

1. Klementinum bylo tepelným ostrovem už v roce 1770. Takže tato teplotní řdada je ovlivněna změnou osídlení jen minimalně.

2. průměrné teploty rostou nejen v Klementinu, ale i v Ruzyni, Kbelích nebo Libuši, což jsou meteo-stanice na okraji Prahy  nedotčené hustou zástavbou.

3. nejvyšší letní teploty jsou dnes kupodivu měřeny na okraji Prahy a nikoli v centru (v Klementinu). Například v nejteplejší den minulého století (27.7.1983) bylo v Říčanech +41,2°C, ale v Klementinu "jen" 37,8°C.

616 2.3.2009 15:56

Re: Hýkání

pár pseudovědců čí pomýlených za peníze u vesla otepluje krev a odvádí lidi od skutečných problémů.jen aby Bože lidi náhodou nezačli myslet- a seriozní vědci  s vědeckými argumenty.do plynu-že!Vždyť melonům a podobné vebe-- jde jen o peníze a mocným o ovládnutí plebs lidstva a celé planety. Tleskejte!!!

Pavel 2.3.2009 15:49

Re: Hýkání

Ne, rozdíl je v tom, jak málo vám stačí. Když někdo napíše, že za současný oteplení mohlo přemnožení krtků v Turkmenistánu, který už zase vymírají, takže není třeba se ničeho obávat, tak zahodíte všechny vědecký výzkumy do kanálu a začnete hýkat, jak to těm otaplovačům ty turci natřeli.:-D

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:48

Re: docela se bavím

to Vám nemusím dokazovat. Lidské tělo samozřejmě ohřívá interiér bytu. A pokud máte hořečku, tak ten interiér ohřejete víc. To není nutné dokazovat, protože fyziku neokecáte. ;-)

PetrH 2.3.2009 15:47

Re: docela se bavím

A to je právě to mikroklima. A že z tupého sčítání teplot ve městech globální klimatickou změnu nevyčarujete, víte?

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:44

Re: zajimavé jak někteří (čtenářové zdrojů když se tak hlásili) umlkli

Takže abyste měl porovnatelné údaje, tak Vám uvedu čísla z let 1869 a 1890. Bohužel starší údaje se mi nepodařilo najít. První čílo je počet obyvatel na území původní Prahy (uvnitř hradeb) a za lomítkem je počet obyvatel na území, které odpovídá dnešním hranicím Prahy:

rok 1869: 158 000 /  270 000

rok 1890: 182 000 /  437 000

PetrH 2.3.2009 15:44

Re: Hýkání

No a vy zase obráceně. Aneb jak spor o jednu neprokázanou teorii dokáže lidi zahřát... takže aspoň tím nějaké teplo vyprodukujeme.;-D

TTSO 2.3.2009 15:44

Re: zajimavé jak někteří (čtenářové zdrojů když se tak hlásili) umlkli

nebo takové "samostatné vysočany na dohled od Prašné brány .... 33 čísel popisných v roce 1770

do roku 1850 se rozrostly na 617 obyvatel ....

Jojo kde se těch 130,000 lidí z Velké Prahy  asi tísnilo;-P

PetrH 2.3.2009 15:42

Re: docela se bavím

Až mi dokážete, že když mám chřipku, ušetřím v celém baráku za topení, bude to asi tak srovnatelné.;-)

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:37

Re: docela se bavím

na blbej dotaz se dá těžko odpovědět. Až budete mít chřipku a naměříte si 39°, tak můžete jako Bédřich tvrdit, že chřipka nemá vliv na teplotu vašeho těla, ale pouze má vliv na měření teploty.;-P

TTSO 2.3.2009 15:34

Re: zajimavé jak někteří (čtenářové zdrojů když se tak hlásili) umlkli

Kdepak z toho se pouhým vyjmenovámím čtvrtí Prahy   nevykecáte ... například Smíchov měl ještě v polovině 19 století 2000 obyvatel, Košíře sotva 1000 .....

Klidně věřím, že v okolí Klementina bylo roku 1770 jenže o tom jsme se nebavili, že ? My se bavili o počtu obyvatel Prahy a o tom jak tepelný ostrov pěkně nakynul a vy to opět zavádíte jinam. Čili vlastně abych použivl vaši metodu fabulace " by mělo být okolo Klementina chladněji teď že ? :-P

Pavel 2.3.2009 15:31

Hýkání

Nepřestává mě fascinovat, jak se ti naši klausovci a klimaslepci vždycky tak slastně rozhýkají pod každým blábolem kterej by náhodou moh podporovat ten jejich blud o bezednosti atmosféry.:-D

Musí mít jednoduchej život:

Globální oteplování je fakt = vztekle kopej kolem sebe.

Globální oteplování je podvod = slastně hýkej.

PetrH 2.3.2009 15:28

Re: docela se bavím

Na ZDŠ jsem také měl pár spolužáků, kteří když nedokázali odpovědět, tak se blbě smáli.;-P

PetrH 2.3.2009 15:26

Re: zajimavé jak někteří (čtenářové zdrojů když se tak hlásili) umlkli

A jó, že mě to nenapadlo. Vy zahrnujete do tehdejší Prahy i třeba Zbraslav, Klánovice nebo Újezd nad Lesy, kam trvala cesta dostavníkem půl dne...;-D

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:24

Re: docela se bavím

No a samozřejmě by nám Honzak mohl sdělit jak marginální je vliv člověka na klima ve městě.;-)

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:20

Re: docela se bavím

No to jsem rád, že nám klimaskeptik Honzak přiznal, že člověk má vliv na klima.;-)

jaroušek 2.3.2009 15:19

Re: docela se bavím

Tak jsme se zasmáli vtipnému čtenáři zdrojů. Zastydíme se své naivitě a zpátečnictví a půjdeme se chovat přísně zeleně-ekologicky-moderně a zesílíme výrobu elektřiny spalováním plynu. Jenom nedej Bože, aby si někdo nevšiml, co při jeho spalování vzniká...:-D

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:19

Re: zajimavé jak někteří (čtenářové zdrojů když se tak hlásili) umlkli

najděte si hranice Prahy z roku 1770. A najděte si tehdejší počet obyvatel na území dnešní velké Prahy. Dospěte k číslu více jak 200 tisíc. 

Praha v roce 1770 administrativně měla jen tyto čtvrti: Stare Město, Nově Město, Josefov, Hradčany, Malá Strana a Vyšehrad. Hustota obyvatelstva byla na tomto území v roce 1770 dokonce větší, než je dnes. Jinými slovy - kolem Klementina žilo v roce 1770 více lidí než dnes.

HONZAK 2.3.2009 15:14

Re: docela se bavím

Jen těžko se slušně reaguje na takovou kravinu! On "tepelný ostrov města" neexistuje??? To máš dost blbý zdroje! Vliv Vltavské kaskády je taky marginální, že? Vůbec se neprojevil v počtu zimních dnů, po které je Vltava zamrzlá??? Já na Vltavě v zimě 1954 OSOBNĚ bruslil, "čtenáři"!!!!

Jinak město má minimálně na mikroklima výrazný vliv - ostatně lze se ve zdrojích dočíst o vrstvě přízemního ozonu v létě ve městech, například.  Jinak klimaskeptici netvrdí, že člověk NEMÁ na klima vliv. Tvrdí jen, že tento vliv je oproti ostatním vlivům MARGINÁLNÍ!

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:12

Re: docela se bavím

Tak jsme se zasmáli Bedřichově blbosti, no a teď vážně. Slavné měření teplot měří okamžitou teplotu na nějakém místě. Klima určitého místa popisuje průměrnou dlohodobou teplotu toho místa, množství srážek, sluneční svit atd. Pokud teploměry měří vyšší teploty, pak v tom místě je klima teplejší. Ono je prostě v Praze tepleji i přesto, že Bedřich tvrdí, že tepleji je jen teploměrům.;-)

čtenář zdrojů 2.3.2009 15:08

Re: docela se bavím

;-D;-D;-D

TTSO 2.3.2009 15:03

Re: zajimavé jak někteří (čtenářové zdrojů když se tak hlásili) umlkli

jv umění podsouvání a fabulace  jste naprostá jednička

 eště jednou  srozumitelno i pro slabikáře zdrojů ... kde tvrdím že člověk nemá vliv na klima ?

odpověd na to proč těžko mohla mít velká Praha přes 200,000.  máte dole ...

TTSO 2.3.2009 15:00

Re: milé TTSO

chchchchchchchahahhaahahahhvhvhvhvhhahhsaha

prominte takže ve vískách kolem Prahy v tzv velké Praze žilo zhruba 2x více obyvatel než v "Malé Praze" ;-)

Dobrý pokus ale chabé ,, velmi chabé ...   vemte si že například Liberec měl cca 9,000 obyvatel, Kutná Hora 9500 a Plzen 8000...... a vy nám tu vrdíte že Holešovice + deset dalších vísek mělo dphromady cca 130,000 lidí ůůůůůůůůůůůů :-(

Bedřich 2.3.2009 14:56

Re: docela se bavím

Nikdo netvrdí, že to má vliv na klima, ale na to vaše slavné měření teploty. To je takový problém pochopit ten rozdíl?