3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Yowda 22.12.2009 16:15

Re: No, prave, ze jsem si to precetl,

člověku, který se s výukou fyziky naposledy setkal v deváté třídě, budete velmi obtížně vysvětlovat rozdíl mezi středoškolskou fyzikou a teoretickou fyzikou. Těmto lidem obě problematiky splývají v jakési neuchopitelné transcendentálno. ;-)

A tudíž se v jejich argumentaci objevují fiakrálním krokusy...;-D

L.metelka 22.12.2009 16:12

Re: Pane Metelko

Už kdysi dávno jsem napsal, že má svoje problémy. nehájim ji, jen říkám, že dneska už je jen jednou z mnoha rekonstrukcí a není s nimi ve velkém rozporu. Nic víc, nic míň.

Nashle možná večer.

i.h. 22.12.2009 16:10

Pane Metelko,

máte to marný, ted uz se tenhle link s vámi potáhne furt. Jedine ze byste pouzil takzvany CRU trick, oblibeny u vas klimatologu, ze byste nechal smazat primarni data. Ale, jak rikaval Cochtan, "jeste je mám skovaný".

ver 22.12.2009 16:10

Re: Pane Metelko

Mann prohlásil , že o žádné hokejce nic neví . Vůbec bych se nedivil , kdyby ji nakonec podsunul svým oponentům

L.Metelka 22.12.2009 16:10

Re: No, prave, ze jsem si to precetl,

Dobře, podržím se těch Vašich kategorií. Fotbalista začne předstírat, že umí americký fotbal. Takže nejlogičtější je vyzkoušet je oba přímo v tom americkém fotbalu. Ne v běhu, v chůzi, ale přímo v tom sportu, o který jde.

Americký fotbal - to není jen běh, že?

ver 22.12.2009 16:08

přátelé , blíží se konec roku , slibme si , že uděláme , co lze , aby se do zastupitelských orgánů a exekutivy nedostali Zelení .

Škody jimi napáchané jejich amaterismem se i tak budou odstraňovat dlouho a nebude to laciné .

Pokoj lidem dobré vůle.

Kremlik 22.12.2009 16:07

Pane Metelko

Spagetovy graf a dalsi rekonstrukce IPCC a spol. jsou jednoznacnym ustupem od neobhajitelne hokejky. Ukazuji totiz daleko hlubsi malou dobu ledovou a daleko pozvolnejsi oteplovani v poslednich 150 letech - nikoli nahly vzestup v pravem uhlu.

Vsechny proxy rekonstrukce se navic shoduji, ze MWP se od soucasnych teplot prakticky nelisi. Rozdil nestoji za rec. Nase teploty jsou v ramci prirozene variability klimatu.

Kdyz hokejku nehaji uz ani Mann, proc ji hajite vy, pane Metelko?

i.h. 22.12.2009 16:00

To teda mate divne predstavy o sportu a vednich disciplinach,

nebo jenom neumite poradne cist, nebo je to usudkem ? Bez urazky. Navrh byl, aby fyzik teoreticky (p.Motl) a fyzik aplikovany (p.Metelka), oba absolventi matfyzu, soutezili v MATEMATICE. Tedy nastroji obou disciplin, a kdo neumi poradne matematiku, nemuze byt dobry fyzik, tak proste to je. Metelka se z toho vykroutil, ze to je (volne receno) pod jeho dustojnost. Kdyz tady tak vzdycky bojujete za jádro, tak jsem se domnival, ze jste prirodovedneho nebo technickeho vzdelani, ale ted nevim, nevim. Dle vaseho prirovnani by se tedy melo sportovne soutezit rekneme ve skoku o tyci nebo tak nejak. Mate to cele nejake popletene.

Kremlik 22.12.2009 15:58

Re: Kremlíkk a Google

a) oteplovani prozatim skoncilo v roce 1998,

b) jsou-li nase teploty o neco vyssi nez v MWP, nebylo by divu, protoze i solarni aktivita je poslednich 100 let na urovni, jakou jsme 8000 let nevydeli. Uz jsem o tom psal.

c) presto jsou soucasne teploty zhruba stejne jako v MWP. Rozdil nestoji za rec. Rozdil dneska od MWP je nicim v porovnani s rozdilem mezi dneskem a LIA.

libero 22.12.2009 15:56

Re: To je sranda, Metelka vzdycky vyskakuje jako certik z krabicky,

Vždyť vám to právo nikdo nebere.

Kremlik 22.12.2009 15:54

Re: Všechny ty práce jsou nezávislé, ale jen na pravdě

Greene, vy jste otravny. Uz jsem vam na tento graf odpovidal. Mann, JOnes, Briffa, Crowley... to jsou lide z CRU. V grafu uvedene rekonstrukce hokejku vyvraceji, protoze ukazuji daleko vetsi variabilitu klimatu a - narozdil od MBH nepopiraji LIA. Moberg ci Hegerl maji hlubokou mrazivou LIA.

očko 22.12.2009 15:53

Re: No, prave, ze jsem si to precetl,

Ne: Motl hraje fotbal, Metelka americký fotbal. Soutěží se v běhu.

Kdybych navrhoval Motlovy disciplíny, byla by to teoretická fyzika. Navrhoval jsem STŘEDOŠKOLSKÉ úlohy.

i.h. 22.12.2009 15:53

Ano,

pekne prirovnani. Dekuji.

i.h. 22.12.2009 15:52

Jakto projicíroval,

ja jenom ctu, ze se pan Motl - ktery neni klimatolog, jenom pouhopouhy teoreticky fyzik - nema co montovat do klimatologie (ktera neni nic jineho nez aplikovana fyzika). Rika Metelka. Vy uz jste jako ty bolsevici, co mi taky porad vykladali, ze to, co vidim na vlastni oci a slysim na vlastni usi, neni pravda a ze to je uplne jinak.

i.h. 22.12.2009 15:49

Zapomnel jste se zminit,

ze jsem lhar, ze vy jste prece nikdy nenapsal, ze se do klimatologie smi montovat jenom klimatologove. Nezapominate vy nejak ? Neleze na vas Alzheimer ?

vita 22.12.2009 15:49

Re: Greene, já vím, že Největší Píárista tvrdil opak,

Ale hochu, VY tvrdíte. VY musíte argumentovat...

vita 22.12.2009 15:47

Re: No, prave, ze jsem si to precetl,

Ne - to byla reakce na výzvu k soutěži, kde bylo navrhováno, aby se solutěžilo v protivníkově doméně.

Zjednoduším - pan Metelka je vzpěrač, Motl běhá - a navrhovalo se soutěžit ve stovce. A Metelka správně prohlásil, že on je stejně špatný sprinter jako Motl těžký atlet, takže by soutěž nebyla fair.

Vše ostatní jste si do textu projicíroval vy. Předpokládám, že jste napsal co jste nmyslel. Pokud ne, je těžko diskutovat.

L.Metelka 22.12.2009 15:47

Re: Výzva

Tak to je Váš problém. Svoje jsem k tomu napsal...

Diskuse je tady o klimatu a klimatologii.

Až bude o něčem jiném, zkoušejte si lidi zase z něčeho jiného.

očko 22.12.2009 15:46

Re: To je sranda, Metelka vzdycky vyskakuje jako certik z krabicky,

Kopíruju, co jsem právě napsal níže ve vláknu Výzva:

Vaše vyhrady, ať fyzikové teoretikové nelezou do klimatologie, neberu. Tím můžete oblbnout jen laiky. Pro ně: to je jako kdyby pupkatý penzista, který si občas na chatě zajde zahrát nohejbal, říkal čerstvému nositeli Zlatého míče: mezi nas se n-e-s-e-r ty čutálisto, to není fotbal, TO JE NOHEJBAL, to vás v Barceloně neučili. To se musí umět.

i.h. 22.12.2009 15:44

Jak uz pisu nize,

a kdyz jim dojdou argumenty, zacnou nadávat. Typisch.

očko 22.12.2009 15:44

Re: Výzva

No vida, že odpovídáte, když chcete. A správně. Problém je v té prodlevě. Beru jen odpovědi v časovém limitu, tj. ty, které jsou prokazatelně pouze z Vaší hlavy. Takže se znovu vracím k původní výzvě. Jeden na jednoho, každý sám za sebe, jen s tužkou a papírem, složitost na úrovni středoškolským olympiád.

Kdybyste byl superfrajer, tak do toho půjdete a řeknete, že případnou výhru také dáte na dobročinné účely. Kdybyste byl jenom frajer, tak do toho půjdete. Ale Vy víte, jak by to dopadlo (takovou schopnost předpovídat Vám přiznávám), tak musíte nakupit řadu důvodů, proč by takový test nebyl věrohodný. Nevěřím nelineárním stochastickým oscilátorům z pera lidí, kteří prokazatelně neovládají elementy, ze kterých je daný model poskládán.

Vaše vyhrady, ať fyzikové teoretikové nelezou do klimatologie, neberu. Tím můžete oblbnout jen laiky. Pro ně: to je jako kdyby pupkatý penzista, který si občas na chatě zajde zahrát nohejbal, říkal čerstvému nositeli Zlatého míče: mezi nas se n-e-s-e-r ty čutálisto, to není fotbal, TO JE NOHEJBAL, to vás v Barceloně neučili. To se musí umět.

L.Metelka 22.12.2009 15:42

Re: To je sranda, Metelka vzdycky vyskakuje jako certik z krabicky,

Ale jistě, každý má právo montovat se do klimatologie. A každý má taky právo udělat ze sebe blba...

i.h. 22.12.2009 15:41

No, prave, ze jsem si to precetl,

a kdyz nekdo argumentuje, ze se mu nejaky fyzik "montuje" do klimatologie, ackoliv neni klimatolog, tak mi to vychazi docela jednoznacne. Nevychazejte prosim z toho, co si vy myslite, ze ja si myslim, ze si mysli nekdo treti - o tom vite s odpustenim houby - vychazejte proste z toho, co je psáno. A kdyz nekdo napise "Já se panu Motlovi do jeho teoretické fyziky nemontuju. Pan Motl se do klimatologie montuje. Přitom on je stejně mizerným klimatologem, jako já teoretickým fyzikem.", zda se mi vec jasna. Jak pravi lidova pisen: Freude, Freude, Freude, vzdycky na te dojde. Tohleto freudovske prereknuti, to je hruza. Nebo jak byste tenhle vyrok vyhodnotil vy ?

vita 22.12.2009 15:36

Re: Stavme jaderné elektrárny,

No tak podpořme ty JE a nuťme oteplovače, ať se k nim taky vyjádří.

Buď se ukáže, že jsou kecálkové neznalí nebo musí podpořit totéž. Oba případy jsou uspokojivé, ten druhý více.

i.h. 22.12.2009 15:36

A jak se Metelka kroutil u te souteze,

asi je s tou matematikou - tedy hlavne se statistikou, kterou se porad tak ohani - skutecne dost na stiru. Ze je na stiru s termodynamikou, uz tady nedavno predvedl. Holt pravy zastupce IPCC, nakonec, kdyz muze IPCC sefovat ajznbonak, tak proc se divit.

vita 22.12.2009 15:35

Re: To je sranda, Metelka vzdycky vyskakuje jako certik z krabicky,

No, jak to byo myšleno, je myslím jasné. Každému kromě vás.

Stačí si přečíst celé vlákno a na co bylo takto reagováno.

Sice mi Metelka neodpověděl uspokojivě ohledně malé doby ledové, ale prosil bych používat korektní argumentaci - a ne trapné odvozování, co si (ten lump určitě) myslel, když říkal co říkal, ač říkal něco úplně jiného.

i.h. 22.12.2009 15:31

To neni treba nijak organizovat,

ti hosani se neustale setkavaji na ruznych konferencich a podobnych seslostech, a proste si to mezi sebou domluvi u piva nebo mailem. Viz hacknute CRU-Maily, kde se na takovychto vecech domlouvaji.

i.h. 22.12.2009 15:29

To je sranda, Metelka vzdycky vyskakuje jako certik z krabicky,

kdyz se tady zminim, ze verejne zastává názor, ze se ke klimatologii maji vyjadrovat jenom klimatologove a ostatni maji drzet zobak. Vzdycky nadava a vyzyva, abych dal link, kdy ze neco takoveho prohlasoval, ze on prece nikdy ... a on by prece nikdy .... A ejhle, dneska mu to opet ujelo:

Autor: L.Metelka IP: 194.228.235.xxx Datum: 22.12.2009 11:56

Vaše nabídka má jednu vadu na kráse. Já se panu Motlovi do jeho teoretické fyziky nemontuju. Pan Motl se do klimatologie montuje. Pritom on je stejne mizerným klimatologem, jako já teoretickým fyzikem.

Samozrejme ze bude Metelka tvrdit, ze to tak prece nebylo mysleno. Ale bylo, a vsichni se o tom muzou presvedcit.

Větší vlastenec 22.12.2009 15:26

Planetu zachrání SOCIALISMUS !!!

Ano, já jsem nikoli nejmenší český vlastenec-internacionalista.

Ano, já se hrdě hlásím k ekologickému společenskému systému, k socialismu V, a bojuji ze všech sil za jeho návrat.

Protože jedině sociaismus zachrání naši planetu od strašlivých následků bezuzdného kapitalistického vykořisťovaání přírodních zrojů, od plýtvání a přemrštěné osobní spotřeby, tak typické pro demokracii.

V socialismu se vrátíme na cestu ke komunismu, tedy k obdobě Zlatého věku lidstva. A v prvobytně-pospolné společnosti, v našich ekologických stanech a chýších z obnovitelných materiálů, tam budeme žít v souladu s přírodou, tam budeme bojovat o udržení vlastního života. R^ A tančit, tančit se bude za Slunovratu !

Volte podstatné omezení osobní spotřeby !   >-   Volte ČSSD a KSČM !

textilačka Herajtová 22.12.2009 15:20

SPRÁVNĚ !

Kdo negůůglí s náma, gůůglí proti nám!R^