28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Maiden 14.5.2007 5:30

Rekl bych, ze pan architekt to sem soupne jen proto,

aby dokazal, ze v Cechach je mozny vsecho (nevim, jak na Morave:-) Samotna knihovna je hnusna, tak pevne doufam, ze alespon ten vnitrek bude stat za to. Sam pan prezident je jeden z mala, o kom se da rici, ze je statnik, ten pred nim byl spise pres tu filosofii.

taurus 14.5.2007 7:21

Re: Rekl bych, ze pan architekt to sem soupne jen proto,

 Správně jste poznamenal, že nevíte jak na Moravě. Vaše pražská sebestřednost vám nemůže dovolit připustit originalitu této stavby. Pro vás je originální jen to, co v Praze znáte odedávna. Praha je pro vás originální sama o sobě a nepotřebuje ozvláštnit. Pro Pražany je nevšednost něčím nepatřičným.

 Osobně, kdyby to bylo v mé moci, tak bych uvítal tuto stavbu v některém z Moravských měst. Jistě by se stala po zásluze centrem zájmu, pozornosti a obdivu, snad proto, že na Moravu a Slezsko se tradičně zapomíná v každém ohledu. Morava a Slezsko jsou dobré pro volební vítězství ať už Klause nebo Zemana a pak pro ně je vždy jen Praha. Stejně tak myslí každý, kdo jednou vypadne z těchto Prahou zapomenutých končin a stane se "Pražákem"

 Pro Prahu je škoda takových staveb!

zk 14.5.2007 7:26

Re: Re: Rekl bych, ze pan architekt to sem soupne jen proto,

Tak zkuste navrhnout, ať ji postaví třeba v Brně nebo v Olomouci!

taurus 14.5.2007 7:34

Re: Re: Re: Rekl bych, ze pan architekt to sem soupne jen proto,

Na to jsem móc malej pán:-)

Ivan Nový 14.5.2007 8:03

zk

já jsem pro Ostravu. proč by národní knihovna nemohla být v Ostravě?

J.Mach 14.5.2007 10:52

Re: Re: Rekl bych, ze pan architekt to sem soupne jen proto,

Sláva, to by bylo řešení. Ale nevím jestli všichni moraváci jsou tak prudce ineligentní, aby s vaším návrhem souhlasili. Zvlášť v Olomouci, tam by se vedle baroka ta knihovna vyjímala. Ale nestačí už Svolinslého orloj?

Bohata9 14.5.2007 14:02

Pražští zbohatlíci

Byli příčinou kapitulace ČSR v roce 38 a obzvláště viditelně jejího zbytku v roce 39.Goring pohrozil ,že bude bombardovat Prahu a to by jim rozbil jejich jejich majeteček,který nahamounli za první války která se odbývala s mrtvými ve pěti patrech(to nevadí-co se dá dělat,že?)ale daleko od jejich majetečku.V rozhodujících chvílích jsou jim osudy celého stát jaksi u zadele.Hitler jim pak ukázal tvrdou ruku a tak mu na malé vyjímky všichni zbohatlíci lezli do zadku.

Hlavním městem republiky vidím Olomouc .Prahu oddělme jako samostatný stát EU.

čtenář 14.5.2007 8:21

Re: Rekl bych, ze pan architekt to sem soupne jen proto,

Sam pan prezident je jeden z mala, o kom se da rici, ze je statnik;-D Pan prezident je pouze politik, populista a pro získání obliby u davů také xenofob, do státníka má hezky daleko!

JH 14.5.2007 9:58

Paní Maiden, já myslel, že se architekt

jen zúčastnil soutěže a nikoli aby dokázal  - ze v Cechach je mozny vsecho-  Máte to nějaké popletené! Včetně toho co má být prezident. Prezident v našem parlamentním systému je především reprezentant navenek a zde Havel (dle vás především  filosof) o řád předstihuje Klause (dle mého čtyřletý inženýr ekonomie).

jamo 14.5.2007 10:58

Re: Paní Maiden, já myslel, že se architekt

JH, vy ubohý nýmande. Naštěstí vaše zvratky o prezidentovi slouží jen k vašemu (poněkud patologickému) ukojení. Ale m a s t u r b u j e t e opravdu často a rád. Co kdybyste občas dal dvojku s Jyrkou Puchejřem? Určitě by to obohatilo váš jednotvárný s e x u á l n í život.

Kaja 14.5.2007 4:32

Prasident zid Klaus jinak Pruzinsky.

Je mozny, ze president of jakekoliv zeme muze byt takovy primitivni hovado? V Cesku a pouze v Cesku to mozny je.

AndyO 14.5.2007 6:07

Re: když je prezident takove spiny smrdute

jako jsi ty, Kajo, tak je to nejen mozny, ale i nutny.

Kaja 14.5.2007 6:17

Re: Re: když je prezident takove spiny smrdute

Myslis je nutny k ovlandnuti Ceska  byti komumistickym zido bolsevickym hovadem? Pruzinskum aka  Klausem?

BuBu 14.5.2007 6:31

Re: Re: Re: Kaja - kabinetní ukázka

. . . Blba jeskynního - odrůda Kreténi !

Jak může vůbec takový nesvéprávný Dobytek chodit bez doprovodu opatrovníka - tak to tedy nechápu !(Y)(Y)(Y)Rv

jm0 14.5.2007 12:37

Re: Re: Re: Re: Kaja - kabinetní ukázka

ale notak, K. není blb - podívejte se na to ".. president of jakekoliv .." - je zdělanej, umí řeči!

J.Mach 14.5.2007 10:49

Re: Prasident zid Klaus jinak Pruzinsky.

Kajo, až dosud držel primát v blbosti svých komentářů Zima, ale teď jste se umístil na prvním místě vy. Gratuluji!

Eva D. 14.5.2007 13:44

Re: Prasident zid Klaus jinak Pruzinsky.

Tak sem nelez, ubožáku. ANI PŘES INTERNET. Tvé projevy páchnou!

viktor 14.5.2007 4:26

Klausa jako vždy

všemu rozumí, všěchno zná, má pochopitelně právo na svůj názor jako občan, ale jako prezident by se měl držet trochu zpátky - Je-li to pravda, že se tam chce přivázat , nevím k čemu, aby stavbě zabránil -jak psali v novinách, proč to tady nezopakoval? Chová se spíše jako králův šašek,než jako král.

Rudolf 14.5.2007 7:19

Re: Klausa jako vždy

 Takže jinými slovy: Protože je president, měl by držet hubu a nebo papouškovat názory viktora....škoda, že jste viktore nekandidoval na presidenta Vy.

JH 14.5.2007 9:49

Jak dlouho by tam byl přivázaný?

Možná bych byl i pro, protože nesnáším narcistní egoisty v jakékoli funkci :-)

Kelim 14.5.2007 3:37

Národní knihovna

Národní knihovna je potřeba, ale ta chobotnice mi skutečně v této navrhované podobě nepřipomíná vzhledem vůbec nic národního! To tedy ani náhodou vážení přátelé.

Rudolf 14.5.2007 7:16

Re: Národní knihovna

A nějakou stavbu, která by byla "něco národního", byste nám nepřipoměl?

JH 14.5.2007 9:47

No musí to vypadat jako

Národní dům nebo Národní divadlo nebo Národní třída nebo ....  :-)

nup 14.5.2007 2:04

S drobnou výhradou,

a sice, že slyšeti o pokoře z úst páně prezidentových je jako kázání loupežníka o nutnosti občanský zákoník zachovávati, souhlasím. Občan má právo říci, že se mu mostrum knihovny nebo monstrum radaru nelíbí.

;-( 14.5.2007 14:42

Re: S drobnou výhradou,

jste opravdu hnup, ač ve 2. věte máte pravdu.

chytrý horák 14.5.2007 1:51

Návrh se mi nelíbí,

ale vzhledem k významu stavby považuji veřejnou diskusi za potřebnou, nebo spíše nezbytnou. Za smysluplnou diskuzi ovšem nepovažuji slaboduché příspěvky jako např. od JH níže.

Jenda 14.5.2007 1:54

Re: Návrh se mi nelíbí,

Bude referendíčko ?;-D Jsem PRO nihovnu i US radar u nás ;-D

chytrý horák 14.5.2007 2:01

Re: Re: Návrh se mi nelíbí,

Jsem pro radar a proti knihovně a referendům. Veřejná diskuze a referendum není synonymum.

JH 14.5.2007 9:43

Vážená chytrá horákyně

čím měříte ducha? Pokud vím, tak se měří jen IQ. Pochlubte se!

Co myslíte veřejnou diskusí? Co je veřejnost? Místní obyvatelé, Češi, turisté? Kdo má diskutovat? Architekti, stavaři, památkáři, laici? Nebrete vůbec v úvahu, že názory a postoje tzv. veřejnosti se s časem výrazně mění. Je mi trapné připomínat zde Eifelovku. Diskuze je jedna věc, peníze a realizace záměru druhá. Diskutovat se může do nekonečna (velice obvyklé) a pak si stejně udělá co chce ten, kdo má peníze :-(

JH 14.5.2007 1:39

Obávám se, že Ing. Klaus

je zase velice mírně řečeno skeptický vůči vzdělání, vědění a kultuře:  - zda novou Národní knihovnu potřebujeme - ....