28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šnek 14.5.2007 10:37

Kdyby pan Kaplický nebyl český buran.

Nikdy by nevykřikoval, že pochází ze zaostalé východní Evropy.Pan Kaplický se nám mstí, protože odsud pochází.

Myslím si, že bychom tu hrůzu, kdyby nebyla přehnaně drahá, mohli

někde riskovat. Rozhodně ale na na Letenské pláni. Co takhle na

Břevnově? Na levé straně Bělohorské, proti Hvězdě, s oknem

obráceným na východ?

qwert 14.5.2007 10:41

Re: Kdyby pan Kaplický nebyl český buran.

stačí aby podmínkou projektu byla realizace na tzv. browfield a pak se to zaplatí z pěněz EU - a to staré nádraží na Hradčanské splňuje fefinic brownfields.

VL 14.5.2007 12:25

Re: Kdyby pan Kaplický nebyl český buran.

Myslím si, že bychom se měli oprostit od pragocentrizmu. Nádherně by se vyjímala místo odstěhovaného brněnského nádraží, případně někde na ostravsku :-).

qwert 14.5.2007 10:20

Postavce národní knihovnu jako nástvbu stanice metra

Opravdu je důvod přenechávat tyto lokality multinům a obchodním centrům??? Proč neposunout tuto stavbu až do lokality metra Hračanská, kde stejně v těsné blízkosti stanice metra hnije staré nádraží. Tam je to dobré místo. Propojit s metrem a skombinovat s nádražím, překlenout ulici M.Horákové tak, aby se otevřela "kulturní" na Hradčany (ten podchod pod kolejištěm je opravdu ostudný".

Opravdová architektura není o extravagantním (hnusném) vzhledu, ale o o něčem jiném. Kaplický je podle mě člověk bez fantasie.

qwert 14.5.2007 10:21

Re: Postavce národní knihovnu jako nástvbu stanice metra

zdá se, že klávenice má nějaké výpadky...

JH 14.5.2007 10:58

Pane qwert, když už tak o tom uvažujeme ze širšího hlediska,

tak je škoda, že nevyšel prehistorický záměr postavit knihovnu na místě dnešního Pakulu (asi se to teď jmenuje jinak :-) . Bylo by to přímo na metru. Ale je tady i další, dnes už nerealizovatelné hledisko, totiž soustředit knihovnu, vysoké školy, koleje, menzy apod. do jednoho okrsku, který by byl rozšiřitelný.

klobouk 14.5.2007 10:03

"– netuše, že je tam nějaký novinář – "

RvRvRv

Marie 14.5.2007 9:48

Za 20 let budou naši potomci knihovnu, i jejího autora blahořečit

Klaus je s celou svojí prognostickou vědou vedle, jak ta jedle.

hodne neRath 14.5.2007 10:15

Re: Za 20 let budou naši potomci knihovnu, i jejího autora blahořečit

no to tedy nevim... tancici hnus je i po 13ti letech tancicim hnusem....

Marie 14.5.2007 12:45

Re: Re: Za 20 let budou naši potomci knihovnu, i jejího autora blahořečit

Socialistický realizmus se také začal líbit až po 40 letech, takže tančící dům má ještě čas. To Václav Klaus neovlivní. V Česku tyhle manýry neplatí jen v architektuře. ;-D

14.5.2007 15:40

Re: Re: Re: Za 20 let budou naši potomci knihovnu, i jejího autora blahořečit

socialistický realismus se normálním lidem nelíbil tehdy, ani ted. Nehledě na kvalitu materiálů... ;-D

Honza 14.5.2007 11:12

No fuj, Marie, jako ženská přece musíš mít trochu vkusu v těle !

matěj 14.5.2007 15:00

Re: Za 20 let budou naši potomci knihovnu, i jejího autora blahořečit

rekonstruovat a autora proklínat   

Štváč 14.5.2007 9:38

hradní nebojsa

Diskuze o Nár. knihovně je povolená, správná a nikdo Klause neokřikuje. Hradní demagog vkládá do médií silná slova, které nikdo o něm neřekl. Jen by měl mít prezident více vkusu a nemluvit do podřadnějších věcí a nesnažit se za každou cenu zviditelnit ve názorech, kterým "každý rozumí." Co kdyby se nám hradní nebojsa vyjádřil k radaru zřetelně a jasně, co kdyby se nám hradní nebojsa vyjádřil k jednání Putina vůči Estonsku, Gruzii a co by nám hradní nebojsa řekl k imunitě poslanců. S tím by mohl u prosté části obyvatelstva uspět.

PROKOP BUBEN 14.5.2007 11:35

Re: hradní nebojsa

Přesně tak, pokud by se autor, mimochodem opravdu, ale opravdu neskromný spokojil s výrokem o lepším umístění, nebo se pozastavil nad náklady vzhledem k obecné prospěšnosti a nerozvíjel toto téma do osobních útoků a fundamentalistických postojů, bylo by možné i uvěřit, že jeho zmínka o připoutání se k stavebním stroji, nebyla účelová, podobně, jako Langerův odchod na toaletu v pravý čas.....

Pavel 14.5.2007 9:37

Také "chobotnici"

nemusím, resp. alespoň v památkové reservaci. Na jedné starně mi památkáři předepisují, jaká okna mám udělat při rekonstrukci, na druhou stranu povolí cokoliv. Otázkou jsou  pochopitelně náklady, ty určitě nejsou konečné a platí daňový poplatník - navíc v současné době 8-oi o prioritách, kdy nám chybí pemíze na řadu důležitých projektů.

Honza 14.5.2007 11:15

Nestyď se to vyjádřit otevřeně !

Kaplického návrh je především odporně hnusný !!!

Alias 14.5.2007 9:11

Pane prezidente,

ač s Vámi většinou souhlasím, tentokrát ne. Je to jen můj dojem, ale docela se mi ten návrh líbí.

hodne neRath 14.5.2007 9:11

souhlas

mne se "fialove knihovno" taky nelibi... a na Letne uz tuplem.

Psí vrah Čumil 14.5.2007 9:11

No, má pan prezident starosti... :-))))

gerontusinza-poZnepřístupněníN 14.5.2007 9:03

Pane Klausi, docela s vámi souhlasím.

Zatím co jiní na jinak klasickém náměstí v Praze jásají nad "krásou" tančícího domu, já jsem nucen konstatovat, že ta hrůza mě připomíná rána opilcova, křiví se mě huba a bolejí zuby. Tentýž pocit mě předběžně  jímá z vnitrozemské "chobotnice", a nechápu toho, kdo je schopen si představit něco takového na tak významné dominantě Prahy. Pokud jsou to tzv "odborníci", tak pryč s nimi. Své delirium tremens ať si léčí jinde a jinak. Hezký den.:-)

pravicový volič 14.5.2007 11:03

Re: Pane Klausi, docela s vámi souhlasím.

zcela s Vámi souhlasím, ten tzv. "tančící dům", který pro mě je domem "zvracejícím" se na to místo nehodí, někde umístěný jako solitér by byl zajisté OK, ale v řadě krásných starých domů je to jako pěst na oko.

Ivan Nový 14.5.2007 11:16

pravicový voliči,

ne jako pěst na oko, ale jako kontrapunkt. Vynikne tak lépe krása okolních domů, i domu samotného. Například krásu hudby zdůrazní dlouhá pomlka. Řád zdůrazní chvíle chaosu.

ok 14.5.2007 8:27

pokud jde o knihovnu, myslím si totéž co Klaus

Pokud jde o knihovnu, myslím si totéž co Klaus. A to jinak Klause opravdu nemusím.

BuBU 14.5.2007 8:24

Je pikantní a dojemné . . .

. . . jak někteří diskutující, kteří byli za bolševika zalezlí v kanálechjako krysy - jak nyní, pod rouškou demokracie . . . jak zde plivají a urážejí presidenta !

Nevidím jediný důvod, proč by president nemohl mít svůj názor k návrhu stavby, jež je svým provedením, umístěním . . . a kolosální namyšleností autora . . . velmi problematickou a rozporu-plnou stavbou !

I když chápu bolševiky, že jim Klaus "smrdí" . . . protože nenechal krást je . . . . . tak je mi smutno z debilních  Rudých Zeber a podobných bulíků, kteří chápou článek pouze jako výzvu k urážkám presidenta ! 

w99 14.5.2007 8:31

Re: Je pikantní a dojemné . . .

"kteří by měli raději mlčet" ... tak to vypovídá o tom, jak si páně prezident představuje diskusi!

Zebra 14.5.2007 8:51

Bubíku, bubíku, vypadá to, že vámi cloumají vášně zatemňující logické myšlení, takže pár dobrých rad:

„zalezlí v kanálech“: nemůžete jen tak bez důkazů aplikovat vlastní selhání na všechny co vám nekonvenují !

“pod rouškou (demokracie, dříve tzv. lidských práv apod.)…“: neopisujte z Kojzara, pamětnící to poznají !

„plivají a urážejí…“: kdopak si začal ?

„…nenechal krást je…“ implikuje, že nebolševiky krást nechal, bacha na bezděčnou urážku majestátu !

„ …Rudých Zeber a podobných bulíků…“ zebra je černobílá a lichokopytník na rozdíl od sudokopytného „bulíka“.

Kubeš 14.5.2007 8:57

Re: Je pikantní a dojemné . . .

Souhlas s BuBU. Ti co využívají zdejší diskuzi jen jako prostor pro své sprosté urážky (pochopitelně anonymně), sami sebe označují za sprosťáky a žádný slušný člověk je nemůže brát ani v nejmenším trochu vážně. Projevují se tady opakovaně stále stejně a jsou to vlastně ubožáci.

JH 14.5.2007 10:50

Pane BuBU, asi máte krátkou paměť

ing. Klaus chtěl být oproti Havlovi aktivní prezident, nikoli aktivistický, ale teď se chce přivazovat jako aktivista k tramvajové smyčce na místě plánované knihovny :-). Urážky prezidenta jsou stejně trapné jako jeho adorace .....

Josef Von Honkong 14.5.2007 8:23

Plně s panem účetním souhlasím,

je hanebné zaměňovat názor účetního za názor presidenta. Je to stejné jako, kdyby pouťový narfukovač bolonků erudovaně ohodnotil umělecké dílo pana účetniho -  "Privatizaci", s dodatkem, že není odborník.