29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Spirit 15.8.2009 16:42

PaedDr. František Vízek

nechápe, proč se rovnostářské důchody, vypočítáváné podle aritmetiky Husákových komunisticvkých normalizátorů, počítají i po 20 letech téměř stejnou metodou. Ceny spotřebního koše, a také příjmy za těch dvacet let stouply až 7x, a novodůchodci proto mají mnohem vyšší důchody (o tisíce) za stejnou práci ve stejné platové třídě. Vlády před Topolánkem to zohledňovaly, a procentní části důchodů jim zvyšovaly víc. Topolánek s tím přestal (zřejmě pod heslem: komunisté to dělali správně, důchodce je třeba vyhubit), a Janota v jeho praxi pokračuje. Mimochodem: i pan Vízek jen suše konstatuje, že důchody se dělí na základní a procentuální výměru důchodu. Jakoby to byla vesmírná zákonitost. Nedělí. Vymyslel to ministr PaSV, lodní kapitán ing. Vodička (jeho poradci) v roce 1995. Počítal už s tím, že ta "základní" výměra - státní, bude jednou JEDINÁ. Jako v USA.Toho času činí u nás 2.170 korun měsíčně. Vodička počítal, že to budoucím důchodcům bude muset stačit. Jak se zdá, má u nás spoustu následovníků, bez ohledu na politickou příslušnost.

Vilda 15.8.2009 16:34

Re: Jsi ubohý plácal

K lidem žádnou nenávist nemám, soudruh Vízek má však stále myšlení které čas dávno překonal, bohužel i za utrpení druhých. On má pouze neustále drzost poučovat a kázat druhým neschopen pochopit, že mnozí netouží, aby lidé jemu podobní, rozhazovali daně sebrané jiným.

Je mi líto, ale toto stále nepochopil, takže udělá lépe, pokud půjde opravdu sypat ptáčkům.

A jestli jsem hulvát? Pochybuji, jen si myslím, že některé věci se musí  lidem jako Vízek říkat natvrdo. Ikdyž jsou stejně nepoučitelní!!

Ilona 15.8.2009 16:24

Souhlasit nemusím, ale nebudu urážet.

Teď ale má pan Vízek pravdu na sto procent, protože přehánět se nemá nic do extrémů, to je vždycky špatně.  A jak to popisuje je mi to divné a nelíví se mi to.  Všichni staří dělali celý život a teďka jdou mnozí po žebrotě.  Když se rozhlídneme okolo, tak je čím se chlubit.  Značka Made in Czechoslowakia něco zamenala. I za komoušů. Je taky co z minula kritizovat, ale to budou naše děti o nás říkat to samé.

Hlavně chybí úcta ke stáří a to ukazuje v jakém bahně  jsme i po revoluci.  

Ilona 15.8.2009 16:18

Jsi ubohý plácal

Hulvát se nezapře. Nevím za jak dlouho budeš dinosaurem ty, ale možná tě nejdřív tvoje nenávist k lidem přivede do hrobu.  Pana Vízka znám dobrých 40 let a jak byl statečný za komoušů, je statečný doposavad. Tak ho znají lidi kolem mě.

A sypat ptáčkům můžeme všichni a také se starat o ostatní zvěř, která vymírá.

historik 15.8.2009 16:16

Re: Tlačitelé káry...

Tak zase trochu vedle. Kolik komunistů je v ODS? Já myslím, že marginální část. A ti, kteří tam jsou, netouží ani trochu po spolupráci s KSČM. Tak, jak jste správně uvedl, jako komunisté v ČSSD. Dáli se to rozlišit takto: Do ODS přešli komunisté praktici, řekněme z prospěchových či existenčních důvodů. Komunisté padli, ztratili absolutní moc a oni už neměli důvod v té straně být a přetvařovat se, jak je jim komunismus blízký.. Do ČSSD vstoupili komunisté převědčení, pravověrní. Ani tito už neměli důvod být v KSČ, ale přesvědčení jim zůstalo. Přešli tedy do teď vlivnější  ČSSD, která je myšlenkám komunismu také hodně přístupná.. Rakouská neutralita nemá s vymýcením fašistů a komunistů nic společného. Neutralita Rakouska byla podmínkou SSSR k jejich opuštění Rakouska. Další z podmínek byla také povinnost Rakouska starat se o pomník na památku "sovětských osvoboditelů". Cítíte tu ironii? Rakousko vyhnalo osvoboditele. Takoví to byli osvoboditelé.

nepolitik 15.8.2009 16:07

Zajímavá úvaha zarytého sociálního demokrata

Vždyť tento rovnostářský systém vymysleli a neustále prosazují právě jeho soudruzi, ke si lidé na svůj důchod nic nespoří. ale pouze přispívají na důchod těch, kteří jsou v době jejich aktivní pracovní činnosti v důchodu. Tehdy totiž přispíval jiným, zatímco nyní přispívají jiní jemu. Je vidět, že jakmile jde o peníze, tak i u kovaného socialisty jdou všechn ohledy stranou.

historik 15.8.2009 15:57

Re: Šedesátým létům...

"ZLATÁ ŠEDESÁTÁ LÉTA.  Mnozí dodnes vzpomínají, že tolik svobody zatím ještě nezažili." Do vaší diskuse jsem nevstupoval. Ovšem to jst enapsa la já dal do uvezovek na úvod mého příspěvku je přímo fantastické. Tak tolik svobody za ostnatými dráty tady bylo. A tím se, jako zkrachovalý komunista chválíte????

Vilém 15.8.2009 15:53

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Honza z podhůří, Vízkův spolupachatel - bolševik.

Ladislav N 15.8.2009 15:53

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

"... jde o rovnostářství  jako hrom, byť se vydává za "solidaritu" ..."

Ano, je to systém přesně v souladu s tím, co celý svůj život hlásáš! Rovnostářství, komunismus!!

Vilém 15.8.2009 15:49

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Dnes odchází lidé z republiky i když máme svobodu.Proč asi?

Zkus se zamyslet přímo hlavou! Třeba na to přijdeš, proč asi.

dulcibelka 15.8.2009 15:46

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

Z.Škromach, 1982-1989 člen KSČ, J.Rusnok, 1988-1989 kandidát KSČ, J.Tvrdík, 1988-1989 kandidát KSČ, E.Zeman, 1966-1970 člen KSČ, J.Schling, 1981-1989 člen KSČ, M.Kraus, 1984-1991 člen KSČ, Jiří Václavek, 1964-1968 člen KSČ, František Strnad, 1984-1989 člen KSČ, Miroslav Svoboda, 1985-1989 člen KSČ, P.Dostál, 1962-1969 člen KSČ, K. Šplíchal, 1983-1989 člen KSČ, Miloslav Vlček, 1983-1989 člen KSČ, Petr Ibl, 1984-89 člen KSČ, Miloš Melčák, člen KSČ, Josef Smýkal, členem KSČ, Jan Mládek, 1987-1989 člen KSČ, J. Palas, 1980-1990 člen KSČ, M. Emmerová, 1966-1969 členka KSČ, A. Sýkora, 1983-1989 člen KSČ, Rudolf Tomíček, 1967-1990 člen KSČ, Hana Šedivá, 1979-1990 členka KSČ, V. Laštůvka 1966-1969 byl v KSČ, J. Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ, R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd M R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ, Oldřich Němec, 1976-1990 člen KSČ, L. Skopal, 1983-1989 člen KSČ.

dulcibelka 15.8.2009 15:40

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Ono je to možná tím, že ti oblíbení drze vykřikují o své "perzekuci", a to je víc, než slušný člověk vydrží, to se nedivte.

Co se stěhování dnešních lidí týče, je to proto, že mohou - a ne proto, že musí. Proč by nešli? Já jsem ráda, že moje děti mají tu možnost pracovat a rozhlédnout se po světě, já nemohla ani na dovolenou do Jugoslávie.

Vilém 15.8.2009 15:37

Re: PŘESTAŇ UMLČOVAT...

Říkat blábolům myšlenka, to může jen někdo, kdo má mdlý rozum!

dulcibelka 15.8.2009 15:35

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

Pravda, zapomněla jsem zdůraznit, že mluvím o věrchušce socdem. To si můžete najít na internetu, jejich minulost....Co se zbytku politických stran týče, vyšší koncentraci má už jen KSČM;-)

Vilém 15.8.2009 15:22

Re: Malý Aston a hlupák?

Vizku, myslí to jako bolševik, píše to jako bolševik, co je to? Bolševik Vízek, takže žádný socialista za kterého se vydáváš.

Do KSČ jsi vlez nadšeně 18 letech a pomáhal zmrvit v této republice co se dalo. Ten tvůj certifikát už raději ani nezveřejňuješ, neboť jsou tam nasmysly jako pr/ase. Tvoji soukmenovci si vydáním něčeho tak blbého z tebe udělali tak akorát pr/del a né že tě očistili.

Vilda 15.8.2009 15:18

Šmankote, ten Vízek je ale trouba!

Než začnete soudruhu Vízku blábolit cosi o neschopnosti argumentovat, tak vězte, že lidé vašeho ražení jsou přestárlími dinosaury, kterým dávno ujel vlak. Diskuze s vámi je zbytečná, nejste schopen pochopit argumenty jiných.  Vy žijete stále ve svém ukřivděném socialistickém myšlení. Lidé jako vy tady 40 devastovali zemi a je jedno jestli byl někdo v lomu za trest nebo měl teplou židli na stranickém sekretariátě. Myšlenkové pochody o budování lepších zítřků bylo zrovna ve vašem případě stejné:-/!!

Běžte sypat ptáčkům, možná to bude první užitečná činnost, kterou za svůj život budete dělat!!

Pamětník 2 15.8.2009 15:13

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

Tentokrát dulcibelko jen krátce.Nezapoměla jste i na zbytek politických stran?Těch 90% mi nějak nesedí.Tu informaci máte odkud?

Pamětník 2 15.8.2009 15:09

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Dulcibelko,můj otec byl 4 roky v Mauthausenu a já jsem ho po návratu domů nepoznal.Já také nemohu tvrdit,že Vízek vlezl do KSČ v ranném věku,ale vím kolik lidí tam opravdu vlezlo po roce 1968 z vypočítavosti a osobního prospěchu.Ti si myslím byli daleko víc prospěšnější komunistickému režimu.Prostě byla taková doba.A nemluvte o řečech,které razil Klaus,že jsme je ničili tím,že jsme chodili do práce.Dnes odchází lidé z republiky i když máme svobodu.Proč asi? Na protest proti komunistům?Víte oni ti vězňové i za komunistů nepodporovali režim,stejně jako za Hitlera,ale ti co podepisovali petice za pověšení Horákové,či podepisovali Antichartu,nebo udavači i mimo komunistů,to byla jedna z příčin proč se režim držel.Nebudu Vám brát Vaše přesvědčení,protože mne nezajímá na rozdíl od Vás,kdy vstoupil Vízek do strany,kolik jste toho prožila v minulém režimu,ale já dost,abych byl i v hodnocení našeho národa poněkud opatrnější.Možná jste si už také uvědomila,že vše je o lidských vlastnostech.To,když je někdo křivák,je mu souzeno do každého režimu.Jak říkal Karel Čapek,člověka nepředěláš,člověk se vyvíjí a tak to bylo i za bolševika a bohužel to přetrvává.Nebo si myslíte,že demokracie udělala z lidí poctivce?Nebo,že lidé,kteří žili za  minulého režimu jsou opravdu tak zdeformovaní?To si nikdo nepřipouští ani omylem.Teď máme všichni strach,že Paroubek vyhraje volby,ale kdo mu je vyhraje?Těch jeho pár příznivců spolu s důchodci,kteří ještě navíc nejsou všichni na jeho straně?Tím nechci říci,že volby vyhraje,protože dělá jeden kopanec za druhým a ztrácí vliv den ze dne. Možná mu zase pomohou ti,kteří k volbám nepůjdou,protože jsou otráveni politickou situací v naší zemi.Přebíhání z jedné strany do druhé je názorná ukázka toho,jak jsme tvární.Tak rychle měnili názory i komunisté po roce 1989.Včas utekli a dnes si národ vybíjí svou spravedlnost na několika "oblíbených".

Ladislav N :-))) 15.8.2009 15:00

Re: Přiznávám...

Takže jsi nebyl užitečný ničím... No, nepřekvapilo mě to. ;-P

dulcibelka 15.8.2009 14:59

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

R^

dulcibelka 15.8.2009 14:58

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

To máte pravdu, je jich daleko víc. V ČSSD, kromě Vízka,  takových 90%.

Ladislav N 15.8.2009 14:58

Vízku, TOHLE je průšvih zděděný po komunistech (z ČSSD)

Janota: Bez změn zákonů bude schodek rozpočtu asi 256 miliard

dulcibelka 15.8.2009 14:56

Re: Šedesátým létům...

Ne. Všichni studenti nejsou v KSČ.

Ladislav N :-))) 15.8.2009 14:52

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

A ještě k tomu neumí číst... 8-o

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:49

Přiznávám...

Tak užitečný  - jako tehdy podle novin byl tehdy prý nejužitěčnější politik senátor Václav Fischer - jsem určitě nebyl. Já jsem zůstal slušný a opravdu - obyčejný + pracovitý.

To se dnes moc necení - dnes musí být člověk pravidelně na obrazovce a pravidelně běhat po volebním obvodu od kávy ke kávě...  od starosty ke starostovi, od ředitele k řediteli...  To se vydává za práci.  Tomu se tleská.

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:45

PŘESTAŇ UMLČOVAT...

...když už sám nejsi schopen dopustit se myšlenky.   A jenom po bolševicku útočíš na člověka, místo na text.  Jako za totality !

   

Ladislav N 15.8.2009 14:45

Re: Ta rudá ti skutečně sluší - anonyme !

Ukaž mi v archivu Senátu, čím užitečným jsi za dobu, co jsi v senátě seděl, přispěl k nápravě a proti podivnému vyplácení prebend... ;-P "Nula bodov", že? ;-)

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:43

Šedesátým létům...

Šedesátým létům, kdy jsem se připojil k těm nejprogresivnějším lidem, kteří volali po "lidské tváři", se říká dodnes ve všech směrech  - ZLATÁ ŠEDESÁTÁ LÉTA. 

Mnozí dodnes vzpomínají, že tolik svobody zatím ještě nezažili.  A že to skončilo vpádem pěti armád?  To na pokusu změnit režim k lepšímu nic nemění, byť skončil neúspěchem. 

A že jsem jako VŠ student byl u toho? Inu takoví už studenti jsou...

Ladislav N :-))) 15.8.2009 14:41

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Přestaň blábolit nesmysly o problematice, jíž zjevně nerozumíš. Ty se zmůžeš jenom na nesmysly typu "...PRŮBĚŽNÝ DŮCHODOVÝ SYSTÉM = princip odložené spotřeby !..." ;-P

Běž si raději sednout do parku na lavičku a dávej tam lekce kolemjdoucím, jaký jsi byl bojovník proti komunismu a "dizident"! ;-D

Opilý 15.8.2009 14:41

Opravdu se starý systém z Německa hodí

do 21.století?Kdo tyto bludy drží při životě????Systém  z meziválečného období,kdy se lidé dožívali jiného věku a stačila jim jiná úroveň žití??????