28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pamětník 2 15.8.2009 14:40

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

To jste řekl Vy i když to není pravda.Vízka se nezastávám,ale Vy a podobní ho nenávidíte.Jen by mne zajímalo kolik tato země má daleko víc horlivých bývalých komunistů,kteří jsou daleko chytřejší než p.Vízek,protože mlčí.Možná se jedná o text-blábol,ale kolik se jich každý den objevuje?Vízek má prostě tu smůlu,že je zařazen mii několik velmi neoblíbených lidí,kteří to dostávají s prominutím"vyžrat" i za druhé.K vůli tomu mu ,ale někdo nemusí nadávat do prasat.Můžete být bez obav,ale rudá košile v mém šatníku nikdy nebyla.Tím považuji svou diskusi s Vámi na téme Vízek za ukončenou.;-)

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:35

Ta rudá ti skutečně sluší - anonyme !

Rudý máš nepochybně i mozek, když ne myšlenky neumíš dopustit a opakovaně lživě a hrubě útočíš na pisatele, místo na jeho text:  protiargumenty,  jiné alternativy, nové nápady, jiné zkušenosti...  Nic z toho: jenom hrrr na člověka.     Už bys měl prozřít, ubožáčku !

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:31

Anonyme, diskutovat není povinné...

Ani urážet a osobně napadat -  by se dvacet let po "sametu 1989" nemělo dít.  Pokud ovšem totalitní praktiky nemíníme vracet.

Věcná kritika je vítaná, protože jenom z polemiky může vykvést  -  pravda. A diskuse = demokracie, jak známo.  

Ladislav N :-))) 15.8.2009 14:27

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež... "8 roků jsem zíral..."

Vízku,  ty jsi žádné omezení požitků nenavrhoval ani neprosazoval. Naopak - kvůli nim jsi se do Senátu s pomocí soudruhů z partaje tlačil... ;-P

Krokus 15.8.2009 14:26

Představy socialistů z 20 století berou za své

a krásné myšlenky začínají narážet na ekonomiku-na peníze!Hlavně,že máme nejvíce divadel/na počet obyvatel.Tak se pozná úroveň.............

Ladislav N 15.8.2009 14:24

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

Vízkovu "úroveň" indikuje jím zveřejněnž text-blábol. Autor nosí rudou košili jako vy, tak je všechno OK, že? ;-P

dulcibelka 15.8.2009 14:23

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Jestliže na položenou otázku nedokáže slušně odpovědět, a ještě drze tyká, je to prase. Komunistický, jelikož v KSČ byl.

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:22

8 roků jsem zíral...

Osm roků jsem zíral na vlastní oči (z toho 4 roky jako senátor), že pokud jde o POŽITKY,  tam vlevo vpravo, v dresu modrém, zeleném, oranžovém, černém, rudém -  každý návrh na omezení a změnu při debatách všichni vítali (hlavně před novináři)... a když došlo na "lámání chleba",  byli proti (či se zdrželi, což bylo fakticky totéž) a návrhy neprošly.  Většina se nenašla...

Zdůvodnilo se to parádně:  je to populistické gesto, musíme to řešit  - systémově... A do dalších voleb vše zůstalo při starém...

Ladislav N :-))) 15.8.2009 14:22

Re: Stropy by měly být:ale to právě poslanci a senátoři

A Vízek je jedním z nich. ;-P

Pomalý 15.8.2009 14:21

Re: Ano, souhlas...

Ty renty-to je  k .blití-pardon-každý ze státu rve-co se dá.To asi lidi dlouhodobě nezkousnou-je internet a snad si to nenecháme líbit..........................

dulcibelka 15.8.2009 14:20

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

No tak vidíte (na příkladu vaší babičky), jak se komunisti starali o důchodce. Měla jsem tedy pravdu. O "kulacích" a živnostnících jsem psala proto, že si na nich komunisti zvlášť zgustli. Mimochodem jim ještě zabavili kde co (tj. ukradli), což, promiňte, u služky zrovna nehrozilo. Přišli tedy o víc. A za to může Vízek a jeho soukmenovci - a teď má tu drzost kvičet o svém důchodu?! Vlezl tam v nejhorší době, požíval všech výhod...a kdyby ho nevyrazili (v rámci soudružských čistek), je u nich dodnes. A lidem dřív, za jeho členství, nešlo jen o holé důchody - těm šlo, kvůli němu a jeho soudruhům, doslova o život! Dnes podporuje další zločince, a najednou se mu jejich program sociální rovnosti nelíbí? Bodejť, jedná se totiž o jeho prachy.

A nechte si ty řeči, jak se podlílel celý národ. Nestraníci chodili do práce (a raději se vzdali lepší, pokud to bylo podmíněno členstvím ve straně) a snažili se přežít, když už tady byli pomocí ostnatýho drátu nuceni zůstat. To byste taky mohl vyčítat vězňům v koncentráku, že podporovali Hitlera!

Ladislav N 15.8.2009 14:20

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Vízku, přestaň blábolit o problematice, kterou nejsi schopen, ani při tvém údajně matematickém zdělání, pochopit.

Začal jsi kritikou nivelizace důchodů regresivním zápočtem výdělku, a teď ten nesmysl zase obhajuješ. S tebou nemá žádná diskuse smysl. ;-P

Jenda 15.8.2009 14:20

Re: Mladým by se mělo poradit,

Mate tam nejmene dve "treba". A on je dost rozdil jestli tu stovku soupnete na bezny ucet odkud si ji muzete kdykoli vyzvednout (a banka tudiz musi udrzovat dost vysoke rezervy hotovosti abyste vy a ostatni meli vzdycky moznost prijit a odejit s penezi) nebo na rok a nebo na tricet let.

Krom toho jestli jste si nevsiml, tak Petr H na to vase prvni treba zapomel uplne. Nehodily se mu do kramu.

Pamětník 2 15.8.2009 14:20

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Myslím si,že v tomto případě oba dokazujete svou"úroveň",Vízek tykáním a dulcibelka zase prasetem komunistickým.No dokazuje to:"Kdo seje vítr,sklízí bouři".Bravo!!!!

Ladislav N 15.8.2009 14:16

Re: Honza z podhůří IP: 195.47.109.xxx

Vy chytrej, tenhle dementní přerozdělovací systém tady zavedl stát, (téměř) nezávislost důchodu na výši výdělku pak komunistický stát. A zjevně to dnes (zejména ne rudí v parlamentu - Vízkova krevní skupina) ani nehodlá změnit. V této souvislosti (třeba Nečasovy - ODS) bláboly o bezdětných nemají žádný smysl.

Jenda 15.8.2009 14:16

Re: Mladým by se mělo poradit,

Ja jsem o nich slysel. Jen si nejsem jisty jestli o nich slysel Petr H. A jestli mu dochazi, ze i pokud by podle jakehosi spotrebniho kose vychazelo, ze hodnota penez poklesla o 80%, tak on utrati petkrat tolik za to co ON kupuje. Ze tech 80% naprosto neznamena, ze je vsechno petkrat drazsi.

Slepý 15.8.2009 14:16

Stropy by měly být:ale to právě poslanci a senátoři

nechtějí...aby si urvali té solidarity největší kus.Stejně jako jejich "cestovné" a podobné požitky.To neměl ani král..........................

Honza z podhůří 15.8.2009 14:13

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Pane Vízku, tím, že svým článkem jdete na Psa jste si musel být vědom toho, jak "nesete kůži na trh", navíc, když zde uvádíte výše svých příjmů (pracovních a nyní důchodových) - to se v Čechách "neodpouští." Přeji pevné nervy při čtení zdejších komentářů a hezké dny!

dulcibelka 15.8.2009 14:07

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Komu tykáš, prase komunistický?

Honza z podhůří 15.8.2009 14:07

Re: Honza z podhůří IP: 195.47.109.xxx

bezdětní se musí zajistit na důchod jinak (a nenatahovat ruce po penězích dětí jiných). Ostatní může řešit pojištění či jiné dávky.

Andy 15.8.2009 14:06

Re: Abych měl černé na bílém, že jsem byl - cituji - antisocialista, antikomunista, pravicový oportunista útočící na vedoucí roli KSČ

vidíte jak byli ti komunisti blbí:))

A to jim zůstalo.

Andy 15.8.2009 14:05

Re: Odložit se dá všelijak...

nepoužívejte odborné termíny kterým nerozumíte.

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:05

Dobře...

Starobních důchodců je zhruba dva miliony. Více než polovina má méně než 10000 korun.  Dokonce 23000 občanů má méně než 5000 korun důchodu.  Pouze  zhruba 17 tisíc lidí pobírá důchod větší než 15 tisíc (tam patřím nyní i já) a ty opravdu obrovské důchody nad 30 tisíc korun se týkají  jenom 69 jednotlivců  (z toho jeden člověk pobírá 90 tisíc, jeden 70 tisíc korun).  U těch dvou "extrémistů" předpokládám jejich celoživotní práci v zahraničí a při daném kursu koruny...

Pamětník 2 15.8.2009 14:00

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Moje babička dulcibelko sloužila u sedláků byla ročník 1884 a důchod dostala90,-Kč.Tak to nebyli jen kulaci a živnostníci,kteří si nezasloužili důchody.Vaše argumenty jsou stejné jako nám,kdysi vnucovali soudruzi.To,že bývalí živnostníci dostali pár let natvrdo,se týkalo i neživnostníků a vyvrcholilo to v roce 1989,kdy každý zavřený požadoval po Havlovi amnestii,která měla za následek několik desítek vražd,právě propuštěnými.Neobhajuji tím minulý režim,ale nesnáším"novodobě"zpracované komunistické dějiny.Víte kolik u nás bylo po roce 1948 komunistů?Tak si to zjistěte.Stejně tak proč lezli do strany lidé i po roce 1968?Aby mohli v klidu vykonávat svou práci?Možná kdyby nebylo roku 1989,tak bychom v šicích KSČ viděli nejednoho  dnešního komunistů bijce.Prostě taková byla hnusná doba a obracejte se i na druhé,kteří oproti Vízkovi statečně nadávají na komunisty a jen z toho těží.Prostě Vízek je Vízek a ten je určen ,že vše zavinil.Vaše výrazy,zdechnout,boží mlýny melou pomalu,jsou na hranici komunistické propagandy padesátých let.Doba byla hnusná,ale podílel se na ní celý národ,protože je volil.Našlo se jen pár odvážných,ale ti o tom mlčí.Nevím kolik jste z té doby zažila Vy,ale mně to stačilo k tomu,že dnešní radikálové by nejraději stavěli nové šibenice jako komunisté.

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 13:55

Odložit se dá všelijak...

Pro starou matku a starého otce také...

Ostatně: kdo se narodil prošel děstvím, pubertou, dospělostí (= produktivním věkem) a poté i postproduktivním věkem, pokud má trochu štěstíčka, že?  Takže nikdo na nikoho nedoplácí, pokud je systém vyvážený...  

Skutečnost, že Vámi odloženou spotřebu užije váš otec či matka ve stáří (protože tak to lze chápat),  není popřením mých slov, přestože - jak píšete - vám to  skutečně "už nic nedá".  Vy ve stáří budete čerpat zase "odloženou spotřebu" svých dětí...   Tak to je a je to tak dobře.

. 15.8.2009 13:52

Re: Honza z podhůří IP: 195.47.109.xxx

a bezdětný se půjdou pást. A těm co se narodily postižený děti napařit pokutu.

Ludva 15.8.2009 13:52

Re: Proč důchod opravdu JE odloženou spotřebou?

Souhlas, jenom ta výše důchodů záleží na možnostech státu. Proto mi připadá nejrozumější omezit vysoké důchody stropem, vždyť tito lidé mají jiných prostředků dostatek.

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 13:49

Anonyme,

Anonyme, chceš mi brát právo bránit se útokům jiných anonymů?  Opravdu si nesmím dovolit - byť třeba potisící - na sprostý a lživý útok anonymního ubožáčka?  Nemám právo - když píši pod pravým jménem - na obranu?   To je spravedlnost  - podle tebe? 

Ostatně máš možnost NEČÍST texty, které znáš, případně se ti "přejídají"...  Využij toho !

Ludva 15.8.2009 13:47

Re: Ano, souhlas...

Pardón překlepnul jsem se, naopak se solidaritou i trochu rovnostářstvím v důchodech souhlasím. Nakonec i Miloš Zeman uváděl, že mu vyměřili důchod asi 11 tisíc korun. Naopak, výsluhové renty ozbrojeným složkám nemají žádné opodstatnění. To je snad úplatek, aby neudělali nějakou revoluci ?

Honza z podhůří 15.8.2009 13:46

Re: Proč důchod opravdu JE odloženou spotřebou?

Pane Vízku - peníze, které dám (k použití prostřednictvím průběžného důchodového systému starší generaci) pro mne nejsou odloženou spotřebou (neb ta mi už nic v budoucnu nedá) ale jen "spotřebou" (resp. snížením mé spotřeby, prakticky jen další daní - pokud to neberu jako že vracím to, co mi bylo tou starší generací dáno, do mne investováno). Odloženou spotřebou jsou jen peníze, které uspořím (uložím, investuji) na budoucí spotřebu a v přeneseném smyslou to tedy mohou snad být i peníze investované do dětí, kde též mohu očekávat v budoucnu jistou návratnost či zhodnocení (v ideálním případě). To tedy k prvnímu odstavci - návaznosti na titulek. S ostatním plně souhlasím.