6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hledající 25.11.2008 14:10

Jste naivní

Když si myslíte, že nejbližši sousedi ČR v Evropě, to je Rakousko a Německo, sousedi kterým se v ČR neustále nadává, budou s nadšením s ČR podepisovat smlouvy výhodné pro ČR. Jste naivní, když si myslíte, že Rusko, kterému se také v ČR jenom nadává, bude s ČR podepisovat výhodné smlouvy s o dodávkách energie. A Francii se také nadává. Tím pádem je ČR v Evropě osamocena, ale ne samostatná.

 

V českých restauracích 4. cenové skupiny se  takovým naivním lidem říká jaderněji.  

Josef Vrátil 25.11.2008 14:00

Skvěle napsáno!!!

Naprosto souhlasím! My si demokracii opravdu nezasloužíme! Lidé ani neví, co to je a ani to nechtějí vědět... V listopadu 1989 jsme chodili na náměstí zvonit kolíčemi a nadšeně jsem se radovali z konce totality a socializmu, dnes je republika oranžová a socanský vůdce tahá komunisty zpět k moci a jěště se směje, že prý oni už nejsou takoví, jako dřív... Důležité přece je, že ho podrží u koryta... Kvůli 30,- korunám u doktorů se nadšeně vrátíme do ruské/sovětské náruče...

Z 25.11.2008 13:44

Re: Proč Václav Klaus nechce podle vás paralelu se USA v Evropě?

Zatím, ale trend není příznivý. I občané USA jsou omezováni čím dál víc a zvůle úředníků roste. Podívejte se někdy na nějaký US blog, třeba jaké mají potíže s různými zákazy a nařízeními majitelé nemovitostí.

Pozorovate 25.11.2008 13:41

Mohl by mi někdo

prosím vyvětlit, kteráže politická strana iniciovala a vítala výledky referenda o našem vstupu do EU?

Z 25.11.2008 13:39

Re: Proč Václav Klaus nechce podle vás paralelu se USA v Evropě?

V tom máte naprostou pravdu. A právě proto EU nevěřím. Vždyť EU nedokázala ani deklarovat svoje křesťanské základy. Ten Hitler, to není dobrý příklad. Hitler mohl nechat vyvražďovat židy právě proto, že měl k dispozici nástroje totalitního státu, kde byly občanské svobody potlačeny. Příliš velká moc EU může být pro nás, kteří se hlásíme ke křesťanským kořenům (přestože jsme nevěřící), velmi nebezpečná, pokud ta moc padne do rukou těm, kdo naše hodnoty nevyznávají. A díky krátkozrakosti EU tohle nebezpečí skutečně hrozí.

janoryna 25.11.2008 13:37

ksč i skinhedi jsou taky proti lisabonské smlouvě.

to pomůže v ods prosadit protilisabonské křídlo !

badaxe 25.11.2008 13:32

Re: Proč Václav Klaus nechce podle vás paralelu se USA v Evropě?

Když tak věříte na paralely v tom zakládání, zkuste si srovnat 200 let starou US ústavu a Lisabonskou smlouvu, jedna má pár stránek i s dodatky které se v průběhu doby nashromáždili, druhá začíná s více než 3000 stran které se ale často odvolávají na další dokumenty. Kde vidíte podobnost? I EU přiznala že LS je úmyslně psána tak aby byla nesrozumoitelná

ok 25.11.2008 13:31

Re: Proč byl V.Klaus proti

připočtěme postoje páně Klause v srbské/kosovské krizi, v gruzínské krizi, a ve věci EU a máme tu obraz vzorového konzervativního pravicového politika, kterého nám závidí celý svět. ;-D;-D;-D

Není divu, že právě Rusko ho vyznamenává. A Němci se při rozprávění Václava Klause o jeho "disidentství" vesele smějí až padají smíchy pod stůl (viděl jsem v německé TV, kde si našeho pana "disidenta" opravdu vychutnali). Já se při rozprávění Václava Klause o jeho "disidentství" také zvesela směji. Nedivím se, že 17. listopadu náš mocnář raději nevyšel mezi prostý lid.

No... 25.11.2008 13:28

Drahý hledající a nenacházející .

Znáte termín mlčící většina? Vědců? Vědců, kteří dávají Klausovi za pravdu, ekonomů, kteří dávají Klausovi za pravdu, klimatologů, kteří....Vám tímto sdělijí, že Vaše informace jsou nerelevantní, jste rozumu mdlého, povahy české(ne, já chci aby sousedovi to prase chcíplo) a v konečném důsledku jste v.ú.l . S čárkou. Kroužek si nezasloužíte už druhý, za ten Vás přivazují .

Niky 25.11.2008 13:27

Re: Proč byl V.Klaus proti

Nelži darebáku.

No... 25.11.2008 13:23

Na druhou stranu češi=2děti,romové 5 dětí, tak co ....

Už se dlouho trápit nebudeme, ať se trápí jiní ....

Kiki 25.11.2008 13:16

Re: Neuznaný genius Klaus

Nás lidí z ulice se nikdo neptá koho chceme za prezidenta , to za nás rozhodnou jiní.

qwert 25.11.2008 13:16

Proč byl V.Klaus proti

"Je dostatek dokumentů a pamětníků, které a kteří potvrzují totální opak. Václav Klaus byl vůbec největším odpůrcem Ingolstadtu. Iracionálním, schopným podlých manipulací a zákulisních triků, kterými se za jakoukoliv cenu do poslední chvíle snažil zabránit výstavbě alternativních produktovodů a prodloužit tak totální závislost na Rusku." Jan Urban 

Prosím o vysvětlení a zasvědcené komentáře, které mi osvětlí kam prezident V.Klaus hodlá směřovat .

Kolombo 25.11.2008 13:07

Re: Proč Václav Klaus nechce podle vás paralelu se USA v Evropě?

Tohle je bohužel důsledkem rostoucího počtu lidí na planetě - síť vztahů je čím dál propletenější, vzájemná závislost roste. A protože hlavním zdrojem nejistoty jsou ostatní lidé /stačí málo a kdokoli může dopadnout jako Tutsi ve Rvandě, Jugoslávec nebo Žid za Hitlera/ je každý reálně ve větším nebezpečí než někde v džungli. Pokrok je iluze.

qwert 25.11.2008 13:06

Re: Proč Václav Klaus nechce podle vás paralelu se USA v Evropě?

Neřekl bych že máte pravdu, naopak znám pár případů, kdy si američan prostě koupí zařízení na krámě to může provozovat zcela stejně jako třeba pračku, kdežto v ČR a EU by k tomu potřeboval koncesi  a 50 tisíc razítek. Svoboda podnikání v USA a ČR to je NEBE a dudy.

jirka.s. 25.11.2008 12:57

Re: Neuznaný genius Klaus

Do (Y), Chocholoušku, kde se flákáš, máš tady spoustu práce! ;-(

jirka.s. 25.11.2008 12:55

Re: 50% Čechů jsou disidenty v ČR - 50% Čechů jsou disidenty v Evropské Unii

Zajímavé! Toto porovnání bych si já nemohl dovolit! Ovšem takový pečlivý čtenář Rudého práva před rokem 1989 jako ty evidentně ano! ;-P

jirka.s. 25.11.2008 12:47

Re: Jen hlupství ...

Docela by mne zajímalo, ferry, jak bys hlasoval, kdyby bylo bývalo  vyhlášeno referendum o vstupu do Varšavské smlouvy! ;-D

BTW: Dal ti Kožený ten desetinásobek?  ;-)

Sýček 25.11.2008 12:46

Pravda, pravda,

ale dosud ještě v Čechách nepřijatelná.R^

Hledající 25.11.2008 12:27

Neuznaný genius Klaus

Na http://www.nytimes.com/2008/11/25/world/europe/25klaus.html?_r=2&ref=world je článek „A Fiery Czech Is Poised to Be the Face of Europe”, což česky znamená “Ohnivý (ale take prchlivý) Čech  je určen stat se tváří Evropy”. V prvním odstavci článku je řečeno, že v 80-tých letech minulého století pronikl agent komunistické tajné policie do tajně pořádaných přednášek pana Klause o ekonomii. Tento agent napsal o panu Klausovi “Jeho chování a postoj ukazují, že se cití být zneuznaným geniem. Způsob jeho vyjadřování ukazuje na jeho myšlení o ostatníchh : ti co se mnou nesouhlasí jsou blbci a ne na svém místě”.  Pan Klaus odmítl rozhovor pro New York Times. Otázky, které mu zaslaly New York Times, prohlásila presidentská kancelář jako podivné. A tak New York Times v tomto článku zhromaždila veškerou kritiku pana Klause, a obavy kritiků jaké škody pan Klaus v Evropě napáchá ve funkci jejího představitele.

 Asi je nutné, aby si ČR prostřednictvím neuznaného genia Klause udělala obrovskou ostudu v Evropě.  Možná, že potom mnoho občanů ČR pochopí, že bez dobrého vztahu k sousedům v Evropě nemá ČR budoucnost.

Jak je vidět z posledních prohlášení poradců nastávajícihi USA presidenta, tento bude čekat s uskutečním akcí jeho předchůdce na vybudování USA základny v ČR a Polsku.  Nejsou zde žádné důkazy o jejich dobré funkci. A tak realizace českých snů o USA vojenské základně, která by ČR chránila proti zlým sousedům v Evropě, hlavně Němcům a Rusům, se posouvá do budoucna. A nebylo by divné, že tito nenávidění sousedé se na ČR vykašlou, a tim se ČR stane osamocenou.

Doufám, že to jiní občané pochopí, a pošlou neuznaného genia Klause a jeho stoupence slušně řečeno do háje.

Hnyk 25.11.2008 12:24

Odkud vítr vane

Před nedávnem stálo v jednom článku zhruba "že některá opatření EU by ji mohl bývalý komunistický režim ČSSR závidět". Teď zase perličky typu když Mitterand navštívil disidenty v ČSSR, nebyla to jeho ostuda a proto je nečestná kritizovat Klause za jeho návštěvu irských "disidentů". A irský "disident"  zatím není zatýkán a vězněn. Zkrátka co euroskeptici (ti čeští) naznačují: Komunismus nebyl tak špatný (měl jen pár chybiček), za komunismu bylo vlastně lepší než teď, když je ČR členem EU. Nový, takový nějaký národní komunismus by se měl vrátit. 

Vilda 25.11.2008 12:17

Tak jsem sledoval vystoupení prezidenta

a ač s ním ve spoustě věcí nesouhlasím, tak musím konstatovat, že si dal práci sdělit svůj názor a upozornit na rozpory, tedy podle jeho mínění a jeho poradců. Kdo toto považuje za špatný postup, tak opravdu si demokracii nezaslouží. Spousta blábolů, které byly na různých diskuzích na internetových serverech jen dokumentují respekt autora k demokracii a k názoru druhého. Je zajímavé, že čím více je člověk zabarven do ruda, tím nižší má respekt názoru druhého. A ti úplně rudí jsou schopni za jiný názor šikanovat a zavírat do basy. Zášť k názorů druhých se začíná rozšiřovat i zde na NP, zřejmě proto, že na řadě serverech je množina diskutujích už tolik plná zášti, že jejich názory a snaha překřičet svoji pravdou názor druhého už splývá s dalšími výkřiky stejných.  Přitom 99% z těchto lidí vůbec LS nevidělo.

Bohužel demokracie je taky o tom, umět respektovat názor jiného. Ti kdo si toto neuvědomují, tak si demokracií nezaslouží a ti ostatní se podle toho zařídí.

Smutné je, že vůdcové EU chtějí protlačit prosazení LS silou a ne vysvětlováním a naslouchání názoru oponentů. Je to pohodlná cesta, ale také to bývá cesta do pekel ve jménu světlých zítřků. Rád bych se mýlil. A nebo je to vše jen mediální humbuk? Třeba ale vůdcové EU jsou rození demokraté a vše je jen masírování médii?

kerim 25.11.2008 12:02

Re: Jen hlupství ...

Třikrát bohužel, ale mluvíte mi z duše.....

Z 25.11.2008 11:59

Re: Proč Václav Klaus nechce podle vás paralelu se USA v Evropě?

Asi proto, že o žádnou paralelu s USA, tak jak USA osvícenci zakládali, nejde. Spíš jde o paralelu se Sovětským Svazem. A ostatně - dnešní USA jsou těm, které se před dvěma stoletími zakládaly, natolik svými prioritami (svoboda občana v. moc státu) vzdáleny, že mají také možná blíže k Sovětskému Svazu. Vytvářet paralelu s dnešními USA bych také nechtěl.

tak 25.11.2008 11:39

Vážený pane autore......

po přečtení Vašeho dílka konstatuji,že se sice oháníte demokracii v každé větě,ale na druhé

straně máte zvláštní manii - hovořit za ostatní.

qwert 25.11.2008 11:38

Proč Václav Klaus nechce podle vás paralelu se USA v Evropě?

EU usiluje o vytvoření evropského federativního státu podle vzoru osvícenců, kteří založili USA. Proč se tedy V.Klaus staví proti? Jistě to nebude proto, že EU pak by ohrožovala ekonomicky USA. Tak v čem je zakopaný pes?

ok 25.11.2008 11:09

Re: prolhaný článek...

Vy jste si nepřečetl titulek? Dle autora se demokracie=libertiáni. To je přece naprostý nesmysl. Do demokracie patří všechny politické strany, které jsou ve shodě s ústavou.

Vůči Klausovi nejsem zaujatý, pouze mám jiný názor na EU i na nerozborné přátelství se Sovětským Svazem než on.

V Irsku se zesměšnil před celou Evropou (viděl jsem veselé a jízlivé kokmentáře v německé televizi o "disidentovi  EU").

franta 25.11.2008 10:53

A proto volte KSČM !

Je to jediná parlamentní strana (kromě pana prezidenta)  která je jednoznačně PROTI Lisabonské smlouvě !

Dušan Streit 25.11.2008 10:36

Je to tragické

Za tuto situaci nese hodně zodpovědnosti Havel:

http://streit.blog.idnes.cz/c/58272/Obcan-Havel-Ir-Sen.html

Udělal z Čechů kosmopolitní čecháčky bez vztahu k vlasti:

http://streit.blog.idnes.cz/c/55622/Cesko-drahe.html

Bojím se, že dnes svrchovaná ČR zahyne: http://streit.blog.idnes.cz/c/59205/Uvidime-zda-Ustavni-soud-umi-cist.html Kéž by Klaus uspěl!

Jiřík 25.11.2008 10:35

Re: BB

Jsem také jeden z těch nevděčníků,stydím se za mizerného ekonoma,ekologa,presidenta i člověka Václava Klause(dnes se  objevila zpráva,že v tajícím Gronsku se objevují bohatá naleziště ....já však věřím Vůdci tak jako většina Modrých papoušků na tomto blogu-NIC SE NEDĚJE!!!)