27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ovoce z Lenina

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Standa 20.10.2008 8:58

Jo,

psaní převzatých novinářských pitomostí  je vždy kontraproduktivní.

R. J. 20.10.2008 8:51

Soudruzi,

kde se zde prosím Vás znárodňuje? Jsem nějak chudý, co jsme ukradli v roce48 jsem nějak prochlastal a rozfrcal, je ze mě socka, také alimenty na  sedum parchantů musím platit. Chata mě vyhořela, vila po továrníkovi se mě rozpadá pod rukama a nemám peníze na opravu. Buržuj mě nedá vydělat, tak co mám dělat? Musím to vzít do rukou s Rokem a Falmrem, ať mám zase z čeho žít. Buržuje poženem,tomu se říká spravedlnost, a chci přídavek od státu na lékaře, ať mám za co chlastat. A ať si buržuj nemyslí, že uleje nějaké prachy, to se holenkové mýlíte, všechno z Vás klidně vymlátíme,jak ze soudruha Slánského přiznání. Ať žije revoluční spravedlnost, ať žije soudružka Emerová, vědkyně, ať žije soudružka Gajdůšková, spravedlivá zápasnice za Mír a důchodce. Grebeníček na hrááád.

egoist 20.10.2008 8:45

pan

Šula už se rovnou pasuje na arbitra intelektuální úrovně voličů a uteklo mu , že především tato arogance jim prohlála a ještě prohraje volby.

Karel Dopekla 20.10.2008 8:43

Široká společnost ví co nechce

Například nechce radar. A jetliže vláda z nějakých záhadných, nebo ješte lépe z pochybných důvodů prosazuje radar proti vůli celého národa, nesmí se divit, že spláče nas výdělkem. A to není ani třeba mluvit o aroganci jednotlivých ministrů. To, že to nebude lepší, je nabíledni, ale takhle se v kulturních zemích střídají jedni za druhé. Voliči na to mají právo, ale nemají jiný výběr než lumpa za lumpa. 

realista 20.10.2008 8:42

Vážený pane autore

běžte lidem z malého městečka, kde jim zavírají sklrny tvořící jediný podnik a nedazjí ani výplatu vykládat, jak je báječné, že nemusí stát frontu na banány - na ktyeré ostatně nemají 

občan 20.10.2008 22:53

Re: Vážený pane autore

proboha kdo ty lidi nutí pracovat v továrně,jejíž výrobky nikdo nechce a na co normální člověk potřebuje banány (které stojí asi 1/10 toho co za komoušů)

kůrovec 20.10.2008 8:38

volební debakl

Není jednou z možných porážek ODS ta skutečnost,že se paktuje se zelenými Khméry?neustále nové ekodaně zatěžují obyvatelstvo a dělají z lidí blbce.Proč mám platit ve svém účtu za eletřinu desátek za zelenou elekřinu,kterou nechci?Proč je zde další poplatek za převod auta v řádu tisíců až desetitisíců Kč,proč se vyhazují peníze daňového poplatníka za nejrůznější nesmyslnosti zeleného bratrstva?Další daň na uhlí způsobí pouze to,že se bude topit nejlevnějším šmejdem!Atd.Určitě to nebyla 30 Kč almužnička chudým doktorům ,když lékárník si nevímproč přiráží za každou položku předpisu a omílaný strop v poplatcích za rok také není vždy stropem.Prostě je toho víc a je to sytémové.

P.K. 20.10.2008 8:50

Re: volební debakl

Bohužel si musíte zvyknout na to, že vláda (spíše všechny vlády) potřebuje pořád víc peněz. Pořád hledá co by ještě zdanila.

Vlad 20.10.2008 9:49

Re: volební debakl

Neodpověděl jste, jen si hrajete na moudrého s nadhledem.

P.K. 20.10.2008 11:05

Re: volební debakl

Ale odpověděl.

Na vše potřebujete peníze, které koupí nějaké ručičky. ODS s nimi musí kamarádit, protože potřebuje jejich hlasy do počtu. Vidíte nějaké jiné, pro ně jakž takž přijatelné poslance. Zelení tíhnou zpravidla doleva. Takže je to taková zelená opoziční smlouva a s lidovci černá opoziční smlouva. Taky není zadarmo.

Raff 20.10.2008 13:24

Re: volební debakl

Na tom je moc pravdy.

Moc jsem se přemáhal ještě volit ODS, pomohlo mi ale to, že jsem na druhé straně viděl Cháveze Paroubka a Goebelse Ratha.

Jestli tato vláda padne, tak mi to z důvodů, které uvádíte, ani moc vadit nebude.

Klobouk 20.10.2008 8:37

Z prvni vety jsem pochopil,

ze volic je blbec.

Peman 20.10.2008 8:35

Vyměnit lid nebo vyhnat blbce?

Tak už se zase ozývají prosťáčci nebo rudí demagogové k hlasům těch, jimž se nelíbí výsledek posledních voleb:ironicky "je třeba vyměnit lid" - myslí asi voliče. K tomu je třeba jasně říci: bohužel ano, někdy 1000 x  ano. On ten "lid" (voliči) totiž není neomylná božská autorita. Důkazy: Československo volby 1946, 40% pro komunisty. Německo 1931 až 1933, podobná procenta (v ještě demokratických volbách!) pro NSDAP. Takže: "lid" mnohdy volí jako blbec s katastrofálními důsledky (i nebo zvláště pro sebe). A že v těchto volbách zvítězil volič-blbec je snadno dokazatelné: s dosavadními vládami v krajích (zvláště některých - Jihočeský, Severomoravský) byla, jak ukázaly i průzkumy, naprostá spokojenost. Přesto volič "posílal vzkaz" ODS, Topolánkovi a nevím komu ještě, volil proti: ať je to k horšímu, jen když se jim pomstím. Takové jednání, kdy někdo uškodí jinému a zázoveň poškodí i sebe, označil MUDr.Koukolík kdysi jako nejvyšší stupeň debility (v protikladu např. k jednání, z něhož profituji já i druzí). Takže bych nerad, aby si někdo myslel, že lidu-voliči nadávám. Já jen kostatuji, jak inteligentní ten Lid u nás v Česku je. Za sebe samozřejmě říkám: jestli jsme před pouhými 19 lety vykopli komunistickou zločineckou chátru dveřmi, udělám vše proti tomu, aby nám ji nějaký socdemácký pingl v uctivém úklonu uvedl zpět dveřmi zadními.

bob 20.10.2008 8:49

Re: Vyměnit lid nebo vyhnat blbce?

R^R^R^R^R^ super.

Mirek F. 20.10.2008 9:00

Re: Vyměnit lid nebo vyhnat blbce?

Teda, fakt jsem nečekal, že se najde někdo, kdo autorovy výlevy bude přenášet ještě na vyšší stupeň, aniž by hlouběji pochopil psaný text:-). Jenže konec srandy, tenhle přístup vede do pekel. V prvé řadě, nejen neúspěšné strany, nýbrž i jejich příznivci, by měli ctít jedno základní a zásadní pravidlo, začít hledat chybu především u sebe, přemýšlet, proč se nepovedlo oslovit voliče, proč jsme mu politiku znechutili, proč jsme prohráli i tam, kde jsme před pouhými dvěma lety zvítězili. Fňukání nad hloupým lidem zaručuje jenom další a hlubší neúspěch. Co se krajů týče, ještě nejsou "zažité", voliči si je spojují s celostátní politikou, takže i sebeoblíbenější regionální politik nemusí díky tomuto náhledu uspět, už jednoduše proto, že nemá v ruce tolik pravomocí, aby měl na kvalitu života v krajích rozhodující vliv, to je pořád ovlivněno centrálně. Takže i krajské volby jsou do značné míry referendem a signálem do Strakovky.

Záleží ovšem na tom, co chceme - jestli smutně plkat nad špatným lidem, co nás nepochopil anebo něco reálně změnit, uspět, abychom mohli naše vize realizovat. V tom druhém případě je ovšem nutno ptát se a hledat cesty, jak voliče oslovit, proč se nám to nyní nepovedlo, co můžeme zlepšit.. prostě začít od sebe. Ale někoho možná pěstování si pocitu, jak nás ti hlupáci nepochopili, může těšit....

MICHEL 20.10.2008 10:01

Re: Vyměnit lid nebo vyhnat blbce?

Souhlas. Konečně inteligentní dopisovatel.

DraMa 20.10.2008 9:18

Re: Vyměnit lid nebo vyhnat blbce?

R^ souhlas

kája 20.10.2008 8:29

volební (oslí) můstek

Krajské a senátní volby by se dali nalzvat takovým "oslím" můstkem. Lze to taky nazvat  "volební incest". Od vedení levice, která si nechala poradit od profesionálů na volební kampaně, to je skvělý tah. Zaměnila se celostátní politika s krajskými a regionálními tématy. Zrušímě 30ti korunový poplatek v lékařství, všechno pro všechny zadarmo(akorát, že na někoho se nedostane;-D). Bohužel naše společnost je občansky silně sociálně(socialisticky, možná i komunisticky) zaměřená. V našich končinách je silně zakořeněné rovnostářství, kdy úspěchu, rozvoji a reformám se nepřeje. V roce 89 komentáře na "svobodce" hovořili o generační výměně, tj. jednu až dvě generace, než se začne u nás občanská společnost zlepšovat....první generace se pomalu vystřídala...:-/

kritik 20.10.2008 8:21

jo, jo

takhle změnit voličstvo, autore - nebo jim zakázat přístup k volbám -

Vladimír Hartman 20.10.2008 8:18

Primitivní ...

Názory pana autora, má-li vůbec nějaké, jsou značně primitivní. Navíc neumí počítat. Před dvěma lety, například, to, čemu autor říká " stop rozkazovačské politice", nebyl názor většiny občanů, volby přece dopadly jinak! To, jak byla pak ustavena koalice, je jiná věc. A právě to se mnohým nelíbí, a právě i to se promítlo do výsledku krajských a senátních bvoleb. Nejde jen o poplatky ve zdravotnictví, to si autor velmi zjednodušuje, tento náhled je opravdu primitivní. Jde o to, jak se ODS jako celek během té doby chovala, a to nejen na vládní útovni, ale, zejména, v krajích a obcích. To, prosím, píši jako volič ODS - tedy, dosavadní. Nyní již s tím mám problém.

Hrad 20.10.2008 8:06

Místo snídaně

Čím hůř, tím líp..... Předpokladem sociální spravedlnosti je poznání, že důležitou součástí kvality života je rozumné rozdělení bohatství. Co je na tom tak špatného, že se to může některýni lidmi označit za strategii, kterou prý uplatňují komunisté. Zatím (posledních 20 let je stále zřetelněji vidět) jsme svědky jevu, který se dá pojmenovat sloganem "Čím líp pro některé, tím hůř pro stále více lidí". Zlaté padáky vedoucích manžerů velkých bank, jsou jen "perličkou" na dně tohoto zdivočelého trendu růstu, růstu. Mimochodem, co vede akcionáře k těmto závratným "odchodným". Potřebují si zajistit mlčení těchto lidí? :-/?

RomanL 20.10.2008 11:52

Re: Místo snídaně

Vám je hůř než před 20 lety. Než před 50 lety? Než před 100 lety? Nebo jenom blbě kecáte?

Hrad 20.10.2008 21:32

Re: Místo snídaně

Romane, tvá poznámka jde mimo meritum věci. Za to já nemohu. Přesto ti sděluji, že kdybych se ještě jednou narodil, chtěl bych být pořád malým chlapcem. Přesto je co vnímat:   http://www.paradigma.sk/redakcny_system/index.php

Tvůj optimismus je asi trochu mimo. Víš jaký je rozdíl mezi pesimistou a optimistou? ... Pesimista říká, všechny ženy jsou neřestné. Optimista tento názor nesdílí, ale má naději;-P;-P.

http://zlomropy.blogspot.com/  :-(:-(:-(!!!!;-(VVVV;-(

tommyknocker 20.10.2008 8:02

Děkuji, souhlasím

a pořád nedokážu rozumem pochopit, jak se tolik lidí může upínat ke komunistům. Je mi z toho zle.

Mirek F. 20.10.2008 8:00

Je třeba vyměnit lid!!

a hlavně, ať proboha ODS nedělá žádnou sebekritiku, jsou perfektní. Je nutné se ubezpečovat, že prohráli kvůli 30 kačkám u doktora, nic v chování a přístupu měnit nemusí.

miláno 20.10.2008 7:54

To ovoce je shnilý jak ten lenin

  Velice pěkný článek s jehož obsahem naprosto souhlasímR^ 

BuBu 20.10.2008 7:47

Jaké ovoce z Lenina ???

Paroubek . . . a ta jeho smečka Kočkodanů - to není žádné ovoce . . . a už vůbec ne z Lenina !!!

Paroubek, ten je maximálně tak . . . sperma z Lenina !!! ;-D

Mistr Jan Hus 20.10.2008 7:54

Re: Jaké ovoce z Lenina ???

No, ty máš úroveň, ty skutečně "REPREZENTUJEŠ" PRAVICI.;-D

Joch. 20.10.2008 8:03

Re: Jaké ovoce z Lenina ???

Přesně proto jsem nedal hlas ODS.Arogance moci a hulvátství to je hlavní příčina propadu této strany!

BuBu 20.10.2008 8:10

Re: Jaké ovoce z Lenina ???

1) Ty by jsi pravici nedal hlas - ani kdyby to byli Bozi !

2) Tak on s.Paroubek neřekl v ČT doslova . . . "a samozřejmě budeme vytvářet koalice s KSČ" ! To není jasný důkaz Leninova spermatu ???????? 8-o8-o8-o