29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I-Worm 6.11.2007 12:14

Katastrofa není na obzoru, ale je již zde

a její jméno je Křeček.

MK 6.11.2007 12:12

Re: a proč si nekoupíte regulovaný byt také?

To si z nas, madam, delate srandu nebo to myslite vazne? O jakem "udelu" a "poslani" to hovorite?

wrana 6.11.2007 12:11

Re: Re: Zajímalo by mě,

Co to má být? Proč mají majitelé dávat do diskuse nějaký protiargument, To si myslíte, že je pan Wágner maže, nebo co?

MK 6.11.2007 12:09

Re: Co tím chci říci??

Mam na tohoto parazita stejny nazor...

6.11.2007 12:08

Opět jedovatá směs lží namíchaných do reálných faktů...

Ano, ceny nemovitostí rostou u nás i v Evropě a v některých lokalitách dokonce nad míru únosnou pro velkou část lidí. Ale ty ceny rostou, protože poptávka stále převyšuje nabídku a ony nemovitosti jsou za ty zvýšené ceny prodejné. A tahle skutečnost má s majiteli domů v ČR a jejich situací pramálo společného! Jen pramalý zlomek (odhaduji, že max. promile) stávajících majitelů domů totiž tvoří klientelu developerů a těch, kteří nemovitosti prodávají.

Nevidím jednoduché řešení téhle situace, ale vím, že "komunistická" cesta, kterou pan poslanec Křeček propaguje, už jednou historicky zkrachovala. A kvúli tomuhle ponaučení nezbývá než hledat řešení jiná. Byť ne tak jednoduchá, jako je přenechání starosti o bydlení jisté části našich spoluobčanů nešťastníkům vlastnícím obytné domy.  

wrana 6.11.2007 12:07

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mě,

No tak dobře. Odpovím, i když váš způsob vyjadřování se mi hodně příčí. Pouze za poslední dva roky , pokud bych neměla nebytový prostor a pár nereg. bytů, bych byla ve ztrátě 500 000,- Kč bez odpisů a splátek na hypotéku za odkoupení podílu od svého starého, invalidního bratra. To je vejvar, co? Nájemné v reg. bytech bylo Kč 19,-, v nereg., rekonstruovaných v průměru za 300 000,- již dříve, Kč 100,- za metr čvr. Ještě nějaký dotaz?

Otakar 6.11.2007 11:59

Re: Zajímalo by mě,

Milí diskutující,posuzuju článek zcela nestranně,ale většina vašich příspěvků je nepochybně od majitelů domů.Kdyby necítili ohrožení svých zájmů,neprojevovali by se tak hystericky a dali by do diskuse aspoň nějaký příklad opačného názoru nebo protiargumentu.Domácí jsou v tomto případě taky jako soudruzi-při známce ohrožení privátních zájmů vřeští jak paviáni.Takže raději budu hledat názory chladnokrevných analytiků.

Kylchap 6.11.2007 11:56

Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mě,

A jakém jsou náklady pana domácího? Kolik prodělává na regulovaném nájemném a jaký vejvar má z tržního nájmu. To je to oč tu běží. To jsem se z těchto sporů nikdy nedozvěděl.

vobčan 6.11.2007 11:52

Re: Re: Pan Křeček musí asi být opravdu expert

Ale to já bych s ním i trošku toho času ztratil... někde v přítmí... za ohradou... taková přátelská diskuze by to byla! ;-P

wrana 6.11.2007 11:52

Re: Re: Re: Zajímalo by mě,

Ne. to je rozdíl mezi tržním a regulovaným v tomto bytě za rok.

JJ 6.11.2007 11:50

Kresec skodi CR neuveritelnym zpusobem

Naopak mladi se musi koukat na to, jak takovito Kreckovati porkytci bydli v regulovanem, coz vyhani cenu trzniho najemneho zbytecne vysoko. Pri obdobnem platu pak na nove bydleni opravdu nemaji sanci.

Ten clovek nema spetku studu. CO taky cekat dnes od socana. Rv

honzak 6.11.2007 11:45

ty tichá dohodo,

není on křeček z přízně? Máte stejně blbé názory a stejně špatné informace!

honzak 6.11.2007 11:42

Re: soudruhu Honzaku, vy modra komunisticka gumko

předvedls krásnou ukázku žumpoidního obsahu své mozkovny, trotle! Družstevní byt se privatizuje tak, že naráz splatíš zbytek anuity. Někdo platil 50, já 18 litrů. Za 40 let starej SVÉPOMOCNĚ  postavenej barák! Tedy už zaplacenej podílem a prací. Nikdo nám nedal ani korunu, nikdo nás nedotuje ani korunou (jsme totiž barák cihlovej mimo Prahu).  Máš tušení magore, kolik stojí např. rekonstrukce ploché střechy? Výměna oken za plastové?

A ty soudruhy si nech ode cesty, rudá z tebe kape v každém řádku!

vobčan 6.11.2007 11:37

Re: Re: Re: Had mizernej, jaka demograficka katastrofa

Tak příště volte politickou sílu, která daň z převodu nemovitostí zruší. A je to!

oakman 6.11.2007 11:34

Co tím chci říci??

Ať jste odkudkoliv, zpráva je jasná - tlačte svého starostu do privatizace bytového fondu. Kupujte byty, nenajímejte je. Nebydlet ve svém je dnes výraz krajní nezodpovědnosti - pohleďte na Křečka, on si mohl za dobu svého ouřadování z našich peněz dávno postavit, ale je líný. Zároveň od nás ovšem očekává, že mu budeme trpět vyjimku z pravidla, že kdo platí nájem, platí za UŽÍVÁNÍ PROSTORU DLE PRAVIDEL PRONAJÍMATELE - NE PODLE PRAVIDEL NÁJEMCE. Pokud se někdo chce vyhnout tomu "živení parazita (obec, město, soukromník), ktrýsi dle Křečka ten dům "vycucal z palce", takže nemá právo za něj chtít reálnou cenu pronájmu.

Nesmyslnost Křečkovy konstrukce je jasná. Je to příběh starého, líného bolševického lempla, který tu vlastně tvrdí, že restituce čili jedna z náprav křivd se může stát jen když se přitom Křečkové nenutí jednat tak, jak musí 99% populace této země.

Zuzana Paroubková maně zviditelnila nový symbol socanské politiky - hajzlpapír. Ano, voliči levice, váš Křeček si s vámi opět pěkně posocialisticku vytírá!!!

vobčan 6.11.2007 11:31

Re: Stanislav křeček

Pravděpodobně je to psychologický masochista a flagelant. Ale hlavně je neskutečně drzej! Rv

Kočka 6.11.2007 11:29

Re: Re: Had mizernej, jaka demograficka katastrofa

Bohatci? To myslíte vážně? Mám vlastní byt malý a chci větší lepší. Jenže vlastní musím prodat a zaplatit daň z převodu nemovitosti a k tomu všemožné osbtrukce, odhad, ověřování listin atd. Dále musím koupit nový, zaplatit čistého a ještě místo 5% bude 9% navrch, sice poslanci slibovali vyjednat vyjímku, ale jak všichni předem tušili, skutek utek! Všichni tu Křečkovi nadáváte, ale kus pravdy má.

Kylchap 6.11.2007 11:27

Re: Re: Zajímalo by mě,

80 000,- To je co za částku? Nájemné za měsíc? Za byt 2+1? Na tom se má prodělávat?

Karel 22 6.11.2007 11:25

Re: Pokaždé

Soudruh Křeček samozřejmě kandidovat bude a to na volitelném místě. Oranžády se  postarají, aby nezmizel v propadlišti dějin. Stejně jako rudý dědek Jičínský nebo přeběhlý doktůrek Rath. Volyči KSČSSD Vás určitě nezklamou.:-)

oakman 6.11.2007 11:25

Ano, Křečku, sociální byty pro mladé chudé rodiny jsou potřeba - co kdybys z jednoho vypadl ty šmejde zlodějskej!!!

Ono to Křečkování má dvě polohy:

1) Mu jde o to, jak vydržet než jedne parazit konečně chcípne v bytě, na který bezesporu má, ale NECHCE PLATIT!!! Rozdíl mezi jeho současným "chráněným" nájemným (cca 2500Kč) a tržním nájemným v lokalitě - 7500 - 10000 Kč je proti jeho příjmům (cca 75000Kč měsíčně) naprosto malicherný. Takto ovšem bojuje cca další tisícovka intelektuálských šmejdů (Fischerová je na tom stejně, chudinka jedna senátorská), kterým kdysi přidělila tyto vznosné , velkometrážní byty po "buržoazii" rodná strana za přítulnost a všechny ty jiné "pokrokové" vlastnosti. Dnes je holým faktem, že 120 metrový byt na Vinohradech není pro chudé, není pro "opuštěné stařenky, které nechtějí ani privatizovat obecní ani se přestěhovat do menšího a levnějšího. Díky Křečkovi se z centra města stává zlý, negativní starobinec.

2) Kdyby ten smrad socialistickej nebyl jen hovado příživnické, tak by ho napadlo, že pokud na brown land staví obec a posléze vystavěné buď privatizuje nebo použije na "startovací byty" tak stejně ti jeho staříci budou muset něco dělat - neschopnost obce investovat peníze do nejbezpečnějšího podnikání u nás - development bydlení nemá s neudržitelnou situací na trhu nájemním žádnou souvislost.

Blok, dům, byt privatizovaný pomocí hypotéky , to byla cesta zbohatnutí radnice na Žižkově - ta v 90. čelila problému, ktrý spočíval v havarijním stavu nemovitostí, spojeném s chudobou obecní kasy. Odprodejem nejen radnice kasírovala od hypobank dobré peníze, ale současně přehrála náklady na reko na nové vlastníky. Ty domy jsou dnes opravené lépe než ty, které radnici zůstaly. Radnice utržené peníze pomalu rozpouští v reko veřejných prostor, takže dnešní Žižkov má celkem čisté ulice, parky, je to najednou místo, kde se dá bydlet i když jeden není feťák nebo cikán. Žižkováci měli kliku - Křeček bydlí na Vinohradech.

golf 6.11.2007 11:18

Re: Regulovaná nájemní pohádka pro soudruha Křečka. - 2. část

Ale to je úplně v pořádku, říká policista. Ten zloděj, co to auto vašemu otci ukradl, totiž ještě stihl před tím než byl chycen a zatčen toto auto pronajmout na věčné časy za regulovaný nájem pět korun měsíčně. A nedosti toho, tento regulovaný nájem dále přechází i na děti současných regulovaných nájemníků, pak na jejich děti a tak dále. To mu stále platný socialistický občanský zákoník z roku 1964 umožňuje. A ještě jedna velice důležitá věc, pokračoval policista. Tento nájem dokonce přejde i na zcela náhodné silniční stopaře, pokud prokáží, že tímto autem spolu s těmi lidmi jeli alespoň dva roky.

To snad není možné, vykřikl vyděšený majitel. Ale je to možné, opáčil policista. Občanský zákoník z roku 1964 prostě a jednoduše stále platí a nakonec jeho tehdejší autorovi soudruhu Jičínskému se za něj tenkrát dostalo uznání dokonce až z ÚV KSČ. Vždyť také coby zasloužilý právní odborník sedí v parlamentu dodnes a už ten zákoník dokonce jednou novelizoval, tak co byste chtěl.

A to, vážený pane, vůbec ještě zdaleka není všechno, upozorňuje dále rozčarovaného restituenta policista. Navíc jste také povinen tento vůz dávat pravidelně na své náklady do servisu, dále každé dva roky navštívit a zaplatit emisní kontrolu a STK a také musíte těm nájemníkům pravidelně napustit plnou nádrž benzínu. Ten benzín pochopitelně platíte rovněž.

S tím se, vážený pane,  nedá vůbec nic dělat. Ale pokud se vám to zdá nevýhodné, tak si tu dodávku zpátky brát nemusíte. My ji bez problémů se slevou prodáme těm regulovaným lidem, kterým to ten chycený zloděj původně pronajal. Oni levně přijdou k autu, přestanou tak být regulovaní a vy budete mít po problémech. Pravda, díky tomu obsazení regulovanými pasažéry za ten auťák dostanete poněkud méně, ale nebuďte k těm lidem nepřející....

A tak ten syn okradeného pána dodnes stále čeká, až konečně ve ŠTRASBURKU U SOUDU zazvoní zvonec a této skutečně neskutečné Křečkově frašce bude už jednou definitivně KONEC.

golf 6.11.2007 11:17

Regulovaná nájemní pohádka pro soudruha Křečka. - 1. část

Byl-nebyl jeden moc hodný a pracovitý pán. Ten pán nepil, nekouřil, neodpočíval a naopak pořád pracoval. Za čas se mu proto podařilo našetřit nějaké peníze a tak si koupil dodávku, aby se mu ještě lépe a rychleji pracovalo.

Jednoho dne ráno však přišel do garáže a tam zjistil, že mu tu jeho dodávku, na kterou tak dlouho pracoval a šetřil, nějaký darebák ukradl. Šel tedy na policii a tam krádež oznámil. Policie kupodivu (nestává se to tak často) zloděje i s onou kradenou dodávkou časem vypátrala a zadržela.

Jelikož ten pilný pán mezitím umřel, zdědil dodávku jeho syn, kterému ji policie také vydala zpět. Chtělo by se tedy říci něco o docela dobrém konci, zvláště když zloděj naštěstí auto nestihl zničit.

Když se ovšem pánův syn coby nový majitel, neboli restituent, podíval pozorněji oknem dovnitř té vrácené dodávky náhle zjistil, že ta dodávka je plná jakýchsi velice podivných lidí.

Vrátil se tedy na policejní stanici a upozornil policisty, že v té původně ukradené dodávce, kterou mu právě vrátili, stále někdo je.

Netřeba 6.11.2007 11:13

Re: To by nebylo ono.

Půl života v práci, půl na cestách - he he. Když se jednou za čas dostaví domů, svalí se na kavalec a všichni musí obskakovat tatínka-živitele. A kdopak by ho obskakoval na svobodárce?  Kdo by ho na kavalci obdivoval? Aha!

Homeless 6.11.2007 11:05

Re: Stanislav křeček

Asi dostava v Parlamentu nejake priplatky za publikacni cinnost.

Homeless 6.11.2007 11:02

Re: a proč si nekoupíte regulovaný byt také?

To je dobry napad, pan poslanec Krecek by mohl nakoupit par bytu s regulovanymi najemniky a pronajimat jim je za primereny zisk, urceny statem, tzv. regulovane najemne, aby nam vsem ukazal, jak se to spravne dela.

wrana 6.11.2007 10:53

Re: a proč si nekoupíte regulovaný byt také?

Můžete, prosím, prozradit, jak se kupuje regulovaný byt? U koho a za kolik?

lydie blaseovaná 6.11.2007 10:48

a proč si nekoupíte regulovaný byt také?

Já  jsem to  udělala.  A  neni  to žádné  terno.  Je  to  úděl  a  poslání.

portwyn 6.11.2007 10:46

Re: no to je zas slovo do pranice

Ale zas tak ostrý to není...jednoho rentiéra znám. Prostě zdědil větší rodinný barák na okraji velkého města, zrekonstruoval na malé jednotky a teď to pronajímá VŠ studentům. Žít se z toho dá docela slušně (i když podle mínění některých komentátorů je to asi socka s průměrným příjmem) a pochopitelně musíte vložit i nějakou práci do údržby.

Jiří 6.11.2007 10:45

Pokaždé

Pokaždé když čtu článek pana poslance Křečka jsem zděšen. Jednou jsem slyšel jeho vystoupení ve sněmovně a bylo to hodno vystoupení na nějakém sjezdu bývalé KSČ (i když i na ten, by to možná bylo moc). Je pro mně  hrozné, že tento člověk získal ve svobodných volbách dostatek hlasů! Koho ale vlastně zastupuje. Doufám že v příštích volbách neuspěje na jakémkoliv místě kandidátky. O tom že by nekandidoval je bohužel nesmyslné uvažovat.

wrana 6.11.2007 10:44

Stanislav křeček

opravdu není normální. Pokaždé zde dostane neuvěřitelný nářez a přece sem pořád leze a leze .Rozumí tomu někdo?