29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Kremlomilci

Jsem den ode dne víc a víc znechucen, zhnusen. Tím, jak se v případech ruského vraždění civilistů na Ukrajině čeští kremlomilci snaží o cosi, co lze nazvat „zlatou střední cestou“ mezi lidickými vrahy a jejich oběťmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kain 8.4.2022 17:25

Autor byl tak akorák v rektu.Píše tak, co je dneska in.

L. Severa 8.4.2022 15:36

Po 24. únoru se to zde hemžilo názory, že Rusko je obklíčené NATO a cítí se právem ohroženo. Dokonce prý bojuje o holý život a Ukrajina je poslední zemí do naprostého obklíčení. Takové hlasy již není moc slyšet. Možná proto, že o holý život bojuje Ukrajina.

J. Černý 8.4.2022 15:38

Vždyť vítězí, tak už se prosím dohodněte.

D. Laurencikova 8.4.2022 15:43

R^

J. Kostelanský 8.4.2022 17:25

A není? Máte doma globus? Koukněte se na něj. Jedině na jihu (Kazachstán, Kirgizstán, Tádžikistán, Turkménsko) nejsou základny NATO, ale Amíci se do těch republik pořád pokoušejí nasáčkovat. I na severu Ruska, tedy v Kanadě jsou americké základny. Ale jen pokud máte globus. :-) Protože Země je kulatá.

Zkuste si kouknut na mapu, jaká je vzdálenost medzi rusko-ukrajinskou hranici - tedy jak dlhou by raketa s jadernou hlavici letěla do Moskvy. A jaká je vzdálenost mezi Ruskem a Washingtonom, tedy jak dlouho by podobná raketa letěla tímto směrem.

Jak myslíte, že by Amíci reagovali v hypotetickém případě, že by Rusové chtěli podepsat smlouvu o zřízení svých základen v Mexiku? Přitom z mexické hranice do Washingtonu je to alespoň tisíc mil.

V mezinárodní politici platí jedno pravidlo, dokonce je řešeno i smluvně, že bezpečnost jednoho státu by se neměla posilovat na úkor jiného státu. Jak sem zapadá rozšiřování NATO pořád blíže a blíže k Rusku? Záminka se vždycky najde - Hollywood a jeho experti jsou přece součástí USA. :-)

A když se mluví o Gruzii, resp. konfliktem s Ruskem, tak o té se pořád píše stejný nesmysl. Ale koukněte do Wikipedie - o té ani náhodou nemůžete říct, že by šířila ruskou propagandu - co o tomto konfliktu píše. "Konflikt vyprovokovala Gruzie, přičemž Rusko ho eskalovalo." Což je pochopitelné: když někdo na vás zaútočí, tak se ho snažíte zatlačit dál než jen za jeho vlastní hranice.

M. Juraška 8.4.2022 13:01

Pane HejnaR^R^R^

V. Hlad 8.4.2022 12:40

"Rusko zaútočilo vojensky na svobodný a nezávislý stát ! Nebo to je jinak ?"

Dá se s tím souhlasit. Ale, když se dívám na mapu Evropy, tak ten doslova svobodný a nezávislý stát nějak nenacházím. :-/Ale třeba jsem nějaký přehlédl.

M. Valenta 8.4.2022 13:13

Přehlédl je správně.

J. Černý 8.4.2022 15:39

Který to je ? Vatikán ?.

V. Hlad 8.4.2022 15:47

Ten hlídá : "Švýcarská garda je označení pro švýcarské žoldnéře, kteří v minulosti sloužili v armádách mnoha evropských panovníků, fungovali jako osobní strážci či střežili panovnická sídla."

R. Woloszczuk 8.4.2022 12:35

Jaký je rozdíl mezi mrtvým ukrajincem a mrtvým palestincem? mezi Golanskými výšinami a Krymem?

Dokud nebudeme používat jeden stejný metr pro všechny tak mír nikdy nebude.

V. Hlad 8.4.2022 12:41

Metr nebo střelivo ?

J. Rechnovský 8.4.2022 13:25

Mezi násilně mrtvými není rozdíl. Je jen v obvyklém důvodu jejich smrti. Palestinec bývá zneškodněný útočník.

Golany byly postavením odkud se vedla palba na stát, který chce žít v míru. Krym byl předmětem zájmu státu, který je posedlý touhou po rozšiřování svého území.

Sorry, ale mír podle vašeho "stejného metru" se jmenuje koncentrák.

R. Woloszczuk 8.4.2022 14:48

Přesně, civilní oběti v Palestině (a že jich bylo podstatně víc než na Ukrajině) bývají "zneškodnění útočníci" na Ukrajině to jsou oběti genocidy (dle médií) i pokud mají na sobě beprůstřelnou vestu a leží vedle nich nepoužité granáty - podle čeho to rozlišujete?

Stejně tak Krym je pro bezpečnost Ruska ještě významnější než Golany pro Izrael - pokud se je Izrael snaží vojensky udržet jde o přiměřenou obranu. Pokud se o totéž pokouší Rusko na Krymu západ uvaluje sankce.

Zkuste najít jiné pravidlo, než zda se daného jednání dopouští náš kamarád nebo nekamarád...

H. Lukešová 8.4.2022 15:00

Ne, nemluvíte pravdu, většina ze zabitých Palestinců byli teroristé. Během 14 dní arabští povraždili 13 Izraelců. 22.3.2022 izraelský arabský beduínský terorista zavraždil čtyři Izraelce, 27.3.2022 izraelský arabský terorista povraždil dva 19leté izraelské policisty (Židovku a drúze), 29.3.2022 palestinský terorista usmrtil pět Izraelců v Bnei Braku a včera v Tel Avivu palestinský terorista zabil dva Izraelce. Žádný jiný stát není tak sužován terorismem než Stát Izrael.

J. Černý 8.4.2022 15:48

Ano o Krym měly velký zájem Spojené státy americké. Stejný jako o Kosovo,. kde si vybudovaly největší vojenskou základnu v Evropě. Tamni mafiáni jim nevadi neb jsou z domova zvyklí.

Ukrajina v případě účasti NATO by byla výborným postavenim odkud by se dala vést raketová palba na Rusko, zejména Moskvu a okolí.

Kennedymu se také nelíbili rakety na Kubě. Tak to vyostřil až ke světové válce. Ale to jsou USA, na ně musí být jiný metr. Koncentráku !

J. Rechnovský 8.4.2022 16:53

Jo, jo. USA je prostě velký belzebub. ;-D

A. Renjascu 8.4.2022 19:26

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/majdan-ukrajina-exposlankyne-rusko-spojene-staty.A190228_115336_zahranicni_fort

J. Farda 8.4.2022 19:42

Nelýbyly ... :-)

H. Lukešová 8.4.2022 14:38

Tak mnozí zabití Palestinci jsou teroristé, útočníci, vrazi, zatímco Ukrajinci jsou lidé, jejíž země byla napadena, obránci, tzv. Palestinci útočí, zatímco Ukrajinci se brání. To je ten nejzásadnější rozdíl.

R. Woloszczuk 8.4.2022 15:13

A kdo ten rozdíl určil? Jsou na to nějaká objektivní kritéria? Nebo jen záleží kdo má jaké kamarády?

H. Lukešová 8.4.2022 15:16

Určující je příslušnost pachatelů k palestinským teroristickým organizacím (Hamas, Islámský džihád, Brigády mučedníku al Aksá, Lidová fronta pro osvobození Palestiny...), atd.

J. Urban 8.4.2022 19:41

ty jses de6il - bez rozdilu:-/

L. Kuča 8.4.2022 14:41

Rozdíl je i v tom, že narozdíl od mrtvého Ukrajince, mrtvý "palestinec" neexistuje.

Zahír Músein, OOP: O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'.

Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém.

P. Diviš 8.4.2022 22:31

Dokud budou Rusáci a jejich spojenci, tak opravdu nebude.

J. Bárta 8.4.2022 11:34

Pane Stejskale, která diskuze ke stejnému článku je užitečnější? Tady, kde se lidé ptají a snaží se argumentovat nebo na blogu idnes, kde je povoleno (ostatními diskutujícími) hýkat jen jedním směrem. Pro mě diskuse na idnes pomalu ztrácí smysl a spousta lidí odtud odešla.

D. Laurencikova 8.4.2022 15:46

Absolutni souhlas.

V. Braun 8.4.2022 22:27

Nic proti argumentům, ovšem měly by mít oporu v realitě. Lži typu, "žádná těla v ulicích Buči po odchodu Rusů nebyla" jak třeba píše pan Salajka, když je pomocí satelitních snímků zdokumentováno, že byla, nepovažuji za argumentaci ale za stejnou zhovadilost jako popírání Holokaustu.

J. Hejna 8.4.2022 11:06

"Je nutné znovu a znovu všem kremlomilcům připomenout, že od 24. února tohoto roku Putin, Lavrov, Peskov, Zacharovová a spol. soustavně a beze studu lžou, lžou a zase lžou."

Nejsem kremlomilec, ale žil jsem už dlouho před 24. únorem 2022.

J. Vintr 8.4.2022 11:30

Ano, Rusi lžou a vždycky lhali. Ale také nesmíte zapomínat, že Ukrajina byla dlouho součástí Ruska a Ukrajinci se naučili lhát přinejmenším stejně dobře. A teď mají navíc ke lhaní mnohem větší motivaci než Rusi.