1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ještě k tomu, co jsem na Hradě nemohl říci

Za pomoci mých kolegů jsem prošel komentáře a připomínky k mému postu u příležitosti 28. října. Všem pisatelům, kteří reagovali konstruktivně - a to byla drtivá většina –, srdečně děkuji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 5.11.2016 8:28

To je zajímavé

Každou chvíli nám tady pobíhají party s červenými kartičkami, metají vejce na Zemana, svolávají trucoslavy, organizuje se vodění strýčka Bradyho, sepisují se petice tu umělců, tu akademiků, vyvěšují se tibetské vlajky a podobné. Marně si kladu otázku, proč tato hlasitá skupina podporovaná mainstreamem a zejména ČT, nechodí k volbám. Ty by přece potvrdily legitimitu jejich požadavků. Nebo ještě lépe. Proč nesepisují petice za přímou demokracii a za odvolatelnost všech politiků včetně prezidenta. Nepravděpodobnějším vyvětlením je, že tyto velkohubé hlasy znějí velmi hlasitě, ale z mála hrdel.

M. Moravcová 5.11.2016 8:25

Výborně,

pane Robejšku. U nás se kdekdo zaklíná demokracií, výsledky voleb ale nechce respektovat. Urážení a pohrdání voliči, nálepkování a dehonestace je od těch "dobrodiktátorů" všeobjímající a láskyplná demokratická politická činnost.

V. P 5.11.2016 9:03

Re: Výborně,

To je všechno pěkné, paní Moravcová, ale nyní je třeba se zamyslet, jak těm dobrodiktátorům to jejich pohrdání prostými voliči M.Zemana co nejlépe zatrhnout. Jedno možné řešení jsem zde již navrhl, ale bohužel to zde nepadlo na úrodnou půdu.

M. Moravcová 5.11.2016 10:25

Re: Výborně,

proč zatrhávat, mají na to právo. Ovšem veřejnoprávní média by měla být nestranná a nadměrně se nezabývat každým jejich nesouhlasným prdem.

V. P 5.11.2016 11:26

Re: Výborně,

No, ale jak je k tomu donutit?

M. Moravcová 5.11.2016 12:30

Re: Výborně,

neplatit je povinně ze zákona.

J. Lepka 5.11.2016 8:09

Snažíte se hezky, pane Robejšku,

jen tak dál, takhle bude medaile i napřesrok.

V. P 5.11.2016 7:42

Posílit demokracii

Stabilitě naší demokracie by velmi pomohlo, kdyby se zpochybňování výroků pana prezidenta i jeho mluvčího zakázalo zákonem. A snáze bychom si pak i získali důvěru čínskéko vedení.

O. Uživatel 5.11.2016 7:58

Uživatel požádal o vymazání
P. Lenc 5.11.2016 8:07

Re: Posílit demokracii

Jo, tak nějak.

F. Lesniak 5.11.2016 7:16

Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

A jak se přitom snažili. Dokonce i bolševika Svěráka nasadili a o Karlovi s čírem nemluvě. A tihle lidé chtějí něco slintat o demokracii? Zeman má spousty chyb, ale když si uvědomím, že mnoho nescházelo a na hradě seděl nevzdělaný uslintaný lesní adjunkt, tak je i dneska z toho nevolno. Volili jsme menší zlo a udělali jsme dobře.

J. Lepka 5.11.2016 8:07

Re: Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

Jen doplňující otázku Fanouši. Je ten "nevzdělaný uslintaný lesní adjunkt " soudně usvědčený lhář? No ale hlavně si pochval, jak dobře jste zvolili, třeba na tebe napřesrok vybyde nějaký metál.

K. Vyšata 5.11.2016 10:11

Re: Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

No, pokud na Zemana pohlížíte takhle, tak ani ten lesní adjunkt není bez vady. Počkal si až to bude promlčené a s noblesností sobě vlastní se přiznal jak zkorumpoval úředníka. Takže oba jsou lháři, oba postoupili do druhého kola a tak nám dali vybrat, lháře nebo lháře?

Teď se nám s nafouklým egem tlačí do prezidentského křesla člověk, který se chlubí porušováním zákonů, podváděním a falšováním dokumentů, člověka který ze sebe dělal krypla aby dosáhl svého, co teď? Ten je dokonce tak namyšlený, že i když nemá ještě ani pár podpisů potřebných jen ke kandidatuře, už hlásá jak vyhraje v prvním kole. A pravdoláskaři jásají, mají toho nejlepšího ze svého hnízda. Bude taky národ jásat????

Pokud chcete za prezidenta člověka bez vady, jste naivní.

J. Jelínek 5.11.2016 8:08

Re: Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

No vidíte,

a tak Vám sedí na Hradě nevzdělaný a uslintaný senila s alkoholickou demencí.

M. Moravcová 5.11.2016 8:36

Re: Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

nevzdělaný? To snad přeháníte.

J. Jelínek 5.11.2016 9:21

Re: Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

Nu, pokud budeme považovat studium ekonomie za vzdělávání, pak je jistě MZ vzdělaný muž. Pokud prohlásíme ekonomii za vědu, pak je MZ vědec.

P. Beránek 5.11.2016 13:05

Re: Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

Koukám Koloušku, že jste ještě nezaregistroval, že prezidentské volby vyhrál Zeman a ne ten váš "nevzdělaný a uslintaný senila s alkoholickou demencí".

P. Han 5.11.2016 8:22

Re: Havloidi se dodnes nesmířili s tím, že prohráli.

Volili jste uslintaného ožralého breptu, který ve svých lepších chvílích objímal stromy, ale na adjunkta by to nedotáhl.

P. Maleček 5.11.2016 6:55

Robejšek zpit medailí odhalil své totalitní panděro.

Je až šokující co s člověkem, byť vzdělaným a životem otesaným, udělá jedna medaile. Tedy možná ne pro znalce temných koutů lidské duše, kde se i u vzdělance může kvůli medaili leccos pomotat.

A tak je i v případě Robejška otázkou, co by takový medaile rozdávající ataman musel vyvádět, aby medaili od něj Robejšek odmítl? Vypadá to, že Robejškovi by nevadilo ani kdyby to byl masový vrah, či dokonce lidožrout. Ano, i takoví byli různě po světě v demokratických volbách zvoleni. A medailoman Robejšek by to i v tomto případě nějak okecal, jak předvádí i v tomto příspěvku.

I když, možná dle Robejškově argumentace je to trochu jinak. V ní kupříkladu tvrdí, že dnešní situace se nedá srovnávat s tou, která u nás byla před r. 1948, kdy byli "demokraticky" zvoleni proruští komunisté. Avšak tehdy i dnes bylo občanstvu do hlavy vtloukáno, že demokracie selhala, proruská propaganda běžela na plné obrátky a lid byl strašen vnějším nepřítelem, hlavně tím rozvratně západně kapitalistickým, o strašení německými kolaboranty nemluvě.Tudíž to samé co dnes. Což se Robejšek snaží hlava nehlava maskovat.

A pak to Robejškovo až zuřivé lpění na tom, že když už si většina aktivně volících (což není většina voličů, jak opět Robejšek mistrně maskuje) někoho demokraticky zvolila, tak pak je nutno držet hubu a krok, i kdyby ten demokraticky zvolený subjekt vedl zemi k úpadu morálky (chlast, vulgarita, vzájemná nenávist), tedy k rozvratu a pod kuratelu agresivních cizích mocností (podobnost se Zemanem ne čistě náhodná). Tedy postoj čistokrevného, davem manipulujícího totalitáře.

Ono to vůbec vypadá na to, že se Robejšek z medaiele zas tak úplně nezbláznil. Jen oslepen leskem medaile od totalitáře a ruského agenta usoudil, že doba již uzrála na to, aby odhodil svůj stejně už notně děravý demokratický kabát a odhalil své z rudých trenek bobtnající totalitní panděro. Jen aby to Robejšku nebylo předčasné...

R. Tichý 5.11.2016 7:29

At se nezalknete nenavisti.

Pan Robejsek je ve svych nazorech konzistentni, takze vliv medaile neni znat.

Opravdu nechapete, pro prorusti komuniste v roce 48 prevalcovali ostatni??? Vzdyt Rusove nas OSVOBODILI od nacistu, gestapa, poprav, vyhlazovani. To byla proste vdecnost. Nedivim se, ze ohledem na male moznosti objektivni informovanosti, toto budovatelske obdobi vydrzelo tak dlouho. Ovsem nejpozdeji v roce 68 melo dojit k prozreni.

Dneska na nad i "seriozni" media vali tuny balastnich informaci, diky Bohu za internet a jeho pluralitu.

V. Halašta 5.11.2016 5:56

Argumentační faul

Pan Robejšek použil ten nejstarší argumentační faul. Dal rovnítko mezi kritikou a neuznáním legitimity. No a když se snadno vypořádá z legitimitou tak je výsledkem zákaz kritiky.

M. Moravcová 5.11.2016 8:33

Re: Argumentační faul

nedal tam žádné rovnítko. Naopak. Přečtěte si to znovu.

V. Halašta 5.11.2016 9:01

Re: Argumentační faul

Nemusím nic znovu číst, poučujte si děti ve škole.

Kde tam mluví o kritice? Mluví jen o nerespektování a legitimitě. Tím dal explicitně rovnítko.

J. Hejmala 5.11.2016 5:09

Pane J. Honců

Ti lidé jsou možná větší zlo než nějaký Zeman. Zamyslete se nad tim co jste napsal

P. Janos 5.11.2016 4:03

Máte pravdu pne Robejšku,

ale pozor, jak praví evangelium: "Neházejte perly před svině, jinak se obrátí a roztrhají vás". A takových sviní je česká politika plná.

J. Vozábalová 5.11.2016 0:48

Na jedno podstatné jste zapoměl reagovat!

Ono je to ale těžké, že pane Robejšku, MZ byl za lháře uznán soudem, je tedy dost obtížné tento argument vyvracet.

Kampaň nebyla vedena čestnými prostředky, spousta lidí se samozřejmě nenamáhá ověřovat si fakta. Stačí jen šikovně podstrčit nějakou dezinformaci - samozřejmě zaobalenou v mnoha pravdivých informacích - dokonce i použití autentického citátu protivníka vloženého do jiného kontextu se může dobře hodit.

Ano, presidentská volba je už za námi dávno, už bychom se k ní neměli vracet, ale slyším-li stále o "pražské kavárně", která se nesmířila s demokratickou volbou, je to k uzoufání. To přece vůbec není pravda, odpůrci současné hlavy státu (nebo aspoň jejich valná většina) by se s demokratickou volbou jistě smířili, pokud by to byla DEMOKRATICKÁ volba, nikoli vítězství založené na NEČESTNÉM předvolebním boji. Ostatně chování (v nejširším slova smyslu) presidenta republiky dává našim pochybnostem více než zapravdu.

Ne, nežiju v Praze, dokonce ani ve městě, celá naše obec má asi 250 obyvatel - no zkrátka jihočeská "pidives" - ale nemohu si pomoci - s přibývajícími roky tohoto presidentského období mám k pražským kavárnám čím dál užší a přátelštější vztah.

J. Honců 5.11.2016 2:26

Re: Na jedno podstatné jste zapoměl reagovat!

Jenomže, milá paní, ona to byla demokratická volba. Možná založená na nečestné kampani, to nechám na posouzení jiných, ale rozhodoval lid. Rozhodoval svobodně, na základě vlastního uvážení. Můj názor, vyjádřený hlasem, byl sice jiný, než názor většiny voličů, ale nikdy bych si nedovolil říct, že volba byla nedemokratická. A také bych chtěl poznamenat, že můj nesouhlas s presidentem mne nikdy nedonutí abych se sblížil s politickými hochštaplery a pochybnými kazateli "dobra" reprezentující tzv, pražskou kavárnu. Ti lidé jsou možná větší zlo než nějaký Zeman.

J. Hejmala 5.11.2016 2:34

Re: Na jedno podstatné jste zapoměl reagovat!

Nevim kam porad chodite k nazvu prazska kavarna,ale jedno ve vasem prispevku jste priznal ze Zeman je zlo.Rozhodne souhlasim s pani Vozobalovou v jejim prispevku je spousta pravdy

J. Honců 5.11.2016 2:41

Re: Na jedno podstatné jste zapoměl reagovat!

Možná jste si nepovšiml, ale psal jsem o tak zvané (tzv.) pražské kavárně. Nepřiznal jsem, že je pan Zeman zlo, jenom jsem naznačil, že jeho zvolení nepokládám za dobrý výběr. Jinak je vaším nezadatelným právem souhlasit s jakýmkoliv omylem.

O. Uživatel 5.11.2016 8:23

Uživatel požádal o vymazání