2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ještě k tomu, co jsem na Hradě nemohl říci

Za pomoci mých kolegů jsem prošel komentáře a připomínky k mému postu u příležitosti 28. října. Všem pisatelům, kteří reagovali konstruktivně - a to byla drtivá většina –, srdečně děkuji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 6.11.2016 13:25

Re: Zeman nelhal

Mohl by to být např. Peroutkův článek "Dynamický život"!

http://www.pritomnost.cz/archiv/cz/1939/1939_26_4.pdf%20 ....

B. Rybák 5.11.2016 17:51

Re: Zeman nelhal

Pokud opravdu nelze ten článek zkopírovat, je to mnohem závažnější informace než jeho obsah! Znamená to, že "Velký bratr" se už dal do práce!

J. Kanioková 5.11.2016 18:00

Já se v té technické záležitosti nevyznám,

ale pokud vím, tak snad je možno ten text článku - udělat si z něj obrázek - a ten umístit na rajče. A pak můžete ten odkaz na rajče kdekoliv dát do svého komentáře

J. Kanioková 5.11.2016 18:03

No a ještě k tomu textu,

pro mě vyzněl jako parádní ironie..

M. Prokop 5.11.2016 21:43

Re: Já se v té technické záležitosti nevyznám,

Ovšemže. To by ovšem musel znát funkci tlačítka PrtScr.

J. Kanioková 5.11.2016 22:38

No vida, ani já to neznala,

a navíc nevím, jak se co dá uložit na rajče. Ale aspoň jsem si našla co a jak s tlačitkem PrtScr.

Ale já mám na Gogle Chrome přímo v nabídce Start, mimo jiné, nabídku - Výstřižky. S tím dělám obrázky, naprosto neproblémově. Ale to Rajče.. netuším. Našla jsem, ale jak dál.. založit účet, a pak si tam můžu uložit nějaký obrázek ? Jen tak? Zkoušet to nebudu, nemám proč..

J. Kanioková 5.11.2016 22:42

Panu Beránkovi

http://www.webzpravodaj.cz/110-jak-udelat-print-screen/

P. Beránek 6.11.2016 1:07

Re: Panu Beránkovi

[]

P. Beránek 6.11.2016 1:35

Re: Panu Beránkovi

Nakopíroval jsem článek do své ikony. Ale nevím jestli to jde číst.

J. Kanioková 6.11.2016 2:04

Nejde, je to malé a rozmazané už tak,

natož kdyby to chtěl člověk zvětšit.. co máte v poči ? Já mám google Chrome, a tam hned na startu -- Výstřižky, čili obrázek jen toho článku. Jenže se obávám, že by to i tak bylo malé a při zvětšení neostré..

Neporadím, jsem jen amatér :)))

J. Chaloupka 5.11.2016 12:59

Při volbách si člověk připadá jako za minulého režimu,

když bylo možné koupit brambory pouze v sáčku. Také jsme převraceli sáčky, abychom našli ten, kde bylo nejméně shnilých brambor. Totéž je nyní s volbami. Prostě hledáme ty s nejmenším počtem shnilých. Bohužel výběr je jako mezi bramborami dříve.

J. Chaloupka 5.11.2016 12:52

Problém je, že v minulsti jste za případu špatné volby

měl šanci utéci někam jinam. Ale kam budeme utíkat my, až se ta migrační krize převalí k nám?

J. Šimek 5.11.2016 12:57

Re: Problém je, že v minulsti jste za případu špatné volby

Protože podle imigrační teorie jdou imigranti do bohatých evropských států za dávkami, takže se k nám v dohledné době žádná vlna nepřevalí :o)

R. Brzák 5.11.2016 13:57

Re: Problém je, že v minulsti jste za případu špatné volby

Je však zřejmé (i pochopitelné), že bohatší státy budou uplatňovat svou moc v rámci EU, aby své případné rostoucí problémy s narůstajícím počtem imigrantů "umenšili" jejich přesunem jinam. A k tomu může vést řada kroků, jedním z nich je diskutované zajištění stejných sociálních dávek pro imigranty napříč EU (jak už to někteří politici požadovali).

Není nerozumné předvídat a na případné problémy se připravovat, či se jim snažit předcházet...

J. Šimek 5.11.2016 15:35

Re: Problém je, že v minulsti jste za případu špatné volby

Vynucené stejné sociální dávky s bohatými státy EU by vedly k bankrotu ostatních států EU :o)

P. Vinš 5.11.2016 12:45

Z článku pana Robejška

je celkem dobře patrno, že v ČR funguje demokracie , sice klopotně a těžkopádně ,ale funguje. Problém je, že od roku 1989 uběhla poměrně krátká doba a mnozí její protagonisté jsou politicky v nejlepších letech. Paradoxně největší problém s demokracii mají oni, jejich význam je jen jeden hlas ve volbách, mají pocit, že jsou něco víc, že jejich hlas by měl mít větší význam , než jedna. Pokud by to tak bylo , vrátili by jsme se někam před rok 89. To zatím nehrozí, přesto se tato skupina, označována jako Pražská kavárna, snaží zvýšit význam svého volebního hlasu. Děje se tak ovládáním a zneužíváním veřejnoprávních medii, a souhlasem s importem vlastních voličů-ekonomicky ovladatelných imigrantů.

Miloš Zeman byl zvolen zcela demokraticky a to , odhaduji, většinou těch , kteří mají k dispozici jen ten jeden hlas, nejsou vidět v mediích a nemají zájem na importu parazitující voličské konkurence. Já osobně bych viděl v roli prezidenta člověka, v některých vlastnostech odlišného. Takového kandidáta jsem zatím nepoznal a vzhledem k vyhraněnosti táborů , z nichž se kandidáti rekrutují, asi ani nepoznám.

J. Šimek 5.11.2016 12:55

Re: Z článku pana Robejška

To s těmi imigranty svědčí o vaší schíze a hledání vnějšího nepřítele. Takový Ruský postup :o)

B. Rybák 5.11.2016 17:19

Re: Z článku pana Robejška

Souhlasím s Vámi pane Vinši!

J. Kanioková 5.11.2016 22:46

Taky s vámi souhlasím, pane Vínši

Umělci, vy nejste nic víc. Naši lidé jsou rozumní. Primář oddělení psychologie účtuje s minulými dny - http://jdem.cz/cjgwv4

V. Vaclavik 5.11.2016 10:50

To nejde cist

Reknu jen kratce - demokracie neznamena drzet hubu a krok mezi volbami, znamena jen, ze se respektuji zakony zeme, ovsem kritizovane i tak byt mohou dle toho rceni o hube a kroku. Tak je to jednoduche.

Ten obraz spolecnosti, jaky by autor rad videl, je mozny jen ve spolecnosti zasadne nerozhadane, kdy se ve volbach rekne, ze se koupi zmrzlina a volebni reci jsou jen o tom, jestli vanilkova, nebo cokoladova, a tak. Jestlize ale pulka naroda chce bucek a druha zmrzlinu, neocekavejte, ze po volbach pujde ta buckova polovina lizat zmrzlinu (anebo naopak) bez neustalych vycitek.

Takova robejskovska demokracie by se libila tem nasim kolektivistickym sibrum, aby nestali jako kuly v plote notne deravem, ale aby vsichni unisono za nimi stali, jako v plote novem se vsemi plankami mezi kuly...

M. Bílý 5.11.2016 11:08

Omlouvám se, pane Václavíku (10:50) jaké máte vzdělání?

Ptám se proto, abych mohl lépe pochopit Vaše stanoviska. Moc děkuji a ještě jednou se omlouvám. M.B.

L. Šarina 5.11.2016 12:40

Re: Omlouvám se, pane Václavíku (10:50) jaké máte vzdělání?

A vy ????

M. Bílý 5.11.2016 13:39

Dobrý den, pane Šarino (12:40). Ptáte se, já odpovídám.

Mé vzdělání je SŠ, maturita na RG a na prům. škole elektro (s vyzn.). Vzhledem k buržoaznímu původu mě komunisté na VŠ nepustili, což mi v životě nevadilo, uplatnil jsem se i na místech pro VŠ (na př. vedoucí projektového atelieru). Stačí?

A teď k věci. Na vzdělání u p. Václavíka jsem se ptal proto, že cítím jistý rozpor mezi jeho sdělením, že článek p. Dr. Robejška se nedá číst a jeho formulacemi v diskuzním příspěvku. Hlubší vysvětlení by si vyžádalo přiliš mnoho místa.

Jinak pana Dr Robejška považuji za jednoho z mála "vyvolených", kteří jsou schopni přispět podstatně ke změně naší společnosti k lepšímu.

J. Šimek 5.11.2016 13:50

Re: Dobrý den, pane Šarino (12:40). Ptáte se, já odpovídám.

Pan Robejšek rozhodně nepřispívá ke směně směrem k lepší společnosti tím, že podporuje nekritizovatelnost zvolených ...

M. Bílý 5.11.2016 14:43

Dobrý den,pane Šimku(13:50)nevím co je směna společnosti ...

Nevím, co je směna společnosti. O překlep nemůže jít, protože s a z jsou na klávesnici dosti vzdálené. Prosím o vysvětlení.

Jinak, stanovisko pana Dr. Robejška je jasně formulováno pod body 3 a 4,. jeho článku a nekritizovatelnost zvolených v nich rozhodně není. Mé stanovisko je asi toto: je-li politik (podle mého názoru) hulvát, nemohu ho hulvátsky kritizovat, byl demokraticky zvolen a ti, kteří ho zvolili, těm to zřejmě nevadí. Nedá se nic dělat, musím to (nerad) vydržet do příštích voleb. A proto je tu p. Dr. Robejšek a všichni kdož s ním souhlasíme (není nás doufám málo) se snahou změnit společenské prostředí. Zabraňovat mu (nám) v tom považuji za neprozřetelné.

J. Šimek 5.11.2016 15:37

Re: Dobrý den,pane Šimku(13:50)nevím co je směna společnosti ...

Světe div se, upsal jsem se.

Držet hubu do příštích voleb = nekritizovatelný.

J. Kanioková 5.11.2016 18:08

Podporuje NEKRITIZOVATELNOST ???

Jezuskote.. a kde ?

V. Javora 5.11.2016 11:29

Re: To nejde cist

"To nejde číst", a přitom je ten páně Robejškův článek napsán až tak polopatě, že by jej měl v 21. století pochopit už každý.

J. Šimek 5.11.2016 13:51

Re: To nejde cist

Kritika = nerespektování, to není polopatě, to je blbost.

B. Rybák 5.11.2016 17:43

Re: To nejde cist

Nenávistný útok na symboly našeho státu, k nimž nepochybně patří i prezidentský úřad, je postačujícím důkazem žalostné úrovně, jeho demokracií pohrdajících realizátorů!