8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pavel 99 14.5.2006 16:47

Re: pan Tichá Dohoda...

Doplnění - také by pan "tichá dohoda" mohl vysvětlit, kdože to nacpal do automatů za loňský rok 50 miliard korun. Jestli to nebylo mnoho z těch "chudáků" kteří nemají ani tu "pajcku" na recept či návštěvu lékaře.

huhu 14.5.2006 16:45

neziskovost ?

kdo trochu rozumí ekonomice, ví, že zisk se nemusí realizovat v nemocnici (jedné firmě) ale že se dá realizovat jinde třeba u dodavatelů. Ta neziskovost je jen demagogie pro neznalé, závistivé a nenávistné jak je u socanů obvyklé. Rathovi jde o to touto demagogií záskat podporu k ovládnutí nemocnic. Pak bude on rozhodovat o tom, od koho nemocnice budou kupovat dodávky, služby léky a za kolik. To bude "schůzkovného" pro něj a kamarády ! A neziskovky budou cucat stát ! Už ted dle zprávy komise PSP o VZP inkasují rathovy nemocnice za tutéž operaci 3x více nežli nemocnice krajské. Akciovka se samozřejmě dá rozkrást stejně jako neziskovka, ale u a.s. je ta ztráta spoň jasně vidět a majitel nese důsledky.

martin tamtaky 14.5.2006 16:35

tichá dohodo

když jsem se zase připojil, odešel znovu můj dřívější komentář. Nemám k němu co závažného dodat. Mezitím jste ejakuloval další hrubosti. Myslíte, že když mě budete častovat modrými výplachy, že se Vám prodlouží kladélko?

martin tamtaky 14.5.2006 16:28

tichá dohodo

zkusil jste někdy napsat něco bez škatulkování? Jste jeden z mála, kteří mi adresují modré soudruhy a pod. No passaran!

R 14.5.2006 16:18

Re: vazena(y) jepice mozna jsem vas prispevek nepochopil, tedy zda se nejedna o

No, když někdo staví pro sebe, tak vždy využívá to, co má. Tehdy to byly ony půjčky, potom jak byl kdo otrlý a měl možnost, tak získal materiál a potom protože firmy, které by se zabývaly soukromými domky nebyly,  tak si to stavěl po odpoledních a víkendech sám.  Dneska to bude spíše druhé zaměstnání obou partnerů, aby bylo na firmu, co to postaví než aby se člověk sám lopotil na stavbě.

oakman 14.5.2006 16:13

pan Tichá Dohoda...

nám tu představuje národ, který neznám. V jeho národě žijí milí, hezcí hodní malí rudí lidičkové a zlí zbohatlíci. Já znám národ lemlů, kteří chodí do práce jen pokud je doba donutí, já znám národ zlodějů a destruentů svěřených výrobních prostředků, znám národ lemplů, kteří by opět znárodňovali cizí, aby vystačili, protože celou výplatu prolejou krkem na naházejí do forbesu. Znám národ, kde většina lidí ukradne co najde, protože když to neukradnou oni, ukradne to jiný - oni totiž všichni kradou, že..... Tohle je ta ZOO, za kterou tu horujete..... až z nich vyrostou lidé, občané, až česká vesnická opice konečně přestane čekat na Svatý MNV a natře svůj tukul vápnem, aby cesta z Prahy do Varů nevypadala jako výlet do Rumunska....pak možná budeme přemýšlet o jejich lidských právech!!

oakman 14.5.2006 16:03

Re: vazena(y) jepice mozna jsem vas prispevek nepochopil, tedy zda se nejedna o

...autor zapomněl ocenit úsilí bezejmenných soudruhů stavitelů při strkání nosu do rudé zádě před udělením stranického souhlasu, soudruh zapomněl na nesmírné oěti při kradení materiálu ze státních stavenišť, na nedostupnost remeslníků - v práci nikdo nic nedělal, aby se nevyčerpal před melouchy, soudruh zapoměl na klečení investora před bandou milicionářských hovad při přemlouvání k odchodu od piva k práci..... my ne! Ještě jste dost netrpěli, chátro!!!!

ticha@dohoda 14.5.2006 15:21

vazena(y) jepice mozna jsem vas prispevek nepochopil, tedy zda se nejedna o

ironii ale osobne znam dost lidi/v pohranici/ co si postavili domy nebo radovky za normalizace a cca 70-80 % dostali od statu ve forme nejakych nevratnych, bezurocnych, nizkourocnych dotaci, pujcek a investovali skutecne "jen"svou drinu. Nekteri z tech lidi jsou moji znami nebo kamaradi a souhlasim s vami, nadreli se neskutecne, nemluve o hruze se shanenim materialu, dopravy, linych a predrazenych remeslniku/cest vyjimkam/. Pokud si vzpominam, tak na jednobytovou stavbu bylo mozne ziskat az 80 tisic Kcs(nevratne) , za to se domek nekdy v roce 1975 dal postavit, za cenu driny a obrovskych osobnich obeti. Druzstevni 3+1 budovane svepomoci 36 tisic Kcs, kdyz jste se upsal podniku tak vam pulku dali nevratne nebo bezurocne z fondu FKSP. A v takovych domech a bytech dnes bydli miliony lidi a zadne pravicove zvasty nic nezmeni na faktu, ze jim to bydleni solidarne/nedobrovolne/ zadotovali ostatni spoluobcane. Ujistuji vas, ze ve me neni speticka zavisti, moc dobre vim, za jakou cenu ti lide ty domy zbudovali, spise ucta k tomu co dokazali.

ticha@dohoda 14.5.2006 14:38

to nalepkovani martine tamtaky zde na Psu a zrejme i v cele CR zavedli priznivci ODS

modri komuniste, pokud jsem vas k nim priradil, tak jedine proto, ze se od nich zadnym zpusobem nedistancujete, dokonce i pri tech nejkriklavejsich pripadech pravicove lumparny ctite zasadu zdrzet se nazoru/grazl ale nas/, pokud primo nehulakate s davem o kriminalizaci podnikatelu nebo ohrozeni obcanskych svobod. Ono skutecne slusne lidi zde na Psu poznate velice snadno, ti totiz odsoudi lumparnu bez ohledu na to zda ji spachal socan, lidovec nebo kdokoliv jiny, jednoduse z principu, mezi tyto lidi vy ale uz davno nepatrite ani vzdalene, kopete za ty sve, a podle jejich "pravidel". Me taky napr. vadi odposlechy telefonu ale beru jako fakt, ze se diky nim prolatlo, ze Gross a Tvrdik si casto volaji s Barkovou, fotbalovy rozhodci si domlouvaji uplatky s funkcionari klubu ale taky ze soudruh prezident si telefonuje s lidmi typu "podnikatelky" Barkove , napr. soudruhem Smetkou(H-System). Moc dobre si vzpominam, na vase komentare z one doby , hrozne jste tehdy mel obavy o "osud demokracie a obcanske svobody" kdyz se zverejnilo s kym si soudruh Klaus a Livie telefonuji, podivne je, ze u Grosse nebo Hornika vam ohrozene obcanske svobody byly ukradene. Jste modry komous martine tamtaky, rekl bych, ze na rozdil od obycejnych modrych debilu typu huhua, Hayana von DZP, e-Tonyho vy predstavujete sofistikovanejsiho MODREHO komouse, coz jak znamo z nedavne minulosti byla daleko nebezpecnejsi individua ze kterych se rekrutuji typkove jako Kocarnik, Dyba, Dlouhy, Necas, Langer, Strasky, Tlusty. "KDO NEKRADE S NAMI, KRADE PROTI NAM"  :-)) Byt jsem to napsal s nadsazkou, tak na podstate trvam.

jepice 14.5.2006 14:22

Kdyz uz jste zminil to bydleni,

co ty miliony lidi co dnes bydli ve "svem", ovsem postavenem za nenavratne pujcky od statu, podniku, prispevky,bezurocne z FKSP ?  Těm to dnes závidí všichni, co dostali státní nebo podnikový byt, a představa, že stráví tři až pět let házením písku do míchačky, a pak zbytek života splácením půjčky /měsiční splátka v průměru pětkrát až osmkrát vyšší než tehdejší nájem ve státním bytu/, tak tahleta představa je nelákala, protože byli v pohodě, bydleli.

R 14.5.2006 13:52

Re: Nechapu,

Mně se zdá, že DRath je sice věrným služebníkem Paroubka, ale v podstatě připravuje půdu pro souběžný systém povinného zdravotního pojištění pro socky, bezdomovce a nižší příjmové skupiny a volitelného zdravotního připojištění pro ostatní. Protože jestli socdem vyhraje a svoje záměry v oblasti zdravotnictví prosadí, tak úroveň veřejného zdravotnictví půjde během pár let  dolů a tím pádem lidi schopní platit měsíčně 1 tisíc a víc na případné zdravotní  připojištění na lékařskou péči mimo veřejné zdravotnictví začnou mít vážný zájem. Ono za nějaký tisíc měsíčně rizikového úrazového pojištění je už pojistná částka pár miliónů a za to se nějaké soukromé ošetření už pořídit dá. U závažných onemocnění je to trošku horší, ale taky se to dá.

R 14.5.2006 13:35

Re: Re: mam dojem Fafo, ze smesujete klasicke podnikani s tim co se deje v CR

A protože se nedá čekat nějaké plošné zbohatnutí, tak je to možné jedině soukromým zdravotním připojištěním.  Ostatně už dneska se platí v průměru několik tisíc měsíčně na povinné zdravotní pojištění.  Je tady potom takový paradox, že klient při sjednávání soukromé úrazovky váží každou desetikorunu platby ze dvou, tří stovek měsíčně platby za slušnou úrazovku, která má doplnit nebo nahradit nedostatky povinného zdravotního pojištění, za které platí bez mrknutí oka měsíčně těch několik tisíc.

R 14.5.2006 13:33

Re: mam dojem Fafo, ze smesujete klasicke podnikani s tim co se deje v CR

Já to současné dění chápu tady tak, že nájemní byty se třeba staví.  Ale staví se pro ty, co mají dost peněz si je zaplatit.  Nestaví se byty konkurující vybavením dnešním regulovaným bytům, protože rozdíl cen regulovaných a tržních způsobuje, že o takové byty není zájem.  Myslím, že to je třeba problém Kolína, město postavilo bytovky pro zaměstnance TPC a ty jsou nyní prázdné. Soukromé zdravotní zařízení už existují, ale je jich málo, protože jejich klienti jsou jen bohatí, kteří si mohou dovolit platit hotově. A těch je málo. Soukromé nemocnice by se stavět začaly víc, kdyby se rozšířil okruh případných klientů. 

xjcx 14.5.2006 13:06

Nechapu,

jak chce nekdo privatizovat nemocnici, ktera je placena pojistovnou ve forme bodu - jejich hodnota byla stanoveno pred 14(?) lety a mela byt 1 bod=1 Kc. Teto hodnoty dosahl bod priblizne nyni. A ted pozor - v hodnote bodu jsou zahrnuty pouze medicinske vykony, je tam pocitano s platem lekare asi 150 Kc/hod hrubeho a body byly nastaveny pro jednotlive obory velmi nerovnomerne!

Zbytek - opravy budov, investice, udrzba... - mel financovat zrizovatel.

Ted je vyzadovano po nemocnicich vyrovnane hospodareni. Pokud usetrim na mzdach,neinvestuju do zarizeni a oprav, muzu byt v plusu. Ale jak dlouho?

Pokud zprivatizuju moderni novy barak perfektne vybaveny, chvili vydrzim. Pokud je to stary areal, neco prodam, oklestim, zbavim se pokud mozno neatraktivnich vykonu a taky chvili vydrzim. Ale co pak?

Bezne se tez nevi, ze uz existuje v EU narizeni (zakon?), ze pokud v domovske zemi je dlouha cekaci doba na operaci, muze se pacient nechat operovat jinde a jeho pojistovna musi zaplatit castku, kterou by zaplatila za pacienta doma. To by mohl byt atraktivni kseft, obzvlast v pohranici.

martin tamtaky 14.5.2006 12:53

tichá dohodo

zkusil jste někdy napsat něco bez škatulkování? Jste jeden z mála, kteří mi adresují modré soudruhy a pod. No passaran!

H.K. 14.5.2006 12:53

Re: Re: Re: H.K. Kolikpak sní pacient po resekci žaludku ?

Nenavrhl jste vůbec nic. To, že dnes dědečky a babičky odvezou do nemocnice a příjdou se na ně podívat jenom když berou důchod. Když jedou na dovolenou tak dají dědečka do nemocnice a důchd jim ještě zůstane. To je ta Vaše socialistická sparavedlnost. Ono to vážený pane, musí vždycky někdo  zaplatit. Tam už nejde o solidaritu. Když si dáte zahrát, tak si to zaplaťte.

R 14.5.2006 12:49

Re: zdravim Fafo :-))

To je tedy pěkný žvást. Protože Paroubek a DRath jako jeho poslušný služebník  potřebovali ovládnout VZP, tak najednou se "tam katastrofálně hospodaří a šíleně se krade"

ticha@dohoda 14.5.2006 12:36

zdravim Fafo :-))

s prvnim odstavcem souklas, druhy odstavec; to bychom ceske zdravotnictvi dovedli do "ameriky" :-(( , opravovat starou vyslouzilou kraksnu se nevyplaci, hezky clanek o tom pise pan Neumann dole :-)). O stare nemocne lidi nemaji zajem ani pojistovny ani autoservisy(spitaly), moc prace za malo penez, casto jdete do minusu.

Ovsem vas uhel pohledu je, proc by strousek neprodal barak, na ktery cely zivot splacel hypoteku a nezaplatil nam rozdil mezi platbou pojistovny a nasim uctem, pekne nafouklym o spoustu zbytecnych ukonu(a nevymlouvejte se na liabillity :-) ) , proboha chlape, kolik tisic americanu takhle rocne prijde o strechu nad hlavou. Proto se pred operaci casto prepisuje majetek na deti. Ono to maj tezky vasnosto, kdyz ten chirurg svych 50 tisic dolaru mesicne chce mit jistych, kdyz uz ivestoval do vzdelani(taky business) . Ne Fafo v tomto se skutecne lisime, nemocnice a lekari jsou od toho aby pomohli lidem co je postihla nemoc, pro nemocneho cloveka je rozhodujici aby mu v nemocnici pomohli, jestli musi byt se 5 ostatnimi na pokoji, nebo WC je na chodbe je podruzne. Jsem si jist, ze VZP dokonce vybere dostatek penez aby se vyse uvedene nedostaky odstranily, jen se s temi penezi katastrofalne hospodari a silene se krade. Volby nevyresi nic, pokud by to tak bylo, uz by se to davno stalo, volby jsou jen stridanim u koryt, casto ani to ne. Je to v lidech a ti se chovaji stale stejne, pametnici co pamatuji protektorat, rikaji, ze se za komunistu lide chovali stejne a ja si pamatuju jak se chovali za komunistu a potom po sametu a dnes, porad stejne kurvy. Prectete si Shakespearovy sonety a pochopite :-((  Ona by se totiz vetsina lumparen, co se ve svete deji a dely vubec nikdy nestala, nebyt tzv. mlcici vetsiny, tzv. slusnych lidi, z tech se za vsech rezimu a dob rekrutuji poslusni pomahaci, "zodopovedni" volici, loayalni urednici vyplnujici prikazy, udavaci co vas sice nechteji naprasit ale hlasit to musi :-(( .

ctenar 14.5.2006 12:06

Re: pokud tady martine tamtaky nekdo operuje formou Rudeho Prava tak predevsim

presne tak.

amen.R^

ctenar 14.5.2006 12:02

trochu podrobneji o tech zasluhach

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4304290.stm

Nobel for stomach ulcer discovery

Stomach ulcer.Stomach ulcers can be treated with antibiotics

Two Australian scientists have been awarded the Nobel prize for medicine for their discovery that stomach ulcers can be caused by a bacterial infection.

Robin Warren and Barry Marshall showed the bacterium Helicobacter pylori plays a key role in the development of both stomach and intestinal ulcers.Ve skutecnosti tito doktori meli deset let podrazene nohy a poskozovanou povest farmaceutickym prumyslem ktery bral miliardy $ za svinske,jatra poskozujici drogy snizit produkci HCl.

ticha@dohoda 14.5.2006 11:42

pokud tady martine tamtaky nekdo operuje formou Rudeho Prava tak predevsim

vy a vase parta modra parta, ktera se z neznameho duvodu nazyva pravici a do nazvu si dokonce dala slovo demokraticka, zrejme netusic, co to slovo vubec znamena.

PRAVICE, modry soudruhu tim jsou mineny predevsim konzervativni hodnoty, na kterych je postaven system, vy a cela ta modra svoloc v CR pod pojmem pravice pochopila, ze to jsou ti co maji radi penize, chatra co komunisticky manifest pod polstarem rychle vmenila za katalog od Neckermana, to jsou vase hodnoty, zlodejinu posvetit zakonem, dehonestovat kazdeho kdo ma jiny nazor. Zlodeji se deli podle stranickeho klice, ten vas

Modry, je "pronasledovany podnikatel" a zlodej od konkurence je prachsprosty kriminalnik. Vzpomente treba vy jeste na heslo, "co bylo ukradeno musi byt vraceno" jo vazeny modry vyplachu, to by se to dnes vracelo, a ze by bylo co vracet, jenze to soudruzi pravnici dnes krici o nedotknutelnosti soukromeho vlastnictvi. Ano co jsme si poctive nakradli na to nam nikdo nesmi sahnout.

Kdyz uz jste zminil to bydleni, co ty miliony lidi co dnes bydli ve "svem", ovsem postavenem za nenavratne pujcky od statu, podniku, prispevky,bezurocne z FKSP a dnes rvou o tom, ze regulovane najemne je pozustatek komunismu, byty odkoupene od bytaku za 40 tisic Kc a nasledne prodane za trzni cenu 10 x vyssi to , ano vazeny modry soudruhu, tohle vsechno vi clovek, co shanel bydleni, TEN TO SKUTECNE ZNA. To ovsem je dukaz, ze pravicovemu soudruhovi to pali, nas clovek, ze ano, jen nechapu, proc tedy pravicovi soudruzi nereknou, jo, zprivatizoval jsem byt za desetinu ceny tak dnes poctive pravicove doplatim tech 400 tisic do obecni pokladny.

IS 14.5.2006 11:37

Re: Re: Re: co takhle contergan (talidomid) ?

Nebývá zvykem informovat o neúspěších. Je to pohopitelné z hlediska marketingu, ale odborník by dojmům neměl podléhat. 

Nedávný britský skandál s testováním léčiv na lidech, které způsobily gangrénu končetin, byl děsivý. Už i čeští lékaři začali protestovat proti zavádějícím reklamám na zázračné potravní doplńky, odstraňující impotenci, vysoký krevní tlak aj. U léčiv se totiž musí uvádět i negativní působení na rozdíl od potravních doplňků, kde jsou obvykle popsány jen zázračné výsledky a "tisíce děkovných dopisů" . Dokonce s eukázalo, že některé potravní doplňky obsahovaly složky, zakázané ve sportu jako doping. Někteří sportovci, kteří je v dobré víře užívali,  na to doplatili, protože neprošli antidopingovými testy a byla jim zakázána sportovní činnost.  

Vilém 14.5.2006 11:36

Ne útlum péče

ale útlum kapacit. Aby nedošlo k útlumu péče, je právě vymezována síť klíčových nemocnic, které ji musí obstarat tak, aby se nesnižoval počet endoprotéz na 1000 ročně apod.

Určitě by bylo fér nechat i jiné subjekty nabízet péči, už proto, aby se uvolnila kapacita pro ty, kdo si nákupy zdraví nemohou dovolit.

R 14.5.2006 11:34

Re: Re: Fafo - to vás česká pravice obviní z bolševismu

V televizi byla paní, která by v Británii čekala rok nebo dva roky na umělý kloub. Protože v Británii je počet těch operací regulován předpisy, zřejmě tamější zdravotní pojišťovnou a dlouho se tam čeká.  V Indii jí to udělali na počkání.  Druhá věc je ta, že i s letenkou to bylo nesrovnatelně levnější.

IS 14.5.2006 11:20

Re: Fafo - to vás česká pravice obviní z bolševismu

Nejde o vzájemné přesvědčování, ale vnímání reality. Cena služby, ať jde o cokoli (zdravotní, bydlení, autoservisy aj.), je v Praze podstatně vyšší než někde jinde. Přitom výsledek musí být lege artis jak pro pacienty, tak automobily nebo televizory. Kdybyste chtěl úhradu za standardní výkon, rozhodně se z pravice někdo ozve, že jste nenapravitelný rovnostářský bolševik a že bude žalovat stát u soudu pro lidská práva ve Štrasburku. To je situace v bydlení u nájemních bytů. Nájmy obecně ovlivňuji i konečnou cenu zdravotních výkonů.  

Před několika dny proběhla v českých mediích informace,že Britové jezdí na operace do Indie. Zdravotní výkon je tam samozřejmě lege artis, ale cena až 5x nižší. Jak je to možné? Odpověď je jednoduchá  - zdravotnictví se stalo předmětem tržní ekonomiky, prvotní je zisk,  zájem o pacienta je přinejmenším až na druhém místě .

R 14.5.2006 11:08

Re: Re: obavam se Fafo, ze nemate pravdu, tedy mate jen castecnou :-))

Problém komerčního pojištění  u nás je jen ten, že většina pojištění se sjednává pomocí agentů jednotlivých pojišťoven,  smluvně vázaných prodávat pojištění jen své pojišťovny, takže klient si musí srovnání produktů různých pojišťoven obstarat sám.  Bohužel. Správně by takové porovnání a prodej pojištění mělo být jen součástí celkového finančního poradenství vedle investování, sjednávání stavebního spoření, nákupu třeba nemovitostí , způsobu ukládáni peněz v bance atd. Ale u nás má málokdo to štěstí, že získá pojištění takovým způsobem a ještě od nestranného finančního poradce.

R 14.5.2006 11:04

Re: obavam se Fafo, ze nemate pravdu, tedy mate jen castecnou :-))

Nezisková pojišťovna je nesmysl podobně jako se komunisté snažili vytvořit neziskové průmyslové podniky. Komerční pojištění je služba a za služby se platí.  I povinné zdravotní pojištění je služba, kterou si pro sebe vyhradil stát a za kterou na rozdíl od komerčního pojištění není jasné, co konkrétně z toho stát má. Aby byl člověk v klidu i pro případ nějakého neštěstí, potřebuje mít na ten klid naspořenou nějakou finanční rezervu.  Pro případ třeba požáru nebo zátopy baráku musí mít někde k dispozici aspoň polovinu, 3/4 ceny toho baráku. Pro případ těžkého úrazu, invalidity, závažného onemocnění musí mít k dispozici několik set tisíc až milióny.  Pro případ zavinění třeba řetězové nehody na dálnici s lidma s trvalými následky může být i 100 miliónů málo.  Pojištění není nic jiného než zaplacený přístup k těmto financím už hned od začátku pojištění, takže klient nemusí mít nic naspořeno. 

IS 14.5.2006 10:55

Re: Re: Re: Re Lapile, babiček a dědečků je dvakrát více než ostatních lidí?

Lapile počtáři, údaj 8% těsně nad hranicí chudoby je samozřejmě  orientační, lehce zpochybnitelný. Je však možné docela dobře uvést rozložení příjmu a dosažitelnost zdravotní péče při učité výši spoluúčasti a pak vychází mnohem více.  Na Slovensku došli k závěru, že jejich "symbolické" poplatky vnímá jako negativně omezující až 65% populace.  Asi jste poněkud pozapomněl, že neuvádím časové rozložení. To prý členy KSČ bylo asi 25 miliónů osob ? Odkud se vzali  při počtu obyvatel 15 miliónů. A to víte, že každý má dvě babičky a dva dědečky, kterých je tak dvojnásobně než ostaních lidí ?  

Fafa 14.5.2006 5:01

Re: Re: co takhle

Helicobacter je dobry priklad. Metodu na diagnosu pomoci ureasy vynalezl kluk z madarske akademie ved, ktery mel statnich zaruk plne zuby a rozhodl se zkusit stesti v Californii. Vzorky na biopsii se odebiraji endoskopem vyvinutym a vyrabenym akciovou spolecnosti Olympus. Lecba - H2-blokatory, PPI i antibiotika - vsechno vynalezene "for profit" farmaceutickymi firmami.  

Fafa 14.5.2006 4:42

Dohodo,

Cena zdravotnickych sluzeb je v Cesku dana vyhlaskou ministra. Takze by to asi spis chtelo zvysit ceny u ztratovych vykonu a snizit u vysoce ziskovych.

Smlouva s pojistovnou - pokud lekar provadi lege artis vykony a ma pacienty, tak by mu pojistovna mela zaplatit cenu vykonu. Ja si taky muzu nechat auto opravit v jakemkoliv autoservisu, ktery legalne funguje, a pojistovna mi zaplati standardni cenu opravy.

Nase nazory na tohle se asi rozchazeji do te miry, ze se navzajem nepresvedcime. Asi nezbyde, nez to nechat na volby.