8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub S. 25.4.2009 19:49

Re: Asi takhle

Člověče boží: tohle  n e j s o u  moderní umělci. Podívej se, proboha živého, někam, co je opravdu moderní umění!!! Nic o tom nevíš. Tak trochu pokory a zajít někam! Do NG (víš, co to je?), do MG, do kterékoliv stálé expozice (víš, co to je?) v krajských městech... neboj se, nikdo ti tam neublíží. Budeš koukat, jaký  n á d h e r n ý , ohromujcí, velkolepý svět se ti tam otevře... no anebo neotevře. Ale to vůbec neznamená, že tam není pro tisíce jiných... ano? Děkuju. A nashle na nějaké výstavě!

Jakub S. 25.4.2009 19:44

Re: Souhlas

Ano, Iva je 1* trvalka naší scény. Obě jsou úžasné, NĚCO.

Jakub S. 25.4.2009 19:43

Re: Nebojte,

Ale - já su na Pražáky hodně alergický, nicméně teď je beru v ochranu: ani v pražském výčepu by to nikdo nemohl bez následků provést. Určitě. Jenže to holt nebyl výčep...

Jakub S. 25.4.2009 19:41

Re: konečně někdo, kdo

Ale nemyslím, že konečně někdo. Já vím o dost a dost lidech, co to vidí a případně komentují stejně, věřte mi. Jenom asi nejste v těchto kruzích, tak o tom nevíte. To by bylo velice špatné... Výkal (nejsem s to napsat to jinak ani s hvězdičkou, holt postarší gentleman) v galerii, a několik jich, a úmyslně, a čerstvé - ne, neberu za žádných okolností a jako vyjádření ničeho, utrum, howgh. A to jsem například, podotýkám, patřil v 67 k prvním účastníkům prvních happeningů v ČSR. Čili mne nikdo nikdy nepodezříval z úzkoprsosti neno uzavřenosti vůči novému. Ale jsou jisté konečné hranice. Tečka.

Jakub S. 25.4.2009 19:36

Vlastenec -

Dobrý! No, co máme z něho. Vlastně mu třeba závidět. Ví  s v o j e , vše, co je nutné... k tomu jsem v žádném oboru nedospěl ani dnes, jako šedesátník. A je to dobře - bude to znamenat, že jsem definitivně ztratil soudnost a zpětnou vazbu. Tihle mají jasný, jednoduchý život: jednou rychlý "názor" = provždy jasno. Ještě že to není v politice - tam je to velice nebezpečné...

Beruška 25.4.2009 19:32

Re: pěkný článek

Ani bych neřekla,je to ještě dost mírně napsané.

Jakub S. 25.4.2009 19:30

Ano, Clayi. Pošetilost buranů.

Tak  tak. Ale jak jsem napsal - mně je ho spíš neskonale líto. Že netuší, jak by ho svět umění mohl obohatit. A dokonce mi napíše, že toho vím o kumštu málo...kristepane. Bez komentáře. Kdyby to četli mí potomci, žáci, studenti... ach jo. Ta jistota - právě jeden z typických příznaků jednoduchých nevzdělaných lidí. Což není, človíčku, nadávka - to je smutné konstatování. No nic, mějte se. Začnějte pokorně číst a chodit na výstavy.  A  p o t o m  názory. Pokoru, vhled, přemítat, přemýšlet, hloubat dát se okouzlovat -  p a k  ostatní. Howgh!

Jenda 25.4.2009 19:26

Re: Autor má samozřejmě pravdu-ale neměli bychom se divit

Dekuji za krasnou ukazku syndromu "Nemam argumenty, pouziji Hitlera." Je dost mozne, ze Hitler kdysi neco podobneho prohlasil. Ono je dost pravdepodobne, ze taky kdysi rekl "prosim", "dekuji" nebo "dobry den" (samozrejme v nemcine). Pokud vam z toho vyplyva, ze bysme se meli prestat zdravit, dekovat si a slusne se o neco zadat, pak jste opravdu silne vypatlán.

Jakub S. 25.4.2009 19:25

Re: Proč ne.

Bloud? A proč by měl být - ?!

Jenda 25.4.2009 19:22

Re: Co se týče peněz

Uz je vidim. Oba dva. Pritazeny.

janoryna 25.4.2009 18:51

konečně někdo, kdo

není podě.anej z tzv. umění a umělců. a teďsi představte, že takoví lidi chtěj ještě na své činy státní podporu pod záminkou nutnosti podporovat kulturu. myslím si, že když na sebe muselo umění vydělávat v minulosti, že se může na volném trhu prosadit i v budoucnosti. mimochodem, kdo tenkrát zaplatil úklid těch uměleckých děl ?

Minutus 25.4.2009 18:48

Re: Vážený autore!

Kaplického knihovně fandím, ale tvrzení, že hnusné panelové škatule vymysleli bolševici je dost naivní. Na západ od nás jich najdete víc.

Minutus 25.4.2009 18:45

Co se týče peněz

asi by kaplického blob byl finančně návratnou investicí. Kromě toho, že by sloužil jako knihovna, přitáhl by nejspíše i spoustu turistů. Praha by měla kromě historického středu nabídnout i centra s hypermoderní infrastrukturou.

Minutus 25.4.2009 18:41

Re: Velmi dobře, pane Vlku.

Že to nikoho nenapadlo.

Minutus 25.4.2009 18:40

Re: Autor má samozřejmě pravdu-ale neměli bychom se divit

Samozřejmě, je to kýč jako prase, ale jeden extrém ještě není ospravedlněním pro extrém opačný.

Minutus 25.4.2009 18:36

Re: Proč ne.

No, soudě podle toho, co jste tu napsal, jste přesně tím, z čeho si tu děláte srandu. A navíc zřejmě nafoukaný snob, silně přeceňující své znalosti, moudrost a inteligenci. Což se o běžném Čechovi říci nedá.

certik 25.4.2009 18:35

Re: Rikal jsem si, jestli tam najdu

Tohle je zajímavé. Jak byste si představoval dvoustranný aktivismus? Skini přijdou k cikánům demonstrovat a pak si sami mezi sebou dají do držky? Rafani se vyséřou v galerii a odejdou na brigádu do městské čističky odpadních vod? Farmáři protestují proti daním a zároveň shrabují co nejvíc dotací co to dá?

clay 25.4.2009 18:31

Re: Už Picasso

O umění vím vše, co je nutné...toto je na "Blba dne";-D

Pišta 25.4.2009 18:29

Re: Autor má samozřejmě pravdu-ale neměli bychom se divit

To jste opsal od Hitlera?

clay 25.4.2009 18:25

Re: Už Picasso

"znásilnění ega"...to jste pořád tak exaltovanej?;-D

clay 25.4.2009 18:23

Re: Bože. Jistota, výsměšnost, sebevědomí tzv. burana...

to vy papouškuete něco jiného, než jste četl?;-D

clay 25.4.2009 18:22

Re: Už Picasso

...a to jsem ještě netušil, že vy o vodě a vono o vínu...;-D

"Jakube, o umění, skutečném umění, víte asi hodně málo, když musíte papouškovat zpitomělé nohsledy bez vlastního pohledu na svět...;-D ve fotbalu se tomu říká "vlastenec";-P

Pišta 25.4.2009 18:21

Re: Už Picasso

Hitler i komouši vždy odsuzovali zvrhlé umění. Hitler maloval své pohlednice na kšeft zásadně realisticky A to nebyl žádný malý blbec. Pokuste se sehnat seznam autorů , kteří byli na indexu za komoušů i za Hitlera. Ani jeden realista mezi nimi není. Kráva musí přece vypadat jak kráva a kůň jako kůń.  To snad dá zdravý rozum. Kam bychom přišli, kdyby si každý maloval co a jak ho zrovna napadne!  To je to samé jako u zpěváků. Chtělo by to nějaké schvalovací komise, aby pracující lid, pokroková inteligence, či družstevní... pardon ,jednotní rolníci nebyli pomýleni!!  Díky pane Vlk. Jako vždy jste uhodil hlavičkou o hřebíček! jen tak dál soudruhu!

clay 25.4.2009 18:19

Re: Už Picasso

nu, ti Němci mu nejspíš nemohli zapomenout podporu bombardování Guernici...;-DRv

...abyste si utvořil názor sám, na to potřebujete tu spoustu kvalifikovaných lidí?;-DRv

clay 25.4.2009 18:13

Re: Rikal jsem si, jestli tam najdu

Pro mnoho z vas i Nemců proste jeste valka neskoncila proto ani pro pana Vlka "válka ještě neskončila"...dokud zde budou lidé vašeho typu, kteří se vyšponují k takovým obludnostem jako "vy jste zastydle postbolsevicke hovadko, ktere by nejradsi pobilo vsechny Nemce" jen proto, že odsuzuje jednostranný aktivismus, nebude klid.

honzak 25.4.2009 18:12

Re: Nebojte,

ani 5 km od hranice velké Prahy si někteří neudělají čas, aby shlédli úžasné howno.

clay 25.4.2009 18:09

Re: Souhlas

to nejlepší je vždycky subjektivní, ani potleskoměr není určující....

clay 25.4.2009 18:08

pěkný článek

R^tu a tam sice přeexponované...

hafusak2 25.4.2009 17:54

Re: Vážený autore!

Víte, já zase považuji chobotnici za hezkou, jen to místo k postavení za špatné. Pan Kaplický už bohužel není, ale docela bych si uměl představit do trojúhelníku postavenou chobotnici, rejnoka a ještě nějaký všesportovní stadion /také by byl něčemu podobný/ jako prostor pro vědu-kulturu-sport. Pokud by to bylo v oblasti vyhovující zástavby kolem, bylo by to velmi hezké.

honzak 25.4.2009 17:35

Re: Zapomněl jste zmínit pomatenou ENTROPU od údajného "umělce"

jaký ředitel, taková galerie - poszraná.