1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PPP 9.8.2006 7:06

eurorakety

Bravo pánové. Navrhuji pořídit dva typy euroraket: Menší raketu typu Chamberlain a větší typu Daladier. O jejich nasazení by se rozhodovalo v nějakém Bavorském městě. Kontrolní systém by byl italský s krycím názvem Benitto. A je to i bez proradné Ameriky. 

honzak 9.8.2006 7:43

Re: eurorakety

to je dobrý návrh. Připojím, že když kontrolní systém vyvine a vyrobí Ahlstom, tak to určitě nebude mít chybu. Také bych doporučil před každým startem antirakety posouzení vlivu na životní prostředí o povinnou kvótu v řídícím týmu pro Cikány.

mapacorp 9.8.2006 9:08

Re: Re: eurorakety

Maly detail : Raketovy prumysl v Evrope mame, jsou to firmy AEROSPATIALE a MATRA. Zadne Rusy a Americany, nebo Cinany a Japonce nepotrebujeme : Mame Evropskou raketovou zakladnu v Guyane ( byl jsem se tam na to do Kourou podivat a vladne tam opravdovy Evropsky duch mezi tou spoustou techniku a inzenyru ) je to ale civilni technologie. Matra je renomovany specialista na vselijake rakety kratkeho a stredniho doletu ktere od ni kupuje i Israel .

Nosice teda mame, ke konstrukci lepsich vojenskych zarizeni chybi jenom POLITICKA VULE NASICH PRAVICACKYCH A LEVICACKYCH PRIPRDELNIKU A PARTAJNICH KOLABORANTU.

Mard 9.8.2006 13:04

Re: eurorakety

Želežniční nosič Pendolino Rocket Launcher, navigace Czech Tesla Targeting System, palivo I.G.Farben Cyklon plus fuel, a vedoucím taktického oddílu evropských raket major Švek007 :-)

mapacorp 9.8.2006 13:37

A pro Marda Eurokazajka...

Sveraci Eurokazajka Arcelor, levny pobyt v pakhausu Accor, prasky od Bayera a velike lecici ticho u nemeho filmu od  Murnaua.....Kdyz bude mit stesti, tak si bude moct nad postel IKEA povesit fotku Thatcherove oramovane v ramu FLY.

jiný franta 9.8.2006 6:56

"Evropské"rakety třeba na obranu Castra

Správně, soudruhu Jelínku. Pouze  a jedině evropské rakety. A ještě by je měl odsouhlasit velký comandante Fidel, když už mu Vaše drahá EU upřímně přála brzké uzdravení. Pak bude naše křehká demokracie v bezpečí ( a nebo v pr.......).

vlado 9.8.2006 5:56

tak tohle je ukazka, ubohosti, tech titanu ducha, jak na problem,

"spletité cesty, jimiž se planeta ubírá" v predstavach idiotu jako je Jelinek, Zaoralek atd.Tohle se da cist, snad jako humoristicke pojednani pro vyznavace sadomasa.

Pavel Kořenský 9.8.2006 3:57

Mimochodem,

k mým zájmům (a jako občan ČR je mohu směle nazvat "národním zájmem") rozhodně nepatří evropská integrace. Proto nechápu, proč bych měl o svých zájmech rozprávět s Bruselem a už vůbec nerozumím tomu, proč by "... neměla rozhodovat ani česká vláda, natožpak obyvatelstvo."

Nejeblo Vám poněkud v kukani ? Pokud se nepletu, tak jsme samostatný stát a nevidím jediný důvod, proč by se o základně mělo jednat "mezi Washingtonem a Bruselem".

Pokud se nepletu (nejspíš ne, Eurohujeři to pořád opakují), jsme rovnoprávným členem EU, stejně jako jiné státy. Tak si bude holt muset EU zvyknout na to, že máme s USA či Israelem poněkud nadstandardní vztahy, stejně jako je má Francie vůči Alžíru či Libanonu, Němcecko vůči Turecku nebo Nizozemí vůči všem co hulí trávu.

eTony 9.8.2006 6:36

klid, pane Kořenský,

nad Jelínkem se nemá cenu rozčilovat. Vy jste snad čekal něco jiného, než aby nám zde "valil šrouby" do hlavy s Bruselí ? Jistě, scénář zní - ať rozhodnou jiní .... Nebylo by to poprvé. Vůbec si neuvědomují, že členství v NATO nejsou jen výhody, ale i povinnosti a zodpovědnost. Tyto pojmy jsou neobolševikům naprosto cizí a jsou pro ně sprostými slovy. A ta jejich svornost, rovnost, bratrství je třešničkou na socanském dortu - tato cesta nevede k ničemu - leda do .................. .

Pavel Kořenský 9.8.2006 3:25

Pane Jelínku,

jste prase. Naprosto špinavé, opovrženíhodné a chrochtající prase (omlouvám se prasatům).

Evropa žádné rakety nemá a ani mít nechce, protože je inherentně zbabělá a nechce si to rozházet u přičmoudlíků.

A i kdyby měla, tak jsou jí celkem na pytel, protože než Brusel svolá třetí schůzi Evropské komise, tak už nebude o čem rozhodovat.

IMHO je význam té základny (a jiných instalací) v něčem úplně jiném. Pro útok ze strany darebáckých států typu Rusko, Irán nebo Čína existují v zásadě dva scénáře. 1 - Darebácký stát vypálí střely na základny ABM, USA odpoví zničujícím úderem. 2 - Darebácký stát vypálí BM na USA, ze základen ABM vyletí rakety, zničí část BM a zbylé (po útoku BM Ruska nebo jiných šmejdů) rakety USA provedou protiúder.

Tak či onak jsou ABM základny na území ČR nebo jinde důležité pro celkové vítězství.

mapacorp 9.8.2006 8:20

Re: Pane Jelínku, VY JSTE SPINAVE A OPOVRZENIHODNE PRASE

Spinavy kolaborante,

ABM zakladny JSOU DULEZITE PRO CELKOVE VITEZSTVI SPOJENYCH STATU AMERICKYCH NAD CELYM SVETEM.

O takovem vytezstvi se Vam uz dlouho zda, protoze jste nejspis presvedcen, ze z toho budete mit prospech na ukor vsech ostatnich.

Mard 9.8.2006 13:07

Re: Re: Pane Jelínku, VY JSTE SPINAVE A OPOVRZENIHODNE PRASE

Mentální retarde! Pokud má vyhrát dobro nad zlem, tak chápu proč se rozčiluješ! :-)

Skepticus Maximus 9.8.2006 13:20

Marde, jak může primitiv jako Vy,

jenž vidí svět dětskýma pohádkovýma očima(dobro X zlo) někomu nadávat do retardů? 8-o

Fafa 9.8.2006 1:40

Pane Jelinku - 2

Jednani na ose Washington - Brusel.

Tohle bych taky prosil vysvetlit. Jednak mam pocit, ze treba Britanie je clenem uplne stejne EU a o ABM vesele jedna i bez Bruselu. Druhak, a to je o dost dulezitejsi, co kdyz se Brusel dohodne a rekne ANO. To pak jako uz u nas debata nebude a Brusel nam proste do Libavy prideli americke rakety?

Fafa 9.8.2006 1:32

Pane Jelinku:

Tak referendum je skvela vec, ale melo by byt zakazane u dani a trestu smrti. Muzete mi strucne vysvetlit, proc treba nazory pana Zaoralka na trest smrti jsou dulezitejsi nez moje. U dani bych take uvital obdobne vysvetleni. Ted ziju ve meste, kde starosta chce postavit novou skolu. Mesto si na to chce pujcovat penize a volici musi schvalit bud zvyseni mistnich dani nebo dluhopisy, jinak nebude skola. To by mne docela zajimalo, proc cesti volici podle Vas nemuzou o necem takovem rozhodovat.

Mard 9.8.2006 13:13

Re: Pane Jelinku:

Jednoduchá odpověď. Voliči jsou poměrně různorodý dav lidí. Kdyby o věcech rozhodovali lidé co o tom něco vědí, tak jsem pro. Problémem je to, že zejména chtějí hlasovat ti, co netuší rozdíl mezi daněmi a dluhopisy (viz váš případ). To je jako kdyby mě někdo zvoli ljednatelem firmy a pak mě do toho chtěl kecat. To přeci nejde. Zvolím ty nejlepší (aspon dle mého názoru) a pak ať jednají. Jinak nemá cenu tam někoho volit přeci. Jak má nějaký hospodský povaleč, co má problémy s udržením moči, potažmo myšlenky, rozhodovat se znalostí věci o raketové základně?!?

Fafa 9.8.2006 13:52

Re: Re: Pane Jelinku:

Marde, rozdil mezi danemi a dluhopisy chapu. Navic v tehle volbach hlasovat nebudu. Ve zminenem meste jsem jenom hostem.

68 9.8.2006 1:05

Počkejme, až co BIS a Maximus na to. Neukvapovat se.

mik 9.8.2006 0:53

tróba

Co to ten tróba plácá za pitomosti. Jaképak překročení standartní normy za situace, kdy je Izrael pravidelně ostřelován teroristy a OSN jim dělá živé štíty?

Autore, přestaň chlastat ten metyl.

?? 9.8.2006 0:42

Lukáš Poraděnko = Pablb.

Doporučuji stratégu z  "Lihového domu" méně chlastat !  Ten článek jste konzultoval s bývalým minstrem obrany a stratégem Tvrdíkem, že ?   

Ladislav 9.8.2006 1:07

pan poraděnko je skutecny politik

Pan poraděnko je skutecny politik. Sepise dlouhatansky clanek aniz rekne neco konkretniho. Takovi to ve zdejsi politice dotahnou daleko. Osobne bych to tipoval na ministra behem deseti let.

mik 9.8.2006 0:27

Co to je

"společná evropská obranná politika?" Britské hot nebo francouzské čehý?

Nic takového jako "společná evropská obranná politika" neexistuje. KAždý velký stát EU má svoji obrannou politiku a tu se snaží prosadit všemi prostředky bez ohledu na všechny okolo.

Vaněk 9.8.2006 0:21

Jelínek a izraelský imperialismus

Pan Jelínek je patrně názoru, že izraelci milují zabíjení civilistů a jsou v Libanonu pro svůj plezír.

Nakonec těch 30 tisíc raket Hizbaláhu v Libanonu přece nebylo před tažením Libanonu vystřeleno. Jen sem tam nějaká - tož o nic nejde a každý normální stát takové maličkosti jako že mu sem tam dopadne do nějakéh města raketa nebude věnovat pozornost.

hornet 8.8.2006 23:30

Jelínek nám sugeruje něco, co nám nehrozí

Celý článek je založen na chybné premise - pan Jelínek by chtěl, aby rakety chránily Evropu (a aby byly evropské). Jenže mu nedochází, že protiraketová základna je určena právě k ochraně Evropy! Pokud už bude nějaký stát útočit balistickými raketami, pak korejské rakety pochopitelně poletí proti USA přes Pacifik, na to stačí jeden pohled na mapu světa. Pokud se zmůže na rakety Írán, v první řadě se zaměří na Evropu, dál nedostřelí. Koho má tedy protiraketová základna v Evropě chránit? Evropu, případně Rusko. V každém případě nám ale může být lhostejné, jestli přijde rozkaz k odpálení rakety, která má ochránit nás, z Pentagonu nebo z Bruselu. Pokud na evropské území muslimská raketa nedopadne, můžeme být jedině vděčni Spojeným státům, které nám nabídly svou technologii, protože než se celá slavná Evropská unie k něčemu rozhoupá, může být zatraceně pozdě. Páně Jelínkův výrok "Spolupráce s čelným spojencem je fajn, ovšem nesmí narušovat dlouhodobé národní zájmy země" je tak bohapustým blábolem, že snad ani nestojí za komentář, nicméně přesto: Co jsou "dlouhodobé národní zájmy země"? Proboha, snad aby na naši zemi nedopadla raketa s jadernou hlavicí! Může být něco důležitějšího než přežití vlastního národa? Odmítneme podle pana Jelínka nabídku Američanů a budeme čekat, až se Evropa domluví, provede výzkum, na jeho základě postaví obranné rakety, začne hledat místo pro jejich základnu a za nějaké půlstoletí ji, možná, budeme mít? To už by tady taky mohla ale být holá pláň a slovo Evropan by bylo archaickým výrazem pro zapomenutý národ, který podlehl technické převaze muslimů.

nemej obavu 9.8.2006 0:09

srsni

On Ti to Jouchelka s Janeckem uz vysvetlej :-D:-D:-D:-D:-D:-D

PK 9.8.2006 0:59

Re: Jelínek nám sugeruje něco, co nám nehrozí

Naprostý souhlas. Ten Jelínek je ale vůůůůůůůl!

Nehledě na to, že Evropa se na protiraketový systém vlastní provenience zřejmě nikdy nevzmůže. Nemá na to intelektuální zdroje a i kdyby měla, tak se nedomluví, kdo by ho financoval, kdo navrhoval, kdo vyráběl, kdo by mu velel, atd.

mike 9.8.2006 1:24

Re: Jelínek nám sugeruje něco, co nám nehrozí

"na to stačí jeden pohled na mapu světa" Nechtel byste toho po Jelinkovi trochu moc? ;-)

Esmerald 9.8.2006 2:36

Re: Jelínek nám sugeruje něco, co nám nehrozí

Správně, Hornete.

 A sázet na  "egalitu, fraternitu a liberalitu" po francousku, to dnes, po pařížském infernu, nedělá ani rodilý Francouz, pokud je střízlivý. Francie je spíše přítěží, než řešením. Otázka je jiná: "Jak to udělat, aby průměrný člověk pochopil rozdíl, mezi okupací a tím, co je nám nabízeno? A lze očekávat od průměrného politika totéž ?"  

Lerak 9.8.2006 11:23

Re: Re: Jelínek nám sugeruje něco, co nám nehrozí

Levicový xindl nerozeznáí rozdíl mezi okupací a nabídkou obranného štítu. Jejich hlásné trouby Rudé právo a Halo noviny mu to pěkně vysvětlují.

briza 9.8.2006 9:00

Re: Jelínek nám sugeruje něco, co nám nehrozí

Tohle je naprosta blbost nebo umyslna lez. Pripadne rakety mirici na Evropu budou v okamziku, kdy by proti nim mohly zasahnout rakety z te americke zakladny jiz v sestupne casti letu zatimco ty rakety o kterych je zde rec jsou urceny k tomu aby utocici rakety zasahly nejpozdeji na vrcholu drahy. Pozdeji uz to totiz nema prilis sanci na uspech a prave proto Americana chteji mit zakladnu v Evrope aby byly schpopni  zasahovat rakety utocici na USA v pocatecni fazi. Evropu toto nijak nechrani. Napred si o tom neco prectete a potom placetje nesmysly.