6.6.2024 | Svátek má Norbert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Andyo 9.8.2006 9:10

Re: EUropske rakety...

:-D:-D

JaroslavS 9.8.2006 8:59

ANO raketám -evropským?

Autor to opět semlel všechno dohromady a přidal jeden svůj typický originál.

Referendum u raketách je samozřejmě nesmysl. O jejich rozmístění musí rozhodnout poslanci parlamentu, ale jejich řeč budiž jasná- ano, ano- nikoliv, nikoliv - a zdůvodnění proč. Ale nepleťme do toho proboha Brusel ! To už by skutečně byla jen komedie.

briza 9.8.2006 9:03

Re: ANO raketám -evropským?

Referendum smysl ma. Poslanci k takovemu zasadnimu rozhodnuti nemaji zadny mandat - na rozdil od naseho vstupu do NATO nemela zadna z politickych stran

otazku vzniku cizi vojenske zakladny na nasem uzemi ve volebnim programu. S tim, ze bychom do toho nemeli tahat Brusel souhlasim.

mapacorp 9.8.2006 9:33

REFERENDUM SMYSL MA

Briza,

Uplne vas ve vasem mineni podporuji, jelikoz jine cesty neni.

JEDINE PRIMA DEMOKRACIE MUZE ALESPON CASTECNE UCINIT PRITRZ PARTAJNIM REJDUM A LOBBYSTICKEMU NEBEZPECI A TIM I ZRADY KOLEKTIVNICH ZAJMU OBCANU VE PROSPECH NEKOLIKA PARTAJNIKU, KOLABORANTU A OSTATNICH PROSPECHARU, KTERYM PLNE PARLAMENTNI REZIM TAK VYHOVUJE.

JaroslavS 9.8.2006 9:45

Re: REFERENDUM SMYSL MA

Malý výlet do historie (té demokratičtější). Když za presidenta Beneše rozhodovali o výstavbě hraničních opevnění proti Německu, nebo když se psaly čistě obranné smlouvy s Francií a SSSR, žádná referenda se nekonala. Stejně tak (domnívám se) při rozmisťování raket NATO v Evropě v 80 tých letech ( pokud máte jiné informace, opravte mě). O tom skutečně rozhodují politici, kteří musejí mít přesné ( i utajené) informace. Druhá věc je, co si my o našich politicích myslíme, ale sami jsme je volili !

briza 9.8.2006 9:56

Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

K tomu aby si obcane urcili zda chteji ci nechteji na svem uzemi cizi vojenskou zakladnu zadne utajene informace nepotrebuji. K jakemu ucelu by takova zakladna slouzila je az druhotne (pokud by slo ciste o tu funkcnost mohla by patricne zbrane obsluhovat na zaklade dohody nase armada).

jogurt 9.8.2006 10:13

Re: Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

Jasně, vy nepotřebujete informace, Vám stačí pocity. A ty je před Vámi těžko utajit.

briza 9.8.2006 10:23

Re: Re: Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

;-D Dochazi argumenty tak nastupuje napadani oponenta?

NevericiTomas 9.8.2006 11:56

Re: Re: Re: Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

Jake npadani???To je relevantni argument.Vy jste rekl ze nepotrebujete fakta.Ze vam staci hlasovat v rovine zakladna - ano x ne

Mam pro vas dalsi otazku pro referendum.Maji na uzemi CR vstoupit ze severu a vychodu ruska vojska a ze zapadu a jihu Americka???Ano ne...a kdyby se psal rok 45??Vazne nepotrebujete fakta??

Skepticus Maximus 9.8.2006 13:07

NevericiTomasi Vy jste vážně nekulturní hovado!

Ta otázka by zněla: Mohou vstoupit vojska ... a ne odkud. Nemluvě o tom, že v protektorátu by taková otázka byla nezodpověditelná + 3,5 miliónu Němců na našem území. ;-€

jogurt 9.8.2006 10:13

Re: Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

Jasně, vy nepotřebujeje informace, Vám stačí pocity. A ty je před Vámi těžko utajit.

mapacorp 9.8.2006 10:16

Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

Nezijeme ani v dobe primeho Nacistickeho nebezpeci ktere nam tehdy z Nemecka hrozilo a ani za studene valky kdy byla cela Evropa rozdelena a ve vleku Americanu a Rusu.

Pro vasi informaci, Americane se zadnych Nemcu v 80 tych letech na nic neptali ani jejich politickych predstavitelu. Byli ve sve OKUPACNI ZONE a tak si tam proste dovezli a rozmistili co chteli a na konci operace to Rusum oznamili. Nemci byli uplne mimo hru.

A abych jen podtrhl : Smlouva s cizimi daleko silnejsimi velmocemi jako byly za prvni republiky Anglie a Francie MUSI BEZPODMINECNE SKONCIT NEJAKYM MNICHOVEM protoze si ta silnejsi partie u kontraktu muze klidne dovolit ho nerespektovat, bez toho aby se ten slabsi mohl nejakym serioznim zpusobem dozadovat jehoo provedeni. Zkuste si napriklad podepsat nejaky kontrakt s nejakym nadnarodnim providerem a kdyz to zacne blbnout, neceho se na nem dozadujte, uvidite jak slavne proti nemu jako jednotlivec pochodite.

Plna Evropska integrace a tedy kolektivni akce je jedina alternativa, a vypisovani nejakych kontraktu nebo mezinarodnich smluv mezi efektivne nerovnopravnymi partnery je iluze a holy nesmysl.

A ten posledni zvast o politicich ktere jsme si sami volili je take nesmysl. ONI NAM DALI VOLBU MEZI NIMI ! To je stejny kec jako o efektivite neregulovaneho trhu a magii neviditelne ruky, jednou si tam nekdo vytvori monopol, nebo oligopol a je konec jako se to deje v soucasnem partajne-politickem svete. Nejsem pro zruseni partaji a jakysi utopicky komunismus prime volby. JSEM PRO ZRUSENI PARTAJNI OMNIPOTENCE . Proto jsem zastance presunu zodpovednosti alespon v takovych krucialnich otazkach jako je obrana a socialni rovnovaha na Narodni Referendum. Jestli teda maji tito partajnici nejake informace at je Narodu predstavi aby si o tak strategickych otazkach mohl svobodne rozhodnout. Protoze zde se nejedna o existencni otazku nejakeho zpusobu rizeni ale o SVOBODU CELEHO NARODA.

Mard 9.8.2006 12:39

Re: Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

Pane, vy jste blázen. Že Německo bylo 80 letech okupováno Američany?!? Asi čtete Haló noviny nebo by jste se měl jít léčit. Já jako Čech se nechci integrovat s Anglií a Francií, které nás zaprodali fašistickému Německu a taky jim proto nevěřím. Pan nás napadli a okopovali Němci. O pár desítek let později nás "zachránili" rusáci na tancích, co nás též okupovali. Tak těm taky nevěřím. Proto jsem rád, že máme jistotu v těch amaričanech a NATO.

mapacorp 9.8.2006 13:18

Re: Re: Re: Re: REFERENDUM SMYSL MA

Nemecko nebylo okupovano jenom v osmdesatych letech, ALE JE OKUPOVANO DODNES. Dodnes tam maji americane sve vojenske zakladny na kterych si delaji co se jim zlibi, bez jakekoliv nemecke kontroly ( extrateritorialita).

A nekdakejte tu o Mnichovu, protoze kdyz jdete kupredu a mate hlavu otocenou dozadu, tak si drive nebo pozdeji rozbijete hubu.

Kdyz se " Jako Cech" nechcete  CASTECNE integrovat s ostatnimy evropskymi staty je jich v dnesni unii plno a necham vas vygooglovat to cislo...tak se potom nedivte ze si s vami takovy borec( ktery se s vami integrovat nemusi protoze je prilis odlisny a nema to zapotrebi - a to nemluvim je o USA ) casem bude hrat hru ve ktere nebudete moci nic vyhrat a ktera vas muze casem stat zivot.

Jirka H. 9.8.2006 8:34

Hypotéza

Kromě faktů ještě menší hypotézu: současný systém funguje tak na 50% (fakt), USA budou mít síť základen a raket (fakt). Jediný 100% funkční systém jsou antirakety s jadernou hlavicí (fakt), USA i Rusko je mají (fakt). USA je vyřadili z výzbroje v 70. letech (asi fakt) protože mají drobnou vadu: nejde o spad, to nás ochrání atmosféra, ale elektromagnetický výboj dost spolehlivě zničí elektormiku a elektro rozvody stovky km pod sebou (fakt), takže použít je nad amerikou by byl problém. Co když se objeví reálné nebezpečí a nějaký generál řekne (hypotéza): OK hoší , utratili jste miliardy a trefiíte se jen na 50%. Dost srandiček, vybavíme rakety zase tím fungujícím jaderným systémem. A bude váhat, když bude moct ochránit svou zem proti letící raktě a obětovat jakousi banánovou republiku někde ve východní Evropě? Já bych v tom případě na jeho místě neváhal. I  když by byla možnost že na mě letí jen atrapa s konvenční náloží.:-/ 

Kritik 9.8.2006 9:09

Re: Hypotéza

Dodám jen poznámku - strategickou raketu nemá smysl ničit v poslední fázi letu, kdy se už oddělily jednotlivé hlavice, ale je třeba ji zničit ve střední fázi letu - z toho vyplývá, že základna místěná v ČR není schopná ničit případné rakety mířící do střední Evropy...

Mard 9.8.2006 12:45

Re: Hypotéza

Přečti si nějaké práce Ciolkovského a budeš překvapen že není raketa jako raketa. Pro sestřelení rakety potřebuješ mít čas a přesnost. Čas si můžeš vykoupit rychlostí, přesnost můžeš řešit razancí (tedy třeba jadernou hlavicí). Ale požadavky jdou proti sobě. Nemáš čas na vystřelení těžké a tedy pomalé rakety tak, aby trefila již dlouho a rychle letící balistickou raketu. Jediné co je reálné je lehká a velmi rychlá raketa, která ničí cíl kineticky. Nic jiného nelze reálně se současným palivem a konstrukčními možnostmi realizovat. Vystřelenou raketu můžeš detekovat do několika minut, pak musí být čas na rozhodnutí a odpálení protirakety (též několik minut). A pak už ti tikají hodiny protože máš jen omezený čas na dostižení a sestřelení.

Skepticus Maximus 9.8.2006 8:34

Fajn, alespoň ten článek není očividná agitka,

ale kam se autorovi vytratily daleko nejzásadnější otázky, ekonomických dopadů (Rusko, Blízký východ) a prakticky trvalého předání naší suverenity na vlastním území a nemožnosti přímé kontroly?

Naopak je fajn, že autor připomenul, že máme také nějaké sousedy, kterých je minimálně slušnost se zeptat, co si o tom myslí.

mapacorp 9.8.2006 9:26

Bonjour Skepticus, comment allez-vous ?

Jenom k tomu vasemu prispevku dodam, ze az se tech " americkych spojencu " budeme chtit skutecne vazne zbavit, muze se nam take stat ze se bude opakovat kveten 68 a opravnena americka invaze ucini pritrz " subversivni politice " ktera bude timto ohrozovat Americke zajmy v Evrope.

Anebo si zadelame na takovou druhou obdobu pripadu  " Gleiwitz " kde cacka americka armada vtrhne do nepratelske Ceske Republiky kde se provokateri a teroriste chteji zmocnit americke jaderne zakladny za ucelem ohrozeni americke bezpecnosti .

Takovych scenaru je bezpocet a ani jeden neni s dobrym koncem. Zase to tu melduju, ale asi je to potreba znova zduraznit : Jedina zaruka nasi bezpecnosti je spolecny Evropsky stat, i kdyz to urcite neni SOUCASNA EVROPSKA UNIE.

NevericiTomas 9.8.2006 11:58

Re: Bonjour Skepticus, comment allez-vous ?

JEZISMARJA!!!!Jaky zase jaderny zakladny??????

mapacorp 9.8.2006 12:35

Re: Re: Bonjour Skepticus, comment allez-vous ?

A ty americke kecy o zbranich hromadneho niceni se kterymi si oduvodnili agresi Iraku TO JE  CO ???

Kdyz to budou potrebovat k agresi nejakeho evropskeho ministatecku tak si navymysleji co se jim bude libit.

A kdyz uz jsme u tech jadernych zbrani : Vy si myslite ze oni si vas tam nechaji na tu jejich zakladnu chranenou pravem extrateritoriality udelat nejakou prohlidku jestli tam nemaji nuklearni hlavice ????

Kde zijete : Budou si tam delat co se jim bude libit a nikomu se z niceho nebudou zpovidat. Tak jak to dela kazdy spravny okupant.. Je videt ze mate kratkou pamet.

Mard 9.8.2006 12:48

Re: Bonjour Skepticus, comment allez-vous ?

Americkou invazi si představuješ jako že se vylodí v Normandii a hudá na Českou republiku? Nebo že zaberou všechna letiště v ČR a za tichého údivu budou několik týdnů přistávat Galaxy plné vojáků a munice?!? Ty jsi asi snílek. To už je pravděpodobnější, že nějaký idiot přepadne základu aby si zalítl v raketě na měsíc :-) :-)

Skepticus Maximus 9.8.2006 13:13

Marde, co to je za idiotské otázky?

Kdo tu co tvrdil o takto naivní okupaci?

mapacorp 9.8.2006 14:43

Re: Re: Bonjour Skepticus, comment allez-vous ?

A treba vas v te rakete vzal ssebou na vylet...to by bylo krasne.

Jak tedy vidim aktualni americkou okupaci stredni evropy : Kdyz Vas nekdo okupuje, tak to znamena ze si nad vami zajistil politickou a ekonomickou dominaci, tim ze nad vami vyhral nejakou valku ( treba studenou valku, ze), byli jsme tenkrat v tzv. " Socialistickem tabore ", tedy mezi porazenymi.

Po takove vyhrane valce si tedy vitez dosadi jemu naklonenou vladu, kterou ma v zasobe z tzv. " opozice ", ktera se u nas formovala z byvalych chartistu, uz za komunistu financne podporovanych z USA, hlavne pres Svobodnou Evropu, ktera byla takto velice dobre informovana a mohla troubit kazdy bolsevisticky nesvar, proti financni pomoci, protoze ideologicka propaganda, stejne jako dobra reklama stoji penize. A take z byvalych kadrovych rezerv komunisticke strany, kteri vsichni studovali v USA, nebo GB. Zeptejte se vetsiny byvalych komancu, kterych se tolik vyskytuje v porevolucnich vladach, kde studovali ( napr i pan aktualni prezident ) . Kupodivu nebyl v techto vladach prakticky zadny z byvalych politickych veznu, TO JE NAHODICKA, CO ?

Takze uz mame politickou prevahu k nam naklonenych sasku a ideologu, tak jim nechame podepsat vhodne mezinarodni smlouvy : napr. NATO a poslouzime si s nimi kdyz bude potreba podpory v mezinarodnich jednanich a proti formaci nam nepohodlnych statnich utvaru : Napr. Evropsky stat (schvalne nepisu Unie ).

Co se tyce okupace ekonomicke, staci je zaclenit do volneho trzniho systemu nad kterym si drzime vysokou ruku a je to. A tak se NADALKU a V POHODE pod rouskou liberalnich a kryptodemokratickych zvastu muzeme venovat dalsimu rozsirovani svetovlady. Priznavam ze jsem to trochu zjednodusil, ale hlavni myslenka v tom je. A kdyz se nam to vymkne z ruky, zbyva vojenska varianta a ta neni snazsi, nez kdyz si na tom uzemi vybudujeme zakladnu predtim, nez se neco semele, abychom mohli pri pripadne operaci predstirat obranu nasich narodnich zajmu.

Lubomír Ptáček 9.8.2006 8:14

USA a Evropa

USA se snaží už potřetí za posledních sto let zachránit Evropu před sebevražedou. Jenomže Evropa je v tomto ohledu čím dál rafinovanější a většině sebevrahů se dřív nebo později jejich skok z okna povede.

Roman 9.8.2006 8:24

Re: USA a Evropa

A jak ten pokus o záchranu má vypadat?

mapacorp 9.8.2006 8:33

Re: USA a Evropa

To z ceho obvinujete Evropu jste vy sam vy podelany vlezprdelko. Vy chcete spachat sebevrazdu tim ze VLASTNI zodpovednost za VLASTNI obranu chcete prenechat CIZIM okupantum.

Pak prilezete a zacnete fnukat ze vas zase nekdo zvenci nekomu prodal vy hrdino! Francie a Anglie byly za Mnichovske zrady cizi staty bez zadneho pocitu zodpovednosti za Evropu, tak jako dnes Amerika.

Ve spolecnem Evropskem state si ale takovou rosadu nikdo nemuze dovolit : Proto ho musime vybudovat kdyz soucasna Evropska Unie rizena plutokraty z Bruxelles neodpovida nasim pozadavkum a zajmum. Situace je dnes uplne jina nez za Mnichova : Lide dnes v Evrope chteji spolecne zit !

jogurt 9.8.2006 10:12

Re: Re: USA a Evropa

no jo, ale globalizace mezitím umoznila dálkový přenos nejistot. A JSTE VULGÁRNÍ DE..L. oVLÁDEJTE SE, KDYŽ S NĚKÝM DISKUTUJETE. sÁM JSTE VLEZ.

mapacorp 9.8.2006 10:39

Re: Re: Re: USA a Evropa

Nevim o jake globalizaci tu melete, jogurt ?

O te ultraliberalni iniciovane ze Spojenych Statu ktera zacina a konci sjednocenim trhu ve prospech velke Ameriky, anebo o te Islamske globalizaci silenymi klerototalismem ?

Obe dve rezolutne odmitam, protoze jsem Evropan a totality mam plne zuby. A co se tyce takovychto " dalkove prenasenych nejistot ", tak proti nim preferuji MINIMALNI JISTOTY GARANTOVANE EVROPSKYM STATEM  KTERY  MUZU MIT DOMA.

Co se tyce vulgarit, s timto vasim poslednim prispevkem jsme si QUIT.

Lerak 9.8.2006 11:33

Re: Re: USA a Evropa

Okupantem je ten kdo přijde bez pozván! "Zapoměl" jste uvést našeho posledního okupanta, tj. SSSR-baštu bolševků-a tam asi patříte i vy. Pokud ČR vysloví souhlas s umístěním USA základny, nepůjde o okupaci. Takové bláboly prezentujte v Rudém právu či na Novinkách.;-€;-€;-€