27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alfred 26.7.2007 14:00

Měl jste, Vlku,

AI mládenečkovi vrazit jednu přes hubu, aby se osobně přesvědčil, že je to možné i když není žena.

VLK 26.7.2007 12:37

VLK

Jen tak mimochodem, s autorem clanku nemam nic spolecneho. Az na nazory. A i v tech se trochu lisime. Myslim, ze az tomu chudackovi dojde ta tisicovka, tak ma dost moznosti zajit si za kamarady do hospody si vypujcit. A deset dni je dost dlouha doba, aby si ta tyrana zena treba i s miminem na krku stihla zajistit nejnutnejsi kroky, aby se jeho zbavila. Dnesni zamecnici pracuji rychle. Horsi to bude za dva mesice a deset dni, az ji dojdou penize.

Patron Divný 26.7.2007 16:12

Re: VLK

Horší to může být o dost dřív, až si na ni ten grázl někde počká. Nezapomeňte, že o ní ví všechno: kam chodí do práce, kam vodí děti do školy, kde má příbuzné a známé...

NevericiTomas 26.7.2007 12:22

Vratim se na konec debaty (pro Sarku)

Gitmo je fakt nuda

Trochu jsme se minuli v tom o cem mluvime. Samozrejme v momente, kdy zena zije (dokonce s detmi) v domacnosti s tyranem, je pro ni skoro nemozne to resit vlastnimi silami a chapu strach, ktery musi prozivat. Ja ale mluvil o tom, co predchazi tomu, ze takova domacnost vznikne. Pisete: Vetsina nasilniku se pred svatbou chova jinak nez po svatbe (znate to, kdyz ptacka lapaji...),  To ale muze byt pravda jen ve velmi male casti pripadu. Vdavate-li se po tri tydeni znamosti, berete si absolventa kurzu CIA nebo schizofrenika. Jinak se nikdo nedokaze trvale a tak zasadne pretvarovat. Problem je, ze velmi casto se tato agresivita projevuje proti ostatnim a vuci zene je tlumena (laska, sex...) problem je, ze zeny pri vyberu partnera velmi casto prhlizeji takove prakticke stranky souziti jako jestli se projevuje agresivne (ty jsi tak statecny broucku...), nebo ma manzelku (on se rozvede, protoze me miluje...). A sem by se asi mela zamerit prevence....

...muzete rici, zel lide....kteri jsou prepadeni, okradeni, zmlaceni ci jinak zmermomocneni si za svuj osud nesou spoluzodpovednost, protoze nemeli lezt tam kde se jim to stalo. Jenze manzelstvi neni prepadeni v parku :-) Mnohem blize to ma k osudu tech korejskych evangeliku, kteri vyjeli na misi do zeme extremniho musulumanstvi a vypravili se tam pres nalehave varovani vsech, kteri situaci znali...Kdyz je ted vrazdi, je to samozrejme zlocin a ti rucnikari patri za koule do pruvanu. Ale nad chovanim tech naivu nelze nez brecet...

VLK 26.7.2007 12:57

Re: Vratim se na konec debaty (pro Sarku)

Kdybych vedel, co se vyklube z moji zeny, tak bych si ji nebral! A to jsem mel presny obrazek v jeji matce pred sebou. A co je horsi: Ona si totez mysli o mne!

Ne tak zridky pripad. Ba spis myslim, ze prevazujici. Ze kazdy zenaty chlap toto nebo neco podobneho alespon trikrat rocne rekne.

NevericiTomas 26.7.2007 13:44

Re: Re: Vratim se na konec debaty (pro Sarku)

No ja nevim jestli si nepletete normalni vyvoj manzelstvi se zmenou charakteru. Vase zena je furt stejna, jen uz vam leze krkem :-D

VLK 26.7.2007 14:41

Re: Re: Re: Vratim se na konec debaty (pro Sarku)

Neni! Kazdy se vyvyji. Moje zena k lepsimu. Jenze na muj ukor. Ja jsem zustal stejny a ji to neni dost.

Naprosta vetsina chlapu po case manzelstvi zlenivi. A prestane se tvarit lepsi, nez ve skutecnosti je. Kolik kytek za mesic prumerne koupi zamilovany studak a kolik otec dvou deti? To je prirozene. U nekterych je zmena vetsi, u nekterych mensi. U nekterych smeruje vic k hrubosti, u jinych k zaletnosti, u jinych k workoholismu ci jinam.

Nechtejte po osmnactilete holce, kterou haraji hormony, aby si neco takoveho uvedomovala. A aby rozlisila, ktery napadnik je jen vtipny a ktery je skryte kruty k jinym. Tedy presneji kam se vlohy ktereho z nich vyvinou. Ano, cast viny na tom muze mit sama, ale vetsinou je to v danou chvili irelevantni, je treba okamzity zasah.

NevericiTomas 26.7.2007 15:11

Re: Re: Re: Re: Vratim se na konec debaty (pro Sarku)

Aha, jeden o koze druhy...ale to nemyslim jako urazku, je to tim ze kazdy clovek pristupuje k zivotu jinak. Kdyz se chci se nekym muckat, nosit si kyticky, tak nekde sbalim buchtu a chodim s ni. Ale manzelstvi zakladam jako "podnik". To neni ani tak kvuli tomu muckani,  jako spis proto, ze potrebuju do zivota nejake zazemi, podporu, nekoho na koho bude vicemene spoleh (to same jsem ochoten sam poskytovat). Rika se, ze chce-li clovek rychle poznat, jaky je jeho protejsek, ma ho sledovat, jak ridi auto...A taky se rika, ze zenska se ma po 10 ti letech vymenit :-D

Šerlok Homeless 26.7.2007 15:53

Re: Re: Re: Re: Vratim se na konec debaty (pro Sarku)

A nekladete otázku blbě? Jasně, že každý si za svůj osud - aspoň částečně - může. Otázka spíš zní, zda současná právní úprava nepřináší přílišná rizika zneužití. Nejde to zneužít tak, že (v rozvráceném manželství pravda, kde jinde?) si jeden z partnerů to domácí násilí vymyslí? Jakou má druhý z partnerů možnost obhajoby proti takovému nařčení? Tak zní myslím otázka a ne tak, jestli si bitá žena za to může sama.

Někdy může. Se svou partnerkou (nyní manželkou) jsme setkali (když jsme sháněli barák) s ženskou, která si průsery vyloženě objednávala.

Sarka 26.7.2007 16:20

Zneuzit jde

prakticky vsechno. Stejne Vas muze soused narknout ze jste mu znasilnil dceru (nebo syna, budmez otevreni vsem moznostem), nebo spolupracovnik ze jste mu ukradl srajtofli ci zamestnavatel ze jste na pracovniste prinesl drogy. V kazdem z techto pripadu je velice lehke zfingovat "dukazy". Presto snad nikdo nerika ze kvuli tomu nemame postihovat a chranit spolecnost pred nasilniky, zlodeji a narkomany. Otazka neni ZDA chranit mozne obeti domaciho nasili, ale jaky zakonny proces je k disposici obetem i obvinenym. Ponechani volneho pole nasilnikovi myslim neni dobra volba.

NevericiTomas 26.7.2007 16:39

Re: Zneuzit jde

Mno jo, ale v pripade krminlanika rozhoduje o vazbe soud. Tady myslim vykazuje policie (nebo se mylim?)

Sarka 26.7.2007 16:47

Neni to nahodou tak

ze kdyz na vas zamestnavatel zavola policajty kteri Vam najdou cocaine v supliku, ze Vas eskortuji z pracoviste a strci do bane? Kdyz Vas policajt sebere na ulici protoze nekdo zacne rvat ze jste mu ukradl penezenku kdyz jste mu pred tim podrzel kudlu u krku, tak Vas policajt jenom legitimuje a posle domu s tim, ze mate pockat az co tomu rekne soudce? Nemyslim. Mam dojem ze kazdy system ma vestavene pravni moznost jak chranit obeti ci mozne obeti nasili. A kazda z nich v sobe nese moznost zneuziti - od toho je (alespon ve zdejsim pravnim systemu - USA) koncept "greater public good". Ale i s tim se musi zachazet vyvazene, s ohledem na nezadatelna prava jednotlivce. Ma-li ale zakon rozlisovat, musi obcas vazit mezi zdravim ci zivotem obeti a nepohodlim obvineneho. V tomto pripade se nezlobte, nepohodli obvineneho bude por mne mensim faktorem, at se jedna o to "spolecenske dobre" ci o "vyssi princip mravni".

Šerlok Homeless 26.7.2007 17:06

Re: Neni to nahodou tak

Pokud někdo začne řvát, že jste mu ukradl peněženku, tak by měl policajt legitimovat nejen vás, ale i toho "poškozeného", případně další svědky. Pokud vás jen sebere, tak vás musí hned pustit, co by jinak s váma dělal? Měl by jen vaši výpověď, že jste nic neproved a vlastní svědectví, že kdosi (jehož totožnost si neověřil) řval. Co by s tím jako dělal?

NevericiTomas 26.7.2007 16:41

Re: Re: Re: Re: Re: Vratim se na konec debaty (pro Sarku)

Jo mate pravdu, ze pan Vlk resi ten zakon a ne domaci nasili. Ja jen reagoval na Sarku ze zacatku diskuze, neb mi to prislo zajimavejsi, nez se hadat s bojovniky za vecny mir o necem, cemu stejne nejsou s to porozumet....

Demokrat 26.7.2007 12:08

Jeden rozhovor je málo

Jeden rozhovor s jedním naivním, možná najatým, mladíkem je žalostně málo na hodnocení celé organizace. AI považuji za hlídacího psa naší naivní demokracie.

Je potřeba hodnotit také  pozitivní činnost AI.

honzak 26.7.2007 12:13

Re: Jeden rozhovor je málo

a to je která?

MaR 26.7.2007 13:00

Re: Jeden rozhovor je málo

Problém je, že většina lidí se dostane do kontaktu právě s těmito doslova pouličními prodejci ideií...

MaR 26.7.2007 13:01

Re: Re: Jeden rozhovor je málo

, kteří jen papouškují co je jim nadiktováno. Jestli je tohle práce seriozní organizace to nechť si čtenáč posoudí sám :o)

Karel Zajíc 27.7.2007 19:24

Re: Re: Re: Jeden rozhovor je málo

Souhlasím s Demokratem, vy ostatní se zkuste někdy podívat alespoň na internetové stránky organizace, jejíž činnost neznáte a přece ji hanítě.

Vzhledem k tomu, že většinu zdejšího čtenářstva podezřívám ze stařecké roztřesenosti a pokročilé internet-use-disability, neuvedu zde přímo její odkaz a budu se perverzně těšit z představy Praotce Čecha surfujícího po vlnách Googlu.

Pjotr 26.7.2007 12:07

Autor článku,

udělal velkou chybu. Trojice aktivistů se skládala: 1) Ze dvou mladých dívek, z nichž alespoň jedna byla štíhlá a pravděpodobně i hezká a 2) Z "mladého muže". Proč si proboha k diskusi vybral variantu ad 2) výše? Prosím pana autora, aby se k této zásadní otázce vyjádřil.

VLK 26.7.2007 12:15

Re: Autor článku,

Protoze s tou hezkou jiz diskutoval nekdo jiny, a nez ta skareda, tak to je chlap prijemnejsi moznost.

Nebo mu pripadal chytrejsi.

Nebo si hodil korunou.

Myslite, ze to melo nejaky dopad na vysledek? A nemyslite, ze je to jedno, ze by meli byt fundovani vsichni?

autor 26.7.2007 13:31

Re: Re: Autor článku,

Protože tý jedný ten satík furt čuměl na prsa a ta druhá měla vřískavý hlas .Tak zbyl ten kluk, co na pohled vypadal normálně.Ovšem jen na pohled.

Pjotr 26.7.2007 14:14

Re: Re: Re: Autor článku,

Co se dá dělat. Není každý den posvícení. Pan autor alespoň vytěžil námět pro docela zajímavý článek. Ovšem bavit se s bolševickým politickým agitátorem je vcelku nanic, pokud nemáte smysl pro poněkud škodolibý až téměř perverzní druh humoru.

derviš 26.7.2007 11:27

dotaz

- kde ti soudruzi z Amnesty International 2007 udělali chybu ?8-o

kopretina 26.7.2007 10:39

SEBENENÁVIST ZÁPADU JE CESTA DO PEKEL

Kde jsou kritici masové genocidy v Darfouru, kde místní arabská vláda vybíjí černé křesťany v Darfouru. Jediná země, která těmto pro rasisty "negrům" poskytuje azyl je "fašistický okupant" Izrael. Kde jsou kritici krutých poměrů v Číně a KLDR, kde dodnes existují koncentrační tábory, kde lidé pochodují jen jako loutky. Pořád ultraleví šílenci blijí jen na Izrael či USA, aniž by se kriticky zmínili o Íránu, Kubě, Číně, Libyi, kde soudruh Kadáfí věznil bulharské sestry a palestinsko-arabského lékaře. Jen si kydat hnůj na hlavu, nechápu tu sebe nenávist Západu, to je cesta do pekla. Levičáčtí ateisti si neuvědomují, že paktování s islamisty je cesta do zkázy. Islamisti totiž nenávidí i ateisty. Levičáčtí ateisti říkají, že bomby vlastně buchají kvůli Izraeli, či USA, ale to je veliký omyl a typický zbabělý chamberlainovský přístup. Myslet si, že když zmizí Židé či biblicky věřící křesťané, tak že bude klid. Ach ti zbabělí levičáčtí ateisti. Jak řekl představitel Jižních baptistů v USA, největší hrozbou pro svět jsou militatní islamisté a radikální ateisté a měl pravdu!

LOJR 26.7.2007 10:44

Je to ještě mnohem lepší,

protože i ti vybíjení jsou většinou muslimové. Tam jde o zdroje a vůbec ne o náboženství.

kopretina 26.7.2007 10:50

Re: Je to ještě mnohem lepší,

To ano. Jenže když muslimové zabíjejí muslimy, je to OK, halal, když zabíjejí muslimy nedej Bože Židé (Izraelci) nebo křesťané tak to je jedině špatně.

www racek 26.7.2007 12:42

Re: Re: Je to ještě mnohem lepší,

joé jo, kunejtra

Historik 26.7.2007 16:36

Re: Re: Re: Je to ještě mnohem lepší,

Můžete svůj příspěvek více rozvinout (já vím, oč jde, ale zajímá mě Vaše verze).

V. Hoffman 26.7.2007 11:19

Re: SEBENENÁVIST ZÁPADU JE CESTA DO PEKEL

Nooo, mozno by Juzna baptisticka cirkev mohla organizovat podpisove akcie a protestne akcie proti svetovemu islamizmu. Velky mufti z toho urcite padne na p*del. Uz bojuju proti potratom, homosexualom, hazardnym hram a ja neviem este comu, to by tak bolo, aby nezvladli nejaky islam.;-P

Dakujem, ale fundamentalistov SKUTOCNE nemusim, bez ohladu na denominaciu.