16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mirek F. 26.8.2009 10:39

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Nezklamal:-). Taková prohlášení, že já určitě budu statečný, tak to pobaví. Jestli je vám 15, tak je to omluvitelné. Pak už jenom okecávací fráze, které mají zamaskovat, že předtím jste v případě Maďarska mluvil o očistě, která tam ovšem jaxi vidět není, takže od vás následuje úhybný manévr.

Jinak nic ve zlém, ale potvrdil jste, že jste ten typ, kterému mají sebevědomí vybojovat jiní. Zkuste to sám, šancí je dost i v běžném životě.

Brabus 26.8.2009 11:12

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Ano, máte pravdu, já to můžu zatím dokazovat jen v běžném životě. Jako například, když mi městskej policajt chtěl dát pokutu, ale zároveň mi dal na vybranou za půlku bez lístečku. Výsledek: 2tis s blokem a 2 body. A ještě řeči, že jsem fakt vůl. Co Vy? Taky jste začal cinkat až v půlce prosince, kdy to už bylo jasný?;-) Vaše generace se mohla rozhodnout a rozhodla se tak, jak se rozhodla.  Už jen to, že k listopadu došlo u nás jako u posledního státu socialistického bloku, svědčí o všem.  Jen jedna velká prosba. Teď už laskavě nechte rozhodovat nás !!!! Hezký den.

Mirek F. 26.8.2009 11:30

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Vcelku dokazujete, že vám nekřivdím. Ani nevíte, které jsem generace, ale už sebevědomě činíte závěry, včetně trapných invektiv ad hominem. Prostě syndrom rozmazlenosti, kterému nejenže mají sebevědomí vybojovat jiní, ale dokonce i druzí mají držet ústa, protože rozhodovat budete výhradně vy.

Ani vaše logika není zrovna v nejlepší kondici, když pominu to, že vaše historka je neověřitelná.   I kdyby se to skutečně stalo, jde pořád o jeden případ, nikoliv o typické chování vašich generačních souputníků, nebo dokonce všech Maďarů, Poláků adt, kteří takové chování dle vaší logiky měli získat bojem. Ve skutečnosti je tam policejní korupce snad ještě děsivější než u nás. A ještě, zaplacení pokuty v plné výši je aktem čestnosti, nikoliv statečnosti, protože újmu na zdraví či životě neriskujete.

Máte mezery i ve vědomostech, poslední bylo Rumunsko. Revoluce se těžko mohly udát ve všech zemích ve stejný den a hodinu, rozdíl dní či týdnů je z pohledu 40ti let zanedbatelný. Rozhodovalo i to, že v jiných zemích už byly komunistické špičky víceméně připravené na změnu, kdežto u nás vládli rigidní konzervativci. Tohle všechno jsou fakta, leč pro někoho, kdo se rád veze na boji druhých, zajisté pominutelné.  

Brabus 26.8.2009 11:54

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Jistě Rumunsko. Máte pravdu. Byli o měsíc pomalejší, ale zase to dohnali razantností;-) Ano, vládli rigidní konzervativci. Položte si otázku: Díky komu?:-/

Mirek F. 26.8.2009 12:19

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Že by v tom hrál nějakou roli srpen 1968, kdo tady později 20 let vládl? Flagelantské výkřiky jsou někdy fakt únavné.

Ivan Nový 26.8.2009 10:45

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

My závídíme Polákům hrdost, Poláci nám závidí zbabělost.

gerontusinza 26.8.2009 11:01

Tak se zeptejte poláků proč nás taky přijeli v 68 pacifikovat Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

a proč při tom na Těšínsku vystřílel jejich voják na ulici českou rodinu když šli z kina..... inu hrdinové ........ po 30 letech..... dodnes nebyl ani jmenován ani potrestán.......  ale hlavně že máte představu  .... vážně byste byl hrdý, kdyby váš táta šel se šavlí proti těžkému tanku......? nenechte si vysmát....... :-)8-o 

Ivan Nový 26.8.2009 11:10

Re: Tak se zeptejte poláků proč nás taky přijeli v 68 pacifikovat Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Ano, jsem hrdý na to, že se nenechal zlomit komunisty a raději obětoval poklidný život naší rodiny. Ano, jsem hrdný na to, že bratranci mé matky bojovali v Polsku proti komunistům se zbraní v ruce, jeden z nich padl. Vy byste snad nebyl?

gerontusinza 26.8.2009 11:33

Pokud vím tak Polácí (mimo Štěpána Bandery) proti komunistům Re: Tak se zeptejte poláků proč nás taky přijeli v 68 pacifikovat Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

bojovali když jim vpadl do zad CCCP pak ovšem byli spojenci Katyň neKatyň..... a pokud vím ani "spojenci" neprotestovali když vznikla PLR.....?  Nějaký velký boj se tedy nekonal tak nepřehánějte že a hlavně nevymýšlejte si....... solidarnost přišla až značně později hrdino Nový....;-)

Ivan Nový 26.8.2009 11:40

Re: Pokud vím tak Polácí (mimo Štěpána Bandery) proti komunistům Re: Tak se zeptejte poláků proč nás taky přijeli v 68 pacifikovat Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

No ony Polska byly dvě. Armia Krajowa se s Ruskáky nepaktovala nikdy. Po válce do roku 1948 NKVD odvleklo do Ruska do gulagů na 800 000 Poláků. První poválečné volby v Polsku byly NKVD zfalšovány. A v roce 1921 jedině Polsko zachránilo Evropu před expanzí bolševiků. A tak by se dalo pokračovat.

Mirek F. 26.8.2009 12:25

Re: Pokud vím tak Polácí (mimo Štěpána Bandery) proti komunistům Re: Tak se zeptejte poláků proč nás taky přijeli v 68 pacifikovat Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Rusko -polskou válku v roce 1920 vyvolalo Polsko, bolševici tehdy měli dost práce dolikvidovat odpor v samotném Rusku, než aby útočili na Evropu.

gerontusinza 26.8.2009 12:36

Kecáte polsko bylo jedno jen různé odbojové skupiny.....tak nežvaňte....Re: Pokud vím tak Polácí (mimo Štěpána Bandery) proti komunistům Re: Tak se zeptejte poláků proč nás taky přijeli v 68 pacifikovat Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím......

proto taky nechal Stalin Waršavu ( s největší pravděpodobností) vykrvácet. A naučte se dějiny, Polsko vzniklo opakovaně po 1.světové válce (díky vítězství spojenců a porážkou Německa, kterým předal Brest-Litevským mírem dnešní pobaltí)  a dělalo to co my, bránilo se "Maďarské republice rad"...... včetně našich slovenských "nepřátel"..... a protože v 1. světové právě rusko přišlo o pobaltí, proto o něj tolik Stalin stál ...... člověče vy ale máte mezery a to to tahám včetně všechn nepřesností sz paměti.... sakra neříkejte že jste někam chodil do školy......;-D

Jenda 26.8.2009 10:53

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Jestli si nepletete hrdost s pitomosti.

Jenda 26.8.2009 10:59

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

A zrovna Polaci by v souvislosti s druhou svetovou meli spis tise sedet v koutku a opakovat si "jsme blbci, jsme blbci, jsme blbci". Smlouva s Nemeckem a nekolikamesicni obsazeni Tesinska ... sancti stupiditas.

Jakub S. 26.8.2009 14:11

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

No byla to volba z dvojího zla. Typická v moderních dějinách...

Jenda 26.8.2009 21:44

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

To si nemyslim. Ja jsem presvedcen, ze to byl prave projev te polske hrdosti. Nebo spis namyslenosti. A pitomosti. Zbavit se kvuli par ctverecnim kilometrum a poranene hrdosti z boju po roce 1918, par set kilometru bezpecne hranice a dostat se do stavu kdy jedine hranice co mam jsou s Risi vyrvavajici o potrebe zivotniho prostoru a se Sovetskym Svazem, alias Rusy, se kterymi valcim co chvili ... to nehovori o prilisne inteligenci.

Kdybysme uz nekdy od petatricateho, kdy zacalo byt jasne, ze se Rise driv nebo pozdeji zacne rozpinat, zacali s Polaky spolecne zbrojit, tak mohli nemci dostat pres pysk. Ovsem v situaci kdy dostali na stribrnem podnose ceske a moravske zbrojovky, byla jen otazka casu, kdy slupnou i polsky lebensraum.

jirka.s. 26.8.2009 10:06

Re: Pane Hvížďalo, já snad z vás zešílím.......

Nezešílíš, gerontosaure, nezešílíš ! Ty jsi totiž tohoto duševního stavu dosáhl již před drahnými lety a ta tvá diagnóza F 079 se už může pouze zhoršovat!  ;-P

Gabriel 26.8.2009 9:15

Oprava malé nepřesnosti

Dr.G.Husák se stal prezidentem ČSSR v r.1975, ještě za života svého předchůdce L.Svobody, který zemřel až v r.1979. K odvolání Svobody musel být přijat zvláštní zákon.

ZL 26.8.2009 10:05

Re: Oprava malé nepřesnosti

A další nepřesnost - Balašová nikdy nebyla ředitelkou ČT, jen náměstkyní. Tyhle věcné chyby ovšem autorův text jako vždy devalvují.

tich@dohoda 26.8.2009 8:58

Viz třeba dotace hypoték v USA a následná hypotéční bublina a podvody kolem toho.

viz titulek, soudruh Vana Novy/. Soudruhu Novy, vy jste skutecne modra bolsanska gumka, vy se od svych rudych brachu nelisite ani o milimetr. Cest :-)

Ivan Nový 26.8.2009 9:01

Re: Viz třeba dotace hypoték v USA a následná hypotéční bublina a podvody kolem toho.

No byly v USA dotovány hypotéky? Brali si je nezodpovědní jedinci, kteří neměli na jejich splácení? Poskytovaly je nezodpovědně banky těmto lidem? Nabalili se na to další podvodníci? Ano. A příčina? Dotace. Tedy volné peníze k rozkradení. Tvrdit cokoliv jiného je pokrytectví.

Ivan Nový 26.8.2009 8:30

Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

jestliže v minulosti se jim podařilo proti běžnému mínění do společnosti vnést pacifismus, který se tam zakořenil, nyní je jejich úloha přesně opačná, do společnosti musí vnášet bojovnost a připravenost na válku.

válka je vůl 26.8.2009 8:54

Re: Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

Při osvobozování naší vlasti zahynulo za II. sv.války (kromě dalších):

144 000 vojáků Rudé armády, 33 000 rumunů a 190 američanů. Při osvobozování Brna zahynulo 15 000 vojáků Rudé armády a 1200 domácích.

PS po celou dobu války pracoval náš zbrojní průmysl (25% světov. obchodu se zbraněmi a municí) pro Hitlera proti Sovětskému svazu

Poznámka:

Na Vietnam dopadlo téměř 8 milionů tun výbušnin, Američané použili více munice, než bylo spotřebováno všemi účastníky 2. světové války dohromady. Ve válce zahynulo přes 58 tisíc Američanů a téměř tři miliony Vietnamců.

Ivan Nový 26.8.2009 9:03

Re: Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

Češi se během války vzdali, a vzdali se dvakrát. Jednou Hitlerovi, pak Stalinovi. Život v otroctví nemá smysl.

Ivan Nový 26.8.2009 9:13

Re: Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

A válka ve Vietnamu? To byla téměř svatá válka proti Zlu - komunismu. Komunisté v Sovětském Svazu, Kambodži, Vietnamu, Korei, Číně zavraždili 200 miliónů lidí. A potřebovali k tomu jen trochu olova, střelného prachu, provazů, nebo těžkou práci v kombinaci s hladem. Mimochodem komunismus je taky produkt intelektuálů, je to vize lepšího světa.

promirul 26.8.2009 9:46

Re: Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

Máte právo na jakýkoliv komentář,ale prosím pokud píšete vojáci Rudé armády s velkým písmenem,použijte prosím také Rumuni a Američané s velkým písmenm.Doufám,že nejste čech,ale Čech.

omluva 26.8.2009 10:02

Re: Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

velká písmena Rumuni, Američané / omlouvám se

jirka.s. 26.8.2009 10:13

Re: Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

Hlavně si to nezapomeň opravit ve svém zápisníčku, abys to sem zas zítra znovu nepastoval i s těmi malými písmeny, magore!!! ;-(

jirka.s. 26.8.2009 10:11

Re: Úloha intelektuálů je opoziční, vyvažující,

Nikoliv , není Čech ani čech, je to pouze internacinální bolševické hov/ado! ;-O

Schumacher 26.8.2009 11:02

Při osvobozování naší vlasti....ehm....

1. Osvobození bylo nutným vedlejším produktem války proti Německu. 2. Postup byl veden s ohledem na budoucí zájmy na obsazeném území. Tím byly podmíněny i ohledy vůči místnímu neněmeckému obyvatelstvu. 3. Zbrojní průmysl na našem území byl po dobu války německým zbrojním průmyslem. 4. Příčinou vysokého počtu padlých na sovětské straně byl extenzívní způsob vedení boje, vycházející z tradic, ve kterém jednotlivec měl nízkou hodnotu.