3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Poklop 9.2.2009 11:28

Re: Souhlas!!!!!

Táta sice nehrál volejbal,ale pásek v jeho ruce byl dost učinná zbraň.Ve škole jsme dělali bordel,ale učitelé nám také jednu vrazili a doma to říct,tak bych dostal kasárníka a k tomu jako přídavek pár ran řemenem.

sykorka 9.2.2009 11:27

Re: POZOR !

Ano vlastně mají příklad v cikánech ti znaji svá práva nedmíru ale povinosti pro ně neplatí a podobně stát vychovává ostatní zmetky.

Karel 9.2.2009 11:27

věc rodičů

Základní problémy jsou v rodinném přístupu. Jestliže se dítě doma pochlubí, že řeklo učitelce -Ty krávo ! a rodiče přitakají - Té krávě to patřilo, ani škola, ani ministerstvo školství nic nezmění, ani kdyby přidalo učitelům dvojnásobek. Oni se musejí s těmi spratky snažit, aby je něco naučili i proti jejich vůli, je to opravdu dřina zvláště na základním stupni. Lze jistě učit zábavněji,ale je-li vůdčím elementem ve třídě největší spratek, nemívá ani to úspěch.

Ani ve věcech trestních nenesou rodiče zodpovědnost místo svých nezletilých dětí, není tomu tak ani v případě hrubých přestupků proti dobrému chování. Pokud se toto nezmění, a to by tedy mohli udělat politici, má škola jen malé možnosti.

Kecal. 9.2.2009 11:27

Dík.

Marku jseš frajer,jsem rád že občas slyším normální názor.Jsi důkaz že to s mládeží nebude tak zlé.R^

J.S. 9.2.2009 11:25

Re: nic není černo-bílé

120 příkladů na den, to snad nééé.Jen věřím, že Vaše dítě nemuselo Vámi uvedné příklady psát do sešitu. Proto že si nedovedu představit prvňáčka, který by toto zvládal např. za 2 hod. čistého času a to by si nemohl ani odejít na WC. Tak, že pohádky nechte na dobrou noc.

Jura Jurax 9.2.2009 11:25

Volně k tématu

Vzpomněl jsem si na takovou perličku - ondyno se jeden soused z paneláčku v hospůdce rozčiloval, že jeho synek po škole střední nastoupil do práce a tam mu prý bylo řečeno mistrem něco ve smyslu tady máš právo akorát držet hubu a makat, jak řeknu já, jinak můžeš jít. Že je to sprostota a že si toho mistra podá - ale on ten synek je co ho znám dost ústnatý sígr a jeho tatík povahy řekněme prostší ...

Čímž chci říci, že ti drzounci s hubou plnou práv v reálu často tvrdě narazí ...

máma 9.2.2009 11:24

Re: nic není černo-bílé

vím, co je to biflování - ono se to tak v první třídě často nestává, ale stalo se. Přetěžování dětí v první třídě "rakouskouherským" přístupem, místo aby šli ven, dělají úkoly - kde se asi pak ty "fyzické" chudinky berou? Z mého pohledu lépe vyhovuje anglický model, kde se děti učí ve škole a pak mají volno. Naši učitelé svou neschopnost dost často maskují tím, že se dítě má naučit doma školní látku.

máma

sykorka 9.2.2009 11:23

Re: Souhlas!!!!!

Jsi asi taky trochu kretének protože jsi si ani nepřečetl jak starý je pisatel článku.Podívej se na svého tatínka to bude řízek co.

Petr 9.2.2009 11:23

Re: nic není černo-bílé

Chacha a zase jeden další žák který získá už od druhé třídy hlubokou nechuť k matematice,a takhle to samozřejmě začíná:)

R 9.2.2009 11:22

Re: Nadprůměrná znalost používání IT technologií??

Potvrzuji neznalost současné generace pracovat s dokumentací. Ve vedení elektronické dokumentace firem v počítačích a obecně elektronických nosičích je chaos, každá firma to má jinak. Exaktní evidence, archivace a práce s papírovou dokumentací byla zapomenuta úplně, v nejlepším případě to jsou hromady papírů naházených na sebe bez jakéhokoliv řádu, pokud to zrovna nejsou denně používané osobní pracovní věci jednotlivých pracovníků, které čelí trvale nebezpečí jejich vyhození a skartování v případě změny šéfa ( neevidovaná hromada neznámých papírů, na kterou je škoda času zkoumat, co tam je)  nebo jenom v případě "jarního" úklidu. 

dulcibelka 9.2.2009 11:18

Nedostatek respektu...

Každý si na něj stěžuje. Ovšem jak cítit respekt k policajtovi, dobrému leda tak k vybírání pokut...jak uznat autoritu politika, chovajícího se co boží hovado...jak poslouchat učitele, který je uzlíček nervů a ovládá učivo o hodinu napřed?

Respekt a autorita se nedá vynutit. Výhrůžky silovým řešením vedou jen ke strachu, ale si autoritu ještě žádný vztekloprd nevyřval.

J.S. 9.2.2009 11:18

Re: Souhlas!!!!!

Tak zase napaušalizujte .

člověk 9.2.2009 11:16

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Spíš to vyhovuje ODS: ta má hulvátského nevzdělaného premiéra.

Jste asi jeden z placených agitátorů ODS, kteří musí každou diskusi otrávit nějakou nenávistí k sociálním demokratům. Nechte si to, tady se diskutuje o vážných věcech.

J.S. 9.2.2009 11:15

Re: Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Nevím jak Vaše vyjádření navazuje na zmíněné téma. Ale projevil jste se jako naprostý id...

? 9.2.2009 11:15

Ludvík Vaculík - téma příští konference českých učitelů:

Naši rodičové a jejich haranti...

AndyO 9.2.2009 11:15

Re: Souhlas!!!!!

jak je možné, že vaše generace byla plná udavačů, estébáků, komunistických papalášů, rozkrádačů socialistického majetku- kriminály praskaly ve švech? Proč ty maměnky a tatíkové bědovali na lavičkách v parku, že "ta dnešní mládež je děsná, drzá, to my rodičům vykali a otce se báli"...

Podle zdejších komentářů to vypadá, že ti špatní jsou jen ti jiní...kteří zrovna nepíšou na Psa. Ani jedna výjimka...zvláštní:)))

blackblister 9.2.2009 11:13

Re: nic není černo-bílé

120 příkladů denně je dobrý (a asi jediný) způsob, jak získat rutinu v počítání s malými čísly. Biflování je něco úplně jiného. možná by bylo dobře, kdybyste se, matko, naučila nazpaměť, co to to biflování vlastně je. Nechci se zbytečně zastávat "starých" učitelek, ale pokud máme být přísní na pedagogy, musíme být přísnější na sebe.

Jura Jurax 9.2.2009 11:12

Re: Hluboký souhlas!!!

R^R^R^ ale je to hodně smutná skutečnost ...

dulcibelka 9.2.2009 11:12

Re: K problematice

A před kým?! Někdo vás ohrožuje na životě?

Armin 9.2.2009 11:12

Nadějný dorost, zvláště pro jisté politické strany

Situace ve školství možná někomu momentálně vyhovuje. Třeba socanům:  vždyť z toho dnešního spratka bude zítra třeba nějaký hulvátský socanský hejtman a plno lidem bude ještě natolik imponovat, že si ho rádi zvolí!

salant 9.2.2009 11:11

Problém vidím v tom,

že si stále lidi pletou demokracii (já můžu všechno - "dyk je demokracie") s anarchií. Obrovský problém vidím v rodičích - ti co si mohou dovolit všechno (peníze), ti co je nemají (nezájem). Jak může maminka hovřit o kantorce jako o krávě? Všiměte si, jak jsou dneska mladí namachrovaní, drzí, provokující... Vidím dnes mládežníky na prknech jak porážejí chodce na chodníku a pokud je policajt přivede domů tak taťka nepochopí o čem je řeč, co ten jeho výkět lidstva vlastně udělal špatně. Tento problém mi připadá jako problém s jakousi menšinou. Svoje práva znají, ale že existují jakési povinnosti, potažmo zásady slušného chování jim jaksi uniká.Bohužel je to v nás všech. Víte, ono stále platí - pár facek kolikrát zmůže víc jak dobré slovo.

Jura Jurax 9.2.2009 11:10

Souhlas!!!!!

Naprostý!!!

A pokud jde o to, co by se stalo, když bych nazval učitele šmejdem - patrně bych celkem právem dostal facku až by mi zuby cvakly. Od pedagoga. A pokud by se to dověděli doma, tak maměnka by mi střihli pár další takových a tata by do dokončil rukou volejbalisty hojně smečujícího. A panu učiteli či paní učitelce by se omluvili, že jsem takový grázl. A myslím, že by se za mne dost styděli.

Celkem si ale takový případ nedovedu moc představit - ani od toho největšího a nezanedbaněkšího třídního sígra. Jsemť ovšem ročník 49.

Drobek 9.2.2009 11:07

Re: Budoucnost ukáže

Tak to má Vaše příbuzná štěstí. Zřejmě ještě nenarazila na "tatínka-spratka". Kéž by jí to vydrželo!

Drobek

dvd 9.2.2009 11:06

POZOR !

Nejen dnešní žáci !

Ludva 9.2.2009 11:06

Re: normativní finacování = cesta do pekel

Nesouhlasit můžete, ale právě takto už naše školství funguje. Je to správné, jen je třeba mít ještě několik opravdu elitních škol, kam se každý nedostane.

JAP 9.2.2009 11:04

Vřele souhlasím

s autorem článku. Dnešní žáci znají perfektně svá práva, povinnosti jsou někde ukryty. Pokud mají vůbec nějakou paměť, je krátkodobá. Jejeich budoucnost je jednoznačná: velmi snadno zmanipulavatelná masa.

Jackalino 9.2.2009 11:04

Není ještě pozdě,ale čas také není

S článkem souhlasím.

Přirozená autorita učitele není jistě v tom že umí rozdat pár facek,ale na druhou stranu by mu v tom nemělo být bráněno.Brát učitele jako autoritu musí i rodiče a pak bude problémů daleko méně a když tak budou předvídatelné.Žák který v PC hře rozbije soupeřovi hlavu až mozek lítá a po pohlavku odejde ze třídy má zaděláno na velký problém.Rodiče bych rád upozornil že výraz "si to ukliď sám šmejde" který bude ponechán bez trestu se velmi pravděpodobně dostane i do rodinných vztahů a to už může být facka málo platná.

Jsem ze stavu věcí dost pesimistický,žijeme ve skleníku a další si stavíme v něm.

Ben 9.2.2009 11:03

Re: K problematice

No protože dnešní nevychovaní spratci jsou dětmi nevychovaných spratků o něco starších a ti zase těch ještě starších. Rodiče (a ani učitelé), kteří žili v době před válkou, většinou nepřipustili takové chování svých potomků (žáků)o němž je řeč. Šikana, násilí a jiné nešvary se začaly objevovat ve velké míře až u dětí, jejichž rodiče se narodily v 70tých letech.

AndyO 9.2.2009 11:03

Re: Podstata školních problémů

a jak si představujete, že by to mělo být? Pochopila jsem to správně tak, že máte výhrady k demokracii  a lidským právům? 

Jen tam nacházím trochu rozpor- ti zaměstnavatelé, nadřízení a politici, pokrytci- jsou z generace vychovávané v systému, který se ani demokracií, ani lidskými právy nezabýval.

Anonym 9.2.2009 11:02

Hluboký souhlas!!!

R^ Jen bych se rád vyjádřil k následujícímu příspěvku - reakci::

Autor: JOPO IP: 193.85.149.xxx Datum: 09.02.2009 09:55 - Jenže diskutovaný příspěvek je právě o škole.

Jsem přesvědčen, že není jen o škole, ale je hlavně o rodinné výchově. A za pravdu mi dává i celá řada diskusních příspěvků. Nedokážu si představit, že kdybych něco takového udělal před mnoha lety já, že by mi to rodiče tolerovali.

Jenže v tomto případě se rodiče za svou ratolest postavili. Obávám se, že podle chování onoho pubescenta lze usoudít, že těch výchovných chyb udělali víc. Tuto však považuji za velmi zásadní.  Poučení pro dotyčného je opravdu "výchovně": Mohu si dovolit, co chci, rodiče se mě vždy zastanou bez ohledu na obsah a dosah mého skutku. A co víc - když se vše vhodně zmedializuje - jsem za hrdinu.