15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Cruton 19.7.2007 11:32

Re: Crutone:

1) O Kanadě jste uvedl, že "uvažuje o účasti na projektech ochrany proti ICBM". Mezi účastí na protiraketovém projektu a poskytováním informací o protivzdušné situaci je dosti podstatný rozdíl.

2) Normální stav je takový, že na území svrchovaného státu se NEVYSKYTUJE cizí armáda. Váš argument o tom, že "zeme, ktere jsou celosvetove mezi nejsvobodnejsimi a nejlepsimi pro zivot maji na svem uzemi cizi armadu" je zcela nesmyslný. Vaše tvrzení evidentně neplatí pro velké množství států - USA samotnými počínaje, přes Rakousko, Švédsko atd. To, že pobyt cizí armády není poukázkou pro svobodu a příjemný život jsme zažili za hitlerovské okupace. O této okolnosti by nám toho také hodně mohli říci současní obyvatelé Iráku.

Václav 19.7.2007 8:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ony nepoletí přes Evropu, nýbrž NA Evropu

Proboha Vy nemluvte o technice, když jsou Vaše znalosti v tomto směru patrně skoro nulové. Tohle není letištní radar co se točí kolem dokola nebo chodí v nějaké výseči. Myslíte že tohle monstrum zvládnete otočit tak, abyste tu raketu přimtom neztratil ze zaměření? A pokud jí ztratíte, tak jí pak budete znovu hledat, znovu zaměřovat a dosavadní výpočet dráhy je v háji zeleném.  Navíc sledování rakety v úvodní fázi, kdy ještě pracuje raketový motor nemá valný význam. Počítat dráhu má cenu až když už má raketa první fázi za sebou a pohybuje se po balistické křivce. Pokud tam máte neznámou v podobě toho, že nevíte kdy se vypne pohon a jakou rychlost střela nabere, tak je výpočet nereálný. Takže laskavě neobviňujte někoho z nedostatku technických znalostí. V tomto případě to bylo hloupé plácnutí do vody.

19.7.2007 2:20

Re: Crutone:

podle chování? Jakže se chovali? Kolik vedli válek na cizím území, kolik vydávají na zbrojení, přijali někdy útočnou doktrínu, obkličují základnami nějakou zemi? A jakže se chovali? Jak dlouho tam žijete, že to dokážete posoudit? ;-)

Fafa 19.7.2007 1:13

Formole:

Tak, tak v 50.letech. Treba pan Jicinsky byl v te dobe docentem na Vysoke skole politicke a dneska je pravnim expertem CSSD. Mozna se v ODS koncentruji lide s fasistickymi sklony, byvaleho ucitele z Vysoke skoly politicke z Berlina roku 1936 tam ale myslim nemaji.

No nechame toho. Dobrou noc.

Formol 19.7.2007 0:04

Re: Formole:

 Nemýlím-li se , komunistická diktarura se budoval v 50. letech 8-o

 To stejně neopravňujě Vaše tvrzení, že ČSSD se může podílet na vzniku diktatury. Obráceně můžu já tvrdit, že v ODS jako v pravicové straně se mohou vedle bývalých komuniistů koncentrovat i lidé s fašistickými sklony. Bývalí komunisté dodají "know-how" a fašisté ideologii. "Es kommt der Tag!"  

Antisionista 18.7.2007 23:58

Re: Ale jejda, ano, už je to tady, jak jinak: Ž...žžžidáci -!!!

Sionistický neřáde, z Bejrútu loni utíkali moji známí přer izraelskými raketami a nevěděli, proč mají být zabiti nějakými šílenci, kteří si na židy jenom hrají.Takže radar i antirakety na obranu před takovými darebáky je zcela nutná záležitost.Když jsou schopni vést agresivní války, zabíjet Brity i Američany, o Arabech nemluvě, tak je třeba před jejich proradností býti na pozoru.Radaru zdar!

kotrbofil 18.7.2007 23:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Černobílé vidění

neblbni ty myslis? a nezavisle? ;-D;-D;-D;-D

Fafa 18.7.2007 23:42

Formole:

muj argument neni o tom, ze jsou tam byvali komuniste. Muj argument je o tom, ze v CSSD jsou lide, kteri se uz jednou aktivne podileli na budovani komunisticke diktatury. Naproti tomu v ODS neni pokud vim nikdo, kdo by se podilel na budovani diktatury fasisticke.

 

Fafa 18.7.2007 23:37

Crutone:

Kanada ale neodmitla jeden ze zakladnich pozadavku, tj sdelovani informaci v ramci NORADu.

S tou studenou valkou si nejsem tak uplne jist, podle chovani Rusu se zda, ze 90.leta byla takovym prodlouzenym primerim.

Muj argument ale smeroval k tomu, ze pritomnost cizi armady na uzemi statu ani zdaleka nutne neznamena konec svobody. I pres historicke duvody je prostym faktem, ze zeme, ktere jsou celosvetove mezi nejsvobodnejsimi a "nejlepsimi pro zivot" maji na svem uzemi cizi armadu. 

Fafa 18.7.2007 23:32

To Ja:

Ja chapu, ze pan Kohak me svuj nazor a jiste ma pravo jej zastavat. Pripada mi ale zvlastni, ze ve Statech zil podstatnou cast produktivniho zivota a nenecha na nich nit suchou.  

- nazory nesouvisejici s petici. To je zajimavy problem. Ja si obecne myslim, ze argumentem v debate s nazorovym oponentem muze byt jeho celkove dilo a dokonce nekdy i osobni zivot.  

- pokud jde o petici, tak tu ja nechci vyvracet. Osobne na referendu netrvam, ale pokud si jej bude prat podstatna cast obcanu, tak by se vypsat asi melo. Pak bych jenom prosil, aby se tak stalo v ramci obecneho zakona a za jednotnych pravidel, ktera umozni obcanum si obdobne vynutit referenda i o jinych otazkach. Vicemene kalifornsky model, pokud sezenete predem dany pocet podpisu, tak se v referendu bude hlasovat o jakekkoliv navrhu. 

Jakub S. 18.7.2007 22:28

Ale jejda, ano, už je to tady, jak jinak: Ž...žžžidáci -!!!

Ti za všecko můžou, vládnou tajně světem, zabíjejí na potkání, smrdí, podvádějí, jo eště: zabíjejí panny kvůli krvi... co tak eště... no všecko. Pro nás bez vzdělání, bez rozhledu, bez kultivovaných přátel, bez schopnosti a vůle hledat fakta v knihách... pro nás, co z bývalých školení DPV či VUMLu a z hospod třetí skupiny už víme vše, co chceme - - - A taky je příznačné to jinak tak zastaralé jednotné číslo: Mezinárodní Žid - to užívali s oblibou jistý Himmler, Rosenberg, Hitler aspol. ... v pěkné společnosti jsi se usadil... Prosím tě, odstěhuj se do toho jižního Libanonu, nebo do Ghazy. Proč to neuděláš?

Jakub S. 18.7.2007 22:19

Rebeko - !!! ježíšikriste, pořád tak plná spravedlivé nesmyslně zacílené nekultivované

nenávist? A proč vlastně? Bože, vzpamatujte se. Už jsem Vám tro zoufale psal na BigBlogera. Píšete básničky, organizujete i příslušné aktivity, zajímá Vás Vaše stavební povolání, máte druha, máte - no, napůl, že - synka - bouřlivé a sebevražedné sebestředné mládí by už mohlo být za Váma, ne? Bydlíte u smíchovské baziliky, okolo tolik krásy - umíte ji i nafotit... tak se vzpamatujte. Proč ta sebevražedná, neinformovaná, absurdně zacílená, plivající nenávist? Nemůžete se místo toho snažit žít normálně, aby třeba i synek konečně měl normální řádnou maminku?!

Formol 18.7.2007 22:00

Re: Formole:

 Drahý Fafo, chlapče nešťastný, necháváš psa štěkat na špatný plot. Tvůj dotaz svědčí o naprostém nezvládnutí základů logiky a argumentace.

 Já tvrdím, že levostředová i pravostředová strana se bude podílet na vzniku diktarury zhruha se stejnou - totiž mizivou - pravděpodobností. Tvá reakce je, že v ČSSD jsou bývalí komunisté; v ODS jsou také. Je to snad důvod, aby si nad modrého ptáka dodali rudou hvězdu?

Cruton 18.7.2007 21:56

Re: Brmbosi:

Své závazky v rámci NATO si plníme řádně - naše armáda je schopna spolupráce s jinými armádami a naši vojáci se podílejí na řadě zahraničních misích. ČR se taktéž podílela na vojenských operacích v Afghánistánu právě jako důsledek plnění 5. článku Washingtonské smlouvy - na obranu USA. Proto zcela oprávněně očekáváme plnění těchto závazků od VŠECH ostatních členů aliance - bez toho, že bychom měli plnit nějaké nadstandardní požadavky USA.

18.7.2007 21:53

Re: Re: Brmbosi:

nejenom Kanada

18.7.2007 21:52

Re: Re: Re: Co dělali ti aktivisti když tu byli sověti?

Přiznejme si, že důchodce Kohák USA zná z první ruky, lépe než naprostá většina z nás a v demokracii má právo na svůj názor, jakkoliv s jeho částmi nesouhlasím, nebo nesouhlasíme. Není také známo, že by kolaboroval s bolševiky.

Na to, co vás zajímá, se pana Koháka musíte zeptat sám. Nemá smysl snažit se diskreditovat jednoho podepsaného, ne vyvrácením petice jako takové, pod niž se podepsal - o což tu běží - ale za jeho názory, které s ní nesouvisí. Tohle dělali už bolševici, a je nesmyslné se jim vyrovnávat ...

Děkuji za příspěvek, bohužel se nedotýká podstaty problému.

Kolemjdoucí (J.Š.) 18.7.2007 21:47

Re: Re: Re: Co dělali ti aktivisti když tu byli sověti?

Myslím, že Koháka sebou odvezli do emigrace někdy kolem r.1948, čili  ještě jako dítě, jeho rodiče.

Cruton 18.7.2007 21:43

Re: Brmbosi:

Ve všech Vámi uvedených zemích už americké základny dávno jsou. Jsou tam z historických důvodů jako výsledek 2. světové války a studené války. Obě tyto války však již skončily a tak není důvod proč by americké základny měly být i u nás.

Jinak mimochodem - Kanada v únoru 2005 americký protiraketový systém odmítla.

Fafa 18.7.2007 21:39

Re: Re: Co dělali ti aktivisti když tu byli sověti?

Ano, dnes duchodce Kohak emigroval. Zajimave ovsem je, ze prave do tech Statu, proti kterym dneska tolik protestuje. Docela by mne zajimalo, jestli tolik protestuje i proti duchodu z te americke university, kde byl profesorem. ;-D 

18.7.2007 21:37

Re: Re: Formole:

Radžív Sindh je prý muslimem. ;-)

18.7.2007 21:29

Re: Co dělali ti aktivisti když tu byli sověti?

Je to otázka nesmyslná ze své podstaty, má za úkol pouze manipulovat. Někteří z nich nebyli na světě, jiní byli děcka školou povinná, pubescenti, nebo čerství adolescenti. Dnes důchodce Kohák emigroval, pokud je známo.

Jeden diskutující tu napsal "...není možné připravovaný podvod obhajovat podvodem, který se stal v minulosti." !

Argumentovat v současnosti totalitními, protože se děly i v minulosti - čili - obhajovat chystanou prasárnu na lidech tím, že podobná prasárna tu byla před 40ti lety, může, hádejte kdo... Rv

Připomínám, že o uvažovaném vojenském zařízení dotyčné strany pro jistotu mlčely, zatajily ho voličům, a tak je ve volbách podvedly. V minulé době lidé nerozhodovali o svých věcech. Dnes aspoň papírově ano. A to dotyční, jako svobodní občané tohoto státu, místo přitakávání mocným, jak bývalo zvykem, dělají. Pokud nebudeme hájit svá práva dnes, můžeme se jednoho dne zase probudit do totality, všehoochotných neobolševiků je stále dost.

PS: nezbytná otázka: co jste v té době dělal vy? Těším se, jak nás seznámíte se svým hrdinným bojem. Nebo jste přitakával vládnoucí soudružské garnituře, podobně jako dnes? ;-D

Fafa 18.7.2007 21:27

Brmbosi:

s tou radosti z cizich vojaku je to asi komplikovane. Na jednu stranu je to vetsinou hlucna chaska, na druhou stranu dobre plati. Na jednu stranu je nechceme na nasem uzemi, na druhou stranu chceme ochranu v ramci clanku 5 Washingtonske smlouvy. V Nemecku ve Weidenu taky obvykle maji namitky proti US Cavalry, ale treba 22.srpna 1968 byli urcite radi, ze ji tam maji. 

K radaru - dobre, obcane jej nebudou chtit, radar nebude. Predstavte si, ze za par let opravdu dojde k vyhrocene situaci. Co potom? Budeme se dozadovat pomoci spojencu? Japonci debatuji o zmene interpretace ustavy kvuli tomu, aby japonske antibalisticke sily mohly sestrelovat rakety mirici na Australii, USA nebo jine japonske spojence. My debatujeme o tom, ze nejlepsi bude, kdyz nebudeme provokovat Rusy a nasi spojenci at se svymi pozadavky jdou treba do Polska. Mne osobne pripada sebevedomejsi ten japonsky postoj.

http://www.abc.net.au/news/stories/2007/06/30/1966379.htm   

Brmboš 18.7.2007 20:58

Re: Brmbosi:

Zajímavou otázku jste mi dal. Snažím se odpovědět. Situace je trochu jiná. Asi jako kdyby Rusové chtěli postavit radar třeba na Kubě a tvrdili, že ho mají proti raketám teroristů ze Somálska. Vámi jmenované jsou sice součástí tohoto obraného systému, ale např. v Norsku žádná radost a vůbec není vyloučeno, že pokud by USA porušili Norské zákony tak pošupou jen to hvizdne. Na druhé straně opravdu nevím, zda v některé zemi se ptali občanů a nechci spekulovat. Jakou radost mají z USA v těchto zemích nedovedu posoudit, ale v Norsku mám i přátele, kteří jezdí i sem a naopak takže vím co píši. Já nechci tvrdit, že radar ano či ne, ale chci říci, že lidé mají právo rozhodnout zda si ho přejí či ne na svém území. Jestli většina považuje radar za nesmysl a ba naopak za nebezpečný je to jejich právo. Za druhé já jsem prostě člověk, který se nepřevléká a nechci ani nebudu nepřítelem Ruska. Proti Íránu a Koreji tento radar prostě není a to ví i ten co žere seno.

Motan 18.7.2007 20:50

Co dělali ti aktivisti když tu byli sověti?

Co jsi však v té době dělal ty, poslanci, senátoři a další? Napiš to, už se těším!!

strejda 18.7.2007 20:42

Re: Re: Re: Re: Pane Koláři,

Dohodli se na statu quo. Američané neodejdou a kubánci nemají sílu je vyhnat. Těch opravdu pár dolarů Kubu nevytrhne. Obecně platí, že USA za své základny platí minimálně. Ostatně, u nás je řada lidí,  kteří tvrdí že za základnu není třeba platit. Není to totiž tak jednoduché a pravděpodobně mají pravdu.

Fafa 18.7.2007 20:42

Brmbosi:

NATO a USA samozrejme nejsou totez. Ale na druhou stranu NATO bez USA a Britanie je takovy zajimavy debatni klub. 

Mne by ale spis zajimal vas nazor na ostatni zeme, ktere maji na svem uzemi cizi vojaky pripadne uvazuji o ucasti na projektech ochrany proti ICBM. V te prvni kategorii jsou treba Dansko, Island, Britanie, Nizozemi; v te druhe Kanada, Dansko, Japonsko a Australie. Mne osobne ten seznam pripada jako seznam zemi velmi sympatickych, ktere svym obcanum poskytuji velmi privetiva mista k zivotu. Myslite si, ze politicti vudci techto zemi proste zaprodali svoje narody Americanum? 

Brmboš 18.7.2007 20:32

Re: Formole:

Nemluvíte o hřbitově? Člověče probuďte se. Ale nevím zda Lájos Báči nebyl fašistou. Už nám nic neřekne.

Fafa 18.7.2007 20:30

Re: Vše má svůj účel - i hádka o radar

Oakmane, taky se nektere veci po hadce vyjasni. Treba se dockame i jasneho prohlaseni typu: "Radar nechceme, at stoji nekde jinde. V pripade konfliktu ale samozrejme chceme, aby chranil i nas." Vzhledem k tomu, ze uz jsem cetl i komentare vycitajici NATO, ze nas nechranilo v roce 1968, tak by mne neprekvapil ani pozadavek na jednostrannou ochranu.

Brmboš 18.7.2007 20:29

Vy jste hloupý?

Nato nejsou jen USA a to je pane velký rozdíl. Pokud to nechápete měl by vám váš nějakej kolega vysvětlit, že radar nemá s NATEM co společnýho. Odpor k politice USA, který se dere na povrch je za její nespravedlivý přístup k různým teroristům podle obliby a za její snahu ovládnout svět i za cenu války. Nevím proč musíme ze sebe dělat blbce tím, že nevidíme čeho je USA schopna. Budeme to muset okusit na vlastní kůži až najednou zjistíme, že radar nebude a USA se dohodli s Ruskem na jiném řešení. Nic není tak nemožné a nebylo by to poprvé. Anebo jeden ten americký bude u nás a ten ruský ve Venezuele. Hlídat se budou navzájem a navzájem si vyměňovat informace. Na nás nikdo není zvědavej a stačí číst noviny např. V Německu či ve Franci kdy na jednu stranu z Lecha mají hrůzu co taky může vládnout a z Čech si dělají legraci jak leze i Lechovi do zadku. Nikdy v dlouhé historii nesměli lidé této země o něčem rozhodnout a vždy proto, že jeho vládci ho považovali za hloupé a lůzu jak říkával pravičák Kroupa. Největší hlupáci však vládli a tuto zemi prodávali. Jednou ne západ, jednou fašistickému Německu, jednou na východ a teď USA. Takový osud si tato země snad ani nezaslouží.

Fafa 18.7.2007 20:21

Formole:

ČSSD by stála u zrodu komunistické diktatury zhruba se stejnou pravděpodobností jako ODS u fašistické. 

Formole, na druhou stranu v CSSD je pomerne dost byvalych clenu a byvalych funkcionaru komunisticke strany z doby diktatury. Pokud vite o clenu ODS, ktery byl drive clenem nebo funkcionarem fasisticke strany, dejme prosim vedet. Treba pravni expert ODS, ktery byl drive spoluautorem fasisticke ustavy, to by bylo neco pro noviny. ;-D