6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

RADAR: Radarologika

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ludva 21.12.2008 15:47

Re: Tak jsem se z článku dozvěděl :

Podívejte, já beru internetové diskuze jako pivní řeči. Ať si tady napíše každý co chce, ale urážet se nemusíme. Máme prostě různé názory, na tom není nic špatného.

emersonskej 21.12.2008 16:03

Re: Tak jsem se z článku dozvěděl :

Ale jistě - ani já to tu nijak zvlášť neprožívám. Pro mě jsou zdejší diskuse pouze určitou formou relaxace a odpočinku. Občas se z nich něco nového dozvím, občas mě i pobaví, ale rozhodně zde nehodlám nikoho urážet. Pokud tak některé mé zdejší reakce vyzněly, či byly pochopeny, tak se omlouvám. Asi jsem se nechal zcela nepředloženě unést.... 

Ludva 21.12.2008 16:26

Re: Tak jsem se z článku dozvěděl :

Všechno dobrý, taky mi to občas ujede.

Ajax 21.12.2008 10:06

Je skutečně smutné

kolik agresivních hlupáků se baví zdůrazňováním těch největších nesmyslů. Jak se rádi pyšní

dávno vyvrácenými argumenty a zuřivě se bijí o svoje infantilní  vidění světa.

Neustále jsou zde opakována  různá "odborná"  tvrzení, například že lze snadno zničit radar konvečním útokem. Prý to bude strašně lehké. V tom případě se ovšem nabízí dvě zásadní otázky: proč radarovou stanici vůbec stavět a hlavně, jak nás ochrání před Rusáky? Jak nás může před Ruskem ochránit něco, co lze podle některých umíněných pitomečků zničit jednou raketou s plochou dráhou letu???

emersonskej 21.12.2008 14:58

Re: Je skutečně smutné

Je kouzelné číst zde nadávky do agresivních hlupáků či pitomečků od infantila, jež buď z vlastní tuposti a zabedněnosti, či možná ze zlého, nebo zištného úmyslu neustále omílá stále tytéž (již opravdu tisíckrát vyvrácené) fantasmagorie a ještě se přitom jakoby cítí dotčen, že mu ty nesmysly ostatní neberou... Nehodlám tu teoretizovat na téma nejvhodnějšího způsobu likvidace radaru, nicméně musím po milionté opakovat, že onen US radar NENÍ a ani nemůže být určen k zachycení případného Ruského útoku, protože prostě Ruské stealt topoly NEZACHYTÍ !!!! Mimochodem stejná pitomost, je i zde mnohokrát omílané tvrzení, že ten radar má jaksi špehovat Ruské území....

Ajax 21.12.2008 15:57

A co ostatní rakety, kašpárku?

Dokud je budou mít ve výzbroji, protiraketová základna snižuje jejich schopnost odvety. Názorně tedy vidíš, že dětsky umanutý seš pouze ty sám.

emersonskej 21.12.2008 16:12

Re: A co ostatní rakety, kašpárku?

Jaké ostatní rakety máte na mysli ??? Třebas středního a krátkého doletu ???

Ajax 21.12.2008 16:25

Myslíš

že Rusko nemá jiné mezikontinentální rakety než Topol M? Tak by tomu mělo být až někdy po roce 2020.

emersonskej 21.12.2008 18:58

Re: Myslíš

No on ten radar (teda pokud to nakonec Amíci i naše vláda, parlament a senát  finálně odklepnou) tu taky nevyroste dopozítří... A i kdyby nakrásně vyrostl, jeho vliv na případný Rusko Americký globální jaderný konflikt by byl naprosto zanedbatelný. V takovém případě totiž množství jaderných střel na obou stranách vypálených naprosto spolehlivě zlikvidovalo veškerý život na zemi !!!

Ajax 21.12.2008 19:34

Ty tak někoho nazývej hlupákem

zlikvidovalo veškerý život na zemi 

Už jenom proto, že blbost se takhle jednoduše zničit nedá, o tom snad něco musíš vědět.

emersonskej 22.12.2008 3:14

Re: Ty tak někoho nazývej hlupákem

Teda řeknu vám ty vaše argumenty.... perla za perlou !!!

fo-ol 21.12.2008 2:32

sam jste to napsal

kvuli takovymhle lidem se jaderny elektrarny nestavej uprostred prahy ale nekde kde pripadna nedejboze havarie ktera nikdy nemuze nastat ohrozi precejen mene lidi (jo, a kvuli komancum ti ohrozeni lide budou z velkeho procenta ze zeme ktera - i z meho relativne opatrneho hlediska velmi kratkozrace - jaderne elektrarny zcela zavrhla :)

to je podobne jako skutecnost, ze kvuli existenci komunistickeho bloku a komunistickych revoluci ziskali pracujici (proletari, delnici... zadne slovo ktere by neznelo strasidelne me nenapada ;-) na zapade slusnou zivotni uroven

nicmene se obavam ze prave metodika kterou pouzivate v clanku je spatna a dela radaru medvedi sluzbu. porad ta sama chyba kterou ODS predvadi: NEDELEJTE Z LIDI BLBCE!!! za a) neni slusne si myslet ze jste neco vic nez tech 99% imbecilu kolem vas, nicmene timto bludem trpi rada lidi takze zde nastupuje rada b) kdyz uz si to myslite NERIKEJTE TO ANI JINAK NEDAVEJTE NAJEVO!!!

emersonskej 21.12.2008 15:06

Re: sam jste to napsal

Tak západní proletáři získali slušnou životní úroveň díky existenci komunistického bloku ?????? Jak tohle mohl někdo vymyslet ....8-o8-o8-o8-o

damian frach 20.12.2008 22:38

Cesi

Cechum se do NATO a EU chtelo; videli ze se jim zvedne zivotni uroven; budou se mit lepe; jako ti na Zapade ...; auta, televize, dovolena ...; nepocitali ale s tim ze by po nich jejich novi spojenci i neco chteli; ted jsou z toho celi spatni; jakto ze si nekdo dovoluje po nich neco chtit??? vzdyt Cesi nic nepotebuji; jsou uprostred Evropy; v teploucku; za bukem; k cemu Radar? vzdyt ten Rus nebyl tak spatny ...; a prece Putina nebudeme provokovat; vzdyt je to takovy sympaticky tatka ,,.; Cesi jsou neutralni pacifiste; nechaji se porobit a vojebat a jeste se jim to i libi; kdyz jim pak US nabidne normalni vztah rovneho s rovnym, tak machrujou (s holym zadkem); kdyby tady Americani prijeli s tanky, tak to by je Cesi vitali i s vlajkama; Cesi by meli prestat nadavat Polakum do Psonku a meli by si z nich vzit priklad ... ale to by chtelo odpovednost, charakter, pocit narodnosti a sebeuctu ... kdyby zili jeste Zizka nebo Karel4 tak by uz davno pozadali o Nemecke obcanstvi ...

damian frach 20.12.2008 22:49

Re: Cesi

jeden z mnoha duvodu ze ziju s rodinou a platim dane v Londyne je ten, ze se tady citim bezpecne, protoze Briti se umi o sebe postarat; jsem rad ze me dane jdou na rakety Trident; a ze Britska armada nestoji za ho\/no jak ta Ceska a ze umi i nakopat nekomu prde1; taky ze kdyz si Briti vyberou US za spojence tak s nimi drzi v dobrem i zlem a nevyjebavaji je kazdy druhy den ... bohuzel tohle Cech nikdy nepochopi ... i Svejk se musi obracet v hrobe ...

R.J. 21.12.2008 0:06

Re: Cesi

Slova tvrdá, ale až na kost pravdivá. Naprosto s Tebou souhlasím. Měj se a hezké svátky.

milkom 21.12.2008 0:10

Re: Cesi

A opravdu žijete v Londýně? Já jsem tam byl celkem nedávno. Vůbec mi nepřpadalo, že by tam ještě žili nějací Briti...

Karel 21.12.2008 8:33

Re: Cesi

Píšete "... Briti se umi o sebe postarat ...". Jenže ono je to vždycky na úkor někoho. Američané, méně už Britové (a Francouzi zcela nepatrně) neváhají napadnout a zlikvidovat kohokoliv, kdo jim byť potenciálně kříží jejich zájmy. Nebo kdo má něco, co oni chtějí. Pak mají plná ústa demokracie, lidských práv, nevládních organizací a ani nevím čeho. Kolik povraždili Vietnamců - dva milióny? Nebo tři? A Irák? To vám takhle dva vojenští policisté - podůstojníci vezmou svázaného generála, který se dobrovolně vzdal, omotají ho elektrickou šňůrou, po hlavě nacpou do spacáku a sednou si na něj. A on zemře udušením. A není to ani válečný zločin, dokonce ani vražda - jen prý měl slabé srdce, což oni nemohli vědět. Takže vrazi dostali místo trestu smrti nebo doživotí dva týdny zaražené vycházky nebo co. Tak se o sebe Američané a Brité starají.

V Indickém oceánu existuje překrásný atol Diego Garcia, až do 70. let obydlený domorodým obyvatelstvem. Pak se Američané s Brity rozhodli vybudovat tam vojenskou základnu a místní jaksoi překáželi - tak násilím odstěhovali na jiné ostrovy. Nějaká práva nikoho nezajímají.

jirka.s. 21.12.2008 10:00

Re: To vám takhle ....

...200 příslušníků NKVD dovezlo do lesa u Katyně 40 000 polských důstojníků a jednoho po druhém zastřelili ranou do týla. Nejenže za to neměli ani těch 14 dní zaražených prdů, ale dokonce dostali i nějaký ten metál! Že by podobnost čistě pouze náhodná???

Na Ukrajině existuje překrásný poloostrov Krym, až do 30.- tých let obývaný domorodými Tatary! Pak se tam soudruh stalin rozhodl vybudovat námořní základnu a ty Tatary, kteří náhodou přežili, násilím vystěhoval na Sibiř! Že by podobnost čistě náhodná ?

Kdysi jsem někde slyšel cosi o trámu v oku, ale přesnou citaci jsem zapomněl. Neznáš ji náhodou, Kadlíku? ;-)

MZ 21.12.2008 13:28

Re: To vám takhle ....

Na co to reagujete ? O SSSR a zločinech jeho pomatených vůdců Pája neřekl ani ň, ani v dobrém, ani ve zlém.

Fojt 21.12.2008 9:42

Re: Cesi

Mohu se zeptat v které části Londýna žijete? Taky jsem byl nedávno v Londýně při nějakém dni. kdy se vyrojilo spoustu školáků spořádaně pochodujících v zástupech vedených ošátkovanými učitelkami kde převažující barva pleti rozhodně nebyla bílá. No a pak jsem se dočetl, že moudří britšítí soudci uvažují o zavedení některých ustanovení práva saríja. No a můj spolupracovník  tady v Česku , jinak pakistánský brit - muslim si pochvaloval, jak na školní besídce byla většina muslimských dětí a že se tím pádem povedlo oslavy věnovat Alláhovi a jeho lásce k lidem.;-€

Myslím, že Britanie už to má spočítané,  doporučuji se tam jet podívat na poslední závan staré dobré Anglie - za cca 10-15 let už to bude všechno jinak.

jj 21.12.2008 10:09

Re: Cesi

Myslím, že to má spočítané i Francie, pokud mohu soudit podle počtu černých a arabských dětí, které tam jsou vidět.

Z 20.12.2008 17:58

Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Ve středu 29.8.2008 v Parlamentu ČR chtěla vládní koalice ODS, Strany zelených a KDU-ČSL po poslancích schválení smluv o instalaci radaru USA v ČR. Podívaná to byla „excelentní“.

Ministryně obrany ČR Parkanová řekla poslancům, že ve sjednaných smlouvách učinily USA zásadní ústupky České republice. To je kuriózní argumentace ministryně vlády ČR. US army by nebyla v ČR hostem? Jedná se opravdu o plánovanou okupaci a Češi si musejí na budoucím okupantovi vydupat předem šetrné zacházení a milost? USA měly nabídnout takové podmínky svého pobytu, aby s nimi ČR jako hostitelská země mohla souhlasit. USA kladou odpor požadavkům ČR a prý byla nutnost 1,5 roku tvrdého vyjednávání s USA. Vždyť o vojenský vstup do ČR požádaly samy USA, nebo to není žádost ale obyčejný diktát USA?

Když hovořil v PČR ministr zahraničí Schwarzenberg a vnucoval poslancům smlouvy o radaru, jeho řečnický výkon z věcného i estetického hlediska bylo nutno sledovat s velkým sebezapřením. Kde se neustále bere tradovaná pověra o noblesnosti této šlechtické figury a člena české vlády za Stranu zelených?, to by měl někdo konečně objasnit. Ministr Bursík-architekt se krapet pozapomněl a obhajoval radar tak zapáleně, že touhou po radaru zahanbil i diskutéry z ODS. Stále hovořil o jakési architektuře a v řečnickém výkonu pro radar byl ještě lepší než předseda ODS Topolánek. Také křesťanka Šojdrová z KDU-ČSL překvapila svou vehemencí, s jakou obhajovala radar USA do ČR. Takto zarytě obhajovat zbrojení a vstup cizí armády do ČR je patrně základní výbava křesťanky.

Nedivím se, že poslanec ČSSD Zaorálek se za řečnickým pultem neubránil smíchu nad řečníky vládní koalice. Jeho konstatování, že vládní koalice tahá argumenty z paty, když chtěl rozumné zdůvodnění pro vstup US army do ČR, bylo ještě dost zdrženlivé.

Řečnické a politické výkony Schwarzenberga, Parkanové, Šojdrové, Bursíka a jejich proválečnický kabaret se jen tak nevidí. Logickým výsledkem bylo, že poslanci poslali koalici i s radarem do háje.

R.J. 20.12.2008 19:13

Re: Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Napiš rovnou "ať žije rudá armáda", bude to kratší a obsažnější, paradoxně, ale zase jsi mě pobavil.

Láďa 20.12.2008 19:42

Re: Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Predstavte si ze jsou lide kteri tu nechteji zadne ozbrojene cizaky. Ani Nemce, ani Rusaky, ani Americani a dokonce ani Cinany nebo komu polezeme do zadku priste.

ps 20.12.2008 19:50

Re: Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Přesně tak, vůbec nejlepší by bylo uzavřít se úplně a všechny cizince vyhnat. Pak bude v ČR ráj na zemi. My si vystačíme sami.

jirka.s. 20.12.2008 21:31

Re: Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Nesouhlasím! Víte, jak se člověku uleví, když třeba jenom koutkem oka zahlédne milou a příjemnou šikmookou tvář nějaké Vietnamky po neustálém vnucování se všelijakých bradavic, páchnoucích hub, motýlků ze sekáče a parodií na Švejka? ;-(

MilanS 20.12.2008 22:26

Re: Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Škoda, že tu "američní ozbrojení cizáci" nebyli od roku 1945. Pak by se asi těžko realizovala "bratrská pomoc" sovětských soudruhů. Ono je to těžké - slušný spojenec se zeptá, agresor se neptá ... A proti slušnému spojenci se žlučovitou nenávistí můžete veřejně zalknout (viz KSČM, typický předvoj antiradarového hnutí), ale proti agresorovi s namířenou zbraní se pak verbálně dost špatně argumentuje. Ale buďme si jisti jedním - dnešní militantní antiradaristé tuhle zemi neochrání - rudí polezou do zadku Východu a zbylí pacifisté stáhnou ohony.

Viktor 20.12.2008 23:49

Re: Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Heleďte. Láďo - kdo tu tedy bude zajišťovat obranu když  sem nebude smět žádný "ozbrojený cizák" ani kouknout? Já věřím, že existujou i nemyslící bytosti, které se spoléhají na rytíře z Blaníku nebo armády EU - ale nemusí se snad stát řídit představami naivních idealistů, ne?

R.J. 21.12.2008 0:19

Re: Groteskní jednání koalice v Parlamentu ČR o umístění USA radaru do ČR

Američan, to je prosím můj spojenec, již půl století. Ten cizák Tě nepřímo chránil také, pokud nejseš komouš, snad ne, ale Ty si to jenom neuvědomuješ, pořád žiješ v iluzi, že nám upadly klíče na zem, cinkly a bolševik to vzal úprkem pryč. To je hrozná iluze, nebýt Ameriky, tak nás SSSR a místní bolševik zdeptal k smrti, daleko více, než se mu povedlo.Vnitřně by se bolševik rozložil tak za dalších sto let, nebýt Američanů, kteří je uzbrojili.  Tak se ohlédni,podumej, porozhlédni se, vem rozum do hrsti a řekni dík Amíci, dík Západní Evropo a radar sem.