26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JJ 16.7.2007 14:15

KSC byla vzdy rizena KGB

nedi duvod ocekavat, ze je tomu dnes jinak.

darny 16.7.2007 14:08

Re: Referendum je projevem zbabělosti politiků, které si platíme, aby rozhodovali o věcech, jimž nerozumíme.

Souhlasím s druhým odstavcem. K prvému mám připomínky. Ani jeden z našich politiků není odborníkem ve válečném umění, tedy raketách a všeho okolo. (Tak max. v urážkách a pomlouvání a lžích, to by jim šlo.) Že jsou placeni, to víme, ale podivejme se na záznamy z jednání parlamentu, jak to tam vypadá a co naši zastupitelé dělají ve své pracovní době - námi placení. Co se týká expertů na které mají politici nárok a na které berou ke svému posl. platu další peníze, tak to je jednoduché. Všichni experti se rekrutují z rodiných příslušníků (To aby prachy zůstaly pěkně doma, neboť co je doma, to se počítá) a zde bych si opět dovolil pochybovat o erudovanosti těchto "expertů".

Kovanda 16.7.2007 14:05

Vláda má vládnout a ne ptát, co se smí a co ne

Nepleťme si pojem demokracie: máme své demokraticky zvolené představitele, kterým jsme dali právo rozhodovat - tak ať rozhodují. Některé strany, které nemají možnost vládu přehlasovat v parlamentě, využijí jakékoliv příležitosti, aby ji podrazily jinak. Navrhují referendum, které chtějí už předem zorchestrovat. Politické mrtvoly typu Paroubka už měly být dávno odpočívat v pokoji a ne strašit malé děti.

Antisionista 16.7.2007 14:05

Ano, jsem pro radar i bez referenda

Nechci, aby rakety židovského státu Izrael zničily moji vlast a zemi mně tak blízkou, USA.

Žanyvé 16.7.2007 14:04

porušují politické strany Ústavu, poslanci a senátoři svůj slib ?

Ústava ČR říká, že " Lid je zdrojem veškeré státní moci ! A dále říká, že : Politický systém je založen na svobodném a dobrovolném vzniku a volné soutěži politických stran". Ve slibu poslance a senátora se praví: ..." že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu...". Zdroj státní moci = lidi = volby ! Volná soutěž politických stran = dodržování základního pravidla, že tato soutěž respektuje základní demokratické principy ! Pokud politické strany evidentně nesoutěžily  se záměrem, že zde umístí vojenskou základnu cizího státu a měly by respektovat alespoň demokratický princip „ v zájmu všeho lidu“, nebo se co nejvíce tomuto principu přiblížit. Jak zjistit „zájem všeho lidu“ ? Dát mu možnost vyjádřit se účastí a hlasováním v referendu, jehož výsledek by ukázal a zjistil skutečný zájem lidu ! Jestliže parlament předjímá eventuelní výsledek referenda, které by mohlo vyznít jako NEZÁJEM  lidí o umístění vojenské základny na našem území, tak jdou poslanci proti své přísaze, politické strany proti politickému systému a v něm chtěnými a uplatňovanými základními demokratickými principy / = soutěž volebních programů …./ a je tak znemožněno to první sdělení, že „lid je zdrojem veškeré státní moci“!  NENÍ, přesněji řečeno, NEBYL  BY ?!  Vy, diskutující, poraďte mi. Když se přesunu do budoucnosti a vláda dá návrh na umístění této vojenské základny a parlament to schválí, je nějaké šance některých poslanců – senátorů, se odvolat proti tomuto rozhodnutí u Ústavního soudu a ten může tento – předpokládám Zákon – zrušit ? Pro porušení Ústavního / viz.výše / procesu ?

třitečky 16.7.2007 13:42

Re: Sakra to je otázka volby, tedy dilematu pro i proti.Re: Re: Jistě že to není jednoduché. Tak neklaďte "jednoduché" otázky, tak na dizertační práci.Re: Re: Vy si skutečně pletete pojmy a slučujete neslučitelné. Re: Velmi by mne zajímalo, zda by do

Řekl bych, že vy představujete ten třetí důvod z článku, proč ne referendum.

gerontusinza 16.7.2007 13:33

Sakra to je otázka volby, tedy dilematu pro i proti.Re: Re: Jistě že to není jednoduché. Tak neklaďte "jednoduché" otázky, tak na dizertační práci.Re: Re: Vy si skutečně pletete pojmy a slučujete neslučitelné. Re: Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčn

Proto chci referendum aby se každý svéprávný člověk mohl vyjádřit (netvrdím že musel). Je věcí vlády jak dokáže národu vysvětlit nezbytnost takových kroků. Podle mě je ani nevysvětlila a  podle výroků Vondry ani nechce. Co taky tomu plebsu vyprávět, že?. Chovají se hůř než komunisti. Ti nad sebou měli k servilnosti i  tanky v ulicích, tihle jenom bezbřehou servilitu a vlastní sprostotu.

jirka.s. 16.7.2007 13:29

Re: Vy blbče vždyť vy byste taky neprošel. Pokud ovšem vámi čtená současná literatura neodpovídá právě tomu věku páťáka.Re: Referendum na Nově!

Jako vždy jsi opět nezklamal! Mimochodem, psal jsem někde, že bych prošel? Přihlas se, rád se podívám na důkaz tvé, tady tak často zdůrazňované, geniality!;-D;-D;-D

Jura Jurax 16.7.2007 13:27

Re: Lhostejnost lidí je žádoucí?

No, lidi co volí třeba synka estébáckého katana Grebeníčka a komunisty vůbec opravdu nejsou dostatečně zralí ... nebo jsou už přezrálí a senilně dementní ...

Jura Jurax 16.7.2007 13:25

Referendum je projevem zbabělosti politiků, které si platíme, aby rozhodovali o věcech, jimž nerozumíme.

a ne jejichž naštudovaní nemáme kapacitu časovou nebo intelektuální.

Při vší úctě k Janu Kačerovi a jiným humanitním intelektuálům - je odborníkem na vojenství, jmenovitě rakety a antirakety, odborníkem v elektronice (zná aspoň, proč v mikrovlnce se ohřeje guláš, kdežto vhodná nádoba ne?), taky odborníkem na politiku se zaměřením na totalitní režimy? Není. Takže ať to nechá politikům, ti jsou placeni za to, že si problematiku nastudují a poradí se s experty.

I když je pravda, že nechat něco v rukou našich politiků rozhodně není zárukou správného rozhodnutí - spíš naopak, neboť pro ně je klíčová otázka "Co z toho budu mít já?".

gerontusinza 16.7.2007 13:20

Zírám. Vysi vážně myslíte že v parlamentu zasedají jiní lidé než na které čumíte na Nově?Re: Souhlas

Stačí maličkost, sledovat ČT24, a tu druhou 24 ku a zjistíte že předseda senátu je větší blb než vyhozený z tohoto pořadu. Jinak vy znáte současnou literaturu  "páťáků"? Já nikoli, a méněcený si nepřipadám. To je totiž věc doby a módy. My byli spíš na Foglara a rodokapsy.:-/

třitečky 16.7.2007 13:17

Re: Jistě že to není jednoduché. Tak neklaďte "jednoduché" otázky, tak na dizertační práci.Re: Re: Vy si skutečně pletete pojmy a slučujete neslučitelné. Re: Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčné "osobnosti"

Geronte, článek je ale o referendu, ne o radaru, ale vy to posouváte jinam. Ten "trest smrti pro nevinné lidi" ale přece také můžete vystavit tím, že se postavíte proti obraně. Pravda, výrazně pravděpodobnější se jeví ta Vámi kritizovaná varianta, ale ruku na srdce - co z toho co vnímáme jako riziko je skutečným rizikem a co je výsledek tlaku ruských diplomatů a  generálů? Jste schopen říci, že nepostavením radaru pominou všechna bezpečnostní rizika?

OK. Nebude mít radar - jak se postavíme ruským generálům, kteří nás (zřejmě) už zase začlenili do zóny, ve které chtějí mít vliv? Tady přece není jenom otázka radar ano, a neříci co pak, stejně tak ale nelze neříci co dál, pokud radar nebude.

třitečky 16.7.2007 13:03

Re: Re: Jsou témata, která do referend nepatří

Lidská práva jsem tam zařadil pro možnost rozporu mezi nadčasovostí některých témat a možností zneužití referenda k řešení aktuálních problémů, nebo dokonce jen kvůli tomu vyjít vstříc náladám, nebo dokonce emocím ve společnosti, které bývají navýsost dočasné.

Naopak ústava je témata, ke kterému by se naopak veřejnost vyjádřit formou referenda měla. Ústavu je třeba čas od času modifikovat, lidská práva nikoliv. (zjednodušeně řečeno).

gerontusinza 16.7.2007 12:58

Jistě že to není jednoduché. Tak neklaďte "jednoduché" otázky, tak na dizertační práci.Re: Re: Vy si skutečně pletete pojmy a slučujete neslučitelné. Re: Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčné "osobnosti"

"trest smrti" pro nevinné lidi pokud nerozumíte, je takový "trest" kdy vládní představitel země vystaví větší či menší část vlastních občanů všanc rozhodnutí někoho jiného (cizí mocnosti), aniž to můžou v současné i v budoucí době vlády  této země přímo ovlivnit. To se zde dělo před r. 89,  ale je nyní snaha dělat taky a vydává se to za něco světodějného. To je evidentní zrádcovská politika, kupčící s vlastním národem a jeho samostatností.

Jistě že jsem osamocen v komunikaci, protože nejsem ochoten "nalívati" vědomosti do hlupců, jejichž znalosti jsou tak maximálně novinové (to ani neříkám Bleskové). Je to totiž ztráta času. Proto se omezuji zásadně na glosy článků, jen ve výjimečných případech diskutuji. Pokud mě ale chcete svěřit sladké tajemství, že jsem komunista tak vám sdělím sladké tajemství, že jste komunista antikomustickej. Význam je jasný i tupohlavcům jako je Topolánek. Není pravicové strany v ČR. ODS je zmetek , který se za ní jenom vydává. A to tím nejstrašnějším způsobem: podporou zlodějný, podvraťráků a neschopných ničemů, schopných jen ždímat finance z privatizace a neschopnost přijmout ve spolupráci s ostatními stranami základní zákony chránící stát i podnikatele před touto luzo složenou právě z příznivců ODS. Právní nezpůsobilost a cítění soudců a jejich exekutorských vymahačů na drobných občanech, a podporujících Krečíře, Pitry, a neschopných jim doložit jak daňové úniky a tak další rozkrádání. Když soudce může |"potrestat" dítě zavřením do blázince, tak je to sakra k zbláznění. A "otce" který s tím souhlasí pomalu velebí. Šalamoun by zabrečel nad tímto "právem" v tomto státě a zcela poprávu. takže Howgh. 

pavel 99 16.7.2007 12:43

Re: Jsou témata, která do referend nepatří

no pokud přijmeme axiom, že lidská práva (listina práv a svobod, ústava) jsou dílem lidí, pak mi není jasné, proč by se o nich nemělo moci hlasovat referendu. Podstata otázky je stále v tom, proč by tentýž "lid", který je kvalifikovaný pro specielní a vysoce odbornou problematiku vojenství, neměl být kvalifikovaný měnit ústavu či listinu práv a svobod. V obou případech (za platnosti výšeuvedeného axiomu) jde o lidský "úzus".

třitečky 16.7.2007 12:37

Jsou témata, která do referend nepatří

Jsou témata, která do referend nepatří. Jsou to ryze etické otázky (trest smrti, eutanazie, potraty), lidská práva obecně, státní finance (včetně daní) a bezpečnostní otázky.

Co naopak patří je případná změna ústavy. Přitom se uvažuje o změnách ústavních zákonů o referendu, přímé volbě presidenta a o změně volebního zákona. A v těchto otázkách je ticho po pěšině! Přestože právě zde by referendum bylo projevem demokracie!

pavel 99 16.7.2007 12:22

Re: Vy si skutečně pletete pojmy a slučujete neslučitelné. Re: Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčné "osobnosti"

Tak jednoduché to zase není. Nedostatečnou eliminací zločince odebírám práva jeho budoucím obětem.

Jinak netuším kam míříte tou filipikou "trestu smrti" pro okolí, ale jako záminka pro "trest smrti" mnoho nevinných lidí klidně slouží pár obrázků v časopise. To taky chcete odstranit?

Jinak ve své komunikaci (pokud se důsledně držíte napsaného motta) jste nejspíš dost "osamocen".

gerontusinza 16.7.2007 12:13

Vy si skutečně pletete pojmy a slučujete neslučitelné. Re: Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčné "osobnosti"

Trestem smrti (i když bych jej podpořil ve zcela prokázaných případech) odebírám někomu něco z jeho základních práv - právo na život. Radar, tak jak je presentován, vystavuje ( "trestu") smrti naprosto nevinné lidi bydlící shodou okolností v jeho nejbližším okolí. A jen lidská, pardon, nelidská s.*v.*i.*n.*ě, ze svého nezdůvodněného politického plezíru vystavuje své vlastní obyvatelstvo jako štít cizí mocnosti bez možnosti tuto nebezpečnost ovlivnit. A tato obluda defakto, za jistých okolností, aniž by sama byla ohrožena si osobuje právo rozhodovat o jejich odsudu, bytí a nebytí. Jména? Topolánek, Vondra, parkanová, pavel 99 a další. Dovolil jsem si vám odpovědět na ten váš nesmyslný blábol. A taky naposled. S blby nekomunikuji. :-/

pavel 99 16.7.2007 12:11

Re: Re: Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčné "osobnosti"

víte, já vůbec nehodnotím odpověď. Jde mi o to, že tentýž "lid", který je kvalifikovaný rozhodovat vysoce odborné vojenské otázky najednou není kvalifikovaný rozhodovat takovouto v zásadě "banální" otázku.

V kontextu jde totiž o to, že je vcelku ZNÁMO jak by onen kvalifikovaný/nekvalifikovaný "lid" v tom kterém případě rozhodoval a v jenom případě se to "osobnostem" líbí a ve druhém většinou nikoli.

loula 16.7.2007 12:07

Re: Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčné "osobnosti"

Já osobně bych byl proti takovému referendu. Znovu zavedení trestu smrti - tady jsem opravdu na vážkách, kdyby existovala absolutní jistota před omylem nebo úmyslem, tak bych byl pro. Ale taková jistota neexistuje

loula 16.7.2007 12:04

Re: parlamenty jsou od toho

jaký máte důvod tvrdit, že socdem a komunisti by okamžitě přijali ruské rakety? A co se týče toho vyjednávání s Američany, ano, jednali, ale pokud vím, šlo o technické konsultace s přímým upozorněním, že rozhodnutí o ev. umístěním radaru v Cesku musí schválit následující vláda. Doporučuji, abyste odložila ideologické brýle.

gerontusinza 16.7.2007 12:01

Ano pane Pahejle tak tomu skutečně je. Re: tento clanek pouze znovu dokazuje jak velmi nizky cit pro demokracii cesi obecne maji

To jsou ty typy kteří souhlasili se vším i za cenu, že se to týkalo negativně jejich rodiny, a spoluobčanů, a nechávali za sebe rozhodovat i typy z uličních výborů, protože si to dokázali zdůvodnit, že se jich to vlastně netýká. A později chodili vítat i okupanty po roce 69. A nyní žijí v představách, že když nebudou se válet na haldě výbušniny, nebudou bezpeční. Inu schíza jako Brno.

pavel 99 16.7.2007 11:59

Velmi by mne zajímalo, zda by dotyčné "osobnosti"

stejně vehementně podporovaly referendum o znovuzavedení trestu smrti (a pokud ne tak proč). A přitom k této otázce je informací dostatek (nic není utajováno) a naší bezpečnosti se to dotýká mnohem aktuálněji. Bohužel mi zatím žádný "proreferendovec" nebyl schopen odpovědět.

gerontusinza 16.7.2007 11:55

Ta je určena výlučně degenerovaným blbům vašeho formátu. Viz výše.Re: Re: Žvaníte, současná pravice se bojí referenda jako čert kříže.Re: Re: NE RADARU

Ale proč ne (Y)(Y)(Y)(Y)(Y) To stačí ne? Vy stejně nevíte kterou si vybrat, tak vám nechci plést hlavu. Ale nejlepší je asi Bushova, hr na ní.;-D

pahejl 16.7.2007 11:52

tento clanek pouze znovu dokazuje jak velmi nizky cit pro demokracii cesi obecne maji

asi vam bylo pod rudou zeleznou pesti dobre, autore. nikdo nemohl do niceho kecat, ridici roli meli komuniste, vsichni drzeli hubu a krok pokud se ozvali, byli perzekvovani takovym zpusobem, ze si to napodruhe rozmysleli. ja nepochybuji o tom ze valna vetsina zdejsich zfanatizovanych ci paranoidnich komentatoru co tu nyni vehementne podporuje radar a to i za cenu vykaleni se na nazor vetsiny obyvatel, byly presne ty svine, ktere pokud nahodou komancum neprisluhovaly, pak drzely hubu a krok, pripadne zbabelci, kteri se na rodnou hroudu vykaslali a radeji vzali roha (imho poslednich 20 let se nejednalo o zadne hrdinstvi). a takovi nam ted z ameriky ci zapadni evropy udeluji hrabeci rady, kterak mame zajistit jejich vlastni bezpecnost!

1540 16.7.2007 11:52

Souhlas

S autorem nelze než souhlasit. Při představě, že by v referendu o důležitých věcech spolurozhodovali lidé, které máme možnost vidět v TV pořadech (5. třída) se mi dělá nevolno. Navíc i někteří inteligentní lidé se v tomto případě nechovají o mnoho japněji (viz dopis o referendu). Navíc se obávám, že v případě nějakého nedejpámbu maléru se dozvíme: "Vždyť to chtěli lidi". (Tedy ne že bych se obával, že v případě bez referenda se bude vláda (& spol) bít v prsa; To jsme zavinili my!)

třitečky 16.7.2007 11:52

Re: Lhostejnost lidí je žádoucí?

Jste demagog, Vízku. Článek je naopak proti tomu, aby se volení zástupci obcházeli!!!!

K. Babák 16.7.2007 11:51

Informace

Relevantní informace jsou ty, kterým chtějí signatáři věřit. Jaké informace chcete podávat člověku, který je pro referendum, protože kdesi četla, že na základně bude jaderný reaktor?

gerontusinza 16.7.2007 11:50

Vy toho taky máte v té palici málo, co? Re: parlamenty jsou od toho

To nic, zeptejte se maminky  a tatínka jestli se můžete jít vykakat,a až dospějete, tak si můžete hrát na svéprávného občana a ne na pitomce, za kterého rozhodují další pitomci, i když vámi volení. Svůj k svému.;-D.

gerontusinza 16.7.2007 11:47

Vy blbče vždyť vy byste taky neprošel. Pokud ovšem vámi čtená současná literatura neodpovídá právě tomu věku páťáka.Re: Referendum na Nově!

I když mám pocit, že ani tu byste nepochopil, ve své pitomosti.:-/ takže jako obvykle vzhůru do (Y)(Y), račte si vybrat. ke startu připravit, TEĎ!!!