3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Brundibár 22.5.2007 10:00

Re: Re: Re: Re: Prokážeme tím vděk,

Nikoliv. Prostudujte si průběh Pražského povstání.

dulcibelka 22.5.2007 9:58

Vy tomu říkáte mozek?!

kNEDEL 22.5.2007 9:57

Re: JE ŽERTOVNÉ

jo máš pravdu,až  u Jordánu sednou letadla s jádrem tak se to ani nedovvíš,ale budeš nadšenej když budeš platit třeba za benzín o 150proc více,protože ho budeš dostávat až po splněných dodávkách do ameriky od amíků!!jsi hňup a je to jako :Bav se s volem o sobotě když jde v pátek na jatka(Y)

Brundibár 22.5.2007 9:56

Re: Re: Ano, když je ta půda moje a ne společná a když je to opravdový přítel a ne vychcaný h/a/j/z/l/í/k, co sere sousedy v celém okolí.

U nás sice ne, ale třeba z Gruzie se Rusku nechce. A pokud u sousedů Ruska nejsou zrovna "jemu povolné" vlády, tak využívá všech možností, jak je "nas...". Vydíráním přes energetickou závislost počínaje a rozdmýcháváním politických nepokojů konče.

kNEDEL 22.5.2007 9:53

Re: Prokážeme tím vděk,

jen nás nepodpořila v 68,a maďary taky nechali kleknout,

ulik 22.5.2007 9:53

Problem je v tom, ze spousta Cechu chce, aby se o ne nekdo porad staral.

Problem je v tom, ze spousta Cechu chce, aby se o ne nekdo porad staral. Neboli, spousta Cechu ma problem s tim, aby si byla plne zodbovedna za svoje jednani. U nekoho se to projevuje tim, ze chce, aby se stat staral o nej (davky, plna starost v dobe nemoci, definitiva do duchodu), u nekoho se to projevuje tim, ze porad hleda u nekoho ochranu, jako ted zastanci radaru u USA. Vnitrne svobodny narod (tj. narod sestavajici z vnitrne svobodnych lidi) nejde kolonizovat (ani neokolonizovat). To ze CR mela v minulem stoleti tolik okupaci (a pred tim Rakousko-Uhersko) je prave dusledkem teto ceske neschpnosti starat se o sebe a nest si zodpovednost za svoje chovani.

Na druhou stranu, vzhledem k pozdvizeni, ktere radar vyvolal to neni zas tak spatne, Lepsi se to.

Pokud si tady USA postavi svoji zakladnu, samozdrejme bude jednat ve svuj prospech, ve prospech CR, pouze pokud to tak nahodou vyjde. Zajmy USA jsou celkem jasne: slaba rozhadana Evropa, mit problemy s Ruskem (protoze se budou resit pres Evropu), Evropa znovu jako misto nove studene valky, pravdepodobne znovu zavisla na vojenske pritomnosti USA. Takze neokolonizvana Evropa, ci minimalne vychodni Evropa. Proc je to zajem ceske politicke reprezentace mi neni znamo.

Navic, paradoxne, pritomnost radaru zvysi to vliv Ruska na deni v Evrope. Kdyz pred dvemi (?) tydny jel prezident Klaus s prosikem do Ruska, a pak se vratil s neporizenou. Koho by to pred dvemi lety napadlo, ze cesky prezident bude jezdit s prosikem do Moskvy, jako toho casu socialisticti prezidenti?

karel 22.5.2007 9:52

Re: Re: Re: Prokážeme tím vděk,

"dříve dohodnuté demarkační linie" -> presne tak, uz dlouho predtim se nasi americti svatouskove dohodli s tatickem Stalinem v jakesi Jalte

RomanL 22.5.2007 9:52

Re: Re: USexperti uvazuji "better safe than sorry"

A co kdyby komunisti byli pro? Budete řvát, že ho chcete, neb komunisti jsou pro?

Jiří K. 22.5.2007 9:52

Kdo je ta usměvavá mladá dáma?

Že její fundovaný, novými, objevnými a jinde neslyšenými argumenty nabitý článek dostal tu čest, být jako X-tá varianta téhož zde na Psu zveřejněn?

Za větší komentář, natož pak rozbor to nestojí, není co rozebírat, krom upřímného modrokomsomolského zápalu pro tu "správnou" věc.

Takže jenom: Děvčico neščastná, tys tomu dala! ;-)

MLOK1 22.5.2007 9:51

JE ŽERTOVNÉ

Je žertovné, když Putin and his boys dští oheň a síru na americký radiolokátor, který jim nemůže v žádném případě ublížit a mlčet o tom, že oni sami vlastní desítky balistických střel, včetně jaderných hlavic. To je do nebe volající pokrytectví.

       Spíše se mi po těch siláckých protestech Rusů vkrádá na mysl, že je teď velmi mrzí, že už nejsme jejich vazaly a chtěli by to v budoucnosti s pomocí KSČM a ČSSD napravit, ale přítomnost, byť nepatrné hrstky amerických vojáků - obsluhy radarové stanice, by jim to mohla silně komplikovat.

       Z tohoto důvodu (a nejen z tohoto důvodu) jsem i já pro přítomnost amerického radiolokátoru na našem území! Spíš mi silně vadily sovětské rakety s nukleárními hlavicemi, které si sem rusové kdysi přivezli a nás se na nic neptali. Tenkrát jste měli soudruzi vylepovat plakáty s textem: "Ne sovětským útočným nukleárním raketám!", když vám tolik leží na srdci bezpečnost našich lidí. Tož tak.

Vladimir Holekal 22.5.2007 9:51

Re: Re: Re: Prokážeme tím vděk,

Velmi velmi precenujete vliv 30 leteho pekarskeho delnika na prubeh poslednich dnu 2. svetove valky

kNEDEL 22.5.2007 9:51

jo,jo

paní slečno,přečetl jsem si Váš blábol a jsem nadšen jak se daří modrýmu ptákovi a jim podobným deformovat skutečnost,ale je to tak,že pouze omladině lze nakukat bláboly a ti je přijímají jako skutečnost.Pokud by jste se zabývala hlouběji celou záležitostí tak by jste přišla na skutečnosti jež by vám možná napověděla něco jiného než jste tu přednesla!Ale nevíte  co jste napsala a o čem jste psala!Takže Vás omlouvá mladická nerozvážnost!Zdali jste si přečetla,že amíci nechtějí prostředky na radar a baterie raket,ale Češi a poláci je požádali zdali by mohli a td.je nutné číst i zprávy s kongresu a senatu spoj.států a ne jen papouškovat co blekotají dohýždí se tlačící hlupáci!

ps 22.5.2007 9:50

Re: Ano, když je ta půda moje a ne společná a když je to opravdový přítel a ne vychcaný h/a/j/z/l/í/k, co sere sousedy v celém okolí.

vychcaný hajzIík co sere sousedy v celém okolí = Rusko.

BuBu 22.5.2007 9:50

Re: Zajímavé

R^R^R^ . . . naprosto souhlasím !!!   Maximus zde na psu . . . je toho kabinetní ukázkou ! Jen ho dát do učebnice ! ;-D;-D;-D

pbla4024 22.5.2007 9:49

Re: I kdepak pbla4024, to jen Vy máte růžové brýle Made in USA

Kontroloval jsem to, jsou kouřově šedé Made in France.

RomanL 22.5.2007 9:49

Hlavní problém je v tom,

že u 50% lidí u nás mají komunisté, Paroubek a Rusko dost velkou podporu, a i když se ty skupiny nutně nemusí překrývat, dohromady je to národní tragédie, se kterou těch zbylých 50% prostě nehne.

Gonzáles 22.5.2007 9:48

Re: Za republiku ano, ...

Frgál ist ganz egál... Hele buďto provokujete, nebo máte něco z hlavou. Chcete vyjmenovat tu kupu "politiků - náplav" v Práglu co jsou původem tam od vás? A za totality to nebylo jiné - k ukázkovým kouskům patřil jistý D. Kolder

Brundibár 22.5.2007 9:48

Re: Re: Prokážeme tím vděk,

Ale obtěžovali, ba i České národní radě předali informaci, co vedení města musí říct, aby US Army mohla za demarkační linii do Prahy (podobně, jako přijela do Písku). Soudruh Smrkovský za KSČ však tuto žádost vetoval, takže US Army nezbylo nic jiného, než se držet dříve dohodnuté demarkační linie.

PB 22.5.2007 9:48

Re: Re: Milá slečno, truchu více si studujte...

Honey, I  so sorry. Je to tak ou key?.

Ske/pti/cus Maxi/mu/s 22.5.2007 9:47

I kdepak pbla4024, to jen Vy máte růžové brýle Made in USA

Ske/pti/cus Maxi/mu/s 22.5.2007 9:45

Nevím, jak u Vás v Reichu, ale u nás jsou odpůrci radaru i mezi skutečnými pravičáky a ti se dokáží uživit sami v soukromé sféře

Takže si laskavě najděte nějaký jiný, více relevantní, argument ;-D

pbla4024 22.5.2007 9:42

Re: Ano, když je ta půda moje a ne společná a když je to opravdový přítel a ne vychcaný h/a/j/z/l/í/k, co sere sousedy v celém okolí.

"vychcaný h/a/j/z/l/í/k, co sere sousedy v celém okolí"? Máte to popletené, Rusko u nás základnu budovat nehodlá.

Ske/pti/cus Maxi/mu/s 22.5.2007 9:41

Ano, jsou naštěstí daleko a tak jen významně škodí viz působení firem USA v ČR

:-/

Brundibár 22.5.2007 9:41

Re: Brundibáre, nehrajte blbého

Proti standardně vedeným teroristickým útokům se bojuje jinak, na to vojenská zařízení nejsou stavěná (a pochybuji o tom, že byste to nevěděl). Zaparkovat auto s čímkoliv na Václaváku je pochopitelně možné, riziko odhalení je ale docela značné, vypálená raketa se (bez obranného systému) zastavuje docela blbě, pravděpodobnost, že někde udělá slušnou paseku, docela značná. To, že víte, odkud raketa BYLA vypuštěna, je sice důležitá informace, kterou můžete jistě využít, lidem v místě dopadu však mnoho nepomůže.

šašek 22.5.2007 9:40

Šneku, ty jsi vážně šnek

Jediný dobrý důvod pro americký radar je ten, že tu nebude stát radar ruský. A to je asi tak všechno. Proto jsem pro radar. Ale unavují mne bláboly o vyspělých technologiích které získáme, jakési ochraně a pomoci. Pokud toho nebude užitek, tak pro nás nikdo nehne prstem.

Ske/pti/cus Maxi/mu/s 22.5.2007 9:38

Říká zrádce země zaklínající se macdonaldovou "civilizací"

8-o

Hnyk 22.5.2007 9:37

Zajímavé

V Německu jsou proti přítomnosti cizích vojsk (= americkým základnám) náckové, komouši, "levicové křídlo" zelených, a pak všelijací ti "autonomní". Všechno pakáž co nějak parazituje na státu, buď jako zbyteční úředníci a nebo jako socky, a politiku si představuje jako se někde srotit, vytloukat výklady a podpalovat auta.

Zajímavé kdo má v Česku čas na NP celý den smrdět jak septik proti USA.

Ske/pti/cus Maxi/mu/s 22.5.2007 9:36

Ano, když je ta půda moje a ne společná a když je to opravdový přítel a ne vychcaný h/a/j/z/l/í/k, co sere sousedy v celém okolí.

Moudrý 22.5.2007 9:36

Aspirantka na funkci

V ODS nebo přímo na Ministerstvu zahraničních věcí vlastizrádců. O obou svět.válká nic neví a tak papouškuje Topolánka. Kdo asi shrábl válečné zisky? Eskymáci?

patejl 22.5.2007 9:35

Re: Re: Ptáčku, ale všiml jste si, že jsme členy NATO a EU, ne?

nekteri si vzpominaji i na jaltu ze...