1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

RADAR: Lidé se bojí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JanS 10.10.2007 10:31

"Každý vysílač mobilního operátora"

musí vysílat takový výkon, aby jeho signál přijal citlivý přjímač vašeho mobila. Jenže každý mobil na uchu musí vysílat tak silný signál, aby ho přijal citlivý přjímač vysílací stanice mobilního operátora. Který ze signálů buší do hlavy víc? 

jirka.s. 10.10.2007 10:35

Re: "Každý vysílač mobilního operátora"

Milý Jane! U odpůrců radaru se vůbec nejedná o bušení do hlavy elektromagnetickým signálem, ale evidentně mnohem hutnějšími předměty!

JanS 10.10.2007 10:42

Re: Re: "Každý vysílač mobilního operátora"

Chtěl jsem tím vyjádřit, že lidský mozek asi nebude tolik ohrožován elektromagnetickým polem, jako blbostí. Kolik těch, co se bojí radaru, nepoužívá mobil? A ty "hutné předměty", co ničí mozek,  jsou taky často elektromagnetickým polem (třeba televizní vysílání).

jirka.s. 10.10.2007 11:36

Re: Re: Re: "Každý vysílač mobilního operátora"

Ano, pochopil jsem Vás správně! ;-D;-D;-D

Arab. 10.10.2007 12:41

Re: "Každý vysílač mobilního operátora"

Mobila?Nauč se česky.

Jura Jurax 10.10.2007 13:01

Re: Re: "Každý vysílač mobilního operátora"

No, pro mnohé je už dnes mobil pánem - a podle vzoru pán koho čeho pána, tedy i  mobila :-D

Eva D. 10.10.2007 18:05

Re: Re: "Každý vysílač mobilního operátora"

A nějaké jiné postřehy by nebyly, Ústave pro jazyk český?

Šnek 10.10.2007 10:28

Stanice kontrolující záření.

Pokud se obyvatelé přilehlých obcí bojí elektromagnetického záření, není nic jednoduššího, než v každé vsi umístit kontrolní měřící zařízení.

Co budou tito lidé namítat potom?

Jura Jurax 10.10.2007 12:53

Re: Stanice kontrolující záření.

No, bojíce elektromagnetického záření přestanou používat mobily a budou nekompromisně žádat, aby v jejich vísce nebylo lze přijímat televizní vysílání.

Peterka 10.10.2007 17:40

Re: Re: Stanice kontrolující záření.

Ještě vice:  odpojit přípojku elektřiny 220 volt do obce a postavit nad celou obcí faradayovu klec!El-mag. pole tvořené elektrickou sítí je silnější než  vše ostatní,  a máme to všichni doma několik metrů od sebe. V Praze na tv-dipolu lze naměřit 1 volt od  vysilače prvního kanálu, EKG napětí není vyšší než 300mV, takže  naše nervy jsou pod vyšším napětím od všeho možného střídavého napětí kolem nás  a toto střídavé napětí se může na různých místech, kde jsou polovodivé krystaly v tělě usměrnit, tím působit  na nervy a vyvolávat různé poruchy. Byl popsán případ, kdy člověk slyšel vysilání místního FM vysilače! Po odstranění   krystalu vyvolávajícího detekci FM signálu byl člověk "vyléčen".

M. Zima 10.10.2007 9:32

Pane Hruštinec,

zásadní problém Radaru je, že se o něj zasazují typy jako Vondra, Čírtek, Pojar, napomádovaný Kolář, nějací pochybní hygienici, atd.... tedy lidé, u kterých je zbytečné se ptát, co vlastně umí, znají, nebo tak vyložení zoufalci, jako Parkanová, která nabízí "vlastní čest" jako garanci nezávadnosti Radaru, tedy komoditu absolutně bezcennou a to vše je posilováno články jako ten Váš, ve kterých je při vší ubohosti radarových aktivistů poukazováno na "emoce" odpůrců a není ani rozlišováno mezi otázkou US-přítomnosti a Radarem.

Ten Radar je totiž extrémně zdravotně problematický a tudíž jeho odmítnutí nemá nic společného s otázkou US presence v Česku, kterou je možno i přes smutnou skutečnost, že se od potyčky o enklávu Steinstuecken, tedy přes půl století,  US ARMY nepodařilo nic pořádně vyhrát, možno považovat za jistou bezpečnostní garanci, kterou ovšem normální Čech vzhledem k vlastní politické orientaci a mentální síle vlastně nepotřebuje. 

Larsen 10.10.2007 9:40

Re: Pane Hruštinec,

Ano, souhlas, a proti jsou samí féroví lidé, jako Paroubek, Filip, a Zaorálek . A samozřejmě vy.

gerontusinza 10.10.2007 13:15

Já taky pane Larsen, já taky. Re: Re: Pane Hruštinec,

Jinak ať žije svatý radar, vzhůru s fanglí pruhů a hvězd. Už jste si koupil modlicí kobereček ? Doufám, že máte hudební sluch, protože blbá slov a ještě blběji zazpívaná to je fakt na zastřelení. Ale tak že by se dala flinta dětem ať si pohrají......;-D

jirka.s. 10.10.2007 17:09

Re: Já taky pane Larsen, já taky. Re: Re: Pane Hruštinec,

No, bodejť, gerontosaure ! Nic, co by u tebe mohlo překvapit! Do té Larsenem popisované společnosti padneš jak (Y) na hrnec!

mou 10.10.2007 9:47

Re: Pane Hruštinec,

A vy jste hygienik, odborník na fyziku se zaměřením na radary. Popř. uznávaná osobnost s právem hodnotit morální či jiné vlastnosti ostatních ? Pokud ano, hluboce se Vám omlouvám. Pokud ne, je Váš příspěvek čirá demagogie !

ergo 10.10.2007 9:58

Re: Re: Pane Hruštinec,

No tak morální vlastnosti lidí typu krvavá Vlasta a hromada amarounů Vondra není třeba hodnotit, ty jsou tak říkajíc nabíledni. Nesouhlasím ovšem s tím, že radar je extrémě nebezpečný ze zdravotního hlediska, to je spíše zástupný problém odpůrců.

M. Zima 10.10.2007 10:30

Nemá cenu se bavit o kvalitách téměř

žádného dnešního českého politika, ale s tím nebezpečím radaru se mýlíte. V konání militérů chybí mnohdy jakákoli odpovědnost. A tento Radar byl Amis presentován stylem "pro blbé". Byli k tomu svedeni právě kvalitou známé plejády: Vondra, Zahradil, ....

Osobně si myslím, že to není míněno vážně, že je skutečné využití v přijímací a ne ve vysílací oblasti, tedy ve špionáži. 4.5 MW pulsy kalit do ovzduší ve středu Evropy a to tak, že je ten paprsek ve vzdálenosti 100 km 4.2 km vysoko nemohou přeci mínit vážně. Nejde jenom o to, že je mikrovlnné záření jako takové škodlivé, ale i např. o bezpečnost leteckého provozu, ...

68 10.10.2007 10:22

Re: Pane Hruštinec,

zásadní problém není ve jménech, ale v lidské blbosti. Nevím, na jakých stranických agitkách, současných či bývalých členů KSČM, Vám vtloukají tyto nesmysly. Místo těchto hovadin si radši zjistěte, kolik je již nyní v ČR v provozu leteckých, vojenských, meteorologických ap. radarů, kolik tisíců vysílačů mobilních operátorů, rádiových vln, i kolik domácností má doma např. mikrovlnku. Myslím, že bolševické "vlnění" má největší zhoubný vliv na lidské zdraví.

M. Zima 10.10.2007 10:43

Točíme se v kruhu,

já jsem tu už doložil, že byl objeven mechanismus působení neionisujícího záření na DNA,  a nutnost přezkoumat všude skutečnou potřebu zdrojů záření a minimalisovat výkony na nutné míry, ostatně Handy to dělají již dávno, také se divím, že Vám není nápadné, že diletantství zastánců Radaru nahrává právě komoušům, a proto uvedu ještě jeden příklad:

Zastánci radaru přišli s redukcí výkonu ze 4.5 MW na 170 kW, čímž by byla nebezpečnost skutečně snížena. Jenže, oni nahradili pulsovní výkon středním. Co to znamená uvedu na příkladě, který jistě hned pochopíte: Když Vás někdo kopne do rozkroku, je to energeticky stejné, jako když se necháte 10krát orálně obsloužit na Cínovci. I pře stejný střední energetický výkon je vnímání obou úkonů Vašim tělem zcela odlišné. Tak podobně  je to i s tím radarem. Je to teď konečně alespoň trochu jasnější?

Stredocech 10.10.2007 11:01

Je mi úplně jasné, že Váš příměr pro elektromagnetické záření NEPLATÍ

to by ta dávka musela být rozložena na období řádově měsíce. Jedinou vyjímku představuje případ, že by se jednalo o tak velkou energii, že by hrozilo popálení.

Víte, jak byla vynalezena mikrovlná trouba a co má společného s radarem.

M. Zima 10.10.2007 11:23

Nezlobte se na mě,

ale vidíte to stejně, jako ti dva idioti, co si říkají hygienici a posuzují záření pouze kalorimetricky. Tento způsob posuzování exposicí musel být před lety opuštěn u radioaktivity, kde vedl dokonce k absurdním doporučením pro tlusté lidi, a potom, co bylo dokázáno, jak má na DNA účinky i neionisující záření, je kalorimetrické posouzení nepřípustné i pro mikrovlnu a odpovídající radar. Na rovinu, co říkáte, je nesmysl.

Malá osobní nabídka, jsem v příštích dnech v Praze, jestli máte zájem, a jste tam také někde blízko, věnuji Vám malý testovací přístroj  na mikrovlny. Můžete s ním tu Vaši troubu přetestovat. Jinak jsem také ochoten Vám ho poslat, jestliže máte zájem.

Stredocech 10.10.2007 14:37

Stačí odkaz na ty vlivy na DNA pro mikrovlné záření

mám na to specialisty, kdybych sám nevěděl.

M. Zima 10.10.2007 18:39

Jenom, aby nepracovali

s tím Vaším kvadrátem!?!

Eva D. 10.10.2007 18:00

Re: Re: Pane Hruštinec,

R^R^R^ Bohužel i na ty, kteří se tomu jejich bolševickému vlnění snaží vyhnout. To máme všichni nebolševici odjet do Austrálie, abychom už od nich konečně byli dost daleko? Ta blbost se množí jak virus.

jirka.s. 10.10.2007 10:32

Re: Pane Hruštinec,

Rád bych viděl, ty hrdino, (už se cenzora nebojíš?), co bys psal, kdyby radar prosazovali Bufo bufo, houmer sobotka, velkostatkář fencl a podobná intelektuální elita!

Že je radar zdravotně problematický až škodlivý uznám  poté, kdy se přiznáš, že jsi ty sám prodléval jistý čas v jeho blízkosti!

M. Zima 10.10.2007 10:48

Že mě Neff vyškrtl z filtru

jsem si zjistil včera "testovkou cenzurovky no. 7". Od té doby se mohu opět podepisovat.

Přiznávám, že mám výcvik na P304 a SON, tedy ruské radary americké licence.

My tady na Západě se omlouváme, když jsme kecali, co Vy na to?

jirka.s. 10.10.2007 10:50

Re: Že mě Neff vyškrtl z filtru

Dostal jsi mne! Ty jsi tedy dokonalý důkaz toho, že radar JE škodlivý!

M. Zima 10.10.2007 11:00

Když už mluvíme o té

škodlivosti, nejlepším důkazem jsou vyhrané procesy desítek německých radarových obsluh, jak z Východu, tak ze Západu, i když je ten jejich případ trochu jinak položený.

Jinak, pokud jde o Vás, zkuste přeci být inteligentní, doposud pouze dokazujete, že může člověk totálně zblbnout, aniž by měl něco společného s technikou, natož s radarem.

jirka.s. 10.10.2007 11:34

Re: Když už mluvíme o té

No, a teď se zkusme vrátit k mé původní otázce:"Co bys psal, kdyby radar prosazovali Bufo bufo, houmer sobotka, velkostatkář fencl a podobná intelektuální elita?"

Domníváš se snad, že tito jmenovaní jedinci nám mohou nabídnout mnohem cenější "komodity" než Vondra, Čirtek, Pojar, Kolář či Parkanová? Stačí  ANO   -    NE! Zkusím pak být tedy inteligentní a přeberu si to, tvého komentáře netřeba!

jirka.s. 10.10.2007 17:04

Re: Když už mluvíme o té

Tak jak, klausobijče, odpověď  žádná? Proč se najednou tak stydíš?