29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Esmerald 11.11.2007 8:08

Re: Re: Re: Pane Hamerský,

Wolfe, v tomhle s Vámi souhlasím. Přemýšlel jsem již dříve, ale zjistil jsem, že zde jaksi spíše platí emoce a dal jsem se, žel, strhnout až na tu stranu, která mi NENÍ vlastní. Mým přáním je, aby zvítězil právě ten rozum, ale pan Hamerský je, dle mého názoru, na obrácené straně.

clay 10.11.2007 10:42

Re: Pane Hamerský,

to je laciná demagogie. Ta mi problém, zda se postavit jasně na vaši stranu, neulehčí. Jste sice méně než náckové, ale taky nebezpečnej. Snad existují i jiní...kteří dokážou prezentovat názor jinak než pěstí do nosuRv

Honza42 10.11.2007 10:53

A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

Vždyť jste sám řekl, že náckové jsou nebezpeční a nedokážou svůj názor prezentovat jinak než pěstí do nosu. Pokud si myslíte, že takové skupiny lidí mají právo se shromažďovat a organizovat, pak máme na demokracii zcela odlišný pohled.

Helena 10.11.2007 11:05

Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

VVVR^R^R^R^

clay 10.11.2007 11:15

Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

já polemizuju s prezentovaným názorem, že rána pěstí do nosu by snad měla být ekvivalent pro svobodné projevení názoru. "...rád bych vám dal po hubě. Samozřejmě legálně..."

s demagogií se nedá úspěšně bojovat proti demagogii. Takové názory nejsou pro mě cenné...

clay 10.11.2007 11:18

Re: Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

...a když už mě citujete, tak nezkresleně. Ten argument s pěstí do nosu platí i pro PetraH, nejen pro nácky.

clay 10.11.2007 11:26

Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

citujte, kde jsem napsal, že řekl, že náckové jsou nebezpeční a nedokážou svůj názor prezentovat jinak než pěstí do nosu.. To jen pro dokreslení toho a abyste viděl, jakým způsobem vedete polemiku...takhle to prostě nejde.

o tom jaký máme pohled na demokracii si děláte poněkud předčasný obrázek. Já jsem ve FS dával do paragrafovaného znění zákaz všech hnutí směřujících k potlačování osobních svobod a jmenovitě ksč, kss a jejích právních nástupců. Takže můj pohled na demokracii je jednat, když je to možné a ne plamenně žvanit v diskusích. text

Liberta 10.11.2007 12:22

to clay

Není to laciná demagogie. ! Je to přesné. !!a je to jediná účinná odpověď (pěstí do nosu) komukoliv, kdo nerozliší demokratické dění od něčeho neskutečně nebezpečného a destruktivního. S bezbřehým liberalismem se jděte vycpat. ;-O Ohlédněte se na dějiny 20. století a na důsledky liberálních přístupů k náckům všeho druhu! - (Kromě toho tady za synagogami bydlím a zase budeme mít počmárané zdi, očůrané domy a auto už jsme radši přeparkovali...do placené zóny, samozřejmě:-()

clay 10.11.2007 12:35

Re: to clay

"rád bych vám dal po hubě. Samozřejmě legálně" toto samozřejmě JE DEMAGOGIE. Přiznejme si, že v zájmu demokracie saháme i k nelegálním akcím. To se v akutních případech ospravedlnit dá.

Liberta 10.11.2007 12:59

Re: Re: to clay

...odpověď viz výše, vlákno diskuse s P

Śedrman 10.11.2007 8:33

o tom to právě je, že vůbec neřešíte, jaký má pochod cíl

a důsledky vás také nechávají klidným. Estét je pěkné, ale nepravdivé označení nezodpovědného žvanila, který v případě, že se zmýlil odmítne zodpovědnost s tím, že ho přeci nemusel nikdo poslouchat.   

Ten pochod sám je činem, není třeba něco rozbíjet nebo provolávat. Pokud to nechápete, udělal byste lépe, kdybyste žádné podobné články na téma pochod neonacistů okolo synagog ve výročí krvavého pogromu nepsal.

pionýr 10.11.2007 8:01

Pokud se chce jedna skupina lidí

sejít a vyjádřit svůj názor! A to je právě jádro věci. Proč při výročí holocaustu a  zrovínka v pražské židovské čtvrti? Tato asociace účastníků pochodu, vyvolává obavy! :-(

Tino 10.11.2007 6:31

Liberální reformní strana je mi zcela neznámá.

Kdokoliv si může založit stranu, pokud je v souladu se zákonem. Pokud taková strana nemá programově na starosti pronásledování nějaké skupiny obyvatel, nebo se jinak neprotiví zákonu, má právo na existenci. Ovšem v případě nacistů to já vidím jinak. Ti by neměli mít právo se vůbec shromažďovat, natož řvát "Nic než národ!" To už tady bylo. Je to jen obroda starého známého vypláchnutí mozků za účelem rozbití demokracie a převzetí moci tupými lebkami, které opět poženou lidi do neštěstí. Pravdou ovšem je, že komunisty tu také trpíme, ač je to stejná sebranka, jen v rudém.

Fleischer 10.11.2007 6:21

Zákaz pochodu

Pan Hamerský by měl naprostou pravdu, kdyby se pochod neonacistů nekonal právě 10. listopadu a nekonal se právě v Židovském městě. Pravdou však zůstává, že by se mělo měřit všem stejně. Extrémní pravici jako extrémní levici!!

honzak 10.11.2007 5:08

pan Hamerský

má tentokrát pravdu.Pakliže ovšem v pozadí pochodu nestojí židovská lobby, která potřebuje urychlení opravy Břehové ulice:-D

marek 10.11.2007 8:02

Re: pan Hamerský

blbost je taky dar ,jen se s ní nemá chodit na trh

honzak 10.11.2007 10:29

Re: Re: pan Hamerský

nějak blbí jsme všichni. Ušlechtilci tvého typu bývají víc.

Kouba 10.11.2007 3:49

Czech's reputation going down the drain...

ZE ZAHRANICNIHO TISKU: In case you missed it ­ the Czech neo-Nazi party (yes, it is legal there!) is planning a march on November 10 in Prague's Jewish Quarter to mark the 69th anniversary of the infamous 1938 Nazi pogrom.  The Los Angeles-based Simon Wiesenthal Center urged Czech president Vaclav Klaus to ban the march.

C

Viktor 10.11.2007 3:45

autor je omezen

na duchu i znalostech historie - nebo je skrytý rasista a dává to takto najevo? Co tu dělají takovéto ubohé příspěvky?

Kouba 10.11.2007 3:45

Připomenutí si důsledků sametové nedůslednosti a vyjádření podpory výzvě POKRAČUJTE V OČISTĚ!

 17. listopadu 16-20 hod. Praha, Václavské náměstí (Můstek) >-

David 10.11.2007 2:52

RE: "nedojde-li k k porušení zákona ... k výzvám k násilí

Z hlediska notoricky známých historických událostí a s nimi spojené symboliky (nacisty/neonacisti, pochod židovskou čtvrtí, minule to zkoušeli i s pochodněm - uvidíme co dnes, ...), stojí za úvahu, že již pouhý pochod (třeba i zcela tichý) neonacistů (bývalou) židovskou čtvrtí v den výročí prvního velkého a organizovaného násilí na Židech ze strany nacistů - není to výzva k násilí? Nebo alespoň zastarašování, že (někdy) příště k tomu násilí dojde - zastašování třeba i beze slov.

Protože ta symbolika je ja jasná. Právě ta symbolika v kontextu historických událostí z toho pochodu dělá nikoliv provokaci (jak někdo hloupě říká či píše), ale výzvu k násilí na Židech.

Esmerald 10.11.2007 1:22

Pane Hamerský

1) " Do 10. listopadu, kdy se má v Praze konat protestní pochod pravicových radikálů proti naší účasti v Iráku ". No, to je snad výstřel opravdu blbého humoru. Snad aby se dali dohromady s komunisty ve společných zájmech, není-liž pravda.

2) " Vůbec neřeším jaký má pochod skutečný cíl." Co tedy řešíte ? Chcete můj názor ? Společnost MÁ MÍT mantinely únosnosti či slušnosti, dané zákony země. Nejde o to, aby všichni měli právo vytloukat výkladní skříně, podpalovat auta či vykročit s ozbrojenou tovární milicí " na Hrad ", ale rozpoznat hranici, mantinel, mezi zločinci nacistickými, zločinci komustickými, či shromážděním zahrádkářů či filatelistů. A omluvy činů holohlavých gaunerů či plešatých bolševiků je stejně absurdní a odsouzeníhodné jako snahy militarizovat filatelisty. Je mi Vás líto ? NE NENÍ !! 

Wolf 10.11.2007 1:55

Re: Pane Hamerský

Ad 1) Smím se zeptat s čím tady polemizujete? Citovaná věta je IMHO stručným a jasným popisem reality, včetně té druhé části, kterou jste ráčil vypustit.

Ad 2) Vaše reakce vytváří dojem, jako by snad autor žádal pro všechny právo pálit a rabovat. Nic takového jsem v článku nenašel, je tam dokonce pravý opak: Pokud na něm dojde k porušení zákona, např. ničení cizího majetku či

výzvám k násilí, je třeba nesmlouvavě zakročit a pachatele potrestat. Dále tvrdíte, že je třeba rozlišovat hranici mezi politickými zločinci a pokojnými sdruženími typu zahrádkáři, a to zřejmě nějak jinak než podle platných zákonů. Zřejmě by se o tom mělo rozhodovat v mediích a vyhrála by vždy ta strana, která by dokázala vzbudit větší emoce, ne? A závěrem autora nesmyslně obviňujete z omlouvání nějakých (jakých?) gaunerských činů a z militarizace filatelistů, což je tedy vážně myšlenkový vrchol celého Vašeho příspěvku.

Mně Vás trochu líto je. Ze strachu, abyste nepřestal být "slušným člověkem", jste si zakázal o některých věcech přemýšlet. Můžete tím bohužel ublížit nejen sám sobě.

Esmerald 10.11.2007 10:43

Wolfe

Jistěže se smíte zeptat.

" Ad 1) Smím se zeptat s čím (?) tady polemizujete? Citovaná věta je IMHO stručným a jasným popisem reality, včetně té druhé části, kterou jste ráčil vypustit "

Polemizuji s KÝM ( !! ), s autorem článku a obhajovatelem neobhajovatelného. Citovaná věta je stručným a jasným popisem reality ( stojící sama o sobě ) gaunerského, hrubého a sprostého ZNEUŽITÍ ( !!!! ) vyšších civilizačních hodnot ke zločinným účelům, tedy o smyslu akce. O volbě data a místa " mírového " shromáždění si račte přečíst dostatečnou měrou v dalších příspěvcích.

Wolf 10.11.2007 14:39

Re: Wolfe

Ach jo, dnes tu dostávám kapky - napřed samozvaný právník a teď dokonce lingvista... Nelze snad polemizovat s tvrzením, větou, výkladem? Ale vem to čert, ostatně jinak byste se ve své reakci neměl od čeho odpíchnout.

K věci: Požaduje snad autor pro ty nácky právo pochodovat právě 10. listopadu a právě Židovskou čtvrtí? Asi jsem četl nějaký jiný článek, jinak už vážně nevím.

clay 10.11.2007 11:33

Re: Pane Hamerský

ad 1

tak zájmy měli vždy obdobné, jen spolu bojovali o stejnou cílovou skupinu obyvatel.

68 10.11.2007 1:02

Kde jste to sebral, že má dnes být v Praze nějaký pochod?

Zdá se, že skočíte na špek kdejaké drbně. Dávno by se o tom už někde psalo, nemyslíte?  Děte se vycpat.

Abonent 10.11.2007 0:31

Pana Hamerského dobrá sebepropagace nebo hloupá myšlenka ?

Vážený pane Hamerský, pokud se neustálým omíláním stejného třeskutého tématu chcete tzv.zviditelnit, pak gratuluji k úspěchu. Po Vašich článcích k pochodu neonacistů nebude Vaše jméno zapomenuto po několik příštích dnů, možná i týdnů. :-)

Jestli to všechno ale myslíte vážně, včetně titulku Vašeho dnešního příspěvku ...  V tom případě by o Vás platilo staré úsloví : Koho chce Bůh zničit, toho zbaví rozumu.

JaS 10.11.2007 1:00

Re: Pana Hamerského dobrá sebepropagace nebo hloupá myšlenka ?

Ano, je to jako když zloděj žaluje toho, kdo se nenechal okrást, že mu bránil ve svobodném výkonu jeho podnikání. Demokracie je konfliktem různých zájmů a názorů, ale tady nejde o názory, jen o klamání a lumpárnu.

Wolf 10.11.2007 1:31

A nějaký argument by nebyl?

Já s autorem souhlasím. Navíc, k čemu jinému už by se měl vyjadřovat jako předseda strany, která má v názvu liberální?

Vaše myšlenkové pochody jsou mi důvěrně známé: Zakážeme hákové kříže, zakážeme uniformy SS, zakážeme Mein Kampf, zakážeme hajlování a budeme na uzavřené chlastačky těch nahnědlých hňupů posílat agenty, kteří budou s vysílačkou  a minikamerou čekat, až první blbeček zvedne pravici, aby tam mohl naběhnout oddíl URNA... Kdo nesouhlasí, není slušný člověk a nejspíš bude taky neonacista. Proti zlu je třeba se postavit, a proto jednotně zvolejme: "No Passaran!!!"

Fakt, že naprosto stejná levicová pakáž - totiž komunisté - slaví VŘSR, s nostalgií ve svých plátcích líčí zlaté časy svojí diktatury, či kladou věnce na hrob Gottwalda za zpěvu Internacionály, kupodivu většinu národa ani zdaleka tolik nevytočí. Tahle levicová verbež má totiž mezi těmi "slušnými lidmi" 15% zastoupení.

Proč z toho dělat tuhle frašku? Ve jménu "slušných lidí" máme zákonem zakázánu kdejakou kravinu, ale když opravdu dojde na lámání chleba, tak jsou najednou všechny zákony bezzubé. Vyhrožování necháme plavat, fyzické napadení vyřešíme jako přestupek, za zmrzačení možná podmínka, za vraždu 8 let. Hlavně se neukvapovat, zvlášť pokud je pachatel mladý, sociálně vykořeněný, diskriminovaný nebo má alespoň rád zviřátka.

Nejsem si jistý, koho to vlastně Bůh chce zničit, ale rozumu evidentně zbavil všechny zakazovače, alespoň co se týká této kauzy. Povolit pochod, ale jinou trasou, je řešením dobře slučitelným s právním řádem a demokracií. K tomu myslím není co dodat.