4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

PRÁVO: Ohrožuje nás facebook, nebo cenzura?

Pan předseda Ústavního soudu řekl: „Jistěže si dovedu představit příslušníky jistých bezpečnostních složek, kteří budou postupně požadovat větší míru kontroly komunikace veřejnosti, elektronické komunikace, různých těch facebooků a jiných jevů. „

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 11.9.2018 15:38

Re: Komentář je hrubá dezinformace ve stylu Aeronetu

Co je to za demokracii, když se bojí slova?

J. Kanioková 11.9.2018 15:33

.......

"Dovedli jsme si představit v roce 1989, že předseda Ústavního soudu (sic!) bude volat po „kontrole"" ?

Až takto zostra ne, tak daleké představy mě netrápily, ale Rychetskému, jako všem pravdoláskovníkům, jsem velmi brzy přestala důvěřovat. Jejich představy o světě, to bylo vždycky fantazírování. "vize"

V. Novák 11.9.2018 15:20

Re: Z úryvku nepoznám,

Nepovažuji se za elitu nadřazenou intelektuálně či jinak jiným. Tudíž předpokládám, že i kdokoli jiný se ubrání oficiální propagandě a zároveň odmítám, abych byl před propagandou chráněn Odborem Pravdy paní politické geografové Romancovové.

V. Šedivý 11.9.2018 14:28

Ale ne...

Zmíněné Rychetského vystoupení není nic, nad čím by bylo třeba jásat - ovšem zrovna tyhle výroky bych mu nevyčítal. Rozhodně z kontextu nevyplynulo, že by se těšil na zavedení cenzury, spíš se obává a varuje.

M. Prokop 11.9.2018 14:28

Re: Co dodat, z prostitutky kostelní bábu uděláte,

V tomhle je Rychetský spíš asi nevinně, viz diskuse níže.

J. Lepka 11.9.2018 13:54

Co dodat, z prostitutky kostelní bábu uděláte,

stačí na to pár let, až jí dojdou klienti, ovšem jednou komunista, vždycky komunista, vždy se bude ohánět vyšší pravdou a bez cenzury se prostě ta pravda nejvyšší prosazovat nedá.

M. Prokop 11.9.2018 13:48

Re: Stát nemá právo se bránit proti

Lepší zablokování systému, než zrušení svobody slova.

Na cizí moc se v tom vymlouval Lenin, Stalin, Hitler, Gottwald ...

M. Prokop 11.9.2018 13:47

Re: Ne, nemá.

Pouze dle už dnes platných pravidel, tedy soudem. Jinak na ty občany zaútočí jejich vlastní stát.

M. Prokop 11.9.2018 13:45

Re: Stát nemá právo se bránit proti

Konfrontaci se silou státní propagandy cizí mocnosti nevyřešíte konfrontací silou státní propagandy vlastní mocnosti.

M. Prokop 11.9.2018 13:43

Re: Z úryvku nepoznám,

Jinak to ale nejde.

Zkuste si představit, že ve vládě bude Okamura a bude organizovat to "poradění si".

P. Janda 11.9.2018 13:28

Re: Komentář je hrubá dezinformace ve stylu Aeronetu

Myslím, že na tvrzení autora "Daleko důležitější je druhá rovina, předseda ÚS vyzývá k cenzuře, a to dokonce k plošné cenzuře, ne-li něčemu horšímu" není co nepochopit. Předseda ÚS v žádném případě nevyzývá k cenzuře. Popisuje stav, kdy na jedné straně je potřeba obrany proti terorismu (jehož činnost závisí na internetové komunikaci), a na druhé straně jsou lidská práva a svoboda. Takový střet je zřejmý nejen v souvislosti s internetem - viz omezení svobod po 11. září po celém světě, nejen v USA. Oklešťování svobody je evidentní, avšak je spíš plíživé (nejsem jeho příznivec) a veřejná diskuse je jistě lepší, než nenápadné utahování kohoutků. Další tvrzení autora "výrok pana předsedy ÚS nejde interpretovat jinak, než jako volání po cenzuře" je stejný nesmysl jako první zmíněná věta.

J. Svoboda 11.9.2018 13:23

Re: Stát nemá právo se bránit proti

Ale houbeles, ve svém příspěvku jste psal, že nerozeznáte hoax, tak jsem vám dal jednoduchý příklad a vy na mě s vnitrem :o)

Pěkný den.

J. Svoboda 11.9.2018 13:21

Re: Stát nemá právo se bránit proti

Ano, tím šiřitelé hoaxu dosáhnou zablokování systému, když se bude soudit každý případ separátně.

Pěkný den.

J. Ráž 11.9.2018 13:20

Re: Stát nemá právo se bránit proti

Pan Svoboda soudí zřejmě podle sebe a když není sám schopen odfiltrovat informace podle relevance co chce informací získat, a potřebuje aby mu stát odfiltroval hoaxy a jiné blbosti, chce, aby informace filtrival (cenzuroval) stát všem.

PS. Velice úsměvně mi připadají názory pana Svobody na to co je ústavou a mezinárodně závaznými právními akty chráněno právo zastávat, šířit a získávat informace a to bez ohledu na jejich ideologickou náplň.

Chtít zákaz,cenzuru nebo jinou omezující státní kontrolu šíření názorů nebo získávání informací z jakéhokoliv pramene, které i jsou v rozporu s ideologickou doktrínou liberálně demokratického mainstreamu, jehož je zřejmě p.Svoboda součástí, je typickým popřením demokratických zásad, na kterých je naše společnost založena.

J. Svoboda 11.9.2018 13:18

Re: Stát nemá právo se bránit proti

Vedoucí úloha zločinecké organizace není žádná demokracie a k tomu můžete psát tisíc pseudoargumentů a nezměníte to.

Pěkný den.

J. Svoboda 11.9.2018 13:16

Re: Z úryvku nepoznám,

Vy jste hotový informační Rambo, který si hravě poradí s dezinformační kampaní řízenou a šířenou cizí mocností a navíc máte pocit, že to dokáže každý :o)

Pěkný den.

J. Svoboda 11.9.2018 13:14

Re: Komentář je hrubá dezinformace ve stylu Aeronetu

Tady máte příklad, to si snad uděláte obrázek o serioznosti PL :o)

http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/web-parlamentni-listy-zverejnil-nemyslne-vymyslene-zpravy-neni-to-poprve

V. Novák 11.9.2018 13:12

Re: Z úryvku nepoznám,

Z vaší omluvy lze vydedukovat omluvu za dezinterpretaci Prokopova tvrzení, z vaší hlavní myšlenky "příklad praktické aplikace dezinformace autora článku" nelze vyčíst, zda dezinformuje autor článku nebo zda je autor článku dezinformován.

Pro mne je ovšem hlavní myšlenkou to, že chcete,abych byl před dezinformací chráněn státem, zatímco já se ichorně spolehnu na vlastní informovanost.

Pěkný den a slunce v duši. (to je za předchozí opominutí)

Pěkný den a slunce v duši.

O. Uživatel 11.9.2018 13:07

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 11.9.2018 13:04

Re: Komentář je hrubá dezinformace ve stylu Aeronetu

Proč by to mělo slušet by to Aeronetu nebo Parlamentním listům?

Tedy Aeronet neznám, ale PL sice zveřejňují leccos s oficiální propagandou nesouznějícího - ale že by dezinformace?

O. Uživatel 11.9.2018 13:03

Uživatel požádal o vymazání
J. Svoboda 11.9.2018 13:03

Re: Z úryvku nepoznám,

Tak vy taky omluvu považujete za obviňování ... to se dalo čekat :o)

Pěkný den.

J. Svoboda 11.9.2018 13:02

Re: Ne, nemá.

Nesouhlasím, propagaňdě cízí mocnosti má demokratický stát právo se bránit a nechávat ji útočit na své jednotlivé občany.

Pěkný den.

O. Uživatel 11.9.2018 13:01

Uživatel požádal o vymazání
J. Svoboda 11.9.2018 13:00

Re: Stát nemá právo se bránit proti

Naprosto nesouhlasím, protože jednotlivec nemá být bez pomoci konfrontován se silou státní propagandy cizí mocnosti a o tom to je.

Pěkný den.

J. Svoboda 11.9.2018 12:58

Re: Z úryvku nepoznám,

Omlouvám se Prokopovi a vy nepoznáte, jestli neobviňuji z dezinformace jeho? To jste překombinoval ... jestli chcete dělat z diskuze bramboračku, pak nemám zájem.

Pěkný den.

M. Prokop 11.9.2018 12:49

Re: Ne, nemá.

Pes jitrničku sežral.

Vy poznáte stoprocentně a všude, co je a není lhaní? A jste si jist, že tu možnost poznávat a určovat nezneužijete? Pak jste tedy bůh.

Nechávat bez povšimnutí ne. Ale nezakazovat a nemazat. Důvody, viz výše i níže.

M. Prokop 11.9.2018 12:47

Re: Stát nemá právo se bránit proti

To by vedlo k jediné věci: Najednou byste měl z Chemnitz chemtrails.

Vycházíte ze špatného předpokladu, že hoax a propaganda jsou snadno a správně poznatelné. Okrajové příklady ano, ale zákon nelze napsat jen na některé případy. Takže výsledek by byl odstranění těch okrajových případů (snad) a všeho, co by bylo proti NÁZORŮM cen zora. Zkuste si představit, že je zvolen Okamura (možné je vše, viz Zeman) a toho cenz ora určuje on ...

Mimo to, funkční věci a systémy se hoaxů a propagandy bát nemusí. Pokud se něco bojí, je to nějak pofidérní.

M. Prokop 11.9.2018 12:40

Re: Komentář je hrubá dezinformace ve stylu Aeronetu

To nepochopení se jeví býti zcela programové.

V. Novák 11.9.2018 12:38

Re: Z úryvku nepoznám,

V vaší hlavní myšlenky nelze odvodit, zda považujete za dezinformátora autora článku (proti čemuž nic nemám) nebo Prokopa, který dezinterpretuje autora článku (proti čemuž mám).

Především ale mám něco proti tomu, aby proti dezinformacím bojoval stát a ne Prokop, já, Janda,...