5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

PRÁVO: Není tu moc držitelů zbrojních průkazů

Po střelbě z legálně držených zbraní v Uherském Brodě pojali někteří politici chuť vytřískat body oprášením útoků na držitele zbrojních průkazů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 6.3.2015 11:33

Re: Kdyz uz, tak jenom kvuli nemu.

:-) To si piš, že má. Dyť se to ale dávno ví, jenom se nějak pozapomnělo. Teď nemám čas, ale dá se to najít, třeba na Deníku, aj. Přeju úspěšné hledání, bude to masakr.

5.3.2015 18:40

Re: Zajímalo by mě, kolik má pan Šimek nastříleno

:o)

S Matějkou běží nějaké filmy?

5.3.2015 18:37

Re: Kdyz uz, tak jenom kvuli nemu.

:o))

Kamarády v kriminále? Co, až se mu vrátí zpět, bude se trénovat střelba?

Holcman 4.3.2015 23:42

Kdyz uz, tak jenom kvuli nemu.

:-) To abych si poridil palnej kver hlavne kvuli Fanousovi, jakej z neho de strach. Ten sebou taha strikacku po knajpach, taha ju do lesa, kdyz de na gample a mozna i na noc do betle. S kriminalnikama byl taky jedna ruka nebo jeste je, par jeho kamosu a byvalejch komplicu je porad v lochu, tak je to jasny. Poridim si strikacku taky, mozna hned dve. Nekteri psychousi, Fanousi, maj Glocky, ja nejsu zadny pako, ale muzu ho mit taky.

S. Donát 4.3.2015 23:36

Zajímalo by mě, kolik má pan Šimek nastříleno

a z jakých zdrojů čerpá svoje informace ohledně taktiky obranné střelby. Máte jiný zdroj, než ty filmy o Rambovi?

J. Vintr 4.3.2015 22:38

Re: pro pana Šimka na jeho opakovanou otázku - "A fakt budete

Když vzpomínáte tu "mantru", jinou (a bohužel rovněž silně zavádějící) je mantra "ať rozhodne nezávislý soud". Přemýšlí někdy ti, co ji bezmyšlenkovitě v nejrůznějších souvislostech používají a poslouchají, na čemže to vlastně mají ty soudy (tedy přesněji soudci) být nezávislé? O soudcích už teď například víme spolehlivě, že obecně rozhodně nejsou nezávislí na penězích ...

F. Vokurka 4.3.2015 22:32

Re: blbost

omyl vazeny pane, ne na kazdeho kdo prijde tasit zbran. jen na toho kdo se me snazi ohrozit na zivote.

vysmivate se "rambovskemu" stylu, ale co ten chlapik jez na strelce vzal zidli? sance 1:100 a presto se branil, alespon zidli, kdyby mel zbran ustrelil by mu hlavu a byl by klid.

ono by bylo neco jineho i to, kdyby onen duchodce prisel do hospody a vedel by, ze kazdy druhy ma za pasem zbran zda by se vubec tu svoji odvazil vytahnout, jistota ze nejakou koupi sam by byla takrka rovna 100%.

R. Brzák 4.3.2015 21:42

Re: Zopakuji pro nepoučitelné Šimky

Člověk s plynovkou je jen sebevrah. Platí základní pravidlo - nikdy na nikoho nemiř, pokud nejsi v situaci, ve které jej možná budeš muset zabít. S plynovkou nikoho zabít nemůže a proto snadno sklouzne k té pitomosti, že na někoho "ze srandy" zamíří - a tím si říká o výstřel z nejbližší přítomné zbraně. Za druhé, jestliže má viditelně plynovku u sebe, nebo dokonce ji vytáhne na někoho, kdo má střelnou zbraň a někoho chce ohrožovat, jen na sebe přitáhne pozornost takovéhoto střelce a nemá šanci.

R. Brzák 4.3.2015 21:35

pro pana Šimka na jeho opakovanou otázku - "A fakt budete

argumentovat, nebo mě odkážete, ať si to najdu na googlu, jako...Matějka?"

Já jsem slíbil, že vyargumentuji soulad mezi postojem k vlastní bezpečnosti jakožto věci, za kterou plně odpovídám a tudíž ji musím zajišťovat vlastní rukou, potažmo držením zbraně, a základním odkazem Ježíše Krista. To jsem také učinil, speciálně pro Vás - pokud nejste s mojí argumentací spokojen, navrhuji, aby jste napadl konkrétní body mojí argumentace a já se pokusím na Vaši polemiku odpovědět. Tak probíhá diskuze.

Pokud jde o pana Matějku, ve svém článku, jak mu do úst vkládáte, nikde nehovoří zkratkovitě - ""Vyzbrojme obyvatelstvo - argumenty si vygooglujte". Namísto toho píše - "investujme peníze do osvěty mezi občany v oblasti držení a nošení palných zbraní. Jak se s nimi bránit a co znamená krajní nouze a nutná obrana. Posilujme v lidech sdílením informací o příkladných činech ostatních sebevědomí a přestaňme mít za mantru občas nějakou policejní mluvčí do televize vypuštěné: „Občané by měli raději vyčkat příjezdu policie."

Jinak ale Matějky především reaguje na některé politiky, kteří, využívajíc tragické události v Uh.Brodě, povzbuzují strach občanů a chtějí tento využít k omezení množství držitelů zbrojních průkazů.

P. Vaňura 4.3.2015 20:26

O tom si troufám pochybovat

Za dobu, kterou útočník potřebuje na 8 mířených rak, by člověk s revolverem u pasu určitě dokázal tento vytáhnout a vystřelit. Pokud by uměl mířit, bylo by s útočníkem veta.

VELICE MNOHO šílených sřelců vraždí na místě činu často mnoho minut, protože tam není nikdo, kdo by střílel po nich!

J. Jurax 4.3.2015 19:46

Re: Politici a presstituti stále řeší,

No, nevím ... zas kdo zaváhá, může být zabit.

Přejte si, abyste se nikdy nedostal do situace, kdy byste musel nezaváhat ...

J. Jurax 4.3.2015 19:42

Re: Kolik z 752387 legálně

Po hlupcích vyjede kdekdo, i soudruzi, i fašisté, i vegetariáni, ba i demokraté :-)

J. Jurax 4.3.2015 19:38

Re: Přesně tak,

Jenže v extrémních případech je ta hromová hůl opravdu dobrá i v realitě, nejen ve westernu.

J. Jurax 4.3.2015 19:35

Re: Zkusím to ještě stihnout.

No jo, takhle nějak se musel ptát můj tata v šestačtyřicátém - a za dva roky se mu dostalo odpovědi ...

J. Jurax 4.3.2015 19:33

Re: Už se nedozvíme,

Národ Rambů - ono palná zbraň právě pomůže i těm, kdož nemají fyzické dipozice na Ramba nebo nějakého Karate Kida.

J. Jurax 4.3.2015 19:29

Re: Na ČT 24 říkali,že zbrojní průkaz má

Ale no tak - socani nikdy nelžou přece ... nanejvýš nejsou přesně posazeni do ekonomického rámce ...

J. Jurax 4.3.2015 19:25

Re: J. Šimek 066 13:55

Jistě. Protože neměl čím. Kdyby měl, mohlo - ne muselo, ale mohlo - to dopadnout jinak. To nepopřete.

J. Jurax 4.3.2015 19:21

Re: J. Šimek 066 13:55

Ale jistě - ale když nejsem zády a nejsem první na ráně, ozbrojený mám šanci větší - jistě nevelkou, ale přesto větší - než neozbrojený. To není americké sebevědomí, ale prostá rozumová úvaha.

J. Jurax 4.3.2015 19:13

Dobře napsáno

kéž by politiky nebylo oslyšeno ...

J. Šimek 4.3.2015 18:41

Re: J. Šimek 066 13:55

V UB nikdo palbu neopětoval, takže si ty výcucy z prstu nechte do knajpy.

J. Šimek 4.3.2015 18:39

Re: J. Šimek 066 13:55

Jasně, náhle jste pod palbou zády ke dveřím u svíčkové se šesti a do 30 sekund vy, Rambo, sejmete útočníka, jako prd. To je to americké sebevědomí, machyrdo.

J. Vintr 4.3.2015 17:42

Re: J. Šimek 066 13:55

Tohle je jasná lež, která kryje nečinnost policie, která umožnila vrahovi postřelené lidi v klidu dobít. Pokud někdo bezhlavě střílí do lidí, tak těžko může mířit na hlavu.

J. Veselý 4.3.2015 17:26

Re: J. Šimek 066 13:55

Do těch zbývajících 5 %, kdy útočníka opětovaná střelba neodradí. Pak už je to jen trochu o umění a hodně o štěstí.

J. Veselý 4.3.2015 17:20

Re: J. Šimek 066 13:55

Jo, a nechte si své poznámky o Rambech a americkém sebevědomí, apod. pro někoho jiného. Když nejste schopný věcné diskuse založené na faktech, tak si jděte psát na Novinky.

J. Veselý 4.3.2015 17:13

Re: J. Šimek 066 13:55

Změřte si na hodinkách jak dlouho trvá 30 vteřin. Neposuzujte každého podle sebe. Ta snaha o dehonestaci z vás odkapává. Jestli máte ze zbraní fobii a nebo jste levej jak šavle, tak se zbraním vyhýbejte, ať neuděláte nějaké neštěstí.

J. Šimek 4.3.2015 17:11

Re: J. Šimek 066 13:55

A kam zařadíte situaci v UB ? Na nic z toho to nepasuje.

J. Veselý 4.3.2015 17:08

Re: Zopakuji pro nepoučitelné Šimky

Souhlas, tady má zákon díru. Co se mě týká, zpřísnil bych i podmínku bezúhonosti. Podle současného zákona může např. pachatel loupežného přepadení po odpykání trestu, a jakési "ochranné lhůt" v řádu let (maximum je 10 pro nejtěžší zločiny) znovu získat ZP a jít na přepadení znovu, tentokrát s legální zbraní. To je v USA nemyslitelné, podle federálního zákona nemůže osoba odsouzená za úmyslný trestný čin, získat legálně zbraň doživotně.

Druhá věc, která mi pije krev, jsou plynové pistole. Každý 10x soudně trestaný magor může běhat po ulici s plynovkou v kapse. Navrhoval bych plynovku od 18 let ano, ale měj si ji doma, na ulici s ní nepolezeš.

J. Šimek 4.3.2015 17:01

Re: J. Šimek 066 13:55

Jasně, moment překvapení nehraje roli a do 30 sekund Rambo přece skolí každého útočníka. Nota bene při obědě v restauračce. A když sedí zády, tak použije zrcátko :o)

Americké sebevědomí, které předvádíte je infantilní kravina a klidně mě nadávejte, pravdu neumlčíte.

J. Veselý 4.3.2015 16:57

Re: J. Šimek 066 13:55

O přestřelky nikdo nestojí, majitel zbraně nejméně. Odhaduje se, že v USA dochází ročně k 2 mil. situací, kdy obránce použije zbraň. 90 % jich končí tím, že zbraň ukáže, 5 % tím, že vystřelí varovný výstřel a v těchto celkem 95 % také celá akce končí. Pouze v 5 % napadení se nenechá útočník odradit a v konfliktu pokračuje. To je také účel, ne ty vaše "přestřelky".

J. Šimek 4.3.2015 16:53

Re: Zopakuji pro nepoučitelné Šimky

Jaká opatření máte na mysli? Mám jediný přípodotek, že lékař by mohl při náhlé změně zdravotního stavu pacienta zvrátit oprávnní k ZP, podobně, jako je to s řidičákem. To beru jako filtr na nejhrubší případy nějaké vyšinutí nebo podobně. O jakém zásadním omezení tedy píšete?