29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLITIKA: Dilema před druhým kolem

Naše společnost je silně polarizovaná a je zajímavé, že stejně polarizovaní jsou i křesťané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 16.1.2018 10:27

Re: Dobrá úvaha, ale neúplná

A mimochodem podruhé - zelení a další jsou samozřejmě rodu mužského životného, byť genderově je to spíš babinec. Takže bylI.

J. Kulheim 16.1.2018 10:26

Re: Volba prezidenta ne nedá dělat

Já jsem byl volit při minulých vobách a půjdu i teď. Při minulých volbách jsem roztrhl volební lístky a dal jsem je do obálky. V těchto volbách vím, že člověka o kterém nevím téměř nic, volit nebudu. Je dost možné, že je roztrhnu oba dva. Chci svůj postoj nějak vyjádřit. Zemanem souhlasím pouze v postoji k imigraci a nesouhlasem se vznikem evropské federace a evropské armády. To je o bytí nebo nebytí ČR. S mého hlediska je v sázce tentokrát příliš mnoho.

Z. Lapil 16.1.2018 10:24

Re: Dobrá úvaha, ale neúplná

Dobrý text, děkuji.

Snad jen že podpora člověka, který zavádí EET, mi nepřipadá být zrnkem písku v "soukolí globální diktatury" a "Učit se jezdit do Číny, kterak stabilizovat zemi" - to je naopak dávka oleje přímo kanystrových rozměrů. Což je - ve vašem duchu - můj argument proti Zemanovi.

Fakt je, že věda byla globální už v dobách, kdy vzdělanci mluvili latinsky a nejen mail, ale i Ponny expres a obyčejná pošta byly v daleké budoucnosti. Že by právě proto současní zelení a sluníčkáři a idealističtí kolektivisté vůbec byly tak vědecky erudovaní, jak se podle jejich nápadů jeví? Aby mi bylo rozuměno - míním to ironicky, protože mám za to, že vědu obsahující pokusy a měření vůbec neberou na vědomí. Což není pro volbu prezidenta důležité.

Ale: podstatou vědy&techniky na straně jedné a umění na straně druhé, a to včetně zpívání ve sboru (vím o čem mluvím, jsem technik a zpívám ve sboru, naprostou shodou okolností spolu s panem Drahošem), je schopnost jednotlivce konat tady a teď, což je rovnou lopata písku do soukolí kolektivismu a podřízenosti diktatuře vůbec. Což je - ve vašem duchu :-) - argument pro Drahoše.

Mimochodem: abyste ho přiměl změnit názor, musel byste mít VELMI dobré argumenty. I když se to mnohým zdá divné, obvykle ví co říká a lidi ho poslouchají.

M. Valenta 16.1.2018 10:18

Re: Volba prezidenta ne nedá dělat

Co dokáže Zeman už víme, co dokáže Drahoš jako prezident pochopitelně vědět ještě nemůžeme, víme ale, že už toho dokázal poměrně hodně a to v pozitivním smyslu. Váši odpověď tedy pokládám za nepříliš povedenou omluvu toho co se chystáte udělat.

M. Pesat 16.1.2018 10:17

Re: Hřiště pravidla politika a Norimberk

"Proslýchá se že Drahoš je zednář, nevím."

------------------------------------------

Ja bych rekl, ze soudruzi zednari budou podobna particka jako napr. panbickari/brcalnici/kavarnici/modrobolsani/rudobolsani.

Jak to rikal ten mlady Cikan uciteli ve skole, kdyz nevedel kdo jsou soudruzi Marx/Lenin. A co ty, Dezu Cervenaka/Gejzu Lakatose znas?, NEZNAS!! Vidis, ty mas svoji bandu a ja mam svoji bandu.

Cest :-)

M. Prokop 16.1.2018 10:16

Re: A Zeman snad je????

Je.

A demagog.

M. Prokop 16.1.2018 10:15

Re: Hřiště pravidla politika a Norimberk

Proslýchá se proto, že si z toho někdo dělal srandu na satirickém twitteru (že mně zednáři nevadí, na rozdíl od komoušů, to už je jen podružnost).

M. Prokop 16.1.2018 10:13

Re: Inu, měl jsem tu někde

Všech 9 kandidátů nic moc. Od začátku bylo jasné, že nebudu volit koho chci, ale toho, koho méně nechci.

F. Kusák 16.1.2018 10:12

Recept na štěstí

Bude zvolen Jiří Drahoš, Babiše a Faltýnka sněmovna vydá k spravedlivému soudnímu procesu, ANO se rozpadne a Paroubek oživí ČSSD. No a svět bude zase v pořádku, jako v tom známém řetězci.

I. Mertl 16.1.2018 10:09

Re: Mí přátelé o charakteru pana Drahoše valné mínění

A on, Vaňura, má info? Incest, krádeže v samošce, jízda tramvají načerno,ukradený reaktor? Jste stále komičštější, pane.

I. Mertl 16.1.2018 10:06

Re: Signatáře tohoto pamfletu (je na 18 místě, možná ho

Nemusíte.

P. Vaňura 16.1.2018 10:01

Mimochodem, tisíce podvedených a okradených důchodců

vypovídá na policii "Když on to byl takový slušný, solidně vypadající pán, tak jsme mu věřili..."

B. Rameš 16.1.2018 9:59

Inu, měl jsem tu někde

krátkou modlitbičku, aby mě Bůh ušetřil této volby, ale evidentně na mě nejvyšší bytost kašle (nedivím se jí). Každopádně, Miloše Zemana bych mohl volit tak možná kdyby proti němu kandidovala Marta Semelová.

R. Morava 16.1.2018 9:59

Hřiště pravidla politika a Norimberk

Pane Drápal. Křesťan nemá být povrchní! Politik může být hodný a nekonfliktní pokud je taková politika. Pokud EU vedou hloupí či zlí lidé. Mogherini a její komunismus a propalestinské postoje jsou výmluvné, Schulz a jeho cenzura internetu taky. Pak je špatný člověk ten kdo je hodný a dodržuje zákony které jsou špatné. Nedávno tu někdo zmínil Norimberský proces, kde se všichni nacističtí pohlaváři dušovali že jen dodržovali zákony a vraždili jejich podřízení. Byli oprávněně odsouzeni, protože ty vraždy způsobili (i když dodržovánim špatný hbzákonů)

co se týká hřiště a pravidel. Dnes elity EU zneužili lidskoprávní zákony a jejich výklad tak, že bílý pracující Evropan tvořící daně je škodná. Kdo to nevidí je hodně hodně povrchní člověk. Pod tvrdou slupkou nemusí být až tak špatný vnitřek a naopak. Tak vidím Zemana a bohužel naopak Drahoše Zeman působí někdy nechutně, pije, kouří ale i politikaří a uráží se a mstí se. To ale někdy dělá každý člověk, nevolíme biskupa, ale prezidenta. Drahoš na mne dobře nepůsobí. Možná nepolitikaří tak jak Zeman, než řekne že ho volí Gott, tak si to ověří.Zeman ohýbá ústavu, protože když to neudělá, opozice vládu nevytvoří, protoze nechce KSČ (správně), ale ani Babiše ani SPD.

Proslýchá se že Drahoš je zednář, nevím. Proč by se asi líbil zahraničním mediím a politikům, není Vám to ani trochu divné? Radši volím člověka jehož chyby znám, než povchně člověka jehož chyby neznám, ale určitě vím, že proti darebákům větším než Zeman srazí podpatky. A na to je dnešní doba příliš vážná. Ani jako člověk mi projev Drahoše nevyhovuje. Jeho lži o ovládnutím našich voleb Ruskem nejsou ani originální, toho jsou plné USA s Trumpem. drahoše tedy ne!

P. Vaňura 16.1.2018 9:59

A Zeman snad je????

M. Prokop 16.1.2018 9:52

Re: Úvaha pana Drápala

Záleží na tom, jak to myslí. Já se totiž také domnívám, že to vyžaduje evropské řešení, hlídat celé hranice Evropy.

M. Prokop 16.1.2018 9:49

Re: Máte pravdu!

Problém je, když je někdo JENOM alkoholik a kuřák, což Churchill nebyl.

M. Pesat 16.1.2018 9:47

Marx s nami a zly pryc

Marx s nami a zly pryc

---------------------------

" Musím si vystačit s hodnocením Jiřího Drahoše podle toho, co sám říká, případně co napíše (to ještě raději) a pak sleduji, co říkají renomovaní komentátoři nejrůznějších politických preferencí. Poslouchám Petra Nováčka, Petra Hartmanna, JefimaFištejna, Romana Jocha, Daniela Veselého, Thomase Kulidakise, Alexandra Mitrofanova, Alexandra Tomského."

Tak to je "skutecne reprezentativni vyber renomovanych novinaru" :-(

Cest :-(

M. Prokop 16.1.2018 9:45

Re: Dočetl jsem až k zlý a podlý člověk

Každému určitě ne, jen těm svým. :-P

M. Prokop 16.1.2018 9:44

Re: Volba prezidenta ne nedá dělat

Dá, nedá ...

Možnosti už jsou jen tři. Jeden nebo druhý, případně nejít. Nedomnívám se, že mi Zeman něčím prospěje, naškodil už dost, takže pro mne Drahoš nebo nejít. Zatím je to těsně pro verzi Drahoš.

V. Novák 16.1.2018 9:44

Re: Raději občas slyšet obhroublost z Hradu,

Možná neodpuzují.

Žvásty z Bundeskanzleramtu, které Drahoš podpořil, je přitahují. V praxi bylo prokázáno.

P. Hlosta 16.1.2018 9:43

Re: Máte pravdu!

Sice staré a známé, leč stále výstižné!

P. Vaňura 16.1.2018 9:37

Signatáře tohoto pamfletu (je na 18 místě, možná ho

dokonce spoluvytvářel) opravdu, ale opravdu NECHCI!

http://www.vyzvavedcu.cz/

P. Vaňura 16.1.2018 9:34

Máte pravdu!

Jinak znáte tu o těch politicích. Jeden byl kontroverzní, navíc silný kuřák a alkoholik. Druhý byl známý děvkař. Třetí byl asketa, vyznamenaný za války za to, že pod palbou odnesl z bojiště zraněného spolubojovníka.

Komu dáte přednost?

Číslo 1 je Churchill, číslo 2 Roosevelt a číslo 3 Hitler...

T. Hraj 16.1.2018 9:30

Re: Myslím, že " vítačství " přišité rychlou jehlou

Pan Drahoš je ale sám tím, kdo může ve věci vítačství udělat jednoznačné "jasno a ověřeno". To by ale musel zaujmout nějaký konkrétní postoj. Slušný a kultivovaný člověk ale něco tak extrémního přeci neudělá.

J. Kulheim 16.1.2018 9:29

Volba prezidenta ne nedá dělat

metodou pokus omyl. Prezident je odpovědně funkce a omyl může pro buducnost znamenat mnoho.Docela mne udivilo, kolik našich spoluobčanů si troufá být prezidentem i když v politice nikdy nepracovali. Politika je tvrdé řemeslo a ten kdo se uchází o przidenské křeslo, by o tom měl něco vědět.

Pana Zemana jsem nikdy nevolil a moje názory ne většinu věcí jsou diametrálně odlišné. Často "pouští hubu na špacír" a vyjadřuje se i ktomu co se ho vůbec netýká. Je mstivý, neměří všem stejným metrem, zákony vnímá jako plastelínu , pokud má někdo jiný názor považuje to za útok na sebe. Co bych u něho ocenil je jeho postoj k současné situaci v EU a není ochotný nadšeně přijímat jekoukoliv hovadinu, která přichází z Bruselu nebo Německa.

O panu Drahošovi nevím nic. Zdá se, že je to slušný člověk. Ale co se slušností, když máte rozhodovat o věcech, kde dobré řešení neexistuje. Pokud se jedná např. o příchod imigrantů nebo založení evropské federace. Imigranti nikdy neodejdou a ve federaci se rozpustíme jako kostka cukru v moři. Budeme se řídít tím co nám z Bruselu přikážou Němci a Francouzi. K tomu je potřebné zaujat pevný postoj. Já nevím jestli to dokáže.

P. Vaňura 16.1.2018 9:25

Mí přátelé o charakteru pana Drahoše valné mínění

nemají, pokud ho POZNALI!

Š. Hašek 16.1.2018 9:20

Re: Takže podle Vás

Výrazy typu - jen neslušný a nerozumný volí Miloše Zemana, svědčí pouze o základním nepochopení rovného volebního práva/namyšlenosti/přesvědčení o nadřazené vlastní pravdě, ....... .

Zde poskytuje charakteristiku pana Fridricha.

T. Hraj 16.1.2018 9:19

Re: Úvaha pana Drápala

Drahoš nedávno opět řekl, že masmigrace vyžaduje evropské řešení - čti zřeknutí se kontroly nad vlastní (tj. ČR) imigrační politikou. To se rovná popření naší státnosti.

Pan Drahoš to takto ostře nevidí, což mne děsí.

T. Hraj 16.1.2018 9:15

Re: A Katolickému týdeníku jste ochoten aspoň trochu věřit?

Souhlasím. Ale to dilema, které pan Drápal popisuje tím nemizí. Zeman je lepší obsahem (včetně té Číny a Ruska), ale horší formou (má špatný charakter).