28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jezek 23.11.2009 8:34

Lidi jako Štětina

stojí za současným úpadkem Evropy. Ale nebojte se, nebude to zapomenuto. Ještě není tak starý, aby se tribunálu nedočkal.

Samuel Vitovsky 23.11.2009 8:33

Štětinovy pózy

"Wildersův kultovní snímek Fitna je přitom čistým projevem konfesní záště proti půldruhé miliardě lidí."

Není. Film je složený z citací Koránu a z autentických záběrů za prvé projevů muslimských duchovních vůdců, za druhé následků teroristických útoků a vražd. Celý pak končí jakousi výzvu, aby muslimové "vytrhli některé stránky" z Koránu. Filmařsky moc dobrý není, ale tvrdit, že je "projevem konfesní záště" je totální hovadina. Pan Štětina ten film asi vůbec neviděl.

"... KSČM revoluční násilí neodmítá, považuje-li marxismus-leninismus za hlavní pilíř své činnosti."

Tady trochu osobněji: Pan Štětina teď usiluje o zákaz organizace, jejímž byl sám jistý čas členem (zdroj http://www.jaromirstetina.cz/zivotopis/). A to z důvodu, že "neodmítá revoluční násilí". Ale v době jeho členství to násilí nejenže neodmítala, tehdy ho přímo uplatňovala. Štětina se tedy tehdy přidal do stáda. Teď se zase přidal do stáda politicky korektních. Odsuzuje film, který neviděl...

Brmboš 23.11.2009 8:32

Bolševik opět promluvil.

Přesně toto ukazuje Štětinu v plné nahotě. Zakázat a trestat. Takhle se chová bolševik i když průkazky může mít ze stran různých.

Jarda 23.11.2009 8:27

To snad ne

Pan Štětina mě hodně zklamal. "Wildersův kultovní snímek Fitna je přitom čistým projevem konfesní záště proti půldruhé miliardě lidí." Hele, tak jestli nijak nekomentované ukázky z veřejných demonstrací v Íránu, kde řeční vůdčí osobnosti státu, jsou projevem záště, zatímco tyto projevy samotné jsou mu fuk, tak to Štětina opravdu nechápe, co to je svoboda slova. Když imán vyřvává na veřejném shromáždění "smrt Americe", to Štětinovi nevadí. Když Wilders ukázky  z takových projevů zařadí za sebe a ukáže Evropanům, tak to je špatné, že.

Další blbosti, jako "parlament coby omezovač svobody" už ani nemíním komentovat.

ranbow 23.11.2009 8:27

jak nazvat situaci,

Kdy zástupci hnutí, které podporuje nebo propaguje hnutí, které "prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka..." sedí 20 let v parlamentu, v mítsních samosprávách, ve vední podniků, ostatní strany si s nimi dohadují handly o společném hlasování , nevadí to ani soudům, ani policii, a když je náhodou zrovna krátce před důležitými volbami, tak si všichni vzpomenou, že by se to hnutí mělo zakázat????

Informace 23.11.2009 8:16

Pane Štětino,

 jsem také rasista. Jsem rasista, protože mnou otřásá hrůza, když čtu zprávu o tom, jak barbarsky zavraždili islámští fondamentalisté italského novináře. Jsem rasista, protože si uvědomuju, že nekontrolovaný příliv islámských imigrantů do Evropy ohrožuje naši kulturu a civilizaci. Jsem rasista, protože souhlasím s tím, co říká Geert Wilders. Zakážete mi vstup do České repuliky?http://www.dhnet.be/infos/monde/article/104763/enzo-baldoni-froidement-execute.html  Enzo Baldoni froidement exécuté(28/08/2004) Et dire qu'il était volontaire de la Croix-Rouge

 http://www.rsf.org/Horror-at-execution-of-Italian.html

Horror at execution of Italian journalist Enzo Baldoni  Published on 27 August 2004 Reporters Without Borders expressed revulsion today at the "barbaric" death of Italian freelance journalist Enzo Baldoni, 56, who was executed in Iraq last night by his kidnappers, according to the pan-Arab TV news station Al-Jazeera and the Italian news agency Ansa. The Italian authorities also confirmed and condemned his execution. Baldoni worked for the independent weekly Diario della Settimana.

 

kritik 23.11.2009 8:09

komunista Štětina se nezapře

dělat si srandu z náboženství

Mgr. Milda 23.11.2009 7:59

Demokracie znamená mnohostrannost názorů

Nesouhlasím třeba s odpůrci LS, přesto považuji za nutné, nechat jim svobodu k ohlášení námitek. Zatím, co islamisté neustále propagují své zločiny a obviňují své protivníky z židovských a křesťanských řad, je u nás protiislámismus srovnáván s rasismem.

U islámských bojovníků nejde prý o náboženství, i sekulární Židé jsou jim však cílem útoků. Takže zde lze opravdu mluvit o znovupovstávajícím rasismu, o čemž svědčí i obliba pamfletů, vzniklých v III.říši, v arabském překladu.

Pro svobodu slova musí být poskytnut dostatečný prostor, popíračům i zastáncům oteplování, LS, nelegální imigrace, misionářství atd. Hranice by měla být stanovena tam, kde dochází k násilným činům, pobuřování (třeba vytahování sudeťáckého kostlivce nebo popírání holocoustu) nebo nezákonného sdružování za účelem trestné činnosti.

Frank 23.11.2009 7:56

Bývalý bolševik je jako bývalý černoch. A nejhorší je, když je k tomu starý.

A dost možná i těm svým žvástům i věří. Je třeba hodit na toho starého blázna síť.

Sam Křepelka 23.11.2009 7:49

jděte zase hledat čerty

Štětino, jděte zase hledat čerty pro ČT.

Ravnagorac 23.11.2009 7:40

Buzerovat a mlátit

Je dobře, že pan Štětina otevřeně stojí na straně demokracie. Jako zákonodárce nám sděluje, že naše ústava předpokládá kriminalizaci občanů ZA NÁZORY. Naše MLADÁ DEMOKRACIE se musí prý chránit. Před čím? Tím jsou hozeni do jednoho pytle spolu s obdivovateli Černé sotni i všichni vlastenci, kteří veřejně říkají, že stát se musí chránit před imigranty, zejména neevropskými muslimy, že záleží na tom, JAKĚ děti se rodí v českých porodnicích a že česká armáda by měla primárně sloužit k obraně vlastního území a jeho občanů. Že stát by měl podporovat porodnost a že by policie neměla stíhat pouze neonacisty, ale měla by se zaměřit i na multikulturalisty a hlasatele bezbřehé lásky k imigrantům. Rozdělení světa na bohatý sever a chudý jih je objektivní realita, jejíž kontury budou stále ostřejší. Blábolením vlastní zemi neochráníme.

Petr Kohout 23.11.2009 7:37

Muslimové považují ženu za majetek na úrovni židle, v nejlepším případě krávy či velblouda.

Tím jsou náboženstvím NEPŘÍPUSTNÝM. Z toho vyplývá, že pokus omezit kritiku takovéto nelidské organizace (islámu), se rovná podpoře a propagaci hnutí směřujícího k omezení práv a svobod občaný. VY JSTE TEN, KDO OHROŽUJE SVOBODY, PANE ŠTĚTINO.

Ravnagorac 23.11.2009 7:41

Re: Muslimové považují ženu za majetek na úrovni židle, v nejlepším případě krávy či velblouda.

BingoR^R^R^

cb 23.11.2009 7:27

Nedavno

jste tu nadavali na Santa Klause a pozadovali Jeziska. Tak si pospeste, do 5 let tu nebude ani jeden, z vanoc budou Svatky zimy a z vanocniho stromku Strom svetel, z vanocni vyzdoby zimni vyzdoba. Vasim detem budou ve skolni jidelne varit halal a veprove uz u reznika nekoupite, protoze pry neni zdrave. Celebrity budou vasim dceram radit, aby chodily zahaleny, jinak by urazely ciny nasich muslimskych spoluobcanu. Tohle neni sci-fi, tohle se deje, na zapad od nas, v te vychvalovane a za vzor davane EU.

krabaťák 23.11.2009 7:26

Ježíši, to je blábol.

A obhajoba neobhajitelného. Poslanci a senátoři, jděte do perdele.

Pavell 23.11.2009 7:25

ŠTĚTINOVI

Pane Štětino, nenapíši nic jiného, než většina diskutujících: vymýšlíte si, překrucujete fakta, blábolíte nesmysly. Osvědčil jste, že nemáte co pohledávat v řadách zákonodárců.

Sherudan 23.11.2009 7:08

Pane Štětino,

donedávna jsem si vás poměrně vážil. Nyní jste se však zařadil po bok "užitečných idiotů" Svoboda slova buď je nebo není; vzpomínám si na jednoho lampasáka, který nám říkával: "Soudruzi, já jsem pro tu demograciji, ale vocuď až pocuĎ!"  Jenže svoboda a domokracie "vocuď až pocuď" je jen svou parodií.

Vedl jsem na těchto i jiných fórech bezpočet diskuzí s přiboudlými antisemity, popírači a jinou sběří. Tito lidé jsou mi z duše odporní. Ale je jen naše chyba, že je nedokážeme umlčet argumenty, že je nedokážeme vyloučit ze slušné společnosti tím, že jejich blábolení nebude padat na úrodnou půdu. Ale pokud jim ho prostě zakážeme, oni si cestu najdou a ještě si ponesou nimbus mučedníků.

A co se pana Wilderse týče, říká věci možná neomaleně, možné v něčem přehání, bez pochyby je populista. Ale jeho základní obavu, že své civilizační přincipy dobrovolně odevzdáváme na oltář "vstřícné předposranosti", tu sdílím.

honzak 23.11.2009 7:08

slovy prostými a nelíčenými

ti musím kluku senátorská pravit: jdi s takovými hláškami do prdele!

Wildersův kultovní snímek Fitna je přitom čistým projevem konfesní záště proti půldruhé miliardě lidí. Z hlediska českých zákonů se Wilders nepochybně dopouští trestného činu."

Vy v tom senátu máte najednou ÚPLNĚ JASNO! Pan pistolník si ovšem přeje, aby NÁM VYDRŽELO.  Tak se těším, až přijede nějaký sprátelený soudruh se svojí konfesní záští, jak ho poženete svinským krokem.

Standa 23.11.2009 6:59

Štětina,

Wilders nebo nacista - vyjde to stejně.

Tomáš Jasný 23.11.2009 6:46

Senát měl plné právo a ústavní povinnost Wilderse odmítnout

Každý jednotlivec stejně jako kterákoliv organizace, ať už vládní nebo soukromá, má nezrušitelné právo poslouchat toho koho chce poslouchat a neposlouchat toho koho poslouchat nechce.  Ti všichni NP přispěvatelé, kteří teď v NP a jinde šti oheň a síru na český senát za to, že neměl zájem poslouchat holandského senátora, kterého vlastní holandský soud je připraven kriminálně stihat za podněcování nenávisti k Islamu, se sami usvědčují z jejich nenávisti k republice a k demokratickému systému, ve kterém žijí.     

Pavell 23.11.2009 7:26

Re: Senát měl plné právo a ústavní povinnost Wilderse odmítnout

Hloupost? Ne, to co píšete není hloupost, to je promyšlená demagogie hodná Rudého práva padesátých let. je mi z Vás ještě více na blití, než ze Štětiny.

Tomáš Jasný 23.11.2009 8:07

Re: Senát měl plné právo a ústavní povinnost Wilderse odmítnout

Pavelle, máte plnou svobodu se vyblít na kolik Vám to Váš žaludek, plný splašek, dovolí.  Co jste v těch padesátých letech dělal když si tak dobře pamatuje co tehdy psalo Rudé právo?  Podle toho co píšete bych hádal, že jste buď sám nebo se svým otcem, Lidovým Milicionářem, stal podle příkazu Rudého práva před pankráckou věznicí a s davem uvědomělých Čechů řval:  "Je nám z těch reakcionářů na blití.  Pověste je! Pověste je!"

   

čertovo kopyto 23.11.2009 10:28

Re: Senát měl plné právo a ústavní povinnost Wilderse odmítnout

Pro T. J. Takovou pitomost může napsat jen vyvolený pitomec!        Každý se narodíme do své doby, nemůžeme si vybrat! JEDNOU SE VÁS budou ptát, CO JSTE DĚLAL VY Těchto létech_ Kdo Vám dává právo předjímat co Pavel v padesátých létech dělal!    Vás budou soudit ti co přijdou ze zákonem šarria, raději nemít děti!

Petr Kohout 23.11.2009 7:39

Re: Senát měl plné právo a ústavní povinnost Wilderse odmítnout

ten soud se ho pokouší za každou cenu dostat. yzval policii, aby začala vyšetřovat. Základním obviněním je, že by pan Wlders mohl vyhrát volby a upravit zákony tak, že soudce bude muset posílat do vězení zločince a nikoliv poctivé lidi, kteří se bránili zločinu.

Tomáš Jasný 23.11.2009 7:46

Oprava - Senát měl plné právo a ústavní povinnost

Pokud se týče toho ohně a síry nahoře, měl jsem napsat: Ti všichni, kteří dští oheň a síru.."

A pokud se týče článku, domnívám se, že autor to víc než jenom  trochu přehnal svým tvrzením, že zákonodárci jsou popírači svobody.  Je totiž fundamenální rozdíl mezi všeobecným pojmem svobody a pojmem svobody jaká je zaručená mezi základními lidskými právy, mezi kterými vystupuje na jednom z předních míst právě svoboda slova.  Jenže v případě senátního odmítnutí poslouchat řeč holandského senátora Wilderse nešlo o popření jeho svobody slova, nybrž o  svobodné uplatnění práva senatorů poslouchat takové proslovy, jaké poslouchat chtějí.  Všichni, kdo si ho přejí slyšet, mají plnou svobodu si ho pozvat k sobě do bytu nebo do obecního parku.

čertovo kopyto 23.11.2009 10:37

Re: Oprava - Senát měl plné právo a ústavní povinnost

Vystopupení holanského senátora by jistě nebylo POVINNĚ!  Sobotka je slizon, to co předvádí odhání voliče ODS,. Štětina je další z kategorie slizounů, jejichž pravda je ta jediná pravá. Amen Maria s Evropou , amen Maria s ČR!  ČEHO SE SEnÁTOŔI BOJÍ. ??Moudrý politik naslouchá i těm, se kterými nemusí souhlasit !!  Jediný názor, jediná pravda , jediná totalitní moc. Už nebude zbytí, než z pudu sebezáchovy voliot DS!

Tomáš Jasný 23.11.2009 23:07

Re: Oprava - Senát měl plné právo a ústavní povinnost

Takových čertových kopyt jako jste Vy spolu s čertovými paznechty a jinými čertovskými nestvůrami, které jako Vy plodí v komentářích NP hrůzostrašné nesmysly, musí být asi mezi čtenáři hodně.  Pokusím se zavolat do pekelného Ustředního výboru Luciferovi aby Vám  a Vašim soudruhům povolil co nejdříve, nejlepe ještě před 6.prosincem, vystoupit z KSČM.  Pak byste se mohl podle Vašeho výslovného přání přihlásit za kvalifikovaného čertovského úderníka DS a v zákrytu za sv. Mikulášem vyrazit do ulic strašit děti českých senátorů.  Dospělí Češi by se pravděpodobně ani Vás ani žádných zakuklených Muslimů bát nebudou.         

Pavel 23.11.2009 6:30

Jak to tedy je?

Zdá se, že autor objevil v našem právním  systému poměrně důmyslný nástroj pro likvidaci jakékoliv politické strany. Píše totiž: "Parlament je největším, systemizovaným a ústavou požehnaným omezovačem svobody. Každý přijatý zákon někoho omezuje......V novém českém Trestním řádu se říká: Kdo založí, podporuje nebo

propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod

člověka, nebo... bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let. " Co jiného  je ale cílem každé demokratické strany než se dostat do parlamentu a tím nám omezovat práva?  ;-)

Bruno 23.11.2009 3:57

kdy jsi byl posledně na Pamíru?

Je z podivém jakým způsobem soudruh bojuje proti zakonodárcům,nevím jestli vám tam pouštějí Šakiru jako v ruské dumě,nebo jestlí to tam mate´jako :-D na tureckém toboganu každo pádně jednoho diplomata mít a poslat ho do BRUSELU? UTIKEJTE TAM OD TĚCH QUICHOTU " peníze nejsou všechno čest si nekouopíš!!

xyz 23.11.2009 7:24

Re: kdy jsi byl posledně na Pamíru?

Mohl by Štětina prozradit, jak trpěl za komunistické totality? Jako pamětník vím, jak na tom byl.