9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

NÁZOR: Ostrakizace KSČM

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L 31.8.2006 9:08

Naprosto nesouhlasím !

Naprosty souhlas, protoze tak to je. U nas na venkove se zname. Komousi  se rozhodli, asi na nejake schuzi, ze se se mnou nejak sblizi, ani nevim proc. Tak jeden komous me napriklad peclive a hlasite zdravil. Prestal, az kdyz jsem mu rekl, ze by toho mel nechat a ze si o nem myslim, ze by mel viset a ze ja osobne bych ho rad povesil. Pak zase zacal vykrikovat, jak me znici, proste bolsevicky zurivec. Jiny komous me chtel blahoprat k svatku. Prestal, kdyz jsem mu rekl, ze komunistovi ruku nepodam. Tak si to asi na nejake schuzi bunky rekli a ted od nich mam pokoj. Ale urcite me maji na seznamu.

Andy 31.8.2006 9:06

Re: Re: Re: Český antikomunismus je trapný

podstata problému, zmiňovaného v článku, není ta, že jsou typy lidí..., ale zda je KSČM demokratickou, neškodnou stranou nebo komunistickou stranou. Provozovatel webu v KSČM, pokud vím, není.  Řeči o tom, že nejvíc straší komunismem " právě tento typ lidí" jsou jen jakešovskou sprosťárnou.

Švrk 31.8.2006 9:02

KSČ

Nechci ostrakizaci KSČ. Takhle je na očích, víme, co jsou její členové zač, dá se předem počítat s jejich programem, ideologií a mají hodně trvanlivé vzorce chování. Jsou tak méně nebezpeční, než by byli pod jakoukoliv jinou kamufláží. Jen se koukněte, kam bývalí a bývalejší (opět nepřesné jako ten bývalý černoch) tlačí stranu zvanou ČSSD, do které houfně přeběhli za získáním mimikri.

Roman 31.8.2006 8:58

Re: Jediný rozdíl mezi KSČ z padesátých let a dnešní KSČM

Dostatek všehoschopných psychopatů má každá strana a pokud by dostali příležitost tak se jí chopí.AŤ je to za tu ideologii nebo tu

L 31.8.2006 8:57

Socialista neni komunista

Neni vzdy pravda, ze komunista neni nebezpecny, kdyz je mrtvy.

Co se stane s komunistou, ktery je v centru jaderneho vybuchu? Stane se z nej radioaktivni prach a skodi dal.

Roman 31.8.2006 8:54

Re: Re: Český antikomunismus je trapný

Argumentace není OK,ale podstatu problému to vystihuje.Že jsou tady typy lidí kteří budou spolupracovat s  každým režimem a páchat  prasárny na ostatních je neooddiskutovatelné.A že právě tento typ lidí ať jsou politici,novináři,nebo jen  karieristi nejvíce straší komunismem je také fakt.Mimochodem provozovatel tohoto webu zrovna také není beránek.

L 31.8.2006 8:53

proc zase ti zide?

Proc sem zase pletete ty zidy. Polaku zahynulo asi 7 milionu, coz je o milion vice nez zidu. ^ milionu zabili nacisti a milion zabili zidobolsevici, jak se jim tenkrat rikalo. Kdyz Nemecko a Sovetsky svaz spolecne zacali valku proti Polsku, kdyz si predtim rozdelili uzemi, zacali bolsevici okamzite vrazdit vsechny nepohodlne polaky. priblizne za jeden rok zlikvidovali asi milion lidi.

V polske televizi jednou hovorili o tom, ze nacisticke a komunisticke urady na tom spolupracovaly, protoze byly pripady rozdelenych rodin, kdy cast byla shodou okolnosti na uzemi okupovanem Nemeckem a cast na uzemi okupovanem Sovetskym svazem. Nacisti i komunisti zlikvidovali celou rodinu a meli o ni shodne informace. To je jen takova zajimavost.

Jimmy Keen 31.8.2006 8:50

Re: Re: Re: antikomunismus

Zajisté, že si nepřipadáte nebezpečný. Bolševici také nepřipadali socanům národním a demokratickým nebezpeční, tak asi do února 1948. Pak už bylo pozdě onoho socanského bycha honiti.

Jimmy Keen 31.8.2006 8:44

To není vývoj, to marxleninismus v praxi

Drahý pisateli, hrubě se mýlíte. Bolševici v praxi postupují přesně podle pouček stvořených velikým Marxem a ještě větším Leninem. Ve zkratce to znamená, že využijí všech výhod buržoazní demokracie, aby jí pak zakroutili krkem. V teorii marxleninismu se to nazývá taktika a strategie revoluční strany v podmínkách buržoazní demokracie. Pokud žijete v bludu, že se komunisté mění, pak doporučuji k hojnému studiu plátek zvaný Haló noviny, kde zejména v komentářích zjistíte, že bolševik ustrnul tak v roce 1955. Tak nepsalo ani normalizační Rudé Právo. To, že soudruzi v parlamentu vystupují civilizovaně, oděni v saka, neznamená, že nás nechtějí pozřít. Jen na to zatím nemají dost sil. Zdůrazňuji, zatím. Ovšem tato civilizovanost padá na jejich mítincích. Tam už hovoří bolševici jasně. Uvědomte si, že i takový tzv. reformátor Balín vykládal, že revoluce teď nebude. Né, že by ji nechtěl, to by bolševikovi ani na mysl nepřišlo, ale teď momentálně nejsou pro ni objektivní podmínky. Pro méně chápavé, až budou podmínky, přeleštíme Auroru nebo Primátora Ditricha a vydáme se dělat revoluci. A přijde i to znárodňování a likvidace opozice. Neboť bolševik ječí jak postřelený zajíc, pokud se mu snad šlápne na kuří oko jeho svobod, ovšem druhým tyto svobody nepřiznává. Proto tak horuje za režimy na Kubě či Sev. Koreji, které vydává za tu pravou demokracii.

LisakFOX 31.8.2006 8:43

Základem stanov KSČM je stále marxismus,

proto je současná KSČM stále srovnatelná s původní KSČ a nepatří mezi demokratické strany.

churchill 31.8.2006 8:39

z Houdy je na zvracení...

fuj tajxl,z takových jako je Houda je na blití...

Xaver X.X. 31.8.2006 8:39

Nechci KSČM ve vládě, ale verbální ostrakizace komančů

z ůst politiků je jen jedno velké pokrytectví. Nedokázali je zakázat ani za Havla, ani za Klause a v tichosti s nimi pletichaří.

J. T. 31.8.2006 8:36

Pane Houda

Můžete nám dokázat kdy a kolikrát se KSČM (KSČ) jako celá strana omluvila za zločiny které komunisté spáchali. Byla někdy taková omluva vydána jako oficiální stanovisko této strany posvěcené jejím sjezdem? Já o ničem takovém nevím. Ani nevím o tom, že by se komunisté nějak distancovali od stalinismu.

Andy 31.8.2006 8:28

Re: Český antikomunismus je trapný

to je hodně zoufalá argumentace: " kteří by byli"... něco na způsob " kdyby měla teta... tak by to byl strýc.

Skoro bych řekla, trapná argumentace.  A to je mi Langer dost protivný a pokud by zmizel z politiky, udělal by mi radost.

Kamzík 31.8.2006 8:21

Český antikomunismus je trapný

Ono nejvíce zábavné je to, že největšími hlasateli antikomunismu jsou jedinci, kteří, pokud by nepadl předchozí režim, by dnes komunisty byli. Mám na mysli např. Langera, Nečase, býv. členy a funkcionáře SSM. Langer pochází tuším z býv. režimem protěžované rodiny (otec funkcionář). Ono je totiž určité procento lidí ve společnosti, které se bude vždy cpát dopředu, bez ohledu na režim. Za komančů by byli straníky, dneska jsou podnikateli, politiky... Jsou to ale v podstatě stejní lidé.

A dnešní KSČM? Slouží některým jako zástupný problém. Je vždy jednodušší mít nepřítele, na kterého lze v jakékoliv situaci poukázat. Je to prostě pohodlné.

baci 31.8.2006 8:21

doporučuji

doporučuji aby si autor přečetl stránky www.kscm.cz a odkazů,pokud bude ve stanovách věty o rozvíjení podle marxistický zásad a v rozhovorech se bude hovořit o třídním boji,jde o nereformovanou stranu dle mého názoru-v okolních státech a v evropě jsou komunistické strany spíše volební folklorem.

Emil 31.8.2006 8:21

Houda

Když jsem udělal doma něco blbého, říkali mně "ty houdo". Teď teprve chápu nadávku rodičů.Strana, která se vyvíjí, se neustále jmenuje komunistická ? Není pravda ,že se za zločiny omluvila, jen se několikrát povšechně k minulým tématům projevila, ale jasné a zřetelné, "omlouváme se" nezaznělo. Zúčastněte se setkání voličů a představitelů vedení KSČM a chvíli poslouchejte. I vedoucí představitelé téhle "reformované " strany melou stále o minulé slávě a třídních nepřátelích. Pak pište a konfrontujte. Asi by k napsání tohoto blábolu nedošlo.

Roman 31.8.2006 8:10

Re: co prosím, Romane,

Myslíš že je to tak jednoduché?I kdyby se jim to povedlo tak to nic neznamená.NATO už začíná být víceméně papírová organizace.Zajímavé že s návratu komunistů nebo jejich vlivu nemají obavy zahraniční ivestoři a obchodníci a ti kalkují tvrdě a počítají riziko.Je to jen omáčka kterou se straší podle potřeby.Mimochodem jeden z největších současných bojovníků proti "nebezpečí komunismu" senátor Štětina pěl kdysi oslavné ódy na Ruský komunismus a pohyboval se po tehdejším Rusku za podmínek které měl jen málokdo.To určitě nešlo minimálně  bez spolupráce s KGB.Pokud těmto lidem věříš tak s tím se nedá bohužel nic dělat

maranatha 31.8.2006 8:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunismus

nezasekl ses v mysleni nekdy pred 17 roky? zapadni a vychodni nemecko.....;-D

Netřeba 31.8.2006 8:06

Re: copak církev

a papeženci zvlášť. Ti v tom měli vždycky jasno. Zejména když cákali svěcenou čurdu na fašistická děla.

eTony 31.8.2006 7:59

Re: Re: Re: antikomunismus

připomínáte mi jev - driftování. Zúčastňujete se toho, aniž byste si toho všiml.

hj 31.8.2006 7:57

Logika autora

Pokud bychom meli byt dusledni a prijmout argumenty autora, museli bychom zaroven prestat ostrakizovat i neofasisticke a neonacisticke strany. Proc se stale "upinat na historickou argumentaci, v niz veškere zmiňované teze se dotýkají pouze nacismu hitlerovskeho typu" ? Dnesni neonacisticke strany prece nelze srovnavat s Hitlerovou NSDAP, ze? :-) Proc i temto stranam nepriznat, ze se "vyvijeji". Proc bychom meli stale tolerovat vylevy "primitivniho antifasismu" ?[:-)

Roman 31.8.2006 7:56

Re: Není to terč, nýbrž klacek a kouřová clona.

V podstatě souhlas.V roce 1998 vykřikoval Kalousek že pokud u nás vyhrají socani tak hrozí  zemi nebezpečí návratu komunismu a on osobně emigruje ihned po volbách.Stejné strašení slyšíme už  8 let a akorát se průběžně mění "nebezpečí" podle momentální potřeby.Mezitím ti "nebezpeční komunisti" zvolili Klause prezidentem společně s Kaloskovou partou

nalevo 31.8.2006 7:49

Re: Re: antikomunismus

nechápu, jsem socialista a nepřipadám si nijak nebezpečný, zato váš pohled na demokracii je poněkud tristní:)

BuBu 31.8.2006 7:49

Re: Milý Martine !

Ukázal jsi se jako "pěkný obhájce soudruhů" . . . ale rozlišuj : Tlustý - ten pouze "u komoušů byl" (ne proto, že by tuto ideologii vyznával . . . ale proto, že by jinak nedostal místo, na které se cítil a které chtěl) ! Zatímco Grebeníček, Filip, Dolejš, Ty a další rudí pisálkové na NP vy, po tom všem, co komunismus a komunisté na světě způsobili (a ještě způsobují)  - tak vy tomu ještě teď  fandíte a obhajujete to ! Důkaz ? Tady je : 100 zástupců KSČSSD ve sněmovně ! A navíc - zatímco u Tlustého jsem si nevšiml, že by propagoval myšlenky socialismu . . . tak totéž nemohu říkat o dnešních komunistech a jejich voličích !

eTony 31.8.2006 7:48

co prosím, Romane,

v mezinárodní situaci že neudělají bolševici nic ? Vždyť usilují o zrušení členství v NATO !!

eTony 31.8.2006 7:46

Re: antikomunismus

pokud existují komunistické a socialistické ideje, jsou nebezpečné vždy, nalevo, jako rakovina. Tyto ideje směřují proti civilizaci, pochopte to už.

Martin 31.8.2006 7:44

Re: Re: Nechte toho!

neveri tomu, ale je to tak jednoduche heslo, ze ho strasne radi pouzivaji a pocitaji ze se par blbu nachyta /v techto volbach jich bylo 35%

Roman 31.8.2006 7:42

Re: Nechte toho!

Co by jako měli komanči udělat?I kdyby měli 99% ve volbách tak neudělají v této mezinárodní situaci nic.Naše vnitřní politika se vždy řídí vlivy mezinárodní politiky.Vy opravdu věříte tomu že uprostřed EU může vzniknout nějaký husákovský nebo stalinský skanzen?Soustavné strašení komunismem je pro některé vyčůránky výborný kšeft.Paradoxem je že nejvíce straší bývalí komanči,nebo ti co s nimi spolupracovali.Kecy o komunistickém nebezpečí slyšíme vždy v pravidelných intervalech anebo když někdo chce odpoutat pozornost od sebe nebo nějakého průšvihu

maranatha 31.8.2006 7:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediný rozdíl mezi KSČ z padesátých let a dnešní KSČM

za komunismu si lide mohli samozrejme volit koho chteli, ale 99 % chtelo aby vladlo KSCR^