1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

MÉDIA: Potlesk na otevřené scéně

Novináři tady nejsou od toho, aby je politici milovali. To ani náhodou. Jenže co je moc, to je moc. Máme po sobě už druhého presidenta, který se netají nenávistí k mediím a novinářům. Přičemž Vaclav Klaus to dělal jedovatě ale inteligentně a Miloš Zeman to většinou předvádí ve formě lidové, tedy tak nějak hospodské, že. Takže je něco špatně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Barto 13.3.2013 10:38

Re: Zeman hezky utřel potrefené pravdoláskaře:-))))

Obddivně píšete o té reakci.

Nedovedu si vůbec představit, že na západ od našich hranic, by si něco takového prezident mohl dovolit.

Posunul nás pan prezident, zase trochu na východ.

M. Šejna 13.3.2013 10:49

a jejda, další mentor

pan Vlk píše, že novináři se snaží nám sdělit, jací jsme to my Češi hovada. Zdá se, že pan Barto nám to mediální mentorování sežral i s navijákem. Prý nás Zeman posunul na východ. Mě tedy nikam neposunul. Já jsem pořád na stejném poledníku. Pokud se posunul na východ pan Barto, je to jeho problém. Ať ale hovoří o sobě a nikoli o nás.

J. Barto 13.3.2013 10:54

Re: a jejda, další mentor

Na tom stejném poledníku jsme byli i po r.1948.

Asi to mám opravdu popletené, cítil jsem se strašně na východě, skoro vedle Moskvy.

Protože čtu pravidelně i jiný, než český tisk, jsem proti žraní navyjáků dost dobře vyzbrojen !!

J. Barto 13.3.2013 10:55

Re: a jejda, další mentor

no jo: "navijáku", než po tom skočíte!!

J. Ryba 13.3.2013 14:15

Re: a jejda, další mentor

že ne na východ? Takový projev bych čekal u Mečiara, Putina, možná ještě tak u Paroubka...ale na západ od něj leda až v Latinoamerice

Z. Švrček 13.3.2013 11:05

Re: Zeman hezky utřel potrefené pravdoláskaře:-))))

Otázkou však je, zda by si něco takového na západ od nás dovolily podobné "osobnosti", pokud by tam vůbec osobnostmi byly. Ostatně kultivovaností, civilizovaností a vyzrálostí bych si u dnešního západu nebyl již tak jist jako v době, kdy jsme k němu s úctou a nadějí vzhlíželi ještě v době nedávné. I tam dochází zjevně k posunům, o nichž bych si nedovolil prohlásit, že jdou správným směrem. Celá byrokratická, multikulturní a politicky korektní EU to dnes a denně dokazuje.

S. Ševeček 13.3.2013 16:22

Re: Zeman hezky utřel potrefené pravdoláskaře:-))))

Něco na tom je, být na posledním postu před smrtí - pak si může pan prezident pískat. Možná taky navíc není srágora.

V. Pavelek 13.3.2013 9:44

Radio Jerevan

V rámci zachování duševního zdraví vřele doporučuji média nesledovat, případně si alespoň vytvořit vlastní filtr důvěryhodnosti nebo bodové hodnocení jednotlivých médií. Vhodnou jednotkou by mohl být 1 Jerevan. Jistý známý bloger nedávno napsal, že média zcela ignoruje a všechny podstatné věci se okamžitě dozví v hospodě. Má to něco do sebe.

A. Bocek 13.3.2013 9:24

Potlesk zazněl,

pouze u novinářů ( bylo jich tam málo), zatímco nácků a kmotříčků bylo hodně, proto netleskali.

P. Maleček 13.3.2013 5:27

Největší deviant je Zeman

Zeman svým projevem prokázal, že součástí ostrovu deviace je i on sám. Kmotry nastartoval a ze státního krmil spolu s Klausem při realizaci jejich opoziční smlouvy, strašení podělaných Čechů nacisty se mu osvědčilo při při jeho volební kampani, v které o zvěrstvech nereformovatelných komunistů jaksi pomlčel.

Soudní rozhodnutí následně jeho volební kampaň označilo za lživou no a ti drzí novináři si o tomhle všem dovolili psát. Psali dokonce i o tom, že jeho kampaň byla organizována komunistickými kádry na které Zeman sází i do budoucna.Tak se jim hned v úvodním proslovu musela zavřít huba.

Že to vzbudilo nadšený souhlas pozvaných hostí se není co divit. 90% z nich jede v rozkrádání státu a ta drzá média si o tom dovolí psát a tím snižují jejich zisky ze státního a ohrožují jejich světlé zítřky (kryté komunisty) v luxusu a mimo nebezpečí kriminálu.

Pakliže byl v Česku v den prezidentské inaugurace někde ostrov deviace, tak byl v sále, kde se odehrávala Zemanova korunovace. On sám se svým proslovem korunoval za největšího devianta z přítomných.

I. Schlägel 13.3.2013 5:53

Re: Největší deviant je Zeman

Obávám se, že Vaše slova se výrazně blíží realitě. Samozřejmě, media nejsou dokonalá, nicméně jsou svobodná, což je podmínka pro to, aby byla v budoucnu alespoň některá z nich profesionálnější. Bez svobody to nepůjde. Pan Zeman si to evidentně nemyslí.

T. Marek 13.3.2013 7:45

Re: Největší deviant je Zeman

O Zemana mi vůbec nejde. A pokud jde o média - je třeba mluvit o lidech v nich a ne jen o titulu. Že se zpravodajství v posledních letech silně bulvarizuje je prostě fakt, a kdo to nevidí, tak prostě nechce. Tak jako volební kampaně ovládly reklamní agentury, tak tisk i TV v honbě za "sledovaností" zabředly do lovů senzací, přehánění a  šťourání se v lidském neštěstí. Jenže reklamí agentury mají přehánění v popisu práce a na vině jsou ti politici, kteří je najímají. U médií bohužel přišli na to, že podstatná část lidí má ráda, když se někomu jinému děje něco špatného a tuto nedobrou stránku lidské povahy využívají a vlastně i dále posilují. Problém je v tom, že každá "droga" časem vyčpí  a je tedy třeba stále přidávat. Kdo nevěří, ať si pustí starší americký film "Běžící muž". Nebo si může přečíst Braburyho "451 stupňů Farenheita". Zprávy jsou spíše černá kronika a společenské rubriky s drby se rozrůstají. Ano, znám i vynikající komentátory a těším se na jich vystoupení. Jsou to ostrovy solidnosti a moudra. Kéž by jich bylo více.

K. Frauknecht 13.3.2013 8:40

Jo souhlas, alespoň nemusím moc psát.

Jen douška s článkem naprostý souhlas a kupodivu i s názorem MZ (šance, že by názor vyslovil kulantněji je stejná, jako že v hospodě "Na Růžku" budou místo Blesku číst Psohlavce:-)).

P. Kmoníček 13.3.2013 8:57

Re: Největší deviant je Zeman

Ano!

S. Vaněček Šauerová 13.3.2013 2:59

Není divné, že paní Kanioková ABSOLUTNĚ souhlasí.

Samozřejmě, že novináři jsou výborní (těch je pár), méně dobří (většina) a špatní (opravdu nemalá část) a pak ještě novinářští hajzlíci (použít pro ně slovo novinář je urážkou novinářské práce, zdravím Adama B. Bartoše), jest to stejné jako ve všech jiných profesích. Jenže, M.Z. paušalizoval, obvinil "podstatnou část médií"  (kolektivní vina) a vyhlásil jim "boj". V civilizovaném světě by už nejspíš nebyl prezidentem. U nás se tleská (nechci říct rovnou "hlupáci tleskají").

Jistěže se politikům nemůže líbit, když po nich novináři jdou (kolik z těch, kteří tleskali, má máslo na hlavě ?). A část veřejnosti jim znovu a znovu aplausem nabíhá na vidle, namísto toho, aby byla novinářům vděčná za jejich práci.

Co by chtěla paní Kanioková (beru ji jako vzorek chování) ? Aby novináři přikrývali selhání politiků, jejich opakovaná napojení na finanční mafie a kmotry ? Paní Kaniokové nevadí rozkrádání veřejných penez ? Chtěla paní Kanioková, aby novináři nevarovali ve volební kampani před riziky, která přinese zvolení Miloše Zemana ? Nebyla tady přece jen opoziční smlouva, kufříky falešných materiálů,  diskreditační kampaň sepsaná rovnou v kanceláři vedoucího Úřadu vlády, příprava vraždy Slonkové či prodej menšinového podílu MUS šest dní poté, co vláda začala úřadovat, ač byla předem varována. Nebylo jen rozhodnutí Ústavního soudu, které puncovalo Zemana na lháře (kauza novináře Březiny). Chtěla paní Kanioková, aby se nepsalo o Šloufovi s Mrázkem, o plk. Zbytkovi a tancích, připravených masakrovat Prahu, o obchodech pana Nejedlého nebo dnes o vymahačských aktivitách pana Mynáře v pražském DP a ČEZu ? To by chtěla paní Kanioková ?

Co všechno by českým politikům prošlo nebýt práce novinářů ? Klaus se Zemanem nejsou jediní, kteří se novinářů bojí. Kdo si dnes ještě pamatuje na výpady pana Paroubka proti novinám a otevřené nadávky a pomluvy žurnalistů ?

Tak co tedy chcete, paní Kanioková ? Chcete zametat lumpárny ? Nebo by se Vám líbilo u Putina ?

I. Schlägel 13.3.2013 5:55

Re: Není divné, že paní Kanioková ABSOLUTNĚ souhlasí.

Paní Kanioková, dle mého názoru sečtělá a inteligentní dáma, si prostě pro své fandovství občas neuvědomuje vtah mezi příčinou a následkem. To se stává kde komu.

M. Varadinková 13.3.2013 6:39

Re: Není divné, že paní Kanioková ABSOLUTNĚ souhlasí.

Nepodsouvejte paní Kaniokové své hloupé bláboly. Že Vás hanba nefackuje!

Co chcete Vy? Aby média unisono protlačovala jedinou "správnou pravdu a lásku", i kdyby to měla být čirá lež a nenávist? Aby o tom, kdo bude zvolen, rozhodovala média? Tím, že nepohodlné budou uměle dehonestovat a pronásledovat, zatímco ty "správné hochy, co spolu mluví", budou vynášet do nebe a o jejich chybách  budou důsledně mlčet?

Chcete aby média šla na ruku spřáteleným politikům a spolupracovala s nimi na estébácko-policejních zpravodajských hrách, které mají za cíl zlikvidovat někoho nepohodlného?

Ano, to Vy chcete. Na takových zvěrstvech jste se přece v minulosti podílela i Vy sama, že?

S. Vaněček Šauerová 13.3.2013 17:09

Obkládek, nic jiného než obkládek to chce.

Smutníte stále po Čubovi ? Nemusíte, máte ho přece už zpátky ... :-)

J. Václavíková 13.3.2013 12:56

Re: Není divné, že paní Kanioková ABSOLUTNĚ souhlasí.

Někteří s nostalgií vzpomínají na doby zglajchšaltovaných médií za bolševika. Ostatně reakce na Váš příspěvek to jasně ukazují.

J. Kanioková 13.3.2013 0:36

Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

To, co se u nás po této stránce už dlouhodobě děje, jen ukazuje, jak objektivní jsou naše média - Dezinformace - záměrná manipulace MĚNÍCÍ KVALITU informací. Je to záměrná operace s informací, s tím, jak informuje o skutečnosti. Za dobu Klausova prezidentování některými "novináři" průběžně užívaná a vypilovaná.

Tohle si totiž nedokázal představit snad ani ten Orwell.

Stojím si za tím, že MEDIOKRACIE je mnohem, mnohem horší než totalita. A to z toho důvodu, že totalita je pro naprostou většinu lidí velmi snadno identifikovatelná – ať jde o komunismus či fašismus.

S mediokracií (tedy s "demokracií", ve které vládnou lidé a skupiny vlastnící média a hlavně nadřízení v nich) je to jinak.

Zkrátka, média ovládají masy MNOHEM snáz a efektivněji, než jakýkoliv druh totality. !

D. Švik 13.3.2013 0:55

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Také já s Miklošem v tomto punktu souhlasím. Druhá část vašeho komentáře je dosti diskutabilní.

M. Stuchlik 13.3.2013 1:40

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Média snad mají výkonnou moc a možnost vykonávat diktaturu? Tu mají jen politici. A jestli je média křivě nařknou mohou se soudně bránit. Problém je v tom, že by se neubránili, že ti naši šašci počínaje KGBáckými poskoky z Hradu mají jeden vedle druhého máslo na hlavě.

Naši politikům totiž nejde o nějakou demokracii ale o nekontrolovatelnou moc a možnost více či méně legálně nekontrolovaně krást. O nic víc našim politikům nešlo, nejde a ještě asi hodně dlouho nepůjde. Problémy občanů jsou až na tom posledním místě. Policie a justice jsou v tomto státě nezávislí tak akorát na zákonech a zdravém rozumu, na politicích nezávislá média jsou už ta poslední záchranná brzda co tu zbyla. Proto je potřeba udržet dostatečně silnou pozici médií ikdyž občas střelí mimo. Hlavně se ale média nesmí stát nástrojem politiků u koryt. Zemanův absurdní útok je vlastně pro média vyznamenáním, dokladem toho, že svou funkci ještě občas vykonávají tak jak mají.

M. Varadinková 13.3.2013 6:46

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Média jsou nástrojem některých politiků a mají snahu dosadit takovou výkonnou moc, jaká s nimi bude v symbióze.  Tedy pravdolásku.

Nevšiml jste si, jak mohutně média protlačovala Karla? To on, místopřeseda vlády a stranický šéf Kalouska, v té chvíli přece představoval tu "výkonnou moc". Zeman (v době kampaně) byl úpouhým důchodcem z Vysočiny a žádnou výkonnou moc neměl. Čili si sám protiřečíte. Fandíte "nezávislým médiím", jenže těm jde právě o selektivní podporu té (s nimi spřátelené) výkonné moci.

V. Kolman 13.3.2013 11:29

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Co vlastně máte paní Varadinková proti krásným a ušlechtilým lidským vlastnostem, jakými jsou PRAVDA a LÁSKA??? 

       Pokud jsou některými lidmi (včetně vás) v naší krásné vlasti používány jako dehonestující nadávka a nálepka - pak je něco špatně.

M. Moravcová 13.3.2013 15:53

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Pokud mohu, odpovím i já. Proti pravdě a lásce, v její čisté podobě, nemá určitě nikdo nic. Ale k  "Pravdě a lásce" zneužité k politice a politikaření lhaním  a nenávistí, k téhleté obludě, mám silný odpor.

T. Marek 13.3.2013 7:57

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Nebuďte naivní, média už dávno nezávislá nejsou. Výraz "nezávislý" je sám o sobě problematický stejně jako slovo "objektivní". Samozřejmě že jsou závislá - vytvářejí kšeft pro své majitele a tudíž bojují o reklamy a jejich ocenění. K tomu potřebují u TV sledovanost a u tisku prodané výtisky. To přece víme dávno. Nezávislé médium by muselo být od  těchto  faktorů osvobozeno, ale to je téměř nemožné. Zeman není v této věci důležitý. Podstatný je vliv bulvarizace médií na národ jako takový. Noviny už nekupuji, v TV se dívám už jen na ČT24 a to ještě ne na všechno, protože i oni tomupozvolna podléhají. To, že jsou i nyní kvalitní a moudří komemtátoři je úžasné, může to být ovšem jistá "vějička" od programových mágů na to, aby i nás kritické udrželi ve sledování programů. Nešť, i tak si jich vážím.

A. Reček 13.3.2013 8:16

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Ano, vzpomeňme si na činnost téměř všech médií, kdy od r.1992 až do podzimu 1997 málem i s polobotkama lezli tehdejšímu premiérovi Klausovi do zadku.  Až rozkol v ODS ohledně finančních machinací trochu rozbil tehdejší jejich jednotu, kdy zobali z Klausovy dlaně vše co jim nabídl.

V. Němec 13.3.2013 10:23

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Bez medií by se k moci nedostali nacisté ani komunisté a bez jejich následné podpory by se také tak dlouho u moci neudrželi

A. Bocek 13.3.2013 9:29

Re: Se Zemanovým hodnocením médií absolutně souhlasím!

Mimochodem vedle nacistů jsou ostrůvkem negativní deviace také komunisté , záměrně je Zeman nezmínil a tím se vtrochu odkopal.