1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

MÉDIA: Potlesk na otevřené scéně

Novináři tady nejsou od toho, aby je politici milovali. To ani náhodou. Jenže co je moc, to je moc. Máme po sobě už druhého presidenta, který se netají nenávistí k mediím a novinářům. Přičemž Vaclav Klaus to dělal jedovatě ale inteligentně a Miloš Zeman to většinou předvádí ve formě lidové, tedy tak nějak hospodské, že. Takže je něco špatně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 13.3.2013 16:14

Re: Přesně !

Putin jejich vzor!

M. Varadinková 13.3.2013 18:20

Re: Přesně !

Mluvte laskavě sama za sebe a o svých vzorech, hloupá štěkno.

J. Ryba 13.3.2013 14:17

Milošek prostě ustřelil...může si podat ruce s Mečiarem a Putinem

J. Ryba 13.3.2013 14:05

co je moc, to je moc, syrečky jsou Olomouc

P. Pokorný 13.3.2013 13:54

Kmenta z Mf Dnes a podpora knížete

obé podrazové, špinavé a lživé. A o tom médiokracie je. Kníže by se na druhé místo nedostal. Potom zasáhl Klaus.

L. Šádek 13.3.2013 13:44

Navrhuj,

aby prezidentovy projevy psali zásadně diskutující z Neviditelného psa a to podle abecedy.

C. Coton 13.3.2013 13:35

Paní Václavíková, prezident má právo

se ohradit, pokud se domnívá, že někdo informuje o jeho aktivitách ZÁMĚRNĚ zkresleně, neobjektivně a manipulativně. Pokud by Klaus bral s sebou na cesty novináře z Blesku, musel by počítat s tím, že bude "shazován". Pokud chce mít s sebou profesionála a místo toho mu tam pošlou většinového rádobyžurnalistu, se kterým už má prezident notabene své zkušenosti, vůbec se mu nedivím, že ho nevezme do SVÉHO letadla.

J. Václavíková 13.3.2013 13:37

Re: Paní Václavíková, prezident má právo

:-))))

J. Ryba 13.3.2013 14:08

Re: Paní Václavíková, prezident má právo

Blesk a Nova byla jeho média, jo, ještě Novinky...ČT ostentativně vynechával

A. Sedláčková 13.3.2013 16:59

Re: Paní Václavíková, prezident má právo

...a dobře dělal...

V. Váňa 13.3.2013 13:29

Veliký souhlas.

Vždy jsem tvrdil, že nelze našim médiím věřit téměř v ničem. Jsem vzděláním právník a vidím, že v  9 případech z 10 z těch, o kterých něco vím, píší novináři rádobyzasvěceně, avšak z pohledu tak fatální neznalostí reálií, že mi z toho jde hlava kolem.

Jak tedy mohu věřit těm ostatním (asi tak 99,9 %) článkům, v jejichž problematice se vyznám tak málo, že objektivitu nemohu posoudit? Proč by měla o těchto ostatních věcech psát méně bulvárně  a méně povrchně?

Píší-li si tedy novináři to, co sami chtějí, aniž by se ohlíželi na fakta, je kdokoli, tím spíše pan prezident, oprávněn je kritizovat a říkat si rovněž, co chce.

(IIustrující případy z posledních DNÍ: Někdo si spletl Církev československou husitskou s Církví baptistickou, někdo vypočítal, že proti v referendu na Falklandech byli 3 voliči, ačkoli je zřejmé, že jen pouhé 1 % je voličů 15, kdekterá média se vyjadřovala k návrhu ČSSD k ÚS ohledně amnestie, ale téměř žádná neuveřejnila, jak ÚS rozhodl, tím méně aby to okomentovala...)

J. Václavíková 13.3.2013 13:09

Jak si představoval svobodu slova Klaus?

Ani ne rok po svém nástupu na Hrad žádá odvolání zpravodaje ČTK, protože se mu nelíbí, jak píše o jeho cestách- a agentura mu vyhoví. Jindy ruší místo ve svém letadle zpravodaji LN, který si dovolil napsat o prezidentově hádce s americkým ambasadorem. A když zpravodajka MF DNES klade během návštěvy Číny nepříjemné otázky, prezident o ní mluví jako o ,,paní, která mu už nesmí na oči". Novináři tuhle hru přijímají a víceméně mu jen sekundují v jeho monologu. S těmi ostatními nemluví.

P. Pokorný 13.3.2013 13:55

Re: Jak si představoval svobodu slova Klaus?

A co napsat, jak a co se přihodilo?

J. Ryba 13.3.2013 14:05

Re: Jak si představoval svobodu slova Klaus?

co vám bránilo?

M. Varadinková 13.3.2013 14:45

Re: Jak si představoval svobodu slova Klaus?

Kdykoliv Václavíková napíše příspěvek delší, než jednu štěkavou větu, tak můžete vzít na to jed, že to někde opráskla. Bez udání zdroje. Místo vlastního mozku má hlavu vycpanou starými novinami.

J. Václavíková 13.3.2013 15:53

Re: Jak si představoval svobodu slova Klaus?

Dobře Vám radím, vyhledejte pomoc!

Schizofrenie (z řeckého skhizein σχίζειν - „rozštěp“; a phren φρήν - „mysl“[4]) je závažné duševní onemocnění projevující se hluboce zkresleným vnímáním reality, progresivním (postupujícím) rozpadem myšlení, nezvyklým chováním a obzvláště sociálním stažením, či netečností[5][6]. Celkové příznaky zahrnují halucinace[7], bludné představy, poruchy pozornosti, vůle, ochuzení citového a společenského života, narušení pohybové koordinace

http://cs.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie

S. Ševeček 13.3.2013 16:25

Re: Jak si představoval svobodu slova Klaus?

A odkud jste to opráskla, vážená paní Václavíková?

J. Václavíková 13.3.2013 16:33

Re: Jak si představoval svobodu slova Klaus?

Kosmo, umíte číst?

S. Vaněček Šauerová 13.3.2013 19:28

Ti dva, to je dobrej spolek, co ?

:-)

J. Václavíková 14.3.2013 19:15

Re: Ti dva, to je dobrej spolek, co ?

Jj :-)))

D. Švik 13.3.2013 12:56

Voltaire

Pane, bytostně nesouhlasím s vaším názorem, ale udělám vše pro to, aby jste jej mohl svobodně vyjádřit.

J. Václavíková 13.3.2013 13:00

Re: Voltaire

Oni ti petičníci snad brání Zemanovi mluvit? Co kdybyste si přečetl, co píší?

D. Švik 13.3.2013 13:22

Re: Voltaire

Myslíte, že jsem ji nečetl? Tak jinak, jaký má mít ta petice význam? Nemá být jejím důsledkem, aby Mikloš takto o médiích nemluvil?

J. Václavíková 13.3.2013 13:24

Re: Voltaire

Má být jejím důsledkem, aby se politici vyjádřili jasně a každý sám za sebe, jestli souhlasí s bojem proti médiím.

D. Švik 13.3.2013 13:27

Re: Voltaire

A ti petičníci ten boj chtějí, nebo se snaží mu zabránit?

J. Václavíková 13.3.2013 13:30

Re: Voltaire

Okřikování nepohodlných médií a jejich zatláčení do kouta se jistě snaží bránit. Nebo vy si opravdu myslíte, že Zemanovi jde o to, aby média psala o něm pravdu? :-)

D. Švik 13.3.2013 13:37

Re: Voltaire

Zemanovi jde stejně jako médiím o TU SVOU PRAVDU. Vy jako pravdoláskář, prostě nejste schopná pochopit, že oponent prostě může mít v určité konkrétní věci pravdu. Zkusím to ještě jinak a naposledy- Naprosto souhlasím se Zemanovým výrokem, že podstatná část médií je "žumpa" (aby jsme šli k jádru pudla). A zároveň je také pravda, když ta žumpoidní média napíšou o Milošovi, že sám je žumpa. Pravdu, v tomto punktu mají obě strany. Ale žádný útok na svobodu slova to není.

J. Václavíková 13.3.2013 13:41

Re: Voltaire

Pokud boj proti podstatné části médií vytkne jako jeden ze tří bodů při svém nástupu, tak, obávám se, je. Jiná situace by byla, kdyby se podobně vyjádřil v nějakém rozhovoru. To by pak byl obvyklý folklór. Navrhuji následující- tuto debatu ukončeme a pozorně jej sledujme, jak se bude chovat :-)

D. Švik 13.3.2013 13:44

Re: Voltaire

Myslím, že jako "žumpa" :-)

J. Boleslav 13.3.2013 18:15

Re: Voltaire

Určitě. NIčeho jiného není od přírody schopen.