3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

MÉDIA: Otevřený dopis

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Heincl 30.1.2008 13:49

Re: Vážení krasoduchové

Myslící menšina včetně mě (doufám, že se příliš nepřeceňuji) určitě často televizi vypíná, jenže myslící menšina je početně dost slabá, takže se to na sledovanosti asi moc neprojeví. Až budu v dobré psychické a fyzické kondici, podívámse na nové večerní zprávy Primy. Teď, když je jejich šéfredaktorem p. Zuna, bude jejich úroveň jistě úchvatná. Na jeho soutěž o kufry peněz na Primě jsem se pokusil dívat jednou a nevydržel jsem to déle než minutu nebo dvě. Ještě dodám, že jsem jednou viděl soutěžit TV moderátory v Milionáři a opravdu skvěle odhalili svou úroveň.

karel 30.1.2008 14:31

Re: doplnění.

Když tak nad tím dále uvažuji napadl mě myslím docela dobrý příměr.

Celá situace je analogická výchově dětí. Obvykle se pokoušíme vychovávat to co děti špatného okoukaly od nás. A dokážeme se někdy chovat dosti iracionálně, protože náš vlastní odraz bývá často tristní. Totéž vidím v úrovni televize a medíí vůbec. Je to jen odraz našich nectností a my bychom je chtěli vychovávat. Je to tak jednoduché, až je to k smíchu.

Honza42 30.1.2008 12:11

Pokud někdo kdo tomu rozumí, podá hromadnou žalobu na ČT, tak se rád k té hromadě svým podpsem přidám.

Jiné řešení mne nenapadá. Už není možné bez ohrožení zdravého rozumu sledovat ani večerní zpravodajství. Novinářská zkratka již dosáhla takové dokonalosti, že ji lze přirovnat snad jen k přímému propojení ústního a řitního otvoru, a to včetně důsledků.

Schumacher 30.1.2008 13:11

Už není možné bez ohrožení zdravého rozumu sledovat ani večerní zpravodajství

Tak proč si ho ohrožujete ?

Honza42 30.1.2008 13:16

No máte pravdu, s digitalizací asi skončí éra TV v mojí domácnosti.

westík 30.1.2008 15:41

Re: Už není možné bez ohrožení zdravého rozumu sledovat ani večerní zpravodajství

Schumi, já své duševní zdraví sledováním televize a rozhlasu neohrožuji/nesleduji je/, ale proč mám za to nesledování platit?

helena 30.1.2008 14:22

Re: Pokud někdo kdo tomu rozumí, podá hromadnou žalobu na ČT, tak se rád k té hromadě svým podpsem přidám.

Výborné vyjádření katastrofálního stavu našich sdělovacích prostředků ! Také bych se ráda připojila.

občan 30.1.2008 11:49

Wou..

..to mi mluví zduše.Ale co s tím ?Sám nemám televizi už 15 let a potravu pro mozek sháním jak se dá.

F. Čech 30.1.2008 11:34

Ubohá úroveň novin i televize odpovídá stejně ubohé úrovni většiny českých občanů, kterým se populisticky podbízí

Pro lidi, kteří nemají v hlavě sečkovici je tady naštěstí ČT 2. Z požadavky většiny na bulvarizaci sdělovacích prostředků ale nic nenaděláme. Sledovanost je modlou, protože ta určuje kam směřují peníze z reklam a preference národa je jasná. Je to jeden ze stínů demokracie, ale musíme se s tím nějak smířit.

Honza42 30.1.2008 12:12

Re: Ubohá úroveň novin i televize odpovídá stejně ubohé úrovni většiny českých občanů, kterým se populisticky podbízí

S tím se může smířit možná ten, kdo neplatí poplatky za koncesi.

salám 30.1.2008 18:48

Re: Ubohá úroveň novin i televize odpovídá stejně ubohé úrovni většiny českých občanů, kterým se populisticky podbízí

Televizi sleduji velmi málo, ale jestli se nepletu tak se nám reklama vloudila i na slavnou ČT 2.

RomanL 30.1.2008 11:31

Safra,

to je ale dobrý článek! Ale co s tím dělat?

PetrK 30.1.2008 11:29

Je to tak,

média nás zaplavují stále větším množstvím blbých a blbějších pořadů, ve kterých stoupá počet vulgarit a nesmyslů, dobé pořady jsou opravdu vzácností.

Iva 30.1.2008 11:19

co dělat - ukončit placení koncesionářských poplatků z důvodů neplnění

co dělat - ukončit placení koncesionářských poplatků z důvodů neplnění veřejné služby. přece nebudu dotovat Mediální frontu, ať si Pravdaaláska financuje vlastní médium.

Pavel41 30.1.2008 12:18

Re: co dělat - ukončit placení koncesionářských poplatků z důvodů neplnění

Zcela souhlasím - ovšem provedení není tak jednoduché: v okamžiku, kdy se k nám přidá více kocesionářů, budeme se potýkat s restrikcemi. Protože vyčůraně musíme platit, už když "máme možnost sledovat vysílání" §§§ Rv Ale snad by to mohlo jít přes nějakou tu iniciativu "občanské společnosti", kterou se pravdaláska tak ráda zaklíná? Jenže - když vyjdeme do ulic, podá to ČT jako výraz podpory!

Minutus 30.1.2008 13:52

To bych neřekl

A bylo by to na místě. Protest proti veřejnoprávním médiím. Snad by se aspoň více lidí nad tím zamyslelo.

Hrabekrzan 30.1.2008 11:14

Souhlas!!! Když si cokoli platím ze svého ...

Na zpravodajství našich komerčních médií se sice koukat normálním lidem nedá ale aspoň na ty ubohosti není nucen přispívat.Janečkova socialistická ČT produkuje takový škvár,že zanedlouho bude lepší využití času před obrazovkou NOVY (neděle po poledni) nebo PRIMY. Zejména reportéři TV jsou asi placeni od toho kolik slov jsou schopni ze sebe  vychrlit bez ohleddu na obsah sdělovaného. Také hyenismus při neštěstích všeho druhu už není vlastní jen NOVĚ! Už se jen hrozím okamžiku kdy jako v případě NOVY reportérka po blábolu o netopýrech odhlašovala příspěvek pověšená za nohy hlavou dolů! Naprosto orginální novinařina.Od té doby netrpělivě čekám na reportáž téže "reportérky"z krematoria.Doufám že v zájmu své originality (a v zájmu novinářské profese) a sugestivního způsobu sdělení zajede i s katafalkem do kremační pece!!! Rád přispěji na věnec! Na věnec přispěji i při pohřbu "Naší-Vaší" VEŘEJNOPRÁVNÍ ČESKÉ TELEVIZE .

Honza z podhůří 30.1.2008 16:35

Re: Souhlas!!! Když si cokoli platím ze svého ...

R^ smutné je, že i když už to (ČT) nesleduji, platit to musím

Skelnik 30.1.2008 11:08

Díky .

R^

kvapil 30.1.2008 11:03

otevřený dopis

Přesné, ale pomůže to ?

Lze se někde k otevřenému dopisu připojit ?

Iva 30.1.2008 11:01

naštěstí

naštěstí máme zkušenosti z totality a nejsme tak manipulovatelní

Líba 30.1.2008 10:55

Ano,

je to tak, politický tlak v médiích je pozorovatelný, dává velký prostor komunistické "prázdné slámě" a širokospektrální názorové debaty jsou minulostí. Prostě se zvou do debatních pořadů pouze lidé s názory, které se tzv. "hodí" a bohužel naopak. Viz přeoraný Radiožulnál, který se pod taktovkou paní Tachecí "prodrmoril" k nicotě.

Děda 30.1.2008 10:36

Všichni to víme

Ale bohužel nám to nejni nic platné. Samosebou souhlasím, tak jako naprostá většina. Bezvadný článek.VVV

Iva 30.1.2008 10:17

Skvělé - díky!

V

Lubomír FANTA 30.1.2008 9:48

Vidím, že nebudu příliš originální,

když vyjádřím naprostý souhlas. R^

Brilantní článek! Krásně se tu v jednom čísle sešel s článkem o cenzuře ve Francii (Praxe nové inkvizice).

Zejména mě pobavila "myslící menšina", ke které se obávám, že začínám nechtěně patřit - na zpravodajské pořady se už opravdu koukat nedá! Sedí to tak přesně - že už to ani není k smíchu... :-/

Marta 30.1.2008 13:28

Re: Vidím, že nebudu příliš originální,

Sedí to naprosto přesně, jen se mi nechce věřit, že by se s tím nedalo nic dělat.

Jan I 30.1.2008 8:43

Souhlas

Bezvýhradný souhlas s článkem.

Na tomto problému je vidět, co neviditelná ruka Trhu nedokáže.

Sumo 30.1.2008 9:48

Re: Souhlas

S článkem rovněž souhlasím, ale ne s tímto komentářem. Co je za Neviditelnou ruku trhu na veřejnoprávních médiích, když je ze zákona musím platit bez ohledu na to, co si o nich myslím. To je pravý opak trhu.

Ale článek velmi dobrý.

Saul 30.1.2008 11:05

Re: Re: Souhlas

Dříve, než budu podotýkat, chci se připojit ke všem (a byli to tentokrát všichni diskutující!), kdo chválí mimořádně pěkný článek. A to podotknutí se týká "veřejnoprávních" médií: Jsou zcela ovládána svými pracovníky a potažmo těmi, kdo na ty pracovníky zákulisně leč vydatně tlačí (a nástroje toho nátlaku mohou jistě být velice různé). Ta veřejnoprávnost spočívá v tom, že jsou ta média placena formou daní, když mají pocit, že dostávají málo, řeknou si o zvýšení (a vzhledem k svému vlivu nebývají oslyšena). Svoji finanční situaci pak vylepšují reklamou, neboť jim - vzhledem k jejich nezávislosti na názorech platící veřejnosti - nezáleží.

Marta 30.1.2008 13:31

Re: Re: Re: Souhlas

Přesně, tohle já říkám už dlouho, když mě někdo říká nedívej se na to a oni to přestanou dávat. NEPŘESTANOU - je jim to jedno za naše peníze.