16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
snílek 12.4.2008 20:18

dotaz

přátelé kdo je to ten čunek?

Hrad 12.4.2008 0:48

Česká kotlina

Zase jsem nucen obdivovat myšlenkovou apatii a výrony spodních vod debility podmílající jejich autory místo toho, abych tiše rezignovaně mlčel. I nejlepší lidé v této společnosti, co potom říci o průměrných a nejhorších, se naučili verbálně tahat vůz z bláta, místo toho aby si svůj "šilhavý" pohled  nechali pro zrcadlo v koupelně. Tato malá zkorumpovaná elita obratně předstírající že jim jde o pravé poznání a jim přizvukující štěkající dav nopslíčků, předvádějí svoji odbornost na současnost, při které myslí na budoucnost, která právě nastává. Netuší, že provádějí jenom zářezy do vzduchu. Při tom stačí tak málo!!!!(Pro někoho nekonečně mnoho). Čunek se obejde jak bez apologetů, tak bez svých kritiků. Bez koho se neobejde, jsou Romové. Bez Čunka se neobejde Lidová strana. Ó jak hluboce v ČR klesla strana křesťanské pokory.   "Úkolem ducha je rozleptávat moc"(Otto Flake).  Jak dlouho bude rezonovat "já jsem levičák, pravičák, konzervativec, liberál, sparťan, kreacionista, ...." tento vycpávkový materiál brutálních cyniků se solidaritou pouličního gangu, otroků specialistů, prosazující rozumný egoismus. Pro ty, kteří si při tomto čtení zasvěceně klepou na čelo: "Tupá mysl nerozlišuje"(Hegel). Před dvěma lety z úst povolaných zaznělo: "okresy jsou Palerma". Která politická strana ovládá v tomto státě většinu okresních radnic? Lidovci jsou učenliví, jako církev svatá, a přizpůsobili se. Čunek je toho dokladem!! Občané, nenechte se "oblbnout" fakty vytrženými z kontextu. Vypněte ideologii a nechte "makat" rozum. Vaše tělo si to zaslouží. Nebo to nechte tak, a vaši straniční leadři - bum-fucker to za vás zajistí.

Goral 12.4.2008 12:03

Re: Česká kotlina

Výživná četba ... Ale... - Rómové se bez Čunka obejdou a strana KDU - ČSL se bude taky muset srovnat  při nejbližších volbách . S růstem vzdělanosti obyvatel bude pokles" venkovského rasismu " . Dnes stačí voličům místo volebního guláše zahrát na rasistickou strunu a máš hlas .V úplatcích jsme nekorunovaní mistři světa . Lepší než v hokeji a kopané dohromady !

Honza 12.4.2008 0:26

Zajímalo by mne

zda by se kterýkoliv z našich polistopadových politiků mohl pochlubit nějakým KONKRÉTNÍM činem ve veřejné funkci, který by se dal srovnat s tím, jak pan Čunek (daleko nad rámec svých povinností) vyřešil problém obyvatel Vsetínského "Domu hrůzy". To co hloupí a zaujatí novináři vylíčili jako akt čirého rasismu bylo ve skutečnosti zařízením civilizovaného bydlení pro desítky romských rodin, které do té doby obývaly brlohy v domě na zřícení a které by jiný starosta mohl klidně v dané situaci vyhodit na ulici. Za to se mu dostalo hlasité kritiky od "ochránců lidských práv" (včetně slavného pana ombudsmana), kteří kromě jalových keců nikdy nic na ochranu ničích práv (kromě svých) neudělali.

Goral 12.4.2008 12:08

Re: Zajímalo by mne

Před listopadem něco podobného začal Adolf Hitler . Stěhoval Rómy do Osvětimi , dílo ale k Vaší smůle pane rasisto nemohl dokončiti .Zeptejte se Rómů jak jim pan Čuněk pomohl .

Honza 12.4.2008 12:47

Re: Re: Zajímalo by mne

Vy musíte být hodně natvrdlý, když dokážete přirovnat přestěhování lidí z brlohů páté kategorie (bez vody, odpadů, oken a dveří) do čistých prostor s fungujícím sociálním zařízením ke "stěhování Rómů do Osvětimi". Romů se na to ptát nemusím, protože ti za sebe nechávají mluvit vždycky jiné a díky nim budou "nespokojeni" s čímkoliv. A pokud se Vám to pane antirasisto nelíbí, klidně můžete svůj humánní postoj vůči Romům dokázat tím, že si vezmete jednu z těch rodin, kterým pan Čunek tak hrozně ublížil, k sobě domů

Goral 12.4.2008 13:29

Re: Re: Re: Zajímalo by mne

Proč jsou Rómové spokojeni v  Kanadě , Velké Británii , kde chybí malý český rasista , který by s Rómy nebydlel , natož aby se "ON vyvolený" bílé rasy s nimi bavil (A.Hitler na ty malé natvrdlé bílé sázel!)

Honza 13.4.2008 13:08

Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mne

Jestli jsou Romové spokojení v Kanadě nevím. Pokud jsou, může to být také jen dočasné. A navíc se dá předpokládat, že na cestu do ciziny se vydává ta část populace, která přece jen patří k těm podnikavějším a schopnějším, takže podle těchto několika desítek lidí nelze posuzovat většinu. A to že bych s Rómy ani já ani drtivá většina lidí (nepochybně i včetně vás) dobrovolně nebydlela, nemá nic společného s rasismem.

Goral 13.4.2008 14:13

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mne

Zkuste se zamyslet .Je to pro Vás těžké . Zaměstnal byste Rómy ve své firmě ? Bydlel byste s Rómy?Vzal si Romku za manželku ? Rómové odněkud přišli , jsou to tedy rození cestovatelé ( kočovníci , vzdělanci s velkou jazykovou erudicí , mimořádně nadaní lidé např.v hudbě - jen jim dát prostor , což není díky lidem jako Vy možné - češi jsou většinově rasisté a nevědí o tom!) Není tomu tak dávno , kdy bylo možno Róma beztrestně zabít a ženám a dětem uřezat nos nebo uši - to by bylo něco pro Vás ! Přečtěte si něco o tom co je to rasismus (projevy) a když nemůžete pomoci , tak alespoň neubližujte - ani slovně ! ( Erich Fromm ).

Honza 13.4.2008 15:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mne

I vy fantasto - jak se slučuje s vašimi romantickými představami o Romech jako vzdělancích s velkou jazykovou erudicí, že se nedokáží ani po několika generacích, žijících u nás, naučit česky. A s tou hudbou je to sice pěkné, ale tímto se může živit sotva pár desítek nebo stovek lidí. A pokud jde o rasismus, tak rasisti jsou především Romové - to oni zásadně rozlišují lidi na Romy a ty ostatní, přičemž pro sebe se vždycky dožadují výhod na úkor těch ostatních.

Goral 14.4.2008 19:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mne

Vzhledem k tomu , že jsou češi většinově rasisté , rómové mají takový vztah k češtině , jako měli češi po válce k němčině . Angličtina (obecně - světové jazyky ) jim jde velmi dobře(uvádí sociolog dr.Gál po návštěvě rómských rodin v cizině ).Hodně je jich primusů ve třídě , pokud nejsou diskriminováni při vzdělání . Nutno podotknout , že rómština je ve světě používanější nežli čeština , takže se naučte rómsky a lépe pochopíte své spoluobčany snědé pleti ! Zde platí leninské a biblické : "učit se ,učit se , učit se a milujte se a množte se !"

bara 11.4.2008 23:03

Kdo dal Cunkovi diar???

Jestli to nevite, tak slovutny vysetrovatel Ing.Sosovicka.

To ovsem v zadnych novinach nenajdete.

;-P;-D;-)

Kvetla 11.4.2008 22:48

A nebyla by šance podat žalobu na vydavatele,.....

....protože jedině tak ,kdyby jemu šlo o licenci a miliony z kapes akcionářů,pak by se snad něco změnilo a tito vydavatelé by si asi dokázali udělat v redakcích pořádek.Zatím se tito naši "novináři" považují bezmála za hrdiny a jak vidno sypat si popel na hlavu nemíní.;-O

babulka 11.4.2008 22:36

konečně

:-DR^;-) tento článek a následně i diskuze mě potěšila. Je vidět že konečně jsou na netu slušní a rozumní lidé. Dík za článek a názory. Je mi celou dobu líto p. Čunka, že musí procházet takovým hnojem, který vyprovokovala poblázněná,  pomatená a uražená stále stará slečna Urbánková.

AeroKarel 11.4.2008 23:34

Re: konečně

Obávám se, že Čunek to svým vystupováním umocnil. Na bláznivou Urbanovou bych se .. raz, dva, tři.

Ale že je Čunek prokazatelně blbej, za to Urbanová nemůže. Svými vystoupeními to dokumentoval dostatečně.

Honza 11.4.2008 23:51

Re: konečně

Myslím, že té pomatené a uražené paní osvěžil po letech paměť někdo, komu moc záleželo na vyvolání zmíněné aféry. Co bylo cílem se těžko odhaduje, ale role našich novinářů v tomto případu je neskutečná. Kolik zaujatosti, neuvěřitelných urážek, přerucování fakt a vyslovených lží se v souvislosti s ničím nepodloženým obviněním pana Čunka uveřejnilo v našich médiích bez toho, že by se byť jen jedinkrát otiskl nebo uveřejnil opačný názor - z toho se dá vyvodit snad jedině to, že v našich médiích pracují buď jenom lidé bez mozku, nebo takoví, kteří dokážou jen poslušně papouškovat, co jim (jakési) panstvo předhodí. Smutné je, že se této štvanice zůčastnili i ldé, kterých bych si rád vážil - třeba autor těchto stránek.

medvěd 11.4.2008 22:03

Čunek je morálnívítěz a o novináří prodejná pera o nichž se dá říci jen : psi štěkají a karavana jde dál.

Pane Drápale 100 % souhlas . Takový hon na čarodějnice jaký spustila naše média na pana Čunka nepamatuji od 50 let .  Senzacechtivost až  hyenismus některých novinářů neznaly meze, prostě víme předem že je to lump musíme ho dostat za každou cenu.  v tomto případě se dá spolu s expremierem Zemanem řící , že hloupiost novinářů zvítězila a novinářská žumpa se pěkně provalila. Jenže kdo si rád přizná , že naletěl nedejbože že by vypadal jako blbec a tak hon na Čunka pokračuje. Pravda -lež vše jedno, hlavně když se noviny prodávají - prostě hnus. Panu Čunkovi potom všem čím si prošel  věřím čím dál tím víc  a většinu novinářů považujiza prodejná pera ve službách  bulváru.   

AeroKarel 11.4.2008 23:35

Re: Čunek je morálnívítěz a o novináří prodejná pera o nichž se dá říci jen : psi štěkají a karavana jde dál.

Problém je, že i jeho přímá vystoupení na kameru nebyla nic jiného než holá ostuda. Jeho ostuda.

Nemo 12.4.2008 20:43

Re: Čunek je morálnívítěz a o novináří prodejná pera o nichž se dá říci jen : psi štěkají a karavana jde dál.

Naprostý souhlas, šlo o špinavost nejhoršího kalibru. Samozřejmě, že se Čunek jeví jako neobratný, protože zatím nehovoří politickým newspeakem.

AeroKarel 11.4.2008 21:55

Causa Čunek

smrdí ze všech stran. I z té Čunčí.

Takovou podružnost, že dotyčný je na stranického leadera inteligenčně indisponovám, u lidovců pomíjím. Chytrý byl jen Lux, jenže zase až moc.

Fafa 11.4.2008 19:50

Loulo,

Na základě oznámení JUDr. Nováka, význačného člena ODS a bývalého ministra za ODS. Samozřejmě, Novák jednal jako advokát paní Urbanové, ale jako profík věděl, co tím spouští a navíc Urbanová tvrdí ( samozřejmě může kecat) že na Novákovi toto nepožadovala.

Na tuhle informci se docela zapomina. Mne by zajimalo, kolik si kancelar Broz, Sokol a Novak uctuje hodinove palmare a jestli si je pani Marcela Urbanova mohla dovolit ze svych prijmu. Pokud ne, tak by mne nasledna zajimalo, kdo to zastupovani platil pripadne proc dostala vyraznou slevu od jedne z nejznamejsich advokatnich kancelari ve state.   

celim 11.4.2008 20:17

Re: Loulo,

Jestli on to nebyl sponzorský dar, jako třeba pro antiradaristy takto udělala blilboardovou kampaň vlastněná Rusy:-D

Jinak jsem slyšel Dalíka tvrdit, že otom že se na Čunka něco chystá , slyšel již při jeho zvolení do senátu (nebo za předsedu KDU - nepamatuji se). Ještě taková zajímavá perlička, aféra se nejvíc rozmázla, když se vloni v únoru provalil ten miliardový úplatek pro poslance v kauze Gripenů. Do týdne po ní nikdo ani nevzdychnul, ale Čunka byly stále plné noviny, které si vymýšlely, nebo překrucovali fakta jako o závod! U Čunka mám jediné podezření, že měl nějaké problémy s daněmi (jako asi každý -přiznat toho eráru co nejméně!) a tak mlžil jak to jen šlo. To byla ovšem voda na mlýn hloupým pisílkům a ovčí stádo žijící zde jim to sežralo a polopravdy vzalo za nezvratná fakta a promptně Čunka odsoudilo, už proto, že zde byly přitěžující okolnosti - je křesťan a ještě k tomu předseda obecně neoblíbené(od levice i pravice) KDU!

clay 11.4.2008 20:22

Re: Re: Loulo,

R^

Fafa 11.4.2008 20:27

Celime,

ja si osobne myslim, ze problemy s danemi mela pani Cunkova. Pokud vim, tak je zubarka. A to byl historicky mnohem lepsi obor k danovym problemum nez prace bezpecnostniho technika. 

I kdyz musim rict, ze pokud je to pravda s tim znicenym diarem, tak se pan Cunek proste dostatecne neorientuje v realnem zivote a nemel by delat vicepremiera.    

AeroKarel 11.4.2008 21:57

Re: Celime,

Jo, to je také můj odhad, s tou Čunkovou.

AeroKarel 11.4.2008 21:56

Re: Loulo,

Jo, to by mne také docela zajímalo. Jak se k němu ze Vsetína dostala, jak to zamázla.

dingos 12.4.2008 14:01

Re: Loulo,

Mám dojem, že JUDr. Novák byl ministrem spravedlnosti v době vlády čSSd.

troll 11.4.2008 19:41

Nic psat nebudu

Anděla 11.4.2008 19:16

Pane Drápale

oko nezůstalo nad tou křesťanskou dobrotou suché.

strejda 11.4.2008 20:10

Re: Pane Drápale

Vy jste jednooká?;-D Ne jedno, obě oči se zalili slzami za ta zvěrstva, která novináři a nepřející lidé panu Čunkovi způsobili.