8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ODSák 21.4.2006 7:21

Pehemu nevadí hlasování, ale jeho výsledky...:-)))

Hlasování je samozřejmě nesmyslné, ale Pehemu vadí, že vítězí ta zlotřilá ODS. Pokud vítězila P+L, jistě by se neozýval a nehrál by si na bojovníka za lepší ČT. ČT je zásluhou Pehových oblíbenců TV rebelů taková, jaká je, tak co to tady  na nás Pehe hraje...?!

tatina 21.4.2006 8:03

Re: Pehemu nevadí hlasování, ale jeho výsledky...:-)))

Dovedete si představit,jak ho třeba to včerejší hlasování užírá?Jeden z jeho úhlavních "nepřítelů"pan Langer(kterého nemusím ani já) toho socialistu přejel jak parní válec Werichovi kalhoty.:-DJinak s Vámi souhlasím,ale taky si všimněte,že počet hlasujících podstatně klesá.Včera jich bylo "jen"15000.Ze začátku jich bylo přes 30 tisíc.

eTony 21.4.2006 8:56

Re: Re: Pehemu nevadí hlasování, ale jeho výsledky...:-)))

tatino, ač to nedělám, včera jsem se dopustil maého hříchu a chtěl jsem také hlasovat. Nevím ale, jestli byl můj hlas zaregistrován, na displeji se mi totiž po odeslání SMS objevil nápis - ověřte služby operátora. Znamená to, že jsem blbej ?

paja 21.4.2006 11:59

Re: Re: Re: Pehemu nevadí hlasování, ale jeho výsledky...:-)))

Znamená to, že již samotný proces posílání hlasů je zmanipulovaný. Jednomu účastníku TV diskuse hlasy poslat nešlo, druhému ano. O tom již proběhla před několika měsíci diskuse zde na Psu.

karel 21.4.2006 7:14

PEHE

No to je gól.Ono se to panu PEHE nelíbí.Kdyby náhodou vyhrávali jeho příznivci,tak to by bylo v pořádku,že ano ?Podle mne je to hlasování zcela v pořádku,každý má právo se vyjádřit.Ještě se neozval "pravda a láska" "teletník"

Havel,tomu se to asi také nebude líbit.Jen tak dál pánové a bude to znovu cenzura jak řemen.Ono nás to asi stejně čeká,pokud vyhrají socani.Včera jsem se zase díval jak dojemně vysvětloval kandidát KSČ jakou mají o nás občany starost,že musí být pouze neziskové nemocnice !!!Hanba vám soudruzi,já chci aby nemocnice zůstaly i ziskové,které jediné nemají problémy s financováním.

kajan2 22.4.2006 8:52

Re: PEHE

Nejvíce jsem se ve čtvrtek večer nasmál tomu krásně hloupému zdůvodnění vzniku neziskových nemocnic! Jen je smutné, že ten nejhloupější zákon všech dob včera ve sněmovně přehlasovali! No, co bychom nechtěli - hurá ke komunismu!!!

Piškot 21.4.2006 6:55

Co doporučí RADA příště?

Už tady v nějakém příspěvku bylo, že reakce diváků je "opravdová". Takže RADA by mohla ještě zakázat zvuk z přímého přenosu, pak by to mohlo pokračovat a zakazat kamerový pohled na diváky... Nakonec to skončí jako u hudby, kdy je divákovi předváděno nějaké kroucení zpěváka před publikem se zvukem ze záznamu.

Ivan Nový 21.4.2006 6:27

Reprezentativní průzkum je ten,

který reprezentuje přání zadavatele :-))))

Lapil 21.4.2006 9:31

Re: Reprezentativní průzkum je ten,

Díky R^

Ivan Nový 21.4.2006 6:20

Ha, ha, ha, ....

A co občanská společnost :-)))) Pan Pehe vsadil na špatnou kartu a teď toho lituje :-))))

eTony 21.4.2006 6:19

Pehe

je tak zaujatý proti "televizním esemeskám", že si ani nepovšiml "hlasování" různých průzkumných agentur, ty mu zřejmě nevadí a jejich objektivita je, podle něj, naprosto křišťálově čistá, průkazná. No bodejť by nebyl zaujat, když havloidní pravdoláskovníci von Teletník v zelenorůžovém hávu dostávají tzv. na pr.del. Ano, zřejmě i oni chtějí naplnit úsilí, jak ve včerejším pořadu Otázek nastínil bolševickej xindl - chtějí se podílet na utváření veřejného mínění a neustále vybíjet lidem mozky z hlavy smradlavou, lepkavou zelenou kaší v růžovém sadu. Tak Pehe, čím nás "oblažíte" příště ? Zkuste vepřín v Letech, Puchejř na něj nějak zapomněl.

Rpuť 21.4.2006 5:34

No jo, v pořadu, kde i moredátor dává najevo, že ODS nepatří mezi jeho favority, taková anketa působí rušivě, ale jak jinak ty lidi u televize udržet?

Josef 21.4.2006 3:49

Česká tv není veřejnoprávní

ale je to médium které :a) nedokáže předložit slušné informace,        b)je zaujatá ve prospěch jedné partaje   c)její rekatoři a ostatní neumí česky, dělají hrubé gramatické chyby   c) tzv.Událostri jsou povrchní, host se nenechá domluvit, naprostý trapas ,  d) v debilitách soutěží s komerčními televemi, produkuje pitomosti anebo opakuje staré seriály

Člověk neví, proč platí za takové debility

Ladislav N. 21.4.2006 3:42

Pehe správně popsal problém "veřejnoprávní televize"...

Z předvolebního nezáživného plácání politiků (z něhož by si měl občan sám a bez cizího ovlivňování učinit závěry pro volbu) se ČT (zcela pochopitelně) snažila kvůli zvýšení  diváckého zájmu vytvořit jakýsi měkčí odvar nováckého "Kotle", k němuž navíc přidala (snad kvůli výdělku?) SMS-kovou anketu.

Pravda je, že divák může být maten jak reakcemi obecenstva tak i výsledky ankety, na jejichž výsledku šéfům partají tolik záleží... Na druhé straně si ale umím představit, že výrazné "vítězství" jedné strany v počtu diváckých hlasů může voliče ovlivnit k "vyvážení" silné převahy jedné strany volebním hlasováním pro stranu jinou, což vítěze anketního hlasování může paradoxně poškodit v "ostrých" volbách. Chtít ale po partajích, aby důsledky svého hlasovacího šílenství domýšlely až do detailů, je (s ohledem na jejich triviální chyby v jiných sledovaných schopnostech) zbytečné.

Co České televizi nelze upřít, je skutečnost, že pořad je svým způsobem divácky atraktivní a je opravdu zábavné vidět některé zvláště neschopné kandidáty smažit se ve vlastní hlouposti před kamerou i místní "arénou", tvořenou spontánně reagujícími skupinami občanů viditelně (podle reakcí) umístěných do politicky vyhraněných fandících skupin v hledišti.

Zakazovat podobnou stavbu předvolebního programu ČT asi smysl nemá, ale zjevně ČT chybí diskuzní pořady známé z 1. poloviny 90. let, kdy se pozvaní "zasvěcení" vyjadřovali v dlouhé diskusi ke konkrétní problematice, probírané do hloubky i díky kvalifikaci některých zúčastněných diskutérů.

Dnes bohužel veřejnoprávní ČT (podobně jako ČRo) jenom klouže po povrchu různých témat a z řady různých důvodů podává neúplné a často méně důležité informace, zatímco jiné, důležitější, zůstávají mimo její pozornost. Tím je potlačována role "nezávislé veřejnoprávní TV" a čím díl více se její náplň blíží televizi komerční.

Aleš 21.4.2006 7:09

Re: Pehe správně popsal problém "veřejnoprávní televize"...

máte pravdu a problém je také v tom , že ČT na to nemá lidi. Škoda, že se nepodařilo využít některé redaktory z BBC např. Max Brod. Pan Pehe má pravdu v tom,že  a to nejen v publicistice, ale i ve zpravodajství se ČT blíží Nově a ztrácí veřejnoprávní charakter, stále častěji věnuje velký prostor naprosto marginálním událostem. Samotní pracovníci ČT se zdá toto nejsou schopni vůbec pochopit, proto také obhajoba SMS. Rating je pro ně také důležitější než objektivní a vyvážené informace?

Kadlus 21.4.2006 2:54

Volby jako cirkus

Vysvětlit - citace :Navíc si ČT plete soutěž popularity s objektivním informováním. Volby nejsou soutěž Superstar. Předvolební diskuse, kde si mají občané utvořit názor, kdo by mohl kvalifikovaně vést jejich zemi či kraj v příštích 4 letech, prostě nejsou soutěží mezi Sámerem Issou a Tomášem Savkou. Při používání diváckých anket se informování o programech stran mění v cirkusové představení.- konec citace by se snad mělo politikům,media, včetně autora jim k těm cirkusovým představením pouze propůjčují šapitó.Vědí dobře proč.On nám někdo tu příští výměnu pilin musí zacvakat, co si neudělat foršus ?Ani my vášniví debatéři nejsme měřítkem.My projevuje zájem, obyčejný člobrdík zařve :" Zavři to,zase melou jenom o politice,stejně kecaj.Sliby, chyby, stejně je to vo ničem"Proč je malá volební účast ? Právě pro to,že politici ( i politologové)skutečně pro tu neúčast dělají všechnomožné i nemožné, plánovitě a záměrně.Dovedu si dobře představit,že platnost u dobrovolných voleb- zdůrazňuji dobrovolných -bude až od určitého procenta účasti- to by ale obsazenost koryt byla skoro neměnná,tak je to taky nápad na H...,pardon,předvolební.

Haf 21.4.2006 1:55

No to je novina (novinář !)

Pehe se nám probudilo a přímo hlavou vymyslelo článek vo tom, jak je ta ČT ne moc spravedlivá, že ty SmSky můžou bejt takový i makový a jedno u kterejch protěžovanejch. Vo to totiž pane PEHE de, že už před měsícem podal Petr Cibulka za Pravý Blok žalobu na ČT pro porušování Ústavy, neboť je vní zakotveno, že se jedná vo volnou soutěž politickejch stran, tudíš že ve veřejnosprávý televizi to musí bejt na střídačku, a ne jen nastrkování Vyvolenejch voličům. Normální je, že se nekrade a reklama se platí.  A nikdo, ani PEHE , vo tom ani muk.JÓ, SmS, ty se musej počítat spravedlivě ! To bych se já, PEHE , zlobil. BuBuBu.    Haf

tatina 21.4.2006 8:11

Re: No to je novina (novinář !)

Všiml jsem si jedné věci.V každém pořadu sedí za Moravcem pan Cibilka.Není to náhoda,ale promyšlený tah pana Cibulky,jak se aspoň trochu zviditelnit.Jsem tedy zvědav,jestli se do diskusního pořadu dostane díky předvolebnímu průzkumu v brněnském kraji.

Skepticus Maximus 21.4.2006 1:33

Další nářez pehecího guláše.

Slyšelo někdy Pehe něco jako vox populi, vox dei? Jestli ono nebude více byrokrat než demokrat, když se to hodí, byť oboje je známkou stádní zhovadilosti ;-)

Že oni mu na studiích v NY neprozradili, že volby jsou jen šalba a klam? Chudák, měl by mu někdo citlivě naznačit, že objektivní televize tu nikdy nebyla a nebude a že i samotný výraz "veřejnoprávní" je zcela nesmyslný plk :-)

janabok 21.4.2006 0:51

hluboké uznání, autore!

an islovo o Klausovi... klaním se až k zemi...

jinak: 2x přečteno. závěr.: slabé - prostě tam chybí ten "Satanáš z Hradu"...

ale pouze subjektivní dojem....

conqueror 21.4.2006 1:05

Re: hluboké uznání, autore!

Jenom běda kdyby "satanáš" poslal nebo přijal nějakou esemesku...

NobodyWasHere 21.4.2006 0:51

no hele

velký manipulátor se čertí, že to umí i ostatní

Flákač 21.4.2006 0:49

Pane Pehe

ten závěr vypadá skoro jako hrozba. Fakt by se Zdeněk, Táńa, Břéťa a ostatní odhodlali až k takovému razantnímu kroku? A že ste ten informovanej, komu ji chtěj prodat?:-D

PH 21.4.2006 0:45

To je fakt,ty televizní výzkumy by se měli zakázat,hůře se manipulují,

u reprezentativních stačí zajít s Hartlem na večeři a je to.A nejsme pak s "černým koňem voleb" za blbce.:-)

Marek Dluhoš 21.4.2006 0:39

V mnohem souhlasim p. Pehe, ovsem nenapsal jste myslim 2. cast zaveru Rady TV..

A ten je podle mne daleko skandalnejsi. Podle toho co jsem precetl ja, tak se Rada rozhodla Moravce nechat delat jakesi Otazky V.M: se stranami "mensimi", ktere by mely byt take v TV..Ovsem davat na CT1 se bude pouze 1.dil opet s KSCM, ODS, CSSD, KDU..a strany, ktere TV oznacuje jako "mensi" budou v tom druhem dile jiz vysilany od 13 hod na TV 24 s minimalni sledovanosti...Pak se ta 2. bude opakovat nejak v 03:00 hod v noci, aby se na ni pokud mozno nikdo nedival...!!

Jak je mozne, ze Rada TV a CT muze delat takove udesne veci, aniz by je slo ihned co nejprisneji potrestat a format poradu Moravce zmenit tak, aby rovnomerne zastupoval vsechny kandidujici..Ne kdo vi jak vybrane - podle pruzkumu starych stran to je des... :-/

Honza 21.4.2006 0:36

PEHE je diagnóza a škodí zdraví :-)

conqueror 21.4.2006 0:50

Re: PEHE je diagnóza a škodí zdraví :-)

Pehe je už stejný týpek jako Mitrofanov, Hekrdla, Franěk nebo Hanák. Všichni tito týpci z Práva pacují v poslední době velmi obětavě ku prospěchu "nezávislé" žurnalistiky.

Honza 21.4.2006 0:59

Re: Re: PEHE je diagnóza a škodí zdraví :-)

Nezávisle tlačí svoje favority,ale moc jim to nejde,ale to PEHE fakt už mele z posledního už ty zcestné "výkřiky" fakt nejdou číst :-D

PH 21.4.2006 1:03

Re: Re: PEHE je diagnóza a škodí zdraví :-)

Zapomněl jste na pana Vernera,ten také dokáže vykouzlit věci.:-)

conqueror 21.4.2006 1:21

Re: Re: Re: PEHE je diagnóza a škodí zdraví :-)

Omlouvám se, pan Verner je taky velmi pracovitá včelka.