8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
SP 21.4.2006 10:14

Není to jedno

Autor píše, že ČT si zaslouží kritiku bez ohledu na to, kdo v anketách vítězí. Ale pravda je taková, že ho sere, že v anketách nevítězí jeho milovaná ČSSD.

dulcibelka 21.4.2006 10:21

Re: Není to jedno

Měl jim teda jít pomoct, když ten jejich manažér je k ničemu, a rozdat hlasujícím správná čísla - ti socani se to ne a ne naučit!

Modrý pták 21.4.2006 10:12

Reakce.

Volby jsou pane Pehe soutěží "superstar". Pokud si myslíte, že občané (většinově) čtou volební programy, tak jste tedy vedle jako ta legendární jedle. Stejně jako onu soutěž, nemusí vyhrát (a také nevyhrává) nejlepší muzikant, ani volby nevyhrávají nejlepší programy, ale obličeje, které ty programy prodávají a jejich schopnost "chytit u srdce". "Von je sympaťák táto, ten jim to nandává mámo, takže budem volit paní AA, slečnu BB, pana CC". A program? Kdo by ho četl, velká námaha. Kdo vymyslí lepší heslo, vyhrává. Souhlasím, že výsledky hlasování "mohou" ovlivnit určitou část voličů - stávající preference Zelených (pokusy marginalizovat Lidovce)  jsou toho důkazem.

Stran budoucnosti té veřejnoprávní televize jsem s Vámi zcela zajedno. Rozdíl je mezi námi v tom, že já jsem hluboce přesvědčen o tom, že žádná nestrannost v případě ČT nikdy neexistovala, její poslání je prvotřídní marketingový tah k zajištění příjmů z televizní daně a čím dříve bude někomu prodána, tím lépe. Nesmysly o osvětě a podobné absurdity hlásají pouze a výhradně lidé žijící z televizní daně, kterým se nechce vydělávat na svůj chléb vezdejší obsluhováním obtížného hmyzu zvaného zákazník. Takže mohou dělat co je baví a nechat si to od jiných zaplatit bez ohledu na jejich přání. Jediné sympatické médium v téhle zemi je Právo. Ti si na nestrannost ani nehrají a naprosto veřejně a neskrývaně hlásají socialismus.

Jaroslav 21.4.2006 10:07

ČT porušuje zákon, aby se zavděčila ODS

ano, jak správně píše Pehe, ten Vondráček a Moravec, nemohou být takoví idioti, aby se neuvědomovali, co dělají. Připravují se, jak budou poklonkovat ODS a že je tam ODS po volbách nechá. Je to podobné tomu, co se tam dělo v první polovině 90. let...jak se Ota Černý a spol. plazili před politiky ODS.

dvd 21.4.2006 10:10

Jak spávně píše

soudruh Pehe... Kurňa, co mi to připomíná.

huhu 21.4.2006 11:14

Re: ČT porušuje zákon, aby se zavděčila ODS

ODS je tam nechá.8-o..máte dobře komunistické myšlení (Y)

Jiří K. 21.4.2006 12:16

Máte pravdu huhu, ovšem ...

toto komunistické myšlení se v uplynulých letech mírně modifikovalo, stranově přepólovalo a stalo ódeesáckým myšlením - viz Topolánkova "noc dlouhých nožů".

Myslíte si, že by právě ČT obešla velkým obloukem? Že by nový ODS ovládaný parlament nepozměnil nejprve mediální rady a pak se jejich prostřednictvím nedal do ČRo a ČT?

PetrF 21.4.2006 10:04

dojmy a realita

Dojmy, které nemají nic společného s realitou, vytvářejí především politici v průběhu předvolební kampaně. A jinak se připojuji k názoru uvedenému níže - pan Pehe má zřejmě dojem, že "manipulovat" mohou pouze někteří osvícení jedinci, zřejmě patřičně prokádrovaní "politologové" a jim podobní.

Taraszátaras 21.4.2006 9:26

Nadávání následujícím pánům

Pehe, Žantovský, Štěpánek, Doležal (a někteří méně významní) stalo se na Psu lidovou zábavou. Pan Pehe už jistě ví, že je vůl, bylo to řečeno tolikrát, že si to určitě pamatuje. K věci: na speciální stránce volební preference je čerstvý stav hlasování: ČSSD 6%, KSČM 3%, SZ 15%, ODS 52% (měla už i 59). S ohledem na pravděpodobný výsledek voleb je ČSSD podhodnocena čtyřikrát, KSČM sedmkrát. ODS je nadhodnocena dvojnásobkem, zelení trojnásobkem. Jediný užitek takového hlasování by byl, kdyby ovšem bylo tištěno, v jeho použití.

dvd 21.4.2006 10:08

Tak proč se Pehe

tak rozčiluje? Vždyť každý normální lověk chápe, že to není realita. --No jo, já jsem zapomněl, že volební právo mají i ti nenormální...

Taraszátaras 21.4.2006 10:26

Re: Tak proč se Pehe

Jestliže se norma odvozuje od nějakého průměru, tak asi budou nenormální ti, kteří si myslí, že oni normu vytvářejí, že jsou špica. Pehe se nerozčiluje, jenom říká (když si to po něm přečtete), že takto ulítlé hlasování může zmátnout méně odolné voliče, takové ty stádnější, a to už je nepřípustné ovlivňování.

irenak 21.4.2006 16:53

Re: Re: Tak proč se Pehe

Podle mého mínění může na méně odolné jedince zapůsobit i statistika od firmy, která dělá průzkumy. Nikdy ještě v tisku ani STEM, ani CVVM a myslím ani další podobné firmy neuvedly důležitá fakta: počet respondentů, struktura věková a sociální, otázky, které byly položeny, zda byly předloženy možné odpovědi nebo mohli respondenti odpovídat po svém. Pokud nejsou zveřejněny tyto informace, je výsledek průzkumů vždy manipulací a ohrožuje soudnost nejen méně odolných jedinců. Zvlášť před volbami je dobře hlavně používat svou hlavu, řídit se rozumem, svými názory a city.

Jiří 21.4.2006 17:03

Re: Nadávání následujícím pánům

tahni diskutovat do levičácých teritorií ty blbá komunistická sračko

PetrN 21.4.2006 9:26

Ach jpo, zase musím být poránu sprostý, ale do toho:

Pehe, Vy čuráku, co kdybyste místo psaní těchhle prosocanských debilovin radši pořádně vylízal Havlovu řiť? (Y)

Lapil 21.4.2006 9:20

To je silná kofola/

Pehe mě má za vola!/ Že si spočíst nedovedu/ (a přitom znám abecedu)/ co který hlas znamená,/ když hlasují diváci?/ Sbohem. Jdu si po práci....

Bane, ještě nejdu. Povězte mi, taky vám připadá, že nás pan Pehe považuje za manipulovatelné a teď píše o tom, která manipulace (projevy a debaty lídrů stranických z podstaty) je přípustná a která (neutrální informace o tom, kolik lidí zmáčklo tlačítko) přípustná není?

Tinkturak 21.4.2006 9:49

Re: To je silná kofola/

Soudí nás sám podle sebe samého.Myslí, že když je manipulowatelný on, že nikdo jiný si swůj swobodný úsudek není schopen udělat :-/

pamětník 21.4.2006 9:07

Cibulka a zasedací pořádek

Když je řeč o předvolebních pořadech ČT (které mimochodem považuji za docela podnětné) zajímalo by mě, jestli publikum v sále si může zakoupit místo dle zasedacího pořádku. Už mě začíná pít krev, když se má pokaždé dívat za Moravcovou hlavou na fanatika Cibulku.

Antivlastenec. 21.4.2006 10:32

Re: Cibulka a zasedací pořádekTY...

...seš komouš?Cibulka vadí jen komoušům a jejich voličům.Nikomu jinému.

Kiper 21.4.2006 11:16

Re: Re: Cibulka a zasedací pořádekTY...

Mě pan Cibulka nevadí, ale jeho "před(pod)placené" místo je podezřelé. Je mi daleko podezřelejší než hlasování SMSkami.

Jiří K. 21.4.2006 9:06

Pan Pehe má v podstatě pravdu.

Zejména souhlas s jeho závěrem, že šéfové veřejnoprávní ČT dobře vědí, že výsledky hlasování jsou zavádějící a tím manipulativní, ale že jim to tak vyhovuje.

Ta úchylka (v porovnání s výzkumy agentur ale i pozdějšími výsledky voleb do poslanecké sněmovny v minulosti) je (byla) totiž vždy vpravo (pan Kremlička je jednou z mála výjimek). Dodejme, že je tomu tak nejenom u těchto hlasování v ČT ale i v komerčních televizích (zejména je to patrné u návodných otázek na Primě) a také např. v různých internetových anketách.

A to je ten pravý důvod proč jsou ankety takto prováděny a prezentovány.

Naopak se pan Pehe mýlí, domnívá li se, že např. ve východních regionech budou výsledky opačné, jsem přesvědčen, že nebudou.

ok 21.4.2006 9:04

manipulace je omezeni na nejvetsi strany, hlasovani divaku mu nevadi

Skutecna manipulace je omezeni na strany, ktere prekrocily (dnes jiz zcela zpochybneny!!) limit 5%.

Jak to, ze se diskuse v Olomouckem kraji ucastnili Lidovci, kdyz dle vyjadreni pochybne agentury STEM neprekrocili 5%? !!!!!!! ;-D ;-D ;-D

Zadam, aby se diskusi ucastnili nejen Lidovci bez ohledu na cislo vydane pochybnou agenturou STEM, ale i vsechny dalsi strany, ktere prekrocily dejme tomu 2 nebo 3%.

Teprve tehdy bude porad pana Moravce vyvazeny. Hlaasovani divaku je proti tomu zcela bezvyznamny detail.

Antivlastenec 21.4.2006 9:04

VÍCE TAKOVÝCH...

..jako je Pehe a do roka a dne tady máme zase udavačsko-komunistický marasmus,jaký tady byl do roku 1989.

Tonda Král 21.4.2006 11:28

Re: VÍCE TAKOVÝCH...

VÍCE TAKOVÝCH jako je Pehe a do roka a dne tady máme zase udavačsko-komunistický marasmus, jaký tady byl do roku 1989.

Autor: Antivlastenec IP: 85.71.165.xxx Datum: 21.04.2006 09:04

Váš pocit z dobře vykonané práce komunistických udavačů je falešný. Kdo nepochopil, že jejich dílo nebylo ještě dokonáno, je naivní trouba. 

vládík 21.4.2006 9:02

CHA

Pan Pehe přeceňuje význam diskuzí. Z planého plandání (jak jinak to nazvat) a výkřiků "Lžete" si divák udělá ještě křivější úsudek o politice stran, než z nějakého hlasování (kterému zřejmě přikládají význam jen vyděšení Vůdci jednotlivých uskupení).

Martin 21.4.2006 8:49

Tohle hlasování diváků mi nevadí

Horší je, že ČT je sterilní bezpohlavní vysílačka bez chuti a bez zápachu. Měla by se obnovit myšlenka, že kdo si dá tenhle kanál zaplombovat, nemusí platit ponižující poplatky pro Janečky a personál, posmívající se panu faráři v přímém přenosu.

Tinkturak 21.4.2006 8:19

Pro Peheho

Pane Pehe.Začínáte být stejně hysterický jako celá socdacanská banda. Jakmile se w TV u wámi zmiňowaného pořadu objewí wýsledky, které wám osobně nejsou po chuti, tak ihned začnete wykřikowat o pohrdání.Ale diwákem a jeho zdrawým úsudkem pohrdáte práwě wy sám. Zawádíte we wašem článku, jako snad we wšech. ČT w tomto pořadu NIKDY telefonické hlasowání newydáwala za žádný relewantní průzkum weřejného mínění a ani nic podobného.Několikrát během wysílání je zdůrazněno že se jedná o momentální zobrazení nálad hlasujících diwáků.Waše cenzurující hluchota to není.Wy tohle zamlčujete zcela cíleně a nyní wy pohrdáte zdrawým úsudkem čtenářowým, stejně tak, jako urážíte TV diwáky, o kterých si myslíte, že se nechají zmanipulowat podobným telefonickým hlasowáním. Pokud máte pocit, že to owliwňuje wás, a to až do té míry, že budete w čerwnu nedobrowolně wolit ODS, protože přece w TV w hlasowáních wede, tak mě to jaksi u wás přestáwá překwapowat.Jenže né wšichni TV diwáci jsou stejně pohlupkawí jako wy. Naštěstí walná wětšina z nich má zdrawý úsudek a wlastní mínění, což o wás trdit nelze.;-P

Milena BK 21.4.2006 8:14

Omlouvám se, pan Pehe píše o tištěných médiích

Papírové noviny jsem dnes nečetla.

Valentina 21.4.2006 17:10

Re: Omlouvám se, pan Pehe píše o tištěných médiích

Pusťte si www.ct24.cz online vysílání, najdete tam diskuse V.Moravce speciál můžete si pustit záznam a cca 5 minut před koncem je ik to hlasování

Milena BK 21.4.2006 8:10

Třeba jsem málo hledala, ale o včerejším hlasování jsem nic nenašla

Prošla jsem teď četku, idnes, česká média a zkusila google. Nenašla jsem o včerejším hlasování nic.

Rpuť 21.4.2006 7:58

Ovšem, p. Pehe - že se nějak včera ta ČSSD nemobilizovala. Že on jim nikdo neřek, jak maj hlasovat???

;-D;-D;-D