24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A - Z 4.11.2008 9:56

Re: Velmi dobře napsáno, pane Vlku.

 Mají daleko větší práva, ochranu, než my všichni.. Mohou lhát, vytvářet nepravdivé kauzy,které hraničí s poplašnými zprávami. Mohou  vstupovat beztresně do soukromí lidí, vynášet a přidávat si o nich  co chtějí a ZVEŘEJŇOVAT v médiich. Jejich krédo k moci je, na každého něco vědět, vyfotit člověka . politika když se dloubá v nose, škrábe se na intimním místě, to jsou kachničky, však se hodí v určitý čas. Policejní odposlechy mají sloužit policii, rozvětkám! Mrazí mě, když si představím, že tyto citlivé informace, které mají ochraňovat, bezpečnost , stát, mohou mít v rukou novináři, jsou jim nástrojem k vydírání politiku. Novináři se tak stávají mediální mafii, která ovládá politiku i společenské dění. Takové praktiky novinářů už nejsou "hlídacíme psem demokracie", oni sami demokracii ohrožují!

Vont 4.11.2008 11:28

Re: Velmi dobře napsáno, pane Vlku.

Já bych novináře zrušil a nechal podávat zprávy občanům jen Vlka st. Stejně to k tomu spěje pod vedením modrých svazáků. Přesto souhlasím, aby novináři platili pokud se jim nepodaří prokázat pravdivost zveřejněné zprávy.

BM 4.11.2008 13:38

Re: Velmi dobře napsáno, pane Vlku.

I já se přidávám.R^

Vážný 4.11.2008 8:48

Odposlechy

Obecně si myslím, že je to správné, ale má to tři háčky:

1. Někdy s tím může odposlouchávaný obviněný souhlasit, je to v jeho prospěch to zveřejmit, takže by se to mělo stíhat jen se souhlasem poškozeného...

2. Jedná se o kontrolu výkonu policejních složek a státního zastupitelství. Pokud je z výpovědi jasné, že někdo stíhán být měl a nebyl, jde o veřejný zájem... Minimálně na tom pár lidí svléknout z uniformy a taláru.

3. Je to v rozporu s některými rozsudky ESLP, neboť politik jakožto veřejná osoba (a těch se to hlavně týkalo) musí strpět podle ESLP podstatně větší míru "šťourání se" v soukromí, než běžný občan...

Nomen 4.11.2008 8:43

Úplně souhlasím - vždy´T ten Morava byl vlastně oběť socanů....

:-D:-D:-D

joe 4.11.2008 8:38

Tentokrát 100% souhlas s autorem

tomfuk 4.11.2008 8:11

Pokud bude.....

Pokud úkolem některých novinářů byla záměrná dezinformace a byli zato placeni jak se tvrdí v článku,tak čekejme více "zaručených" zpráv v hospodách a různých samizdatech.Nebude to ani tak těžké v době kdy vzniká v krajích"řízený"chaos.Stát se rozpadá na knížectví vnchž různí vladykové typu Ráth,Driml a jiní bojkotují "královské"nařízení.Nebylo by to špatné slyšet jak se domlouvá třeba Paroubek s Bendou o Foldynovi,nebo jak titulují Dr.Emerovou a jiné šprými.Škoda.;-D

Frank 4.11.2008 7:53

...A ne z nás dělat blbce....

Vlku, nebudete mi věřit, ale jsou lidé / a je jich dost/, ze kterých nikdo blbce ani dělat nemusí.

Klobouk 4.11.2008 7:55

Re: ...A ne z nás dělat blbce....

R^R^R^

Palivec 4.11.2008 7:50

Vlku, tak tys byl křivák už od dětství?? Když stejní novináři psali stejné články proti minulé vládě a Ičko řval v parlamentu o omezování svobody tisku, tak se ti hodili.

čtenář zdrojů 4.11.2008 10:12

Re: Vlku, tak tys byl křivák už od dětství?? Když stejní novináři psali stejné články proti minulé vládě a Ičko řval v parlamentu o omezování svobody tisku, tak se ti hodili.

Naučte se už sakra rozlišovat. Je přece jasné, že když novináři píší proti oranžovým, tak jsou to "hlídací psi demokracie", ale jakmile napíšou něco proti modrým, tak jsou "žumpa".;-D

Jihlinek 4.11.2008 6:24

Nyeny

byly jsou a budou:-(

Kanuk 4.11.2008 4:07

Někdo si myslí, že nějaký zákon pomůže?

Já se už nepamatuju, jak a co to  bylo (Kubiceho zpráva?), ale bylo to něco z nějakého sněmovního výboru, snad dokonce branného, co určitě nebylo určeno veřejnosti, a přesto se to dostalo do novin. A bylo ticho po pěšině (pokud se týče toho, jak se to do těch novin dostalo).

Veselý 4.11.2008 7:28

Re: Někdo si myslí, že nějaký zákon pomůže?

Výtisky byly číslované, ty zveřejněné dokumenty měly číslo výtisku jednoho lidoveckého poslance, který za to dostal pokutu. A řekl bych, že dost mastnou. Pokud jsem to pochopil, přiznal, že materiály nechal na stole a odešel od nich. Někomu se zřejmě podařilo je ofotit.

honzak 4.11.2008 8:10

Re: Někdo si myslí, že nějaký zákon pomůže?

jsme zase u solidnosti novinářstva - slušný novinář by ta čísla vykryl, než by to pustil ven.

Tvrdas 4.11.2008 9:01

Re: Někdo si myslí, že nějaký zákon pomůže?

25 tis pokuty pro debilniho poslance je snad neco mastného<<<...ten křivák se jmenoval Severa , teď ho KDU odměnila jako důveryhodného kádra fcí předsedy klubu.....ted to ma vraceno z vyssi prebendy za 1 mesic...musiš hochu koukat za zástěrku...nebo zemřeš blbý !!!!!

Jano B 4.11.2008 15:04

Re: Někdo si myslí, že nějaký zákon pomůže?

Je úsměvné, když debil hodnotí ,,debily". Tvrďasi, debile, jiné výrazy nemáš ? Jak se ti líbí to oslovení tebe ?

jirka.s. 4.11.2008 16:52

Re: Někdo si myslí, že nějaký zákon pomůže?

Pardon, Jano B ! Musím se důrazně ohradit proti tomu, abyste nazýval tvrdolína debilem! Debil obecně je vytvořen přírodou a sám o sobě nemá na svém postižení pražádnou vinu! Ve vyspělých společnostech se jim nikdo neposmívá, naopak se jim dostává patřičné péče a pomoci! U tvrdolína se ovšem jedná  v podstatě o duševní sebepoškozování, omluvou této činnosti mu může být snad pouze nekritické používání pouček z třídy Politických vězňů či lihového domu, které jsou, bohužel, v tomto státě stále volně přístupné a pro týpky jako je tvrdolín velice atraktivní! Nevyžadují totiž pražádné vlastní mozkové činnosti! ;-)

Martin 4.11.2008 1:54

problem je jiny

kdyby to svchvalila predpredposledni vlada, tak na neviditelnym psovi mame stovky komentaru jak jde o nastup totality :-D

Fafa 4.11.2008 4:22

Martine,

Proste slovy klasika: "A kdyby sedel, stejne by nepustil."

PetrN 4.11.2008 12:23

Re: problem je jiny

Kecáte blbosti. Zákony vstupují v platnost po schválení PARLAMENTEM, ne vládou. V poslanecké sněmovně pro tyto zákony hlasovala naprostá většina poslanců (149 ze 155) bez rozdílu stranické příslušnosti... Takže kecy oranžgutana... ;-P

Martin 4.11.2008 13:30

Re: problem je jiny

kecate hovadiny, protoze jste nepochopil o cem jsem psal. jakekoliv omezeni novinaru za dob cssd bylo vzdy extremne kritizovano. takze logicky kdyby toto proslo za predchozi vlady, tak by se ozval stejny rev o zavadeni totality. jenze to chcipla straka jako vy nepochopi.

Hadí oči 4.11.2008 1:30

Tak se dnes vydělává.

Policie a tajné služby si mohou za informacemi podrážky prošoupat.

Redaktůrek sedí v redakci s doutníkem, kávičkou a nohama na stole a investigativně čeká, kdo mu zase přinese na prodej nějako disketu. Tu potom strčí pod vodovod, aby opláchl originální bahno, přidá to svoje a šup s tím do rotačky.

Gaston 4.11.2008 0:48

Vlk se nažral a "vlci" zůstanou celí

Nevím, nevím jestli tohle je dobrý názor. Kdybyste pane Vlku byl objektivní, zjistil byste, že na Vaše názory náš stát zdaleka nedospěl. Náš stát (chápu jako úřady, policii, politiky a justici) není zdaleka v dobré  kondici, ba řekl bych, že se jedná o absurdistán. A Vy jej vlastně chcete (odstavením novinářů - poslední instance) zakonzervovat zcela. Takže s Vámi velmi, velmi nesouhlasím

chytrý horák 4.11.2008 1:52

Re: Vlk se nažral a "vlci" zůstanou celí

Novináři odstavení kvůli zaražení přísunu kradených odposlechů... přiznejte si, že trošičku přeháníte.

mol 4.11.2008 0:47

No jo,

hlavně tůdlecten klid na práci. Smrádek a teploučko, hlavně, aby nic ven neuteklo :-(

Kvetla 4.11.2008 0:44

Pozapomělo se ještě na jednu dimenzi - advokáty..

...např. p.obviněný skončí , na základě soudem povolených odposlechů, ve vazbě,aby nemohl ovlivňovat ... .Nicméně má právo na advokáta,a ten se s odposlechy seznámí.Inu a je-li to pro p.obviněného výhodné,pustí obsah odposlechů do´éteru.Vazba z důvodu ovlivňování svědků zpravidla skončí,protože všichni ví,co na pt.obviněného policie má,takže si všichni kolem obviněného dají zatraceného majzla a za sebou zpravidla řádně zametou...:-D

A - Z 4.11.2008 9:41

Re: Pozapomělo se ještě na jednu dimenzi - advokáty..

Advokátní komora je nástroj, jak na to. Novinářská POVINNÁ  komora není, novináři se jí bojí!

Mard 4.11.2008 0:43

Naprostý souhlas

Zveřejňování interních věcí je svinstvo, které by se nemělo dít. Dnes se bojí každý při výslechu cokoliv říct, aby se to neuveřejnilo druhý den v novinách. A odposlechy telefonů jsou stejné svinstvo, jako když za totáče nám STB otevírala dopisy a četla zda snad nekujeme pikle. S jednou vyjímkou. Tehdy si nikdo nedovolil obsahy dopisů či odposlechů uveřejňovat v novinách. Čásenský je morálně vadný člověk, který by neměl dělat šéfredaktora v DNES!

Hana 4.11.2008 7:29

Re: Naprostý souhlas

  Julda Fulda je jejich vzor , proto lidé bděte a nenechte se jimi zblbnout!!!!!