2.7.2024 | Svátek má Patricie


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 23.6.2024 6:53

... aha, tak hasiči tam furt zůstali, jak píšete, nějak jsem je přehlédl...

R. Langer 23.6.2024 6:51

Ano, za takové ideje v minulosti už zemřelo mnoho lidí. Evidentně se dodnes nepoučili. ;-€

R. Langer 23.6.2024 6:48

Jo, platí, ale ne pro všechny stejně, co? Vy vždycky taky řeknete jenom polovinu pravdy, ze? ;-D

R. Langer 23.6.2024 6:47

To bych neřekl.

R. Langer 23.6.2024 6:41

Ano, podstata zůstává, opravdový reportér proto dokáže své preference POTLAČIT, a snaží se informovat OBJEKTIVNĚ, nezávisle na nich.

I takoví zpravodajové kdysi existovali, i když dneska se tomu pomalu ani nedá uvěřit, jak je vidět z vašich komentářů. ;-D

R. Langer 23.6.2024 6:38

Opravdové Zpravodajství by na osobních preferencích mělo být závislé CO NEJMÉNĚ, pokud se nepletu. Pokud tomu tak není, nejedná se o zpravodajství. ;-)

R. Langer 23.6.2024 6:35

Ten článek už opravili, ale pro jistotu k němu zakázali diskusi, pravdomluvní demograti. ;-D

V. Mokrý 23.6.2024 6:06

:-):-):-)

V. Mokrý 23.6.2024 6:05

A PŘESTO SE STÁVÁ,

že lidé kteří situaci viděli současně, jí budou komentovat různě - jak se stává, viz sport.

T. Kohout 23.6.2024 5:50

Více pravd je opravdu výborný nápad. Zatím kraluje nápad s "alternativní pravdou"!

T. Kohout 23.6.2024 5:46

Ano, když člověk něco zažil, nebo opravdu něco zná, protože v tom pracuje a pak o tom čte v médiích tak vidí to fantastické zkreslení. Média z toho vytváří "příběh", aby mu to lidi četli. To není nic nového. Když K.J. Erben chodil po venkovanech a oni mu vyprávěli příběhy, tak on to zpracoval do Kytice. Aspoň nepředstíral, že je to pravda, jako dělají média dneska.

P. Diviš 22.6.2024 21:01

Jistěže, ale pokoušet se tomu bránit obvykle napáchá více škod, než kterým (snad) zabrání.

P. Diviš 22.6.2024 21:00

Prd víte, co vidím a nevidím.

Psal jsem o spikleneckém vidění, ne o zločincích nebo hlupácích. Ale pokud se tak cítíte, vymlouvat vám to nebudu.

P. Diviš 22.6.2024 20:57

Česko zahrnuje Čechy, Moravu a Slezsko.

Zbytek bez komentáře, to už bych se opakoval.

P. Diviš 22.6.2024 20:55

Pes jitrničku sežral ....

Švýcarský systém nefunguje bez Švýcarů, podobně český bez Čechů, americký bez Američanů, Ruský bez Rusů ....

Lidi dělají systém, ne obráceně.

P. Diviš 22.6.2024 20:53

A než nikdo, tak radši všichni. A jsme zase na začátku.

P. Diviš 22.6.2024 20:52

Naprosto stejně ne, rozdíl je v míře. Což nevidíte, spíš vidět nechcete.

P. Diviš 22.6.2024 20:51

Jo, to už tu taky chvíli píšu.

P. Diviš 22.6.2024 20:50

Ne, to si nemyslím a zachraňování demokracie v Česku čekám jedině od všech Čechů, nejen těch za hranicemi. Pokud ovšem budou chtít zachraňovat.

Vy to pořád nějak vidíte jako já a oni. A ono je to složitější.

P. Diviš 22.6.2024 20:47

Možná i těch nad nimi, ale podstata věci zůstává. Prakticky vše je ovlivněno něčími osobními preferencemi, jde jen o to, zda nám milým či nemilým a taky, jak moc. Pokud ty preference znám, tak si mohu valnou část "oddestilovat". Jak docílit zcela nestranné zpravodajství je mi tajno.

J. Brei 22.6.2024 19:16

Já jsem za Babiše neměl pocit, že by veřejnoprávní média byla jeho hlásnou troubou. Dnešních vládců možná ano. Nicméně si nemyslím, že by se jim nedalo věřit. Nemám pocit, že by lhaní bylo jejich programem. Prostě jen prezentují ten výsek skutečnosti, který souzní s jejich viděním světa. Ale to dělá v podstatě každý člověk. Ono celou skutečnost asi ani obsáhnout nejde. Vždycky si z ní něco vybíráme.

J. Brei 22.6.2024 19:08

Může být, pane Diviši. Prosím tedy, vysvětlete mi to. Děkuji

P. Hák 22.6.2024 17:02

Myslíte až dva miliony zahraničních korespondenčních voličů TOP09/STAN zachrání demokracii v ČR? No, to ano, to asi čeká.

P. Hák 22.6.2024 16:45

Ano, Vám to připadá. Zatímco očividné blbce, Kartousovy provokatéry či patologicky agresívní typy, kteří ovšem bezuzdně nenávidí na tu správnou stranu, tak nějak nevidíte.

"Vaše spiklenecké ladění" - a jsme u toho. Kdo si nemyslí to, co Vy, je zločinec nebo hlupák. Takové gottwaldovské.

P. Čech 22.6.2024 15:50

Nějak v tom asi začínám plavat. Tak tedy Vy jste loajální k Česku. Ke státu který vznikl protiústavním způsobem. V zásadním rozporu s platným ústavním zákonem 327/1991 sb., konkrétně jeho čl. 1, odst.2 Všimněte si, prosím zde užitého slovička "jen". To slovíčko nepřipouští jiný způsob. Já zase loajální k tomuto státu nejsem a to zejména proto, že jej nepovažuji za svou vlast. Mou vlastí byla ČSR, ve které jsem se narodil. Nějaké Česko to určitě nebylo. Čskoslovenská republika totiž kromě Česka zahrnovala i Slovensko a Moravu. Moravu, která i za existence českých království byla svým způsobem samostatná, ikdyž pod české království patřila. A nejen to, ona v jisté době českým knížectvím i vládla (Mojmír, Svatopluk).

P. Čech 22.6.2024 15:37

Jinak než takto řešit současný nedobrý stav pomocí voleb nejde. Aby se skutečně něco změnilo k lepšímu je třeba jediné. Zavrhnout vládu a moc politických subjektů nad občany a zkusit tu demos kratos - skutečnou demokracii - vládu občanů. Občanů, nikoliv politických subjektů. To od doby Athénské demokracie zkusili jen Švýcaři, kteří vytvořili systém zastupitelské demokracie, který objektivně a efektivně funguje již po staletí. Tam sice také mají politické strany. Ty ovšem nedisponují mocí nad občany. Mocí jsou obdařeni samotní občané a mají k tomu přímo ve svých rukách nástroje jako je referendum či všeobčanské hlasování. V případě toho druhého se výsledky dostávají přímo do ústavy. Tedy, politické strany nemají moc. A hlavně o tom je efektivní funkčnost švýcarského systému.

P. Čech 22.6.2024 15:27

" A proto je komouši kontrolovali, aby šířili jen tu jejich pravdu."!!!

A dnes je politické strany kontrolují naprosto stejně. Káží jim co a jak mají psát, zejména ovšem vychvalovat jejich nweschpnost řídit stát. Je to úplně stajné, jen jinak vynucené. Současný systém vytvořilia schválili komunisté spolu s "bývalými" komunisty a podle toho to také stejně vypadá. A nejen vypadá, ono to tak je.

L. Žaloudek 22.6.2024 14:51

Těžko generalizovat, ale zhruba stejně se k věci vyjadřuje tzv. Thomasův teorém (1923).

J. Jurax 22.6.2024 14:49

Nesporně.

Jen je pochybné, zda planeta vůbec potřebuje zachraňovat a pakliže ano, zda je ta záchrana vůbec v našich technologických možnostech a konečně zda ta záchrana planety je realizovatelná urputným bojem proti zločinnému oxidu. A zda budoucí generace dětí vašich dětí budou šťastně žít v zemi zdevastované následky toho boje.

P. Diviš 22.6.2024 14:40

A kdo má těch 50% + 1 hlas?

Pokud by to někdo měl, má i vaši většinu. Pokud ne, má většinu prostě ten, kdo dá dohromady nejvíc hlasů. Kdo nevolí, dobrovolně se vzdal svého vlivu a dál mne nezajímá.