2.7.2024 | Svátek má Patricie


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hák 23.6.2024 10:46

Kdysi jsem sledoval dost fotbal. Na takovém panu Bosákovi vůbec nebylo poznat, že je věřícím slávistou. Šlo to.

Koho podporují redaktoři např. ČT v politice, je ale zcela zřejmé. Zda jsou tak neprofesionální nebo to dělají schválně, netuším.

L. Novák 23.6.2024 10:44

... Zatímco tys celej podělanej pálil archivy StB a KSČ... :-P

J. Jurax 23.6.2024 10:44

Jenom od Čechů? A Moravani či Slezané nic? :-)))

J. Jurax 23.6.2024 10:39

Ehm ... novináři opravdu nejsou univerzální padouši odpovědní za všechny špatnosti světa, jak se zde snažíte podsouvat.

P. Hák 23.6.2024 10:09

To je ale Vaše projekce. "Já a oni" je pitomost - pro mne třeba ANO není "my", ale není to ani tak úplně vláda.

Ovšem nevěřím Vítu Rakušanovi, který má dbát nad poctivostí voleb. Korespondenční volba je pro podvody jak dělaná. Proto ji podle mne také zavedli, těch pár tisíc skutečných hlasů je nevytrhne.

Nevěřím obecně lidem, kteří vidí politiku jako boj dobra (sebe) s absolutním zlem (resp. to tak prezentují). Nevěřím lidem, kteří o jiných občanech používají slova jako "zrádce" nebo "kolaborant" jen proto, že říkají něco jiného.

P. Hák 23.6.2024 10:03

"Spiklenecké ladění" je zbytečný kopanec v dosud normální diskuzi.

Vidím, jak se chováte. Předpokládám, že se nepřetvařujete. Pokud se přetvařujete, tak se nevztekejte, že Vás vidím tak, jak se prezentujete.

Beru to podle místní diskuze. Nevidět pány Jirkovského, Kincla, Havelku, Ilsnera, ciwe Zeleného atd. musí dát strašnou práci. Srovnejte si jejich projev se svými terči, které "nesnášíte, protože jsou blbci".

P. Diviš 23.6.2024 9:33

Já si na pravdy nehraji, soudruhu. Píšu to, co si myslím.

P. Diviš 23.6.2024 9:31

Jo, já nejsem ortodoxní soudruh vašeho ražení.

P. Diviš 23.6.2024 9:30

Asi jo, ale to je vaše věc, co chcete a co nechcete vidět.

P. Diviš 23.6.2024 9:30

Češi prostě jsou jiní než Švýcaři, chovají se trochu jinak. Pokud by byli stejní, měli bychom zde Švýcarsko.

Na mém nebo vašem "pokládání" to nezávisí, soudruhu otroku. :-P

P. Diviš 23.6.2024 9:28

To tvrdí pan Čech.

P. Diviš 23.6.2024 9:26

On se snaží, některý víc, některý méně. Ale výsledek je vždy nějak ovlivněný. Dokud to dělají lidé, ovšem.

To znám, s tou existencí dříve, říká se tomu "syndrom ZVS".

P. Diviš 23.6.2024 9:24

Novináři, podobně jako politici, jsou jen odraz celé populace.

Třeba vy zde šíříte bludy pravidelně. Jste novinář?

P. Diviš 23.6.2024 9:22

V. Mokrý 24.5.2024 10:20 ALE TO, BÝVÁ U KAŽDÉHO ŘEMESLA.

P. Diviš 23.6.2024 9:21

V. Mokrý 1.3.2024 9:54 ZROVNA tímhle ?

P. Diviš 23.6.2024 9:20

Politickými stranami, politickými hnutími i těmi jejich novináři. :-P

P. Diviš 23.6.2024 9:19

Ani u té BBC to nebylo vždy stoprocentní. A nebyl takový požadavek na rychlost a konkurence sociálních sítí, které neověřují nic.

P. Diviš 23.6.2024 9:18

I vaši.

P. Diviš 23.6.2024 9:06

To je ten rozdíl mezi teorií (mělo by) a praxí (není, jde jen o to, jak moc), soudruhu.

V. Mokrý 23.6.2024 8:14

A ZŘEJMĚ S TROCHU

jinými lidmi, že !

P. Čech 23.6.2024 8:08

Ale došlo, pane Písaříku, došlo. Možná o pár dní později, ale přece. Frustrace a naštvanost lidí ze socialistického systému totiž zašla už moc daleko. Každá reignace totiž ústí v revoluci. I ta dnešní. Je jen otázkou času jak dlouho ještě sebou občané nechají zmítat politickými "pravdami", šířenými politickými stranami a novináři. Ono jde o to, že lidská hloupost je bezbřehá a revoluce jsou jen jejím důsledkem.

J. Černý 23.6.2024 8:04

Hezky napsáno, prostě naši presstituti v akci.

J. Černý 23.6.2024 8:03

Nebojte ta revoluce byla naplánovaná ,tu nemohlo nic zastavit neb ji pořádala StB. A že vyšli lidé do ulic, tím lépe. Nakonec i stávkové výbory na VŠ v Praze organizoval Městský výbor SSM vedený pozdějším senátorem Mejstřikem.

L. Písařík 23.6.2024 7:40

To není jediný případ, kdy novinář událost namaluje a načančá a ještě načančá titulkem, aby si jeho článku někdo všiml. Kde jsou ty časy, kdy BBc každou událost ověřovala z nezávislých zdrojů. Ale, kdyby RFE ověřilo událost Zifčák, možná by ani k revoluci v 89 nedošlo. A tak i fejk může být prospěšný. Což je paradox, který vytváří život sám.

P. Čech 23.6.2024 7:31

Opravdu je to tak a právě proto tvrdím, že za vším špatným, co ná,. lidi, trápí jsou novináři. Ti už dávno rezignovali na původní smysl své existence a kvůli penězům se jali ohlupovat ostatní lidi. Podotýkám že hloupé lidi, jichž je cca 30%. Je smutné, že i jinak chytrý člověk je schopen těmto novinářským blábolům uvěřit a to jen z důvodu nedostatku pravdivých informací. Podíváme-li se na věc nezaujatě a z výšky, v podstatě lžou téměř všichni, novináři počínaje a politiky konče. Běžný člověk udělá nejlépe, když nebude věřit naprosto ničemu z toho, co je mu oficiálními místy podsouváno. To jsme to dopracovali!

R. Langer 23.6.2024 7:04

Ano, u těch vašich "polopravd". :-P

R. Langer 23.6.2024 7:03

Kdepak, soudruzi, pořád jste stejní, to neokecáte. :-P

R. Langer 23.6.2024 7:01

To je pěkná blbost, s těmi Švýcary. Ale jestli se pokládáte za nějakou podřadnou rasu, Putinův diktát z Brusele, lépe z NDR, vám bude pochopitelně vyhovovat. Ano, s otroky jako vy tady Švýcarsko nikdy nebude, to je bohužel fakt. :-P

R. Langer 23.6.2024 6:58

Já si ji také dobře pamatuji, a ty rozdíly PŘESTÁVÁM VIDĚT. :-P

R. Langer 23.6.2024 6:56

Jako že dnes je ovlivňují VÍC než komouši? To snad už ani nejde! ;-D