30.6.2024 | Svátek má Šárka


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 22.6.2024 14:09

Inu, považovat média - jakákoliv - za relevantní zdroj pravdivých informací je archaická zpozdilost.

Více nebo méně z různých důvodů překrucují, nafukují nebo naopak bagatelizují, zamlčují a přímo lžou všechna. Z neznalosti, pošetilosti či špatné práce redaktorů, z vůle majitelů, na přání mocných, na politickou objednávku, potažmo kvůli politickým tlakům, na přání velkých zadavatelů reklamy, z důvodu politické korektnosti, na nátlak aktivistů a hlavně a v neposlední řadě pro prachy, s nimiž je všechno výše zmíněné provázáno.

A když někdy - snad omylem nebo i záměrně - zveřejní čistou, nefalšovanou, nezmanipulovanou pravdu, stejně zpravidla nemáme šanci to poznat.

P. Diviš 22.6.2024 14:24

Co člověk nevidí či neslyší na vlastní oči a uši je více či méně nedůvěryhodné (a občas i to viděné a slyšené). Normální průběh, bylo, je a bude.

V. Mokrý 23.6.2024 6:05

A PŘESTO SE STÁVÁ,

že lidé kteří situaci viděli současně, jí budou komentovat různě - jak se stává, viz sport.

P. Diviš 23.6.2024 9:22

V. Mokrý 24.5.2024 10:20 ALE TO, BÝVÁ U KAŽDÉHO ŘEMESLA.

P. Čech 23.6.2024 7:31

Opravdu je to tak a právě proto tvrdím, že za vším špatným, co ná,. lidi, trápí jsou novináři. Ti už dávno rezignovali na původní smysl své existence a kvůli penězům se jali ohlupovat ostatní lidi. Podotýkám že hloupé lidi, jichž je cca 30%. Je smutné, že i jinak chytrý člověk je schopen těmto novinářským blábolům uvěřit a to jen z důvodu nedostatku pravdivých informací. Podíváme-li se na věc nezaujatě a z výšky, v podstatě lžou téměř všichni, novináři počínaje a politiky konče. Běžný člověk udělá nejlépe, když nebude věřit naprosto ničemu z toho, co je mu oficiálními místy podsouváno. To jsme to dopracovali!

P. Diviš 23.6.2024 9:24

Novináři, podobně jako politici, jsou jen odraz celé populace.

Třeba vy zde šíříte bludy pravidelně. Jste novinář?

P. Čech 23.6.2024 12:39

Ne, nejsem novinář, pane Diviši. A prezentuji zde jen své názory. Novináři nejsou obrazem populace. Spíše to bude asi naopak. Mám na věci obecné zcela jiný názor než Vy. To, jak se máme není v lidech, ale v politickém systému. V systému, který nevytvořili a neschválili lidé, ale zástupci politických stran, jichž je naprostá menšina, počítaná na stovky. A z té menšiny to je jen část, kterou tvoří komunisté a "bývalí" komunisté. Skutečnost, že dnes mají komunisté v prognóze 5,1 % je důsledkem neschopnosti současné vlády a nepředstavitelného neumětelství jejího předsedy.

P. Diviš 23.6.2024 20:29

Z͇v͇o͇l͇e͇n͇í͇ zástupci voličů ... :-P

J. Jurax 23.6.2024 10:39

Ehm ... novináři opravdu nejsou univerzální padouši odpovědní za všechny špatnosti světa, jak se zde snažíte podsouvat.

L. Novák 23.6.2024 10:47

-> P. Čech 23.6.2024 7:31

Vy jste vzorový šiřitel bludů a GRAFOMAN současně... :-P

O. Roldan 24.6.2024 7:22

Hezky shrnuto.

J. Soukup 22.6.2024 13:05

Je fajn, když je více " pravd". Člověk si aspoň může " vybrat". Na zmíněné ČT 24 , však často v přímém přenosu. A to už se " manipuluje" těžko....🥴

P. Hák 22.6.2024 14:15

I přímý přenos můžete zmanipulovat - například vhodným postavením kamer a střídáním záběrů. Nebo přímý přenos uděláte jen z toho, co se vám hodí, a zbytek vás "nezajímá".

J. Jurax 22.6.2024 14:26

Přesně.

P. Diviš 22.6.2024 14:29

Nějaký podíl osobních preferencí budete mít vždy, konec konců je i v tom, co sem píšu já nebo Vy.

Je to nejméně špatná alternativa.

J. Jurax 22.6.2024 14:40

Ehm ... ale specielně zde i v případě přímých přenosů a vůbec obrazového zpravodajství zpravidla nejde primárně o osobní preference kameramanů či režisérů.

P. Diviš 22.6.2024 20:47

Možná i těch nad nimi, ale podstata věci zůstává. Prakticky vše je ovlivněno něčími osobními preferencemi, jde jen o to, zda nám milým či nemilým a taky, jak moc. Pokud ty preference znám, tak si mohu valnou část "oddestilovat". Jak docílit zcela nestranné zpravodajství je mi tajno.

R. Langer 23.6.2024 6:41

Ano, podstata zůstává, opravdový reportér proto dokáže své preference POTLAČIT, a snaží se informovat OBJEKTIVNĚ, nezávisle na nich.

I takoví zpravodajové kdysi existovali, i když dneska se tomu pomalu ani nedá uvěřit, jak je vidět z vašich komentářů. ;-D

P. Diviš 23.6.2024 9:26

On se snaží, některý víc, některý méně. Ale výsledek je vždy nějak ovlivněný. Dokud to dělají lidé, ovšem.

To znám, s tou existencí dříve, říká se tomu "syndrom ZVS".

P. Hák 23.6.2024 10:46

Kdysi jsem sledoval dost fotbal. Na takovém panu Bosákovi vůbec nebylo poznat, že je věřícím slávistou. Šlo to.

Koho podporují redaktoři např. ČT v politice, je ale zcela zřejmé. Zda jsou tak neprofesionální nebo to dělají schválně, netuším.

R. Langer 23.6.2024 6:38

Opravdové Zpravodajství by na osobních preferencích mělo být závislé CO NEJMÉNĚ, pokud se nepletu. Pokud tomu tak není, nejedná se o zpravodajství. ;-)

P. Diviš 23.6.2024 9:06

To je ten rozdíl mezi teorií (mělo by) a praxí (není, jde jen o to, jak moc), soudruhu.

T. Kohout 23.6.2024 5:50

Více pravd je opravdu výborný nápad. Zatím kraluje nápad s "alternativní pravdou"!

M. Mucha 22.6.2024 12:49

Paní Lhotská to popsala naprosto přesně. Osobně jsem udělal zkušenost s naším "nejobjektivnějším zpravodajstvím" (jak se sama označuje) ČT24. Událost, na které jsem byl, popsala tak, že jsem jenom zíral. O objektivitě ani památky, zato manipulace, za kterou by Goebbels nestyděl.

V. Mokrý 23.6.2024 6:06

:-):-):-)

A. Koukolík 22.6.2024 11:40

Myslím, že jediný způsob, jak dneska posoudit pravdu a lež je řídit se podle dřívějších skutků. Lži na téma vlaku a hasičů ignoruji, novináři jsou z 95% šm**di a l**ři, kteří se starají o svoje prachy, nebo jsou někým placeni za lhaní. Ale pravdu a lež se snažím poznat podle skutků. To co slibovala tato vláda, to nesplnila naopak dělala to co před volbami odmítala. Ať si novináři píší co chtějí, pro mě jsou vládou lhářů. Když čtu, že Babiš je přímým ohrožením demokracie, vybavím si dobu, kdy byl premiérem a vím, že demokracie ohrožena nebyla. Když čtu, že Babiš zadlužil tuto zemi, podívám se do Wikipedie na státní rozpočet ČR a zjistím, že když byl Babiš premiérem tak byl státní rozpočet v plusu první dva roky. Pak přišel covid. O neuvěřitelných lžích kolem Trumpa, Orbána, Meloniové a dalších ani nemluvím. Podle skutků poznáte je.

P. Čech 22.6.2024 11:46

Máte naprostou pravdu. Současná vláda je tou nejhorší, jakou jsme zde kdy měli. Premiér je politickou karikaturou toho, jak má předseda vlády vypadat. A hlavní viník toho všeho sedí v důchodu na Vysočině. Že se nestydí!

P. Diviš 22.6.2024 14:26

Vím o několika přinejmenším stejně špatných vládách, spíš i horších. A jedna nás nejspíš i čeká, jak tak koukám na současnou nabídku.

P. Hák 22.6.2024 17:02

Myslíte až dva miliony zahraničních korespondenčních voličů TOP09/STAN zachrání demokracii v ČR? No, to ano, to asi čeká.

P. Diviš 22.6.2024 20:50

Ne, to si nemyslím a zachraňování demokracie v Česku čekám jedině od všech Čechů, nejen těch za hranicemi. Pokud ovšem budou chtít zachraňovat.

Vy to pořád nějak vidíte jako já a oni. A ono je to složitější.