24.6.2024 | Svátek má Jan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
emil 12.6.2009 13:24

Re: Kdybych byl aspoň tím "soudruhem" ve stranickém smyslu...

Jasně, stále se oháníte, že jste byl nepřátelská osoba. Asi vás to dost štve, že ostatní rudí kamarádi byli ve vysokých stranických funkcích, nebo vás štve, že se o Vízkovi nemluví.  Škoda, že jste se k počtu voličů nevyjadřoval i v době, kdy ve vobách vítězili ČSSD.  Tam to také nebyla ani polovina.

jirka.s. 12.6.2009 7:55

Tož, jako francek!!!

Tož, francku, ujasněme si: Míra tvé demence je už evidentně natolik neúnosná, že si už vůbec nejsi schopen uvědomit, nakolik se těmi svými stále dokola opakovanými kydy  stáváš směšným ! Zkusil sis spočítat, kolik "souhlasných" příspěvků se svými bludy jsi zde vyprovokoval ? Není ti vůbec nápadné, že zde vzbudíš maximálně utrpný úsměšek, pokud tě ovšem většina nepošle tam, kam patříš ! (Dosaď si sám: (Y), svěrací kazajka, Bohnice, škála je bohatá.)

Pokud si ovšem všeho toho mnou popisovaného jsi vědom, nezbývá mi než konstatovat, že jsi vyjímečný typ masochisty, kterému činí obzvláštní potěšení nechat se slovně urážet ! Ovšem pozor, francku, některé psychicky labilní jedince můžeš klidně vyprovokovat i k fyzickému násilí, nezapomeň že jsi například v tom tvém Jablonci velmi známou a profláknutou figurkou! Tvá činnost v tvých jurodivých letech se určitě na spoustě tvých jablonečanů podepsala! Máš zřejmě kliku, že český národ je ve své podstatě národem beránků, v Maďarsku by tě už nejspíš dávno žrali červi! ;-(

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:00

Tradiční reakce tradičního "demokrata"...

Dopustit se myšlenky = problém?  Proč se tedy zapojovat do diskuse, když se příspěvek týká nikoli textu, ale jeho autora?  Diskuse = demokracie, zejména na diskusních stránkách, že?  

V podobném stylu se za minulého režimu postupovalo vůči všem kritikům totality: hrrr na autora, ani stopa - k věci !  

jirka.s. 12.6.2009 8:03

Re: Tradiční reakce tradičního "demokrata"...

;-D ;-D ;-D Spočítal sis snad už ty "souhlasné" příspěvky???? ;-D ;-D ;-D 

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:06

Tradiční reakce tradičního "demokrata"...

Tyto stránky čtou tisíce, možná desetitisíce lidí. Reakcí kladných a záporných dohromady bývá několik desítek, zřídka stovek.  Takže "jirka s. i "Ladislav N." + semtam někdo = zrnko, zrníčko, že ? 

To si neumíš spočítat?

jirka.s. 12.6.2009 8:24

Re: Tradiční reakce tradičního "demokrata"...

Já jo!!!!  Třeba dnes: Svatopluk, bruner, Mard, Pažloutek, fg, fake, novaz,  Karel22, Sumo, daimonion, Pavel, Kobylka Lajda, Vilda, to vše do 8:19.

A co ty Umíš ještě do dvou, doktore matematických věd???;-D

Vilda 12.6.2009 8:08

Re: Tradiční reakce tradičního "demokrata"...

Diskutovat se dá s důvěryhodným člověkem. Je mi líto, ale vy jím nejste, protože argumentuje jen tím co se vám hodí. Argumenty, které vám nevoní přehlížíte!!

Btw: A jakpak je to s tou kalkulačkou?

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:15

Do diskuse nelze nikoho nutit...

Ale proč urážet, napadat a splétat nadávky a lži na autora textu, který se mi nelíbí?  To je onen pověstný "bolševismus"... Víme?  Má jinou barvu, ale dostat se k moci - stejné chování.

Vilda 12.6.2009 8:19

Re: Do diskuse nelze nikoho nutit...

1/ Myslím, že jsem textu žádnou urážku neuvedl.

2/K moci se nederu, protože se sám bez problémů uživím, což se o většině rádoby levičáků, deroucích se na poslance a senátory, říct nedá!!

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:26

Největší část svého pracovního života...

jsem se živil - díky KSČ - jako kamenický dělník  v žulovém kamenolomu v Liberci v provozovně Králův háj...  A pouze v úkolové mzdě, milý Vildo...

Vilda 12.6.2009 8:31

Re: Největší část svého pracovního života...

No a? To znamená, že kdo se živí jinak je méněcený?

jirka.s. 12.6.2009 8:34

Re: Největší část svého pracovního života...

Ty ses měl, francku, "živit" jedině tady: http://www.euroskop.cz/gallery/45/13761-vojna_orez.JPG . Tady to měli taky v "úkole"(Y)

emil 12.6.2009 13:32

Re: Největší část svého pracovního života...

a to vás štve, protože ostatní vaši kamarádi chodili po ÚV KSČ, OV KSČ a bolševických žranicích.

emil 12.6.2009 13:30

Re: Do diskuse nelze nikoho nutit...

Přesně vystiženo, bolševismus je i pod oranžovou barvou a zůstává v lidech, kteří bolševiky byli. Takže jste si sám dokázal, že jste jen "ublížený" bolševik, protože ani ostatní bolševici vás mezi sebou nechtěli. Ovšem bolševické myšlení vám zůstalo.

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:03

Profláknutá figura?

Člověk, který se díky peticím občanů po "sametu 1989"  vrátil ke své někdejší profesi - ze které ho vyhnali komunisté -, který se díky občanům stal zastupitelem a také senátorem, je "profláknutá figura"?  Zajímavá logika, ale je mi jasné, že porazit Karla Dybu rovná se být navždy nepřítel.

Vilda 12.6.2009 8:05

Re: Tož, jako francek!!!

Celý Vízkův problém je, že má panický strach, že celý život žil v bludech a idealistických komunistických představách. Příchod, ikdyž pokřivené demokracie ho vykolejil a od té doby chrlí svoje fantasmagorie. A to jen proto, aby překřičel tu vtíravou pravdu, že žil v nesmyslných iluzích. No považte, to musí být ale bezesné noci;-)!!

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:09

Pan Vízek žil v bludech, Vildo? Jsi vedle !

A za to mu po "sametu 1989"  nový režim poslal toto?

1) Vážený pane doktore, rehabilitační komise svým šetřením zjistila Vaše postižení a diskriminaci z politických důvodů v období let 1948 – 1989. Komise vyslovuje hluboké politování a omluvu za Vaše postižení a příkoří způsobené rodině. Další opatření rehabilitační komise bude v souladu s připravovaným zákonem o mimosoudních rehabilitacích.  (dne 26.6. 1990, razítka, podpisy)  

2) OSVĚDČENÍ podle zákona č.87/91 Sb. ze dne 21.2.1991 o mimosoudních rehabilitacích. Potvrzujeme tímto – podle  § 22 výše citovaného zákona, že pracovní poměr pana Dr. Františka Vízka … skončil … z důvodů politické perzekuce v přímé souvislosti s jeho demokraticky motivovaným politickým a společenským jednáním a občanskými postoji ( § 2 odst.2 zákona č. 87/91 Sb.).  Tím jsou splněny podmínky … … …  (dne 18.11.1991, razítko, podpis)

Vilda 12.6.2009 8:15

Re: Pan Vízek žil v bludech, Vildo? Jsi vedle !

A zase to sem lepíte!

Je mi líto, ale vysvědčení o vás, vám dali vlastní voliči, když vás vyhnali ze senátu. Koukám, že ta bolístka se ne a ne zahojit!!

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:21

Vyhnali? Ale, ale !

Občané si zvolili svobodně jinou a lepší kandidátku. Tak to je a tak je to dobře.  Je to moje sousedka na poschodí - paní Soňa Paukrtová, pokud to nevíš.

To jsou svobodné volby... Jedni uspějí a druzí neuspějí.  Těch druhých je kolem nás jistě víc. A těch, kteří si netroufnou kandidovat - jsou miliony.

Vilda 12.6.2009 8:30

Re: Vyhnali? Ale, ale !

Že je vaše sousedka nevím a je mi to jedno.

Nekandidovat neznamená to samé jako "netroufnout", každý nemá tu potřebu a své uplatnění vidí jinde. Tak je tím podtónem neurážejte!

Btw: Tykejte si laskavě mezi svými přáteli.  S vámi si tykat nebudu, považoval bych to za urážku svých přátel!!

emil 12.6.2009 13:37

Re: Vyhnali? Ale, ale !

Každý není ambicozní jako vy, který nechce dělat za své, protože dělal v kamenolomu. Jsou totiž i lidé, kteří se živí poctivou prací a to nemusí stále všem dávat najevo, jak byli "postiženi" vlastními kamarády. Vy stále chcete být veleben, chválena bezmezně obdivován.Tímhle vším vás asi naplňuje ČSSD.

Tomáš X. 12.6.2009 8:21

Re: Pan Vízek žil v bludech, Vildo? Jsi vedle !

Bolševici se nejvíc perzekuovali sami mezi sebou. To, že jste smýšlením bolševik jako vyšitý, to za ty roky, co sem píšete, dokazujete v každém článku. Na co máte a nemáte papíry, to je nepodstatné. Když si jezevčík přinese potvrzení, že je lev.....

jirka.s. 12.6.2009 8:27

Re: Pan Vízek žil v bludech, Vildo? Jsi vedle !

;-DR^;-DR^R^

petys 12.6.2009 15:13

Re: Pan Vízek žil v bludech, Vildo? Jsi vedle !

Napiš nám, jak jsi byl politicky pronásledován v r.1962-1967.

PRASI DENT 12.6.2009 7:51

NO ANO

Právě proto, že za bolševika nejít k volbám, nebo nevyvěsit do oken holubičky míru, sovětskou vlaječku a pod. znamenalo perzekuci si občané, jak správně uvedeno ustrašení nyní - ULEVUJÍ......Není to patrno pochopitelně jen v tomto směru......Nevyrovnání se s minulostí přináší bumerangový efekt.....

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 7:54

Máte nejspíš pravdu. Jenom dodám:

Ano, byl to strach, který táhl lidi k urnám... Proto se i na stránkách NP často útočí na tu hrstečku disidentů, kteří se nebáli?   Aby se zakrylo špatné svědomí z onoho masívního ANO, ANO pro tehdejší vládní moc? 

jirka.s. 12.6.2009 8:02

Re: Máte nejspíš pravdu. Jenom dodám:

Góóóól !!!! Tak francek se nám už dokonce povýšil sám sebe na "dizidenta" !!!! Tož pověz nám, francku, kdypak jsi například podepsal třeba  2000 slov či Chartu 77 ??? Z těch 6335 perzekuovaných, o kterých tvá nevymáchaná držka pořád slintá, se 6334 stydí za to, že mezi sebou má něco takového jako jsi ty!!! (Například bratr se musí v hrobě obracet, hnuse!!!) ;-O

F.Vízek 88.100.57 12.6.2009 8:12

Kdepak disident!

Jsem jenom slušný a zásadový člověk - a to celý život, jak je obecně známo. A jak bylo nesčetněkrát zhodnoceno...  Taková je pravda, "slušný a odvážný"  anonyme. 

PS: A až mě zase potkáš na ulici, nezapomeň se na mě pěkně usmát a pozdravit!

jirka.s. 12.6.2009 8:17

Re: Kdepak disident!

;-( Tož pověz nám, francku, kdypak jsi například podepsal třeba  2000 slov či Chartu 77 ???  ;-(

jirka.s. 12.6.2009 8:39

Re: Kdepak disident!

P.S. : Čest práci, soudruhu!!!

BTW: Potkat bych tě nechtěl ani v hodně zlém snu!!! (Y)