3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tonda 22.3.2006 16:28

mista

61 míst. To je také rozdíl oproti karosám s max. 45 (psal jsem to hned v prvním příspěvku). Značku nevím, obrázek je na http://studentagency.cz/
AeroKarel 22.3.2006 16:26

Myschi,

nevím co vám kdo udělal, ale jaksi "ztrácíte glanc".
Lucius Malfoy 22.3.2006 16:25

Re: Re: Re: Re: Pávek a autobusová válka

No, pokud jsou to nějaké modifikované Bova futura, tak mají spotřebu 200g/kWh, což při hodinové cestě do Prahy (na skoro plný plyn) dělá asi 57 litrů nafty, čili necelých šestnáct stovek i s daní. Počítejme 53 míst po padesátikoruně, to je 2650 na tržbě, zbývá tisícikoruna na další náklady ... Ten autobus se denně otočí možná desetkrát, musel bych se podívat do jízdního řádu ... To jde :-)
AeroKarel 22.3.2006 16:24

Tak k tomu bych se připojil.

Stredocech 22.3.2006 16:23

Vláďo, dejte si Googlu heslo "horká rezerva"

a víte to hned.
Mysch 22.3.2006 16:23

no me se treba cerna studnice libi

kdyby dole v tom fofrniku tocili pivo, treba by se mi taky libil.
ale nevim, proc bych pod nim mel stavet stan.
opet poznamka pro koutek krivaku, ze toto je muj nazor a nic jineho.
AAA 22.3.2006 16:15

BTW - to je husty - k autobusove valce

htt://www.igenus.cz/da/daview.h?link=2005091505&PDAkatNazev=Ekonomika Podle vedoucího autobusové doravy ČSAD Liberec Jiřího Řádka je nedostatečná kaacita řeravy důsledkem konkurence. "Dokud byla linka do Prahy v závazku veřejné služby, museli jsme v říadě otřeby soje osílit o další autobus," řekl Řádek. Dnes je ale odle něj tato linka čistě komerční, a tak doravce nic nenutí soje osilovat, navíc by to ro ně nebylo ekonomické. "Tak se třeba v neděli stalo, že o odjezdu našeho autobusu zůstalo na nádraží stát kolem 40 lidí," uvedl Řádek. Bohuzel kazdy kdo za "zlatych casu linky v zavazku verejne sluzby" na trase lbc ha vyuzil, vi moc dobre ze bez mistenky mohl jit leda na stoa, rotoze autobusem by taky nemusel odject celej den. Ty osilovy autobusy byly zrejme ruhledny ze je nikdo nikdy nevidel...
Loki_F 22.3.2006 16:14

Copak ok, došly argumenty?

Na rozdíl od Vás I.Brezina argumentuje. Čtení jeho článků nepovažuji za ztracený čas, i když v jednotlivostech s ním někdy nesouhlasím. Mám však vyzkoušeno, že ochotně bude o sporných bodech diskutovat a umí přiznat omyl nebo změnit názor.
Chápu, že pro Vás s Vaším způsobem 'argumentování' dogmatem (viz. ve středověku se to osvědčilo, jdeme do toho! Tady o kousek níž... Chachacháááá) o Vás také leccos prozrazuje.
A Vaše nekritická obhajoba nesmyslů produkovaných zelenými lumíky Vás přímo a jednoznačně zařazuje! };-D
Mysch 22.3.2006 16:11

jo, opravdu tam je

mozna i proto jezdi ted do jindrichovic autobus na plyn.
vubec, ta http://www.jindrichovice.cz/ je velice zajimava, a kdyz tak koukam na tech 115500 kWh v unoru, pro obec s necelym 1000 obyvatel, jsou vic nez sobestacni.
on ten pan starosta asi nebude tak spatnej, a proto mu tu vsichni jak uz je zvykem  nadavaj.
pro koutek modrejch krivaku, toto je muj osobni dojem, po precteni www stranek obce jindrichovice pod smrkem.
tonda 22.3.2006 16:09

Re: Re: Re: Re: Pávek a autobusová válka

Tohle se mě osobně týká, často jezdím z Prahy do Liberce. ČEZ mi vadí také, ale na ten nemám sílu, pokud víte o nějakém rozumném spolku (NE greenpeace ani jihočeské matky), dejte vědět a já se zapojím. Nejsem ani Zelený (nevolím) ani březinovec, mám rád čisté životní prostředí (jsem pro jaderné elektrárny) a nemám rád vyhazovaní peněz na ekonomické nesmysly navíc poškozující to prostředí (jezy na Labi).
Lucius Malfoy 22.3.2006 16:09

Re: Re: Re: Re: Pávek a autobusová válka

Ale prosím vás, proč do toho taháte osobní věci ?  Petr Pávek jako fyzická osoba je mi osobně zcela lhostejný,  za manželkou mi nechodí, peníze mi nedluží a některé jeho aktivity na postu starosty dokonce považuji za přínosné a zajímavé. Povšimněte si, prosím, že veškerá má kritika jeho konání se týká výlučně jeho obchodních a veřejných politických aktivit ...
bara 22.3.2006 16:08

Re: Re: Zelené perly

Pro jednoduchost:
Tlučte nerezovou lžící do hrnce.
Tlučte do tří hrnců třemi nerezovými lžícemi.
Posuďte, jaký je mezi tím rozdíl - 9%  ????.
 
 
AAA 22.3.2006 16:06

Re: myslite,

Treba tady: http://www.igenus.cz/pda/pdaview.php?link=2005021009&PDAkatNazev=Ekonomika Fakt vyzivny kydy :) Pro rejpave - jizdenka za korunu byla zavedena jako odplata pote co CSAD odmitalo pustit busy SA na autobusove nadrazi (ani za uplatu). Pro vice rejpave - toto nesmi majitel nadrazi dopravci s platnou licenci odmitnout i kdyby se mu stokrat nelibilo (dle zakona).
Enik 22.3.2006 16:05

Re: Re: nema cenu ztracet cas s Brezinou

Tak se zkus k nim nastěhovat. Třeba v létě pod stan tak 200m od takového fofrníku, to je panečku nádhera. Hned změníš názor!
ok 22.3.2006 16:04

Re: Re: Re: Pávek a autobusová válka

Tak to musi byt opravdu bajecne aerodynamicky autobus s  vahou tak 100 kg a se spotrebou blizici se nule...
tonda 22.3.2006 16:03

Re: Re: Re: Pávek a autobusová válka

Pokud vím, tak ta linka není dotovaná, je velmi zajímajá, podobně jako Praha-Brno (do Lbc se navíc nedá jet vlakem, trvá to asi 3 trojnásobek doby autobusu). ČSAD pobírala krajskou dotaci na zajištění dopravy do okolních obcí. St.A. nabídla konkurenční projekt, že dokáže, že i v této oblasti lze podnikat s (malým) ziskem. Pokud je mi známo, St.A. neuspěla.
Enik 22.3.2006 16:03

Re: Re : J.KOTEK...Záložní elektrárny jsou vždy tepelné.

Tak právě tohle je ukázkový příklad toho, jak jsou lidé najívní a o energetice nic nevědí. Právě proto že se jedná o "horkou rezervu" tak je schopna najet během několika desítek minut na plný výkon. Těch několik desítek minut překlenou v případě potřeby vodní a přečerpávací elektrárny. Ta horká rezerva najíždí vždy s určitým předstihem před očekávanou energetickou špičkou. V případě náhlého výpadku se rozběhnou napřed vodní zdroje a po náběhu horké rezervy se zase PVE vrátí do režimu záloh. Právě proto že se tepelné elektrárny špatně regulují, tak se provozují pokud možno trvale na plný výkon a nepravidelnosti v odběru se vykrývají vodními zdroji. Není ale možné nechat tepelné elektrárny vychladnout. V takovém případě by byly kničemu!
ok 22.3.2006 16:02

Re: Re: Re: Pávek a autobusová válka

Skoda, ze tak dusledne nejdete take po polostatnim CEZu. Jedna osoba jmenem Pavek, a tolik nenavisti. To neni normalni. Existuji tisice, osob, ktere prekracuji ZAKONY. Nenavidite je taky tak?
tonda 22.3.2006 15:59

Re: Re: Pávek a autobusová válka

Majitel St.A. tvrdí, že 50 Kč opravdu pokryje náklady. Tahle společnost leží v žaludku řadě konkurentů, bude si na účetnictví dávat pozor. Autobusy mají o 16 sedadel víc, jsou modernější, náklady na jednoho pasažéra jsou určitě menší. A St.A. neživí ani představenstvo, ani dozorčí radu z politiků, ani zaměstnance pozůstalé z bývalého státního podniku.
pavel 99 22.3.2006 15:59

Re: Pravda moudrý muži Hustolesi,

proto je začali dělat (alespoň částečně) plastové.
Lucius Malfoy 22.3.2006 15:57

Re: Re: Pávek a autobusová válka

Student Agency byla na tu linku příjemcem státní dotace ?
pavel 99 22.3.2006 15:56

Re: Re: Pávek a autobusová válka

on už vyšel zákon, že se musí povinně cestovat autobusem?
Lucius Malfoy 22.3.2006 15:55

Je to tak,

od 13.10.2000 do 15.12.2000 člen dozorčí rady, od 15.12.2000 do 15.6.2005 předseda dozorčí rady, od 17.6.2005 předseda ...
Mysch 22.3.2006 15:55

mily medvidku,

a kde?
prosim jeste jednou o ten odkaz, a ne nejake pindy?
poznamka pro modre krivaky, toto je prosba.
Karel 22.3.2006 15:54

Re: nema cenu ztracet cas s Brezinou

Hmm, souhlas. Zvlášť ten odstavec o zelených perlách na mě působí velmi neseriózně. Líbivost větrníků je opravdu subjektivní - mně zrovna se líbí.
Loki_F 22.3.2006 15:54

Re: Re: To pavel99: To je ten zásadní rozdíl mezi explicitním přiznáním

 ... to je opravdu dobrý příklad! A to se říká, že pes je největší přítel člověka - jen takový přítel nesmá být zbytečně moc vlezlý! };-D
pavel 99 22.3.2006 15:54

Re: Re: Re: Re: Re: Nesmyslné zdůvodnění

"...Kdyz to nezkusime, nemuzeme vedet, ze to nejde..." - pravil už Cimrman."...Ve stredoveku se vetrne mlyny bezne pouzivaly..." - možná jste si nevšiml, ale od středověku technologie mírně pokročily. Nebo se chcete vrátit k těm středověkým?
ok 22.3.2006 15:52

Re: Pávek a autobusová válka

Jasne, ta cena 50Kc zahrnovala veskere naklady vcetne odpisu autobusu, platu ridice, silnicni dane, servisu... jestli se nemylim, tak presne takhle se argumentuje proti Pavkovi.
tonda 22.3.2006 15:51

oprava překlepu

Vypadlo mi slovo, tak znovu: "...neuspěl ve volbách předsedy strany ODA...".