2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sid 5.3.2007 18:09

Re: Re: Brezina

To je ale moudro ... něco jako držet hubu a krok

Aleš 5.3.2007 7:56

Pan Brezina-Kojzar

předvedl demagogii nad demagogii. Je problém v globálním oteplování -jeho existenci a zda a jaká přijmout opatření,nebo v tom, že Al Gore je bohatý člověk- má tři domy  a žije  obdobně luxusně jako podobně bohatí lidé v USA. Nenapsal autor - jaké má zdroje energie, jaké používá osvětlení apod. Je problém v tom, že Al Gore je milionář a podle toho žije nebo je problém, v tom, že globální oteplování existuje   a jak se k němu postavíme.

Víte ta holka vydělá milion korun ročně- je to o p. Jakešovi a Hance Zagorové. Nedostal se p. Brezina svou argumentací  z pozice závisti na jeho úroveň a neopomněl základní problém a tím není Gorův účet za elektřinu , ale tím je globální oteplování.

AntiDemagog 5.3.2007 8:05

Re: Pan Brezina-Kojzar

Víte Alešku, ona Zagorová si někde stěžovala, že je chudá jako socialistická myš? To pravděpodobně nechápete. Kdyby All Guy neskuhral o něčem co není pravda tak si ho nikdo ani nevšimne, ono ve státech je mnohem bohatších lidí a má snad s tím někdo problém?

Aleš 5.3.2007 8:26

Re: Re: Pan Brezina-Kojzar

Vy jste takový odborník, že víte , že globální oteplování není pravda?

Al Gore si určitě nikdy nestěžoval, že je chudý - proč by to dělal? V USA to nedělá nikdo- je to ostuda.

vita 5.3.2007 9:05

Re: Re: Re: Pan Brezina-Kojzar

Al Gore vykládá jiným, jak mají šetřit.

Al Gore sám nešetří, využívaje svého bohatství a amerického práva na bohatství.

Ergo Al Gore je licoměrník, který káže vodu a whisky (nebo Bourbon) chlastá.

Co je na tom k nepochopení?

HlavaXXII 5.3.2007 8:15

Re: Pan Brezina-Kojzar

Vy jste velice zjevně nepochopil co pan Brezina svým článkem chtěl říci. Kdyby těm pánům skutečně tolik šlo o tu konkrétní věc o které dovedou tak krásně řečnit, něco by pro ni dokázali udělat i v praxi a svým vlastním příkladem by se snažili strhnout ostatní, což je, jak víme, ten nejlepší prostředek. Ale ti pánové jsou profesionální kecalové o čemkoli a životním prostředí mluví proto, protože jim to vybraly jakési ententýky. S velikostí osobního majetku to nemá nic společného, jenom se jim to nedá moc věřit.

Aleš 5.3.2007 8:25

Re: Re: Pan Brezina-Kojzar

Hlavo XXII, vy jen tak plácáte- Al Gore se problematikou životního prostředí zabývá dlouhodobě, vybrání ententýky je blbost a nepravda.

 Víte jak je jeho dům vybaven z hlediska šetření enrgie a alternativních zdrojů??

 

GLOWi 5.3.2007 8:43

Re: Re: Re: Pan Brezina-Kojzar

Je vybaven venkovnim vyhrivanym bazenem :-D. Jo, ted honem zacal montovat solatni panely na strechu. Ovsem vite, kolik energie stoji vyroba solarnich panelu, aby pokryla tak velkou spotrebu? Nebylo by lepsi obejit se bez vyhrivaneho bazenu :)?

A opravdu, mily Alesi (zjevne Vam to ani po nekolika reakcich nedoslo) zadnemu primitivnimu pravicakovi by vubec nevadilo, co zeleny Al doma ma nebo nema, to je jeho vec, kdyby zmineny pan neburcoval ostatni a nepronasel reci ala " Kazdy by mel zacit sam u sebe a podivat se na svuj zivot a zeptat se sam sebe: Co muzu udelat pro zivotni prostredi?"

Charlie 5.3.2007 8:54

Re: Re: Re: Pan Brezina-Kojzar

I alternativní energie se musí šetřit. Když spotřebuje 20x tolik co průměrný občan, tak asi není vzorem. Co se mu vytýká není spotřeba ale pokrytectví.  Rv

vita 5.3.2007 10:09

Re: Re: Re: Pan Brezina-Kojzar

Je vybaven tak, že má spotřebu jak uvedeno. Je úplně jedno, jaké vyfikundace používá, aby snížil spotřebu - když má spotřebu násobně nadprůměrnou, tak prostě spotřebovává moc.

Rakousko taky už léta, ba desetiletí, podporuje snižování spotřeby elektrické energie - s výsledkem tím, že má spotřebu na hlavu o 25% vyšší než Česko. Superzelené Švédsko dtto - jenže průměrný Švéd má spotřebu 3x vyšší než průměrný Čech. A to včetně průmyslu...

Myslíte, že Švédům závidím, když na jejich spotřebu poukážu? I kdepak - bylo by toho víc, co jim závidět, třeba přírodu, vodní zdroje umožňující realizovat desítky procentspotřeby, nebo třeba přírodní blondýny - ale asi jim jejich spotřebu otluču o čumák, budou-li mi vykládat, jak spotřebovávám moc.

Tedy, nebude-li to perspektivní macatá blondýna...

J.Kopeček 5.3.2007 11:00

Re: Re: Re: Pan Brezina-Kojzar

Ano, Al Gore, již delší dobu cítí peníze a voliče v jedné ideologii. Co kázal předtím?

Souhlasil byste i s názorem, že StB měla pravdu, protože nepřátele socialistu sledovala dlouhodobě.

Dana 7.3.2007 16:56

Divný homo sapiens - kde má ten rozum?

Vy byste se určitě nechal strhnout a mnozí z této diskuze též, není-liž pravda? Jo, jo příklady určitě táhnou. Ale ne ty uskrovňovací. Ty mnohým nevoní. Je to legrace, jak se tady mnozí ohánějí potřebou kladného příkladu. Nikdo snad netuší, že čím míň energie, např. se sppotřebuje, tím míň se jí musí vyrobit a tím menší budou tudíž dopady na prostředí - ano, i naše vlastní životní prostředí.

honzak 5.3.2007 8:41

Re: Pan Brezina-Kojzar

tak se viceprezidenta zeptej a omlať to Brezinovi o hlavu. Svému zelenému bratrovi to Al určitě řekne! Taky se můžeš zeptat Veškrny, jak je na tom se zateplením, čištěním odpadních vod a spotřebou energie na osobu. Budou to jistě zajímavá čísla.

Problém, o kterém Brezina píše lidi s mozkem pochopí snadno - jde o kázání vody a pití vína. Pomatenci s chlorofylem místo mozku holt mají trošku problém

Dana 11.3.2007 11:34

Ale že se všichni oháníte morálkou!

Máte pravdu v jedné jediné věci - kázat vodu a pít víno není morální. Tak se tedy nezabývejme nemorálnostmi a začněme, sakra,  každý sám u sebe a nečekejme, až nám někdo začne kázat vodu a pít vodu. O co nám všem vlastně jde? Určitě ne všem o pouhá slova. Ačkoliv, někomu zřejmě ano :)

pavel 99 11.3.2007 14:03

Re: Ale že se všichni oháníte morálkou!

Víte, je zde poměrně zásadní problém. Pokud "kazatelé vody" mají jistotu, že jich samotných se jimi kázaná "voda" nebude týkat, ztrácí veškeré zábrany a káží nebetyčné nesmysly bez ohledu na hrozící důsledky. (Například někdejší Patočkovo snížení spotřeby elektřiny na 50% tehdejšího stavu, nebo třeba páně Pávkovo volání po "prospěšných větrnících", jejichž energii ani sám nevyužívá, nýbrž jejich prostřednictvím plýtvá zdroji a ždíme peníze daňových poplatníků...). V důsledku pak mohou recepty takovýchto "kazatelů vody" vést k úplně pravému opaku toho, co káží.

A mimochodem - vy znáte někoho, kdo by Vám nebo komukoliv jinému bránil šetřit?

Stredocech 5.3.2007 9:15

Aleši, problém je v tom, že Al Gore vyzývá lidi aby se USKROMNILI ve

jménu politické doktriny, kterou hlásá. On sám jim ale nejde příkladem, káže vodu, chlastá víno. Podobně se neuskomňuje Bursík a další.

A jakým právem mají tu drzost chtít tu skromnost po lidech, kteří spotřebovávají už teď mnohem méně, než oni.

Nehledě na to, že se to celé dá snadno řešit přechodem na jadernou energii, která jim nevoní, nehodí se do jejich zrůdné ideologie. Zrůdné píši proto, že se nedá prosadit jinak, než násilím a terorem.

figura 5.3.2007 7:43

Odkazy

Pánové, kteří si tu stěžujete na neplatnost odkazů. Upozorňuji, že mi nefungoval jediný a to paradoxně na Psa.

Na to abych to zjistil mi stačí být pohým PC uživatelem.

AGO 5.3.2007 7:42

Jestliže ERU jako prodloužená ruka státu,

poškodil každého občana státu 800Kč,nebylo by efektivnější abychom úředníkům ERU vyplatili 1mld.Kč odstupného a 7mld.Kč ušetřili?

mouse 5.3.2007 7:29

možná trochu od tématu

Tento článek a především diskuze pod ním není až tak důležitá z hlediska původního obsahu ( aniž bych tím chtěl zlehčovat problémy globálního oteplení ), ale z hlediska způsobu  argumentace autora článku.

Použil toho nejúčinnějšího a nejlacinějšího způsobu , totiž ostouzení všech ostatních . Je-li toto práce žurnalisty , a ne nevýznamného, člověka, který svými názory ovlivňuje přinejmenším část národa, potom by snad bylo lepší  předat veškerou moc a rozhodování do rukou médií a nezabývat se výzkumem, právem, politikou a vším ostatním, ale vše nechat této nové "elitě a svědomí národa ". Pro nás ostatní, kteří  nesouhlasíme snad jen ostrov někde uprostřed oceánu nebo dva metry konopného provazu.

Nezodpovědný novinář je totiž horší, než terorista z Al Kaidy. Jen  nás si to novináři nenechají uvědomit.

PetrN 5.3.2007 13:07

Re: možná trochu od tématu

Myško myško, nemáte pravdu. O ostouzení by se jednalo v případě, že by autor poukazoval na (domnělé či skutečné) prohřešky třetích osob, které by nesouvisely s probíraným tématem (ono známé "A vy zase bijete černochy!"). Jestliže však někdo káže jiným o věrnosti, neměl by sám své ženě/muži  zahýbat za každým rohem. Nabádá-li někdo své spoluobčany, aby žili zdravě, neměl by jíst třikrát denně bůček a kouřit šedesátku. Stejně tak nabádá-li mne kdokoliv, natož veřejně činný člověk a politik, abych se choval tzv. ekologicky, šetřil energií či jezdil veřejnou dopravou, musí tak také činit sám. Jinak celé své (a nejenom své, ale iostatních, kteří třeba žijí v souladu s tím, co hlásají) snažení činí nevěrohodným.

Autor naopak naprosto precizně a upozorňuje na hlavní nebezpečí dnešního environmentalistického hnutí - nebezpečí nástupu "zelené" totality, v níž neprivilegovaní budou držet hubu a krok (jezdit na kole, používat studenou vodu půl hodiny denně, chodit spát po setmění atd.) a ti privilegovaní budou (nepochybně jako velkou oběť pro lidstvo) létat svými soukromými letadly, klimatizovat své předimenzované baráky, vozit si své řitě v šestilitrových "medvědech" a vůbec - v naprostém rozporu se svými názory a svědomím se na hraně schizofrenie obětují a budou se v zájmu nás všech utápět v luxusu...:-/

Dana 7.3.2007 17:02

Re: Re: možná trochu od tématu

Svým způsobem máte pravdu. Ale vy vážně čekáte, až někdo dokáže, že je morální a chová se šetrně k přírodě? Až pak jste ochoten se také tak chovat ? Vy sám nezačnete? Vy nemáte svůj vlastní funkční rozum? Anebo se tady jen mlátí sláma?

Stredocech 5.3.2007 14:28

To je naopak naprosto pravdivý článek, existuje řada lidí, kteří jsou

bohatší, než Al Gore, ne všichni ale říkají, že by se ti, kteří spotřebovávají 20x méně než oni měli uskromnit.

A o tom to je.

figura 5.3.2007 7:17

přesně...

...tak.R^

Vlastimil 5.3.2007 7:06

Nic nového pod sluncem

Tak jako Al Gore nebo Václav Havel rádi propagují zelené ekologické ideály a přitom si sami rádi užívají luxusu a plýtvají energií, tak kdysi Karel Marx a Bedřich Engels hlásali ideály revoluce proletariátu a sami si přitom užívali pohodlí buržoazního prostředí, z něhož pocházeli. Realizace vznešených ideálů za každou cenu vede obvykle k tragickým koncům.   

Vlad 5.3.2007 10:11

Re: Nic nového pod sluncem

Nemáte přesné informace. Marx byl příživník, živil ho továrník a vykořisťovatel Engels. O své děti se Kája nijak nestaral. Tuším, že umíraly na podvýživu. Ale to je možná jen můj pocit..

Jinak máte pravdu. Žádná revoluce nepřinesla nic dobrého! A reformy dělané z ideologických pozic jak by smet.

hp 5.3.2007 6:29

Al Gore ve školách?

to snad ne! nevím, jaký je autorův přístup a názor na tento "film", avšak já osobně jej považuji za velmi povedenou kamufláž. čtenařům doporučuji přetení tohoto komentáře od Gorově nepříjemné pravdě.

AndyO 5.3.2007 6:22

Odkazy fungují

s jedinou výjimkou- archív Neviditelného psa. O Kasinu těžko číst někde jinde než v bulváru. Ale chápu, je to od autora hnusný, připomínat, že čím agresivnější propagátor, tím zpravidla větší lhář.

pozorovatel123 5.3.2007 6:00

zajímavé je

že na odkazy uváděné v diskusi se nelze odvolat, jsou nedostupné. Co si o tom myslet?

NevericiTomas 5.3.2007 4:12

Cil je totiz prosty

Nejdriv spasitele presvedci lidi, ze zdroju je malo a pak sami sebe nabidnou ke spravedlivemu prerozdelovani....

NevericiTomas 5.3.2007 3:47

Zde bych citoval

...Kena Brookmana ze seriálu Simpsonovi: Na místo se dostavil také profesionální prudič Michael Moor ... holt přibyl další.

Dle mého je klíčová zmínka o kasinu v domě Martina Bursíka. V tomto kontextu každého určitě napadne, že energie spálená v kasinu je vyhozená oknem. A tady se dostáváme do další úrovně šetření. Až vyměníme všechny žárovky a zateplíme všechny domy začneme řešit, která činnost má právo spotřebovávat...Proto se dá říci, že energetika založená na spotřebě je demokratická kdežto ta, která staví na úsporách, musí být nakonec vždy totalitní....