2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Nespec 12.3.2007 13:43

Re: Re: Super člověk

Aha, takže je nejlepší, když nebudeme dělat nic, a smog ve městech je OK. A když se sem tam dusím když jdu po nějaké té rušnější ulici, tak to je taky v pohodě, to tu bylo před milióny lety a teď se to prostě opakuje a když se mi kluk dusí, tak mu řeknu: podívej se prostě to je běžná koncentrace neškodných látek ve vzduchu, to je v pohodě. A že kašleš a dráždí tě to? No to bylo před milióny lety taky normální, prostě se to pořád opakuje ten koloběh, to bude OK, žádný strach.

A kdyby něco, tak otevřu okno, aby se k nám dostal super čistý vzduch z neškodných aut, elektráren jako k živočichům na této krásné planetě před milióny let jo jo, ještě že máme ty ekologické elektrárny a auta

pavel 99 11.3.2007 18:56

Re: Super člověk

"..... Je špatně, že někdo bojuje za čistý vzduch ve městech???...Je špatně že někdo bojuje za lepší prostředí pro nás všechny?..." - hlavně když se BOJUJE. Ještě nedávno se bojovalo o zrno, o úrodu, za světový mír, teď zase proti CO2 atd. atd. Hlavně když naši zelení proti CO2 "bojují" po vzoru Rakouska tím, že chtějí uzavřít elektrárnu, jež nevypouští žádné CO2 a nahradit ji klasickými tepelnými.

A za čistý vzduch "bojují" tak, že daněmi zdraží všechny relativně čisté zdroje tepla, aby lidi co nejvíce spalovali PET flašky a všechno co hoří. Ale hlavně když se "bojuje".....

Nespec 11.3.2007 15:31

Super člověk

Když mám nějaký problém, tak začnu kopat kolem sebe ukazovat na všechny jak jsou špatný a hloupí. To je tipické pro lidi, co nic neumí viz. komunismus

Je špatně, že někdo bojuje za čistý vzduch ve městech??? Nebo se Vám jeví Praha, Brno a další velká města jako místa, kde se dobře dýchá, kde auta, továrny, domy vypouští do ovzduší jen neškodný CO2???Je špatně že někdo bojuje za lepší prostředí pro nás všechny?V

pavel 99 11.3.2007 14:03

Re: Ale že se všichni oháníte morálkou!

Víte, je zde poměrně zásadní problém. Pokud "kazatelé vody" mají jistotu, že jich samotných se jimi kázaná "voda" nebude týkat, ztrácí veškeré zábrany a káží nebetyčné nesmysly bez ohledu na hrozící důsledky. (Například někdejší Patočkovo snížení spotřeby elektřiny na 50% tehdejšího stavu, nebo třeba páně Pávkovo volání po "prospěšných větrnících", jejichž energii ani sám nevyužívá, nýbrž jejich prostřednictvím plýtvá zdroji a ždíme peníze daňových poplatníků...). V důsledku pak mohou recepty takovýchto "kazatelů vody" vést k úplně pravému opaku toho, co káží.

A mimochodem - vy znáte někoho, kdo by Vám nebo komukoliv jinému bránil šetřit?

pavel 99 11.3.2007 13:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak mám pocit

nevím, zda to není pro Vás přílišná úvaha, ale článek je o tom, že ten, kdo praví, že OSTATNÍ by měli "žrát" méně, by měl nejdříve "žrát méně" sám. Opačný případ je popsán ve Farmě zvířat.

pavel 99 11.3.2007 13:32

Re: Re: Re: Kdo to psal? Neekologický "ekolog"

Učitelka Kuchtová provozuje "ekologismus" mnoho let - tudíž od učitelů "jejího typu" důvodně ano.

Dana 11.3.2007 11:36

Mě ne!

Abychom si mohli v klidu omlouvat vlastní zhůvěřilosti? Dobrý nápad! Pro někoho.

Dana 11.3.2007 11:34

Ale že se všichni oháníte morálkou!

Máte pravdu v jedné jediné věci - kázat vodu a pít víno není morální. Tak se tedy nezabývejme nemorálnostmi a začněme, sakra,  každý sám u sebe a nečekejme, až nám někdo začne kázat vodu a pít vodu. O co nám všem vlastně jde? Určitě ne všem o pouhá slova. Ačkoliv, někomu zřejmě ano :)

Dana 11.3.2007 11:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak mám pocit

Tím chcete říct, že máme začít žrát míň teprve tehdy, až začne míň žrát Al Gore?

Dana 11.3.2007 11:22

Re: Re: Kdo to psal? Neekologický "ekolog"

Očekáváte od učitelů ekologismus?

pavel 99 10.3.2007 17:29

Re: Kdo to psal? Neekologický "ekolog"

Otázkou je, co se za "ekologickou výchovou" ve skutečnosti ukrývá. Při zoufalé neznalosti fyzikálních zákonů ze strany těch, kdo toto prosazují, bych se onoho "marxismu" skutečně obával. \On je totiž zásadní rozdíl mezi "ekologií" a "ekologismem".

Dana 10.3.2007 12:45

V čem je problém?

Možná byste uspěl lépe, kdybyste se věnoval šovinistickým tématům Maxima. Na stránkách o ekologiii máte tak trochu smůlu, není-liž pravda?

Dana 10.3.2007 12:42

Je mi absolutně jedno, co ,či kdo, vás živí

Ad poslední odstavec - kdybyste se neoháněl svým ekologickým vzděláním, nebylo by to tak do očí bijící. Prostě by vás lidi brali jako člověka s jiným názorem.

Dana 10.3.2007 12:38

Kdo to psal? Neekologický "ekolog"

Nu, hlavně, že zavedení ekologické výchovy do škol považuje za novodobý marxismus :) Viz stránky o české škole.

Karel 8.3.2007 7:39

Kdo to je pan Březina

Toho pana neznám, jeho vulgární vyjadřování je ale navíc s chybami. Můžete mi někdo říci kdo to je????

Dana 7.3.2007 17:05

Re: Zelená energie - tahání peněz z kapes chudáků a ČEZoví vládci mají milionové odměny doma

Právě proto, že jsme všichni vyčůraní, jsme tam, kde jsme. Kdybychom všichni mysleli hlavou, nemuseli bychom čekat, až nám někdo řekne, co máme dělat.

Dana 7.3.2007 17:02

Re: Re: možná trochu od tématu

Svým způsobem máte pravdu. Ale vy vážně čekáte, až někdo dokáže, že je morální a chová se šetrně k přírodě? Až pak jste ochoten se také tak chovat ? Vy sám nezačnete? Vy nemáte svůj vlastní funkční rozum? Anebo se tady jen mlátí sláma?

Dana 7.3.2007 16:56

Divný homo sapiens - kde má ten rozum?

Vy byste se určitě nechal strhnout a mnozí z této diskuze též, není-liž pravda? Jo, jo příklady určitě táhnou. Ale ne ty uskrovňovací. Ty mnohým nevoní. Je to legrace, jak se tady mnozí ohánějí potřebou kladného příkladu. Nikdo snad netuší, že čím míň energie, např. se sppotřebuje, tím míň se jí musí vyrobit a tím menší budou tudíž dopady na prostředí - ano, i naše vlastní životní prostředí.

Dana 7.3.2007 16:42

Taky mám pocit

Zaměřte se na bezpočet jiných jeho článků a možná pochopíte, jak to pan Brezina mysl(í)el.

Dana 7.3.2007 16:38

Troubové jsme zřejmě všichni, když neumíme zabránit devastaci...

 A vás tohle ovlivní ve vašem chování? Nemáte vlastní názor a nevíte jak se máte chovat, abyste zbytečně nezatěžoval prostředí?  Ano, i svoje vlastní prostředí, nejen to relativně vzdálené, které ovšem začíná u prahu vašeho domu. Vykašlete se na Al Gora, na Brezinu atd. a jednejte v souladu se svým přirozeným instinktem - snad ho ještě máte. O čem tahle debata vlastně je? O slovech nebo o faktech? Máme zapotřebí čekat, až nám někdo něco nakuká, aniž bychom zpytovali vlastní svědomí a poslouchali vlastní rozum? Pan Brezina má svůj specifický přístup a ohání se vzděláním. kterému vizitku nedělá.

Dana 7.3.2007 16:28

Kterou myslíte?

Tou vědeckou hodností se nechlubte. Tak trochu (tedy trochu víc) se jí zpronevěřujete svými antiekologickými názory.

? 7.3.2007 10:27

kdo to psal?

to byl ale nesmyslnej článek. ten člověk svýma argumentama zabředl do štvavých dob komunistické éry. nebo ještě hlouběji kdy naši národní spisovatelé psali o českém maloměšťactví a pomluvách sousedova dvorku místo zamyšlení se nad sebou....  

Ši-ball 6.3.2007 11:38

Husité : my ale chceme opravdu ušetřit.

Své chrámy budeme vytápět pomocí teplých kněží.

qwert 6.3.2007 11:36

Re: Re: Re: Re: bez derivací spotřeby se není o čem bavit

Nevím od kdy je pokrytectvím když přiznám že k posouzení a jednoznačnému verditku není k dispozici dostatek údajů. Vztažení spotřeby na plošnou jednotku obytné plochy se běžně používá,  aby byla možnost nějakého srovnání. Vůbec bych se nedivil, kdyby závěr byl, že Al Gorův barák vyjde lépe než ty papundeklové vilky - a pokud ano, tak řešení je právě v tom, že se vylepší ty obyč.vilky, nikoli že se Al Gorovi do domu nastěhují nuceně nastěhují nájemníci - to tu už bylo za rudého totalitního režimu.

Ivan Brezina 6.3.2007 9:10

Re: Re: Re: Ano.

Mate pravdu a omlouvam se. Mel jsem si hned vsimnout ze je ten Walter nalitej:-))

honza 6.3.2007 7:31

šetřím na gora

mě ti pokrytci přesvědčili a šetřím energie. ale taky svoje peníze.

jejich postoj sice není úplně "košer", ale co dnes znamená morálka? 

baltazar 6.3.2007 2:00

Re: Jo jo, když je to pro dobrou věc

Dokonce mu asi Špaček nebo sám Havel dohod vyjímku ze zákazu vjezdu :-o

http://img.aktualne.centrum.cz/65/18/651845-pro-zakladny.jpg

baltazar 6.3.2007 1:54

Jo jo, když je to pro dobrou věc

Výtvarník a ekolog David Černý přijel do parku na Kampě podpořit rakety na svém silném motocyklu BMW. ;-)

kopec 5.3.2007 22:56

Re: Re: Re: tak mám pocit /Mirkovi

Ale ty nemuzes tvrdit, ze se Gore neuskromnil .To bychom museli znat i jeho predlonskou spotrebu.Treba ji mel desetktat vetsi,  nez tu uvedonou. V podstate muze byt  i vzorem pro setreni energii.

MilanS 5.3.2007 22:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak mám pocit

Zase vedle. Pokud se zákonem omezí činnost kriminálních živlů, lidé většinou nejsou proti (kromě jistých individuí, samozřejmě) a pak se ty náklady nutně platí z daní. Taktéž se z daní platí něteré smysluplné aktivity ve prospěch životního prostředí (např. provoz národních parků, pakliže není jejich hlavní činnosti pěstování kůrovce).

Tady ale jde trochu o něco jiného. Al Gore po světě straší globálním oteplováním, aby si lidé nechali líbit zdražení energií z tzv. obnovitelných zdrojů energie, neboť je ve vedení konzultační firmy,  která v tom dělá. Je to stejné, když Pávek/ČEZ/kdokoli chce, aby se vykupovala předražená energie z jejich větrníků a budou se hájit "ochranou klimatu", načež svým chováním budou dokazovat, že to příliš vážně ani neberou.