29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

COVID: Konec iluzí o odbornících a demokratech

Od počátku covidové krize jsme svědky jednoho selhání politiků i samozvaných odborníků za druhým. A nejde jen o selhání odborná, která se ještě dají pochopit - přestože se týmy lékařů před kamerami tváří jako ztělesnění moudrosti, ve skutečnosti nikdo z nich žádnou zkušenost s podobným problémem nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 26.1.2022 14:19

V rozborech bych "pokračoval", domnívám se, že to je jediný způsob, jak některým šíbrům dát alespoň zpětně a mírně přes držžku.

Co se mě týká, tak stran chřipky jsem "něco malinko dělal". Osobně. Už hodněkrát, jsem starší 23 měsíců.

Jináč souhlas. :-);-)

Bankovní, politický, průmyslový Gesindel. Podpořený ovcemi "za letenku".

D. Zítko 26.1.2022 11:57

Dokonalé shrnutí, díky R^

D. Krajíček 26.1.2022 11:42

Rouška nebo respirátor proti prachu mohly zabírat proti kapénkám. Ovšem každá kapénka jednou vyschne a chvíli trvá, než viru zkolabuje ochraná vrstva a v mezidobí se už probíjí od respirátoru do průdušinek, a to i průdušinek lidí kolem majitele roušky/respirátoru.

Takže na chvíli pomůže rouška (15 minut?), na chvíli pomůže respirátor (20 minut?), ale pak už je to jedno, což ukazuje neomezení šíření po zavedení roušek/respirátorů.

P. Vychodil 26.1.2022 13:14

jediný účinný prostředek proti mikrobům, virům, je, jak i rádi ukazují v holivůdskej filmech, kompletní "atombordel".

ani chirurgická rouška není určena na viry...

ještě v době kamenné, kdy medicína byla v plenkách, tedy myšleno tak před 60ti lety, moje matka pracovala ve velké nemocnici na infekčním oddělení...nikdy neonemocněla, nikdy na nás nepřenesla nic, nikdy nenosila hadry přes xicht...

Š. Hašek 26.1.2022 14:21

Ano. Je to jasné. Souhlas.

J. Vintr 26.1.2022 15:28

Ta teorie přenosnosti nemocí bakteriemi a víry nemusí vůbec platit. Třeba v době takzvané španělské chřipky se snažili vyzkoumat, jak se vlastně ta nemoc přenáší. Udělali spoustu pokusů s přenosem "infikovaných" tělesných tekutin nemocnych do dýchacích cest i krve zdravých lidí a ani v jednom případě se jim nepodařilo zdravé lidi nakazit. Později se uskutečnilo pár podobných pokusů s jinými "nakažlivymi" nemocemi se stejným výsledkem. Od té doby už asi nikdo podobné pokusy nedělá. Nějspíš proto, že si vědci nechtějí kazit své hezké teorie....

Š. Hašek 26.1.2022 16:03

Můj doktor mi kdys poradil toto, chřipky tady jsou furt:

- Vir si libuje při teplotě kolem 35, když už vleze, tak vydrží 37. Typickej lábuš má na rukách, těch 35st. i míň.

- Snažit se vyhýbat prostorám, kde je hodně narváno a nevětráno. A každej druhej tam už něco, v tom únoru, má.

- V lese je bezinfekčno, čistá mlha viry sserre.

- Nešahat si rukama v tramvaji do nosu a do očí, viři mají rádi teplotu na koncích prstů. Těma prstama šaháte furt na něco.

- Buďte hubenej, špek je pouze zátěž pro Vaše všechny orgány. Jako furt pytel cimentu na zádech.

- A dále už takový jen školácký věci, jako cibule, česnek, zelí, nebejt ve štresu .......... a jak něco začíná, do postele!!! Nikdy mi nedal na chřipku žádný prášky a vitaminy doporučoval ty, které rostou v hlíně, nejsou ve škatulkách!

Vlatně všecko ta osmá třída ZDŠ. Bylo to u výživy, spermií a vajíček. Vokolo.

V. Wagenknecht 26.1.2022 16:38

No, pane Vintr, to je přímo na nobelovku, tohle vaše zjištění, že se nemoci nepřenášejí ani bakteriemi, ani viry. Zkuste si najít, kde se můžete o cenu hlásit.

J. Lukavsky 26.1.2022 18:14

"kde se můžete o cenu hlásit." U doc. Chocholouška určitě. Tam ho vezmou bez řečí a dotazů, mají tam už jednoho Napoleona, jednoho Marťana a jednoho co je letadlo. J.L. end

J. Vintr 26.1.2022 18:34

A prokázal to někdo?

J. Jurax 26.1.2022 21:11

Prokázal.

Zkuste nějakou učebnici nebo si zagúglete. Nebo si vyměňte trochu krve s někým HIV pozitivním.

J. Vintr 26.1.2022 23:56

Právě že všechny ty "důkazy" nejsou vůbec jednoznačně. A mimochodem AIDS nezpůsobuje nějaký virus HIV, ale léky, které dávají těm, kteří byli pozitivně testovaní na HIV. Kdo se nenechal "léčit", žádný AIDS nedostal....

J. Jurax 27.1.2022 0:25

Aha ... :-)))

J. Zika 26.1.2022 21:42

Bože to je neuvěřitelný, může být lidská hloupost fakt tak nekonečná.... ???

J. Vintr 26.1.2022 21:56

Něco podobného si jistě kdysi dávno říkali o tom, kdo přišel s tvrzením, že je země kulatá. Tohle ovšem není můj nápad, na ti přišli jiní lidé, kteří to mají podložené důkazy. A jsou dost důvěryhodné.

J. Jurax 27.1.2022 0:28

Když jste v atombordelu dlouho, množí se v něm bakterie ...

J. Kalina 26.1.2022 11:33

stačí si přečíst v prvním odstavci, že rouškou projde jednotlivý virus, aby člověk pochopil jaké budou další uváděné argumenty. Takže: roušky se používají při operacích, aby doktor nenaprskal do otevřené rány pacienta nebo by to mohla být tak velká dávka bacilů, že by to operovaný nemusel zvládnout. S covidem je to obdobné. Asi bude rozdíl zda vdechnete nějakou kapičku nebo jednotlivý virus létající ve vzduchu. A asi bude i rozdíl, zda při každém nádechu "získáte" jeden virus, ale bude v tom dýchat 1 minutu nebo ho budete vdechovat 3 hodiny. Omezování kontaktů má jasný vliv na rychlost šíření viru, A není jedno kolik nakažených je za jeden den i když jen lehce. samozřejmě, že se omezování kontaktů natož lock down musí posuzovat co za to.

Ten příklad s napodobením chování Číny se mi líbí, ale hned mi napadá, že on to asi nebude takový rozdíl v těch režimech. Jestli nejde pouze o způsoby postupu ke konečnému cíli, obyvatelstvo má makat a nakupovat od rána do večera jako mravenci (otroci) a ke všemu si ani u toho nevrznout s vylepšením, že ani neví, že by jim to mělo vadit.

Pozorujte v létě mraveniště nebo včelí úl, pochopíte kam jdeme vlastními silami natož aby to tady vzala do ruky nějaká umělá inteligence. Také si povšimněme, že ti co mají ale opravdu rádi zvířata je v jejich zájmu (ochrana) vybavují obojky s kamerou, kroužky na noze, odebírají krev. Zdali na ně ostatní zvířata dají, když jim "vyprávějí" co se jim stalo fakt nevím, ale znám reakce na lidi co popisují podobné zážitky s UFOny.

J. Vintr 26.1.2022 11:42

Představte si, že už udělali několik seriózních pokusů, které měly ověřit opodstatnění používání chirurgických roušek na operačních sálech. A výsledkem těchto srovnávacích pokusů bylo, že pooperačních septických komplikací bylo o něco méně u operací, kde nikdo z lékařů ani pomocného personálu žádné roušky neměl. Takže jediným opodstatněním používání roušek při operaci je ochrana chirurga před tím, aby mu do nosu nebo do úst náhodou nevystříkla nějaká tělní tekutina operovaného pacienta...

Jinak bylo mnoha studiemi prokázáno, že roušky ani respirátory před ničím nechrání, ale naopak poměrně významně škodí. Zvláště dětem.

J. Kalina 26.1.2022 11:51

a nebo tak, rozumím. Já jsem napadal ten argument o jednom malinkém viru, který projde jako nic otvory v roušce a tík odůvoďnovat, že roušky jsou na prd. Asi jsem byl sveden na zcestí vidy v seriálech jak si lékaři před operací myjí ruce a berou rukavice.

J. Jirka 26.1.2022 12:24

Postačí se zeptat zatvrzelého rouškomila, ohánějícího se používáním roušek na operačních sálech, proč tedy nosí roušky patologové.

Mimochodem, sám veliký Prymula napsal v roce 2009 filipiku proti používání roušek při respiračních onemocněních (šlo mu tehdy také o co největší proočkování společnosti proti chřipce, protože byl do distribuce vakcín finančně zainteresován) a v roce 2020 složitě vyvracel svá vlastní slova.

J. Vintr 26.1.2022 15:30

On je to naopak výkon, udržovat takhle dlouho neexistující epidemii....

J. Lukavsky 26.1.2022 18:10

"pooperačních septických komplikací bylo o něco méně u operací, kde nikdo z lékařů ani pomocného personálu žádné roušky neměl" takové převratné sdělení jistě vyšlo v Lancetu. Můžete dát odkaz? Děkuji, J.L. end

J. Lukavsky 26.1.2022 18:28

PS: a nezkoušeli také jestli náhodou mytí rukou a navlékání sterilních rukavic u chirurga není zbytečné, ba přímo naopak škodlivé? Nu Sommelweis by se jistě divil jak se mýlil. J.L. end

J. John 26.1.2022 11:03

Kde stále dělá bruselská a naše vrchnost "chyby", že je nákaza covidem u nás a ve "vyspělé Evropské unii" nejhorší, nejdražší a nejvíce obtěžuje obyvatele?

Zdá se, že to není chyba, ale záměr. Bruselští a čeští politici a jejich „experti“ nemohou být tak neschopní, aby nedokázali epidemii ukončit rychle a levně, jak to udělali ve státech, kde žije více než 3 miliardy obyvatel, kde je horší zdravotnictví, horší hygienické podmínky a starší obyvatelstvo.

Nebo jsou naopak všehoschopní a prodlužují epidemii záměrně a záměrně zadlužují stát a rozvrací ekonomiku? Testování bez léčby ihned po zjištění pozitivity nemá smysl. Pouze je to miliardový výdělek pro kumpány politiků.

V Indii každý pozitivně testovaný obdržel First Aid Kit za 2,59 USD a epidemii před půl rokem zlikvidovali a mají promile nákazy v porovnání s EU.

Divím se, že se bruselská a naše vrchnost nebojí. Nejsem právník, ale prolistoval jsem si obsah tr.z. a zaujaly mě v souvislosti s jednáním "našich" politiků a jejich "expertů" § 143, 147, 148,150, 152, 153, 220 a 400 tr.z. Doufám, že se již brzy budou zodpovídat před tribunálem, obdobným tomu Norimberskému.

-------------------

Počet nakažených COVIDem za týden do 12.12./1 milion obyvatel:

Japonsko *) 6, Indie *) 35, Indonésie *) 5

Německo 4158, ČR 8997, Polsko 4095, Belgie 8819, Nizozemsko 7405, Rusko: 1450,

*) očkuje se a léčí se levným lékem, o kterém se v EUroúnii nesmí psát ani mluvit a nesmí se prodávat, ačkoli ho bylo již prodáno ve světě 3,7 miliardy balení, dále vit. D, zinkem,... Zdroj čísel: Johns Hopkins University.

L. Žaloudek 26.1.2022 18:40

No možná to tak v Indii bylo 12.12., ale dnes hlásí 300000 denně. Samozřejmě proti Evropě je to prd, jen taková Francie má dvakrát tolik...

M. Boháček 26.1.2022 10:59

A už sa na nás valí po plandémii ďaľší podvod - Green deal.

EU vyjímá z uhlíkové daně nejen soukromá letadla, ale i miliardářské jachty

https://necenzurovanapravda.cz/2022/01/eu-vyjima-z-uhlikove-dane-nejen-soukroma-letadla-ale-i-miliardarske-jachty/

Ś. Svobodová 26.1.2022 10:58

Jako obecně nejnormálnější se ukázal švédský systém, který si vyžádal v EU nejméně mrtvých (po Maltě) na 1 mil. obyvatel. Ale představa že by si z něj ostatní politici vzali příklad po tom, co na Švédy za jejich postoj plivali, by bylo naivní.

M. Boháček 26.1.2022 10:57

Kovid je podvod a klamstvo od začiatku.

Jihoafrická lékařka – objevitelka Omikronu – říká, že ji evropští politici žádali, aby lhala

Nemohla však veřejně tvrdit, že infekce variantou Omikron je vážná. A nakonec uvádí:

„V určitém okamžiku jsem řekla, že je to mírná nemoc v Jižní Africe, ale vážná, velmi vážná nemoc v Evropě, protože evropští politici to ode mě žádali.“

https://necenzurovanapravda.cz/2022/01/jihoafricka-lekarka-objevitelka-omikronu-rika-ze-ji-evropsti-politici-zadali-aby-lhala/

M. Boháček 26.1.2022 10:55

Všimli jste si někdy, co je ze sociálních sítí mazáno a co tam naopak zůstává ve velké míře a patrně záměrně?

Minulý týden jsme dávali na Facebook Zdravého fóra odkaz na článek, který má trochu sugestivní úvod, ale jde o to, že jsou v něm linky, na 1011 – slovy TISÍC JEDENÁCT studií o škodlivosti covid vakcín.

Pokud link na Facebook vložíte, tak po mnoha varováních, na různé „factcheckové servery”, kde se nemluví vůbec o těchto studiích, ale je tam uvedeno pouze dogma „vakcína je bezpečná, schválená a není experimentální a kdo tvrdí něco jiného, tak lže.” odkaz z Facebooku okamžitě zmizí a nelze šířit. Schválně si to zkuste...

https://svobodny-svet.cz/proc-je-pravda-tak-nebezpecna/

J. Plíva 26.1.2022 10:38

Velký souhlas!