Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
AUTA: Když elektrického ptáčka lapají, pěkně mu zpívají
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Jurax 5.7.2022 11:15Jojo, a bleskosvod byl nařízen panovníkem pod pokutou či fyzickým trestem a parní stroj byl prosazován legislativním znevýhodňováním až zákazem koní a vodních kol. A výrobci i kupci bleskosvodů i parních strojů byly masivně dotováni z extra vypsaných berní. |
P. Zahrádka 5.7.2022 10:29Tak to je tedy řešení, lidé podobného ražení rozbili Divišovi bleskosvod, později rozbíjeli parní stroje a poměrně nedávno brojili proti 5G sítím |
M. Smutný 5.7.2022 1:21No to si musíte vyjasnit na pražském Magistrátu, ne se mnou! |
M. Smutný 5.7.2022 1:19Pane De Winter, byl jsem 11 let mluvčím Škoda Auto, takže mi věřte, že podstata násilně a totalitně prosazované elektromobility mi neuniká. A to ani o omezování individuální svobody lidí v podobě nedostupných aut, ani ohledně likvidace podstatné části ze 14 milionů pracovních míst v autoprůmyslu EU. Věnuje se tomu řada z mých blogů na idnes.cz, které Neviditelný pes zčásti přejímá. |
P. Szirotný 4.7.2022 23:36Bude třeba vyjít do evropských ulic a tu bruselskou svoloč vyhnat. Jinak to nepůjde. |
M. Rozbořil 4.7.2022 23:03SPD má na zrušení EU zhruba stejný vliv, jako na rezavění zemské osy. |
J. Hruška 4.7.2022 22:04Elektromobily, asi, asi ne. Ke třem molekulám CO2 v 10 000 molekulách vzduchu přibude za 100 let jedna další, budou tedy 4. Nahradí je "sovětská moc a elektrifikace Ruska, komunismus". Čest práci! |
P. Zahrádka 4.7.2022 20:29Autor ve své svaté válce proti EU, elektromobilitě, greendealu, a dalším ve své prostotě lobuje za evropské výrobce automobilů, kteří de teď snaží dohnat co zameškali. Světovým lídrem a elektromobilitě je Čína a je také největším exportérem aut, reálně tedy hrozí, že budeme jezdit ve vozech made in China, která jsou levnější a donutí i EU výrobce korigovat ceny |
J. Jurax 4.7.2022 18:43Souhlas s tou výhradou, že jste v tom odsudku moc mírný :-) |
J. Jurax 4.7.2022 17:55A nejlevnější Fabia je za 340 000 s neporovnatelně vyšší užitnou hodnotou než Dacia Spring Electric za mírně přes 500 000! |
J. Jurax 4.7.2022 17:49Nejlevnějším elektromobilem na českém trhu je aktuálně vůz Dacia Spring Electric, který je vyráběn v Číně a stojí mírně přes 500 000 Kč. Jedná se menší elektrické auto s uváděným dojezdem 230 km. V praxi má ale podle recenzí odborných médií dojezd nižší. Základní verze také neumožňuje rychlonabíjení baterie. Má 44 koní, což nezní jako moc (Renault raději neudává čas zrychlení na 100 km/h, pouze maximální rychlost 125 km/h). No nekupte to za cenu Octavie! 8-o https://www.novinky.cz/auto/automoto-testy/clanek/test-nejlevnejsiho-elektromobilu-dacia-spring-prilis-velke-kompromisy-40385080 https://www.autosalon.tv/novinky/testy/test-dacie-spring Nebrat!! |
M. Šejna 4.7.2022 17:45Protože tomu ti političtí svazáci nerozumí. Už od roku 1990 ti idioti bojují proti CO2, a výsledkem je, že každý rok se obsah CO2 v atmosfeře zvýší asi o 2,5 ppm. |
J. Jurax 4.7.2022 17:22Je pod panem Šejnou ... |
J. Jurax 4.7.2022 17:16No, pokud na ně budeme mít ... protože když je automobilky nebudou moci dotovat ze zisku z klasických aut, cena rozhodně neklesne ... |
J. Jurax 4.7.2022 17:12Ale jistě. Pak ovšem nechápu, proč je eurokarabáčem vnucována jako lék na klimatickou změnu. |
Z. Lapil 4.7.2022 15:14Kdo se nebojí, ukousne mu při suaní p ́del medvěd. |
Z. Lapil 4.7.2022 15:13Máte recht. Díky. |
Z. Lapil 4.7.2022 15:10Stejným právem můžete říct, že spalovací auta mají vyhrazená místa u tankovacích stojanů. |
P. Brich 4.7.2022 14:20Kdo se bojí, seje v síni |
V. Chrastina 4.7.2022 12:54Když se člověk ohlíží kolem sebe, na sousedy, známé, přátele a nakone i příbuzenstvo, všichni mají totalitních manýrů EU plné zuby. Lze se vsadit, že dnes by referendum dopadlo pro existenci EU z valné většiny jejím jednoznačným odmítnutím. Jenže k tomu bohužel nemůže dojít, jelikož ani fialová pětikolka, ani opozice nemá vůli referendum tohoto druhu vyhlásit, snad jen s výjimkou Okamurovy SPD. Takže kdo je pro zrušení EU, volte SPD. Tož tak |
M. Šejna 4.7.2022 12:44Parkování klasického auta u nabíječky je stejně pitomé, jako parkování Tesly u stojanu s PHM. |
M. Šejna 4.7.2022 12:23Elektromobilita nezastaví globální oteplování. I kdyby lidstvo přestalo dnes produkovat jakýkoli CO2, bude se dál oteplování ještě minimálně 100 let. Pak se oteplování zastaví. Ochlazovat by se ale začalo až poté, co by CO2 začal ubývat. |
M. Šejna 4.7.2022 12:04Ten váš výpočet je špatně. Do roku 2035 se mohou prodávat nové vozy se spalovacím motorem. Pak už jen ojetiny v autobazaru. Pokud je průměrné staří aut 15 let, tak zhruba do roku 2050 se nahradí polovina starých aut se spalovacím motorem na elektromobily. |
J. Jurax 4.7.2022 12:00No, rozdíl činí cca 300 000. To je pravda skoro to samé, to se v ceně Kodiaqu schová. V ceně elektrické Škody Citigo se to neschovalo, byla vic jak dvakrát dražší 450 000), proto ji přestali dělat. A to v obou případech Škodovka dotovala a dotuje ceny z klasických vozů. Aby si to koupili aspoň bohatí nadšenci a snobi. |
R. Dubravský 4.7.2022 11:58I elektroauta mají vyhrazená místa, na která jiná nesmí. Zpravidla u nabíječek. |
J. Jurax 4.7.2022 11:52Potřebná rezerva 30 dnů nebo (podle téhož článku, ale jinde - 24 dny), psáno v příspěvku. Budiž. Kam se ta rezerva energie uloží a když se v zimě z fotovoltaiky dostane až pět procent instalovaného výkonu, jak se ta rezerva vytvoří? |
J. Jurax 4.7.2022 11:462037, jinak souhlas. Pod vedením EU a zelených magorů se brzy budeme mít jako v ráji. Nazí mezi dobytkem. |
J. Jurax 4.7.2022 11:42Podle rozboru Mezinárodní agentury pro energii (IEA) by se i při realizaci všech ambiciózních (rozuměj fantasmagorických) plánů zavádění elektromobility ve světě snížil v roce 2100 růst planetární teploty o 0,0001°C, psáno v článku. Ano, to určitě stojí za to! Planeta bude spasena! Heil EU! |
Z. Lapil 4.7.2022 11:35V článku se píše, že v "Praze a okolí" je těch aut 66%. Řekněme tedy 7000. A v Praze je dost a dost míst, kde je obsazeno, i když se platí. Kromě toho tady hledáte racionální počty bezdůvodně. Stačí, aby se párkrát stalo, že někdo proti obvyklým zvyklostem nezaparkuje před domem, ale o ulici vedle, uvidí auto se značkou E (a protože není východočech, nevšimne si ve svatém rozhořčení, že je to poctivá RZ Pardubického kraje), napíše dopis na magistrát a kauza je na světě a inteligence pláče v příkopě u cesty. |
Z. Lapil 4.7.2022 11:28Nesmysl. Vysloveně vyhrazená místa mají invalidi. Elektrouauta parkují tam, kde kdokoliv jiný, ale zadarmo. |